Het verschil is echter dat het hele subforum PTA over dat soort dingen gaat, en dat het daarom ook daar kan. Dit gaat over PUBers en hun brommers, en als jullie daar een aparte SC voor willen hebben zouden jullie dat moeten overleggen met de mods in PTA. Hier in PUB hebben we genoeg aan één SC.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou, omdat wij met de brommermensen toch wel een apart groepje zijn. je kunt het vergelijken met de MC in PTA. In PTA hebben ze ook een gewone SC, maar er is nog een aparte groep en dat is de motorclub. Daar wordt ook veel geslowchat.
Bij ons zit er meestal wel een brommer ondertoon in, en ik denk dat we daar niet echt mee terecht kunnen in het SC topic van PUB. Sowieso gaat het daar over heel andere dingen en zou het nogal stom zijn om ineens daar te posten 'Zo terug van vakantie', terwijl er daar heel andere mensen zitten dan in het brommertopic.
Precies, en over brommers en scooters mag dan ook van harte gepraat worden, maar dan hoeft er niet in dat topic ook geslowchat te worden, daar is al een topic voor. We willen de reeks niet sluiten, maar wel de slowchat er weghebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
PTA gaat over auto's en motoren enzo.
PUB gaat over pubers.. bij pubers horen toch weer brommers en scooters of mis ik ergens iets?
Maar de huidige pub sc spreekt ons geen van allen aan en dat is ook een apart groepje opzich die het ook niet zo tof vind als er in 1x 8 man over auto's enzovoorts gaan praten. Nu kunnen wij wel asociaal die Pub Sc inpikken maar dat is niet zo netjes lijkt mij ? Een geschiktere oplossing zou zijn het gedogen van sc in het brommer topic overigens zal brommers altijd gespreks onderwerp nr1 zijn en zullen wij altijd mensen proberen te helpen denk aan bv fraubitch of de andere nieuwelingen die we hebben mogen verwelkomen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Precies, en over brommers en scooters mag dan ook van harte gepraat worden, maar dan hoeft er niet in dat topic ook geslowchat te worden, daar is al een topic voor. We willen de reeks niet sluiten, maar wel de slowchat er weghebben.
Dat de gewone SC een apart groepje is slaat nergens op; er komen meer dan ooit nieuwe mensen bij en gaan mensen weg, dus als je je gewoon een beetje normaal opstelt, kom je daar makkelijk binnenquote:Op maandag 10 september 2007 18:53 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Maar de huidige pub sc spreekt ons geen van allen aan en dat is ook een apart groepje opzich die het ook niet zo tof vind als er in 1x 8 man over auto's enzovoorts gaan praten. Nu kunnen wij wel asociaal die Pub Sc inpikken maar dat is niet zo netjes lijkt mij ? Een geschiktere oplossing zou zijn het gedogen van sc in het brommer topic overigens zal brommers altijd gespreks onderwerp nr1 zijn en zullen wij altijd mensen proberen te helpen denk aan bv fraubitch of de andere nieuwelingen die we hebben mogen verwelkomen.![]()
We hebben ook relsupporters dus iedereen mag erbijquote:Op maandag 10 september 2007 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat de gewone SC een apart groepje is slaat nergens op; er komen meer dan ooit nieuwe mensen bij en gaan mensen weg, dus als je je gewoon een beetje normaal opstelt, kom je daar makkelijk binnen
Google is je vriend.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Christiaan, hoe vind ik de clitoris?
Tieten postenquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:04 schreef lis-et het volgende:
Hoe krijg ik een avatar..
ik voel me echt heel dom maar het lukt me niet
Ik was dit topic al een beetje vergetenquote:Op maandag 10 september 2007 21:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opzich kan ik me persoonlijke prima vinden in het antwoord van Hijacking. Ze kunnen mensen die brommer verhalen altijd helpen en ik heb ook Fraubitch geregeld in het topic gezien. Jullie weten waar je over praat en voor mensen die er wat minder verstand van hebben is het een goede plek om vragen te stellen.
Zorg er wel voor dat dit altijd kan gebeuren en dat het gezellige vriendenkliekje niet de overhand gaat hebben, want dan is het een gewone SC aan het worden en dan kunnen jullie je melden in het SC topic. Op deze manier gaat het prima en zorg ervoor dat iedereen open is voor anderen. Dan kunnen we het topic open houden en ben ik een gelukkig man
Dronken Avonturen #3 moet deeltje 4 zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Terugvindpub
Thankzquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nu ik er toch ben wil ik dat wel even doen, D_A en Christiaan wonen hier eigenlijkIk ben enkel op bezoek
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |