waar we naar pinkpop kijken op de streamsquote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond mijn volledige DGK bladwijzer gedelete. En ben nu dus officieel afgekickt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
Beetje vreemd COS nummertje.Het moet zijn 3821.
Bedankt Ziet.![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:52 schreef petraa het volgende:
Ik heb al mijn caps gedelete! Ben ik nu ook afgekickt?
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
+ veel nummertjes!
Echt waar? Ik kan het nog niet hoor, kunnen we ook niet meer quizzen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:52 schreef petraa het volgende:
Ik heb al mijn caps gedelete! Ben ik nu ook afgekickt?
Ik probeer het maar niet eens meer, zie wel waar het schip strandtquote:Op zondag 1 juni 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kan het nog niet hoor, kunnen we ook niet meer quizzen.
Ah, daar ben je. Ik heb gisteravond je foto gemist, mag ie nog een keer, pwetty please?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef -Blurk- het volgende:
Ik probeer het maar niet eens meer, zie wel waar het schip strandt
Dan jij ook , Beeq!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Ik heb gisteravond je foto gemist, mag ie nog een keer, pwetty please?![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Ik heb gisteravond je foto gemist, mag ie nog een keer, pwetty please?![]()
Het klinkt stom, maar ik heb volgens mij geen enkele foto van mezelf in mijn pc staan. Ik ga wel even op zoek.quote:
Ik wacht eerst even jullie foto's af nuquote:Op zondag 1 juni 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:13 schreef noekje het volgende:
Voor de Pink Pop streamers. Is Gavin al geweest??
en wat als je niet wiltquote:Op zondag 1 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
Leuke foto's Desiiquote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef Desii het volgende:
[..]
en wat als je niet wilt![]()
Nog een paar caps van NL gepikt... kweet niet waar ze opgetreden hebben en heb ook geen zin om het op te zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij een stout van Rinsummetje geweest??
ik had geen zin om een oranje avater die niet van mij was te verwijderenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij een stout van Rinsummetje geweest??
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:26 schreef Ziet het volgende:
noekje: ws komt ie hierna (als het live is) 13.35 begint ie
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had geen zin om een oranje avater die niet van mij was te verwijderen
quote:
Jaaaa, doodgewoon Gijs. En ik maar 'Bas' of 'Bram' denken.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:21 schreef Lobasca het volgende:
@ Saantje GIJS Groenteman, anders vergeet ik dat weer
Ik had maar 4 caps die ik echt bewaarde (ehh....bewaar).quote:Op zondag 1 juni 2008 13:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
PeterNB
![]()
Kan een leuk rijtje worden, zeg, Petraa heeft al haar CAP's gedelete, hoever ben jij met afkicken?
![]()
* kahaarin bekent dat alle linkjes er nog staan.
Schandalig....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had geen zin om een oranje avater die niet van mij was te verwijderen
Knap hoor, dan ben je verder dan ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had maar 4 caps die ik echt bewaarde (ehh....bewaar).
Alle andere cap's en audioknipseltjes waren al lang verwijderd. Maar die 4
durf ik nog steeds niet te wissenWel heb ik de mag \DGK_CAPS gewist
waar alles steeds instond
LOLquote:
+1......... we zijn niet sneuquote:Op zondag 1 juni 2008 13:38 schreef SIRA het volgende:
* ik meld me maar even.. *
Ik heb alle linkjes (altijd handy voor DGK2) en caps nog![]()
Kan 't nog steeds niet weg doen allemaal. ben ik ff sneu
Vanmorgen om half vijf ook wakker geworden van onweer? Heerlijk om te horen die regen, mocht ook wel eens weer een keertje, qua pollen en gestuif.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ben je al buiten geweest sinds gisteravond? Het is hier lekker broeierig warm.
Amanda was geen hoer
[ afbeelding ]
Check, check, double check!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:42 schreef Charmian het volgende:
Ff een check dan: je hebt ook je alterego op het Bassie en Adriaangastenboek de prullenbak ingegooid?
Geen link meer in je favorieten naar de tiensite en verlangen naar een stukje proza van poekieroekie?
Ja ja, ik zag het! Leuk en dapper!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
This is the best I can do, een foto gemaakt door mijn kleindochter. Vic vergeeft me altijd te fotograferen tijdens vakanties, heeft altijd alleen maar oog voor bloemetjes, bijtes en beesies, de oen.![]()
Ik haal hem heel snel weer weg hoor.![]()
Doei.
Ga je dgk2 wel volgen?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Check, check, double check!
Clean as a whistle!
Toch is het voor streamlozen veel makkelijker om af te kicken volgens mij.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
Check, check, double check!
Clean as a whistle!
Huh? Dus we mogen ook niet naar DGK2 kijken?!?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef PeterNB het volgende:
We moeten gewoon een gezamenlijke therapie ondergaan, dan kunnen we elkaar steunen.
Ik stel voor:
Op 1 juli wissen we alle onbelangrijke caps
Op 15 juli wissen we alle dgk mappen
Op 1 augustus haalt HiDiHo de site offline
Op 15 augustus gebruiken we in real-life niet meer de termen "mooi, de varkens freten het niet,
fucking niet normaal, jongen, dat meen je, ik lust je rauw meer"
En dan vanaf 1 september gebruiken we helemaal geen dgk-termen meer
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef PeterNB het volgende:
We moeten gewoon een gezamenlijke therapie ondergaan, dan kunnen we elkaar steunen.
Ik stel voor:
Op 15 augustus gebruiken we in real-life niet meer de termen "mooi, de varkens freten het niet,
Nee, ik heb er niets van gemerkt. Nou ja, ik merkte het aan mijn tuin toen ik opstond: zo lekker geurig.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vanmorgen om half vijf ook wakker geworden van onweer? Heerlijk om te horen die regen, mocht ook wel eens weer een keertje, qua pollen en gestuif.![]()
Nee, Amanda is een dame in de dop toch?
Ben het met alle punten eens, op 1 na.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef PeterNB het volgende:
Ik stel voor:
Ik heb slecht nieuws voor je...................er komt geen DGK2 meer !!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Huh? Dus we mogen ook niet naar DGK2 kijken?!?
Wat een beul ben jij.
Wow, het heeft hier gisteravond flink gespookt en ik ben als de dood voor onweer.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
Nee, ik heb er niets van gemerkt. Nou ja, ik merkte het aan mijn tuin toen ik opstond: zo lekker geurig.
Ik heb trouwens wel raar gedroomd: mijn vriend en ik en Claire maakten een commerciele vlucht met een space shuttle; Claire was de camera vergeten dus we konden niets bewijzen.
Wat een impact maken die nasa-streams hequote:Op zondag 1 juni 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
mijn vriend en ik en Claire maakten een commerciele vlucht met een space shuttle; Claire was de camera vergeten dus we konden niets bewijzen.
Weet ik nog niet. Net als bij BB, is de eerste vaak toch de beste omdat je niet weet wat er komt. Nu weten wij en vooral de toekomstige deelnemers dat maar al te goed en ik denk dat dat funest is voor het programma.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je...................er komt geen DGK2 meer !!
(Rustig inademen ! Rustig uitademen !)
Wilquote:Op zondag 1 juni 2008 13:50 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je...................er komt geen DGK2 meer !!
(Rustig inademen ! Rustig uitademen !)
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb er niets van gemerkt. Nou ja, ik merkte het aan mijn tuin toen ik opstond: zo lekker geurig.
Ik heb trouwens wel raar gedroomd: mijn vriend en ik en Claire maakten een commerciele vlucht met een space shuttle; Claire was de camera vergeten dus we konden niets bewijzen.
Waar ik me meer zorgen om maak is de nieuwe coach van DGK 2......je weet wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
Weet ik nog niet. Net als bij BB, is de eerste vaak toch de beste omdat je niet weet wat er komt. Nu weten wij en vooral de toekomstige deelnemers dat maar al te goed en ik denk dat dat funest is voor het programma.
Maar wie weet ...
Dat zijn mijn oksels.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wat ik van jouw mededeling vind: het stinkt!
Wat een leuke foto, was dat tijdens caranaval ofzo?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
Zuster Cc komt anders wel to the rescue:
![]()
60 seconds till destruction ...
Dumpen die handel, is ze nu helemaal gek geworden.........quote:Op zondag 1 juni 2008 13:56 schreef Lobasca het volgende:
Zo, ook weer van de party.. Was naar een kinderverjaardag.. Mijn vriendin had liever gezien dat A en B gewonnen hadden![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:57 schreef PeterNB het volgende:
Maar effe serieus......ik twijfel echt of er nog een dgk2 komt hoor. RTL zal het denk ik
echt niet worden. Misschien dat SBS6 nog interesse heeft, maar dan nog is het maar
de vraag of we weer vier streams krijgen....
Yepz. Afgelopen carnval. Voordat de sloten alcohol hun verwoestende werk deden.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Wat een leuke foto, was dat tijdens caranaval ofzo?
Leuk!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
![]()
Poppetje gezien.....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:56 schreef Copycat het volgende:
![]()
Pcies, op dit soort momenten leer je je vrienden kennenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dumpen die handel, is ze nu helemaal gek geworden.........![]()
Maar ja, aan de andere kant: Liefde is Brian en Amanda.
BB was destijds ook niet zeker, dus ik blijf hopen. En die 4 streams zijn inderdaad een luxe als je het vergelijkt met die ene Australische BB streams die ook nog eens voortdurend wordt onderbroken.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:57 schreef PeterNB het volgende:
Maar effe serieus......ik twijfel echt of er nog een dgk2 komt hoor. RTL zal het denk ik
echt niet worden. Misschien dat SBS6 nog interesse heeft, maar dan nog is het maar
de vraag of we weer vier streams krijgen....
Maar Amanda speelde op de camera. Kijk naar de slippers en je weet wie het is.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Zo lag ik vanmorgen ook!![]()
Niet op hem, hoor. Wie is dat eigenlijk?
Ik probeer mezelf er maar niet op te verheugen, des te leuker is de verassing als wequote:Op zondag 1 juni 2008 14:03 schreef Disana het volgende:
[..]
BB was destijds ook niet zeker, dus ik blijf hopen. En die 4 streams zijn inderdaad een luxe als je het vergelijkt met die ene Australische BB streams die ook nog eens voortdurend wordt onderbroken.
Maak er maar een quizvraag van.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Amanda speelde op de camera. Kijk naar de slippers en je weet wie het is.
[ afbeelding ]
Shit, dat is Huub of toch die rat? Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
Maar Amanda speelde op de camera. Kijk naar de slippers en je weet wie het is.
[ afbeelding ]
Heb je die van Ruby Wax al een keer gelezen?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:05 schreef Copycat het volgende:
Zo.
Zuster Cc gaat in de tuin de biografie over Warhol uitlezen. Aangezien de 15 minutes of fame ook voor de deelnemers aan DGK onderhand op zijn.
Die spillepoten en die miljonairsbroek, en dan weet je het niet?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Maak er maar een quizvraag van.
Ik weet het niet!
Mijn therapeut verwacht ook wel een terugslag.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die spillepoten en die miljonairsbroek, en dan weet je het niet?
Jij kickt wel héél snel af.
Oh nee! Goed dat je het zegt. Maak meteen een notitie. Maar eerst Warhol uitlezen, dan Capote, dan Valley of the Dolls en dan ...quote:Op zondag 1 juni 2008 14:06 schreef noekje het volgende:
Heb je die van Ruby Wax al een keer gelezen?
ik las miljonairsbekquote:Op zondag 1 juni 2008 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Die spillepoten en die miljonairsbroek, en dan weet je het niet?
Jij kickt wel héél snel af.
Pssst, ik dus ook niet, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het Brian is. Ik schreef toch dat ze geen hoer is?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, dat is Huub of toch die rat? Ik weet het niet meer.
Kijk naar de datum van de cap, 06-01-2008. It is Brian allright.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:09 schreef Disana het volgende:
Pssst, ik dus ook niet, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het Brian is. Ik schreef toch dat ze geen hoer is?
De psychiater van kahaarin en mij op het UMCG alhier gaat jou aanschrijven i.v.m. het open blijven van dit forum. Ze willen niet nog meer gevaarlijke gekken in de stad hebben.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn therapeut verwacht ook wel een terugslag.
Ik ben bezig met een verslag uit Darfur. Nou, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee! Goed dat je het zegt. Maak meteen een notitie. Maar eerst Warhol uitlezen, dan Capote, dan Valley of the Dolls en dan ...
Nah, dat kenniet. Da's vandaag, de caps zijn van vorig jaar augustus.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk naar de datum van de cap, 06-01-2008. It is Brian allright.
Mij?? Waar is de grijp Gert mentaliteit gebleven??quote:Op zondag 1 juni 2008 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
De psychiater van kahaarin en mij op het UMCG alhier gaat jou aanschrijven i.v.m. het open blijven van dit forum. Ze willen niet nog meer gevaarlijke gekken in de stad hebben.
Nee nog niet.... ik twijfel of ik genoeg aan mijn voorraadje wiet heb of dat ik me toch weer op straat moet wagen...quote:Op zondag 1 juni 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ben je al buiten geweest sinds gisteravond? Het is hier lekker broeierig warm.
Amanda was geen hoer
[ afbeelding ]
Rumor has it dat we binnenkort bij Caro moeten zijn. Op het UMCG zijn ze voor een moederlijke aanpak, dus: get noekje!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Mij?? Waar is de grijp Gert mentaliteit gebleven??
Ah, ik zie het al......het gaat niet goed met me maar het UMCG is mij toch iets te ver.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef Disana het volgende:
Nah, dat kenniet. Da's vandaag, de caps zijn van vorig jaar augustus.
Regent het? Onweert het? Zo niet: doen!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee nog niet.... ik twijfel of ik genoeg aan mijn voorraadje wiet heb of dat ik me toch weer op straat moet wagen...
Jij hebt dan ook een heel team nodigquote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al......het gaat niet goed met me maar het UMCG is mij toch iets te ver.
Hulp on-line..waar is Drs.H als je hem nodig hebt?!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al......het gaat niet goed met me maar het UMCG is mij toch iets te ver.
Het scheelt dat Groningen goed te doen is voor me. Kan ik gelijk weer langs de IKEA!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Rumor has it dat we binnenkort bij Caro moeten zijn. Op het UMCG zijn ze voor een moederlijke aanpak, dus: get noekje!
Wat Lobasca zegt, het is een siliconensnol. Haar 2 kijkcijferkanonnen hebben hun werk gedaan, bij wie....I dunno.quote:
Amanda is een slaapkamersnolquote:Op zondag 1 juni 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Lobasca zegt, het is een siliconensnol. Haar 2 kijkcijferkanonnen hebben hun werk gedaan, bij wie....I dunno.
Misschien bij de fappers van de FEBO?
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......quote:Op zondag 1 juni 2008 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
De psychiater van kahaarin en mij op het UMCG alhier gaat jou aanschrijven i.v.m. het open blijven van dit forum. Ze willen niet nog meer gevaarlijke gekken in de stad hebben.
Ik moet bij dit bericht meteen aan Mazaru denken.. Is ze al gesignaleerd, met die enge buurman van d'r?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......
UMC, dat is bij mij om de hoek maar daar ga ik liever niet heen. Slechte herinneringen aan nadat ze bij mijn moeder kanker constateerdenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:18 schreef Disana het volgende:
Jij hebt dan ook een heel team nodigHoe heet het bij jullie, UMCU?
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.
Nee, da's niet leuk. Maar jij hebt dus ook een UMC om de hoek; ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
UMC, dat is bij mij om de hoek maar daar ga ik liever niet heen. Slechte herinneringen aan nadat ze bij mijn moeder kanker constateerden. Misschien geef ik Anita wel een belletje, ik heb ook last van passieve agressie.
goed filmpjequote:
En op welke scholen mogen ze jou dan nu verwelkomen? Of ga je 'mensen die van de universiteit komen' een levensles lerenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vandaag mijn certificaat voor 'zelfbeheersing'
Wat een slungel! En jij viel nog wel op kleine Huubje???quote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kleine wijffies hier allemaal, ik ben 1.73 . , lekker puh.![]()
![]()
Leuk stuk!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is terug op zijn site
http://www.kingjaap.nl/2008/06/01/de_godfather_is_terug.html
Op de guppieschoolquote:Op zondag 1 juni 2008 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En op welke scholen mogen ze jou dan nu verwelkomen? Of ga je 'mensen die van de universiteit komen' een levensles leren
Asjuhblieft jonguh, niet die engerd. Dan nog liever Drs.H.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik zou Anita niet nemen, die praat je zo een Brian crush aan. Dan liever Piet Piraat.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook leuk dat zij nog zo'n goed contact hebben. Verbaast me ook niks trouwens.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zie je wel dat het tussen H en C echt is? Als zelfs Der Jaap het zegt!
Mooi dat Jaap terug is en het contact met Huub is dus ok.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hmmm, ik zal je niet tegen spreken, * kahaarin achteruit loopt, oogcontact houdt en een uitweg zoekt.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey Bassie!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik moet bij dit bericht meteen aan Mazaru denken.. Is ze al gesignaleerd, met die enge buurman van d'r?
Hoi Kaa![]()
Natuurlijk is dat contact OK.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi dat Jaap terug is en het contact met Huub is dus ok.
Huub en Claire![]()
Wij hadden het wel door dat Jaap en Huub speelden. Bij B en A was de haat echtquote:Op zondag 1 juni 2008 14:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook leuk dat zij nog zo'n goed contact hebben. Verbaast me ook niks trouwens.
Is dat zo? Waarom noemde je Huub dan "die achterlijke breedbekkikker" of iets in die trant, in de uitzending van Rising Flow afgelopen vrijdag? Dat was toch heel niet meer nodig nu het DGK afgelopen is?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natuurlijk is dat contact OK.
Maar dat wist ik al lang, maar ik moest in mijn rol blijven om anti-Huub te spelen.
Het heeft me menige ban gekost, maar nu hebben we er lol om. Jaap heeft gewonnen.
Dus ik kan nu ook wel vertellen dat ik nooit iets tegen Huub heb gehad, maar als ghostwriter van Jaap, moest ik natuurlijk pro-Jaap zijn en anti-Huub.
Alles voor de kijkcijfers en de stemmen op Jaap.![]()
En volgens mij is dat wel redelijk gelukt
Tuurlijk is Amanda geen hoer, gewoon een classy paalprinsesdanseres.quote:
Ik blijf dat zo'n rare foto vindenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk is Amanda geen hoer, gewoon een classy paalprinsesdanseres.![]()
[ afbeelding ]
Ja okee, daar staat ze misschien toevallig een beetje onflatteus op, maar een hoer is ze niet!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk is Amanda geen hoer, gewoon een classy paalprinsesdanseres.![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, je kijkt meteen naar haar mond of daar het uiteinde van die paal niet uitsteektquote:
Hij kon niet langs die opgezwollen stembanden.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, je kijkt meteen naar haar mond of daar het uiteinde van die paal niet uitsteekt
Toen was hij nog redelijk rustig, dit vond ik veel kwalijker, vooral omdat de FEBO hier niets aan heeft gedaan:quote:Op zondag 1 juni 2008 14:52 schreef Lady-night het volgende:
Deze moet je ook nog even zien van die egotripper......ikke ikke en de rest kan stikken
Brian en Syl in "gesprek" over race stemming (part 2)
Naast Kim Holland is Cynthia Stone natuurlijk een goeie opstap naar de p0rnindustrie. Gore wijven, ECHT WAAR SWA.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:57 schreef Disana het volgende:
Ja okee, daar staat ze misschien toevallig een beetje onflatteus op, maar een hoer is ze niet!
[ afbeelding ]
Ze houdt haar mond ook angstvallig dichtquote:Op zondag 1 juni 2008 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, je kijkt meteen naar haar mond of daar het uiteinde van die paal niet uitsteekt
Dit was zo duidelijk script, Huub zei dit later ook in een gesprek met Jaap dacht ik. De FEBO liet hem af en toe even uitrazen. Als Hondenkop er niet was moesten ze toch wat om hem niet echt te laten flippen?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:03 schreef kahaarin het volgende:
Toen was hij nog redelijk rustig, dit vond ik veel kwalijker, vooral omdat de FEBO hier niets aan heeft gedaan:
Tip voor Brian als ze weer loopt te tetterenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze houdt haar mond ook angstvallig dicht
leg me dat eens uit.........quote:Op zondag 1 juni 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat wist ik al lang, maar ik moest in mijn rol blijven om anti-Huub te spelen.
Het heeft me menige ban gekost, maar nu hebben we er lol om. Jaap heeft gewonnen.
Dus ik kan nu ook wel vertellen dat ik nooit iets tegen Huub heb gehad, maar als ghostwriter van Jaap, moest ik natuurlijk pro-Jaap zijn en anti-Huub.
Ik heb nog altijd twijfels bij deze foto, gek hè?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
Hij kon niet langs die opgezwollen stembanden.
Maar hij zei wel "Kankerlijer", dat stond vast niét in het script. Blijft een slechte acteur.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was zo duidelijk script, Huub zei dit later ook in een gesprek met Jaap dacht ik. De FEBO liet hem af en toe even uitrazen. Als Hondenkop er niet was moesten ze toch wat om hem niet echt te laten flippen?
Wat voor twijfels dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd twijfels bij deze foto, gek hè?![]()
[ afbeelding ]
Of ze bij de gyneacoloog is geweest ipv een KNO arts. Geintje hoor.quote:
Omdat de afspraak was dat ik in die rol zou blijven, tot Jaap zelf op zijn site uitleg zou geven.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom noemde je Huub dan "die achterlijke breedbekkikker" of iets in die trant, in de uitzending van Rising Flow afgelopen vrijdag? Dat was toch heel niet meer nodig nu het DGK afgelopen is?
Zelfs zó overtuigend dat ik denk dat je het écht meendequote:Op zondag 1 juni 2008 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat de afspraak was dat ik in die rol zou blijven, tot Jaap zelf op zijn site uitleg zou geven.
Maar ik kwam wel overtuigend over he?
Al langs de shop geweest?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:33 schreef akveor het volgende:
Wahoo altijd spannend zo'n provider wissel in het weekend...
Maar we doen het weer.
Korte uitleg:quote:Op zondag 1 juni 2008 15:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zelfs zó overtuigend dat ik denk dat je het écht meende
Nou leuk was dat dan zeg.We hadden veel mooiere streams gehad als Jaap tegen Brian en Amanda was gegaan.Huub en Jaap samen was altijd lachen,er zijn echt veel gemiste kansen geweest.Was toch prachtig geweest als Jaap bij Brian en amanda terror had gedaan met een etentje.maar het moest weer Huub zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en jij denkt dat Jaap gewonnen heeft door toedoen van jouquote:Op zondag 1 juni 2008 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Korte uitleg:
Sjoerd had mij gevraagd om KJ te onderhouden.
Ik moest zoveel mogelijk Pro-Jaap zijn en anti alles wat tegen Jaap was.
Ik heb een reputatie dat ik kan rellen, vandaar dat hij mij vroeg.
Zelfs Ben (van de site van Huub) heeft contact met me opgenomrn om een deal te sluiten en samen te werken, maar die hebben we afgeslagen, want het ging Sjoerd en mij om om Jaap te laten winnen met terror op het internet.
Nu hebben Huub en Jaap de kans op een eigen programma. Niet samen, wat veel mensen denken. Ieder hun eigen.
Jaap gaat solo. En als Huub door de screening komt ook.
Maar we hebben wel genoten van de reacties. Dat mogen jullie ook weten. Dat waren al die bans zeker waard, want uiteindelijk heeft Jaap gewonnen. En ik voel me toch wel een beetje trots dat ik van het team deel heb mogen uitmaken, Jaap, Sjoerd en MrD.
Dus als ik mensen onbewust heb gekwetst, daarvoor mijn excuses. (behalve aan Sly)
Maar dat is de schuld van het hokje, niet van LSquote:Op zondag 1 juni 2008 15:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou leuk was dat dan zeg.We hadden veel mooiere streams gehad als Jaap tegen Brian en Amanda was gegaan.Huub en Jaap samen was altijd lachen,er zijn echt veel gemiste kansen geweest.Was toch prachtig geweest als Jaap bij Brian en amanda terror had gedaan met een etentje.maar het moest weer Huub zijn.
zo zie ik het ookquote:Op zondag 1 juni 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Wat een smoezen. Gewoon opportunistisch: een pleurishaat voor Huub voelen maar als een windvaantje omdraaien wanneer blijkt dat Jaap die haat niet deelt.
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dat is de schuld van het hokje, niet van LS
juist!quote:Op zondag 1 juni 2008 15:48 schreef Desii het volgende:
[..]
zo zie ik het ook
Want als ik vraag welk sms-voordeel het voor Jaap opgeleverd heeft, krijg ik geen antwoord.
Heel simpel, meneer lekker simpel........ op geen enkele manier heeft jou zgn. internet-terror sms-en opgeleverd voor Jaap
Jaap heeft gewoon heel veel geluk gehad dat Huub als eerst eruit ging en de hekel aan Brian zo groot is.... dat alle Huub-fans massaal zijn gaan sms-en voor Jaap
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:44 schreef blomst het volgende:
[..]
en jij denkt dat Jaap gewonnen heeft door toedoen van jou![]()
Ik denk dat je echt tegen Huub was, en dat dat voortkomt uit een conflikt met Nowlive.
En deze persoonlijke shit interesseert me dan weer nét niet. Misschien een ideetje om dat op KJ of NL te plaatsen?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat conflict met Nowlive is Sly begonnen met dreigtelefoontjes, want hij is een slechte verliezer. En een parasiet. Met wat hij RFR ook heeft geflikt. Ik heb zelfs NL nog succes gewenst vóór de finale en dat de beste moge winnen.
Maar daar gaf deze meneer geen antwoord op. Dus van enig sportief gedrag is bij hem ver te zoeken.
Het houdt je scrollwiel soepel, en je moet maar zo denken: als wij het niet al die tijd zo leuk hadden gemaakt met elkaar, waren die paar stoorzenders en zeikneuzen ook nooit op onze gezelligheid af gekomenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.
Jij was ook echt onsportief.Sommige deden nog moeite ook om jouw alles uit te leggen en jij zat ons alleen te belazeren.Jaap heeft niks zelf gedaan,hij heeft gewonnen omdat Jaap de minste problemen gaf.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.
Met bezoekersaantallen (unieke bezoekers) die hoger lagen dan menige andere site.
En ik was niet tegen Huub, maar Huub was sterk. En als je dan pro-Jaap bent, dan moet je soms wel ff krachtig uit de hoek komen.
En dat conflict met Nowlive is Sly begonnen met dreigtelefoontjes, want hij is een slechte verliezer. En een parasiet. Met wat hij RFR ook heeft geflikt. Ik heb zelfs NL nog succes gewenst vóór de finale en dat de beste moge winnen.
Maar daar gaf deze meneer geen antwoord op. Dus van enig sportief gedrag is bij hem ver te zoeken.
hoihoi, lekkere muziek op pinkpopquote:
ik zeg ook niet wie de schuldige is in het conflikt wat je hebt met NL en Sly, maar wel dat het daar uit voortvloeit.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.
Met bezoekersaantallen (unieke bezoekers) die hoger lagen dan menige andere site.
En ik was niet tegen Huub, maar Huub was sterk. En als je dan pro-Jaap bent, dan moet je soms wel ff krachtig uit de hoek komen.
Jaap kan zonder Huub bedoelde je waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij was ook echt onsportief.Sommige deden nog moeite ook om jouw alles uit te leggen en jij zat ons alleen te belazeren.Jaap heeft niks zelf gedaan,hij heeft gewonnen omdat Jaap de minste problemen gaf.
Jaap zonder Huub is echt niks.Maar Huub kan wel zonder Jaap.
ja wat ook erg sportief is, om met RFR contact te zoeken om eens ff te vissen hoe slecht Sly (NL) wel niet is en dan nog 2x vragen dit is toch niet live in de uitzendingquote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voorgebouwdequote:
Daar heeft Jaap ook op gewonnen, omdat Huub er als eerste uitlag. En dat mensen een anti-stem op Brian wilden doen en daarom op Jaap hebben gestemd.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zeg ook niet wie de schuldige is in het conflikt wat je hebt met NL en Sly, maar wel dat het daar uit voortvloeit.
Brian bleek sterker te zijn, op de smsjes afgaand, Jaap heeft heel erg veel geluk gehad dat er veel mensen nog voor hen smsten en belden omdat ze het brian niet gunde.
Jawel, maar we zeggen niets tegen jouquote:
Jaap zonder Huub is absoluut niet grappig.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap kan zonder Huub bedoelde je waarschijnlijk.
Waarom heeft Jaap nooit terror op Brian en Amanda toegepast? Ik denk dat hij dan nog veel meer stemmen had gekregen, nu heeft hij zoals hier al eerder geschreven is, gewonnen doordat Huub verloor en de mensen het Brian niet gunden.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap kan alleen maar dom doen en mensen in de zeik nemen.Huub kan alles.Serieus zijn op zijn tijd en emotie tonen brengt je veel verder.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
nee....quote:Op zondag 1 juni 2008 15:59 schreef Lobasca het volgende:
Hebben jullie geen last met de lay-out?
Als we zo gaan beginnenquote:Op zondag 1 juni 2008 16:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel, maar we zeggen niets tegen jou
(dacht dat het me pc was)
Oh, dacht al. Wat staat ie moeilijkquote:
Geen wonder dat je niet naar buiten wilquote:
Je leeft nogquote:Op zondag 1 juni 2008 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap zonder Huub is absoluut niet grappig.
Nooit geweest, en zal die nooit worden
Goedemorgenquote:Op zondag 1 juni 2008 16:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen![]()
zal je nog eens goedemorgen wensen
Kijk, hier heb ik wat aan!quote:Op zondag 1 juni 2008 16:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja soms doet de layout heel raar hier. Zoals nu dus ook weer.
quote:
Ik neem jou heeeel serieus....quote:Op zondag 1 juni 2008 16:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga je me nu ff serieus nemen, of hoe zit het?
Omdat Jaap bang was voor HUUb zijn populariteit, en de verhalen van veel gespaart geld voor de finale geloofde. Jaap is een schijtlijster, de hele kooi al geweest.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waarom heeft Jaap nooit terror op Brian en Amanda toegepast? Ik denk dat hij dan nog veel meer stemmen had gekregen, nu heeft hij zoals hier al eerder geschreven is, gewonnen doordat Huub verloor en de mensen het Brian niet gunden.
Jaap was als de dood voor Brian en Amanda en wel hierom.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef blomst het volgende:
Omdat Jaap bang was voor HUUb zijn populariteit, en de verhalen van veel gespaart geld voor de finale geloofde. Jaap is een schijtlijster, de hele kooi al geweest.
Oh jaquote:Op zondag 1 juni 2008 16:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, LS gaat met Jaap de wereld veroveren
dat bagger, was op 2 manieren uit te leggenquote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik neem jou heeeel serieus....
Wat beviel je niet aan mijn antwoord?
En bij jou moet ik me ook inlikken, want jij bent de winnaar van DGK 2!quote:
Dus dit is onzin en komt uit een hele dikke duim? Misschien toch niet hè?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze hebben beiden hun kwaliteiten.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap kan alleen maar dom doen en mensen in de zeik nemen.Huub kan alles.Serieus zijn op zijn tijd en emotie tonen brengt je veel verder.
Blijft nog steeds mijn vraag: waarom heeft Jaap nooit tegen Brian gespeeld?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben beiden hun kwaliteiten.
Ik snap niet dat je je nog zo laat meeslepen door dat spel wat DGK heette.
Lees maar ff op www.kingjaap.nl wat er gaande is. Huub en Jaap zijn dikke vrienden geworden.
Tijdens DGK moesten ze wel tegen elkaar zijn, want het ging om heel veel geld.
Jaap legt heel goed uit hoe ze nu samen met elkaar omgaan op zijn site.
Zowel Huub als Jaap krijgen de kans om een eigen programma. Omdat ze beiden de meest spraakmakende spelers zijn geweest. Als je een beetje tussen de regels door kan lezen, schrijft hij ook dat Amanda en Brian helemaal met lege handen zijn blijven staan.
Pciesquote:Op zondag 1 juni 2008 16:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En bij jou moet ik me ook inlikken, want jij bent de winnaar van DGK 2!![]()
![]()
![]()
zo laten de twee bewoners woensdagavond bij Jensen weten.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dit is onzin en komt uit een hele dikke duim? Misschien toch niet hè?
Jaap en Huub gaan samen verder.
wow en nog slim ook....quote:Op zondag 1 juni 2008 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat bagger, was op 2 manieren uit te leggen
Lees mijn post van 16.09 uur, als het lukt tenminste.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:14 schreef -Blurk- het volgende:
Blijft nog steeds mijn vraag: waarom heeft Jaap nooit tegen Brian gespeeld?
Ja, heb ik gelezen BQ, maar wil het zo graag weten van LS, omdat die precies weet wat de reden is waarom Jaap nooit tegen Brian gespeeld heeft. Hij behoort tenslotte tot zijn intimiquote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn post van 16.09 uur, als het lukt tenminste.
FOK!
Toch weiger is die oude te nemen, die nieuwe isquote:Op zondag 1 juni 2008 16:23 schreef Disana het volgende:
Gek hoor, ik heb helemaal nergens last van in de oude layout.
Hou toch op met je oud nieuws, Jaap is een laffe hond en is dat altijd geweest. Een boete en hij gaat volledig door het lint. Om dit te bewijzen, alsje.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beetje oud nieuws dus. Dat was in de strijd om de finale en toen heeft Jaap wel meerdere dingen toegezegd, zoals de helft van zijn prijzengeld naar goede doelen.
Laterquote:
Nou, dan post ik wel in mijn eentje doorquote:Op zondag 1 juni 2008 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch weiger is die oude te nemen, die nieuwe is
Ik zie geen verschilquote:Op zondag 1 juni 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan post ik wel in mijn eentje door
ik heb ook nergens geen last van......... jij ook FOK silver??quote:Op zondag 1 juni 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan post ik wel in mijn eentje door
Ik ben vergeten hoe de oude layout heet. Maar die heb ik dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb ook nergens geen last van......... jij ook FOK silver??
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op zondag 1 juni 2008 16:40 schreef Lobasca het volgende:
Zie nog maar eens van lay-out te veranderen
F5 moppiequote:Op zondag 1 juni 2008 16:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skattie..I know the drill...maar FOK! werkt niet mee
Kom op jij heb gewoon als user lopen opjutten en Jaap vind ik gewoon een lafbek.Of het spel nu over is of niet.Jij kon er niks mee winnen en daarom vind ik jouw ook laf.Was zo leuk om users over de zeik te helpen.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben beiden hun kwaliteiten.
Ik snap niet dat je je nog zo laat meeslepen door dat spel wat DGK heette.
Lees maar ff op www.kingjaap.nl wat er gaande is. Huub en Jaap zijn dikke vrienden geworden.
Tijdens DGK moesten ze wel tegen elkaar zijn, want het ging om heel veel geld.
Jaap legt heel goed uit hoe ze nu samen met elkaar omgaan op zijn site.
Zowel Huub als Jaap krijgen de kans om een eigen programma. Omdat ze beiden de meest spraakmakende spelers zijn geweest. Als je een beetje tussen de regels door kan lezen, schrijft hij ook dat Amanda en Brian helemaal met lege handen zijn blijven staan.
Hij is in ieder geval lekker rustigquote:
Het is toch focking wel normaal, de terrrorr is totaal.quote:
Morgen misschien meer geluk?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch focking wel normaal, de terrrorr is totaal.![]()
![]()
Hier schijnt de zon ook, alleen niet meer in mijn achtertuin. Altijd hetzelfde, om 17.00 uur gaat de zon schijnen.....![]()
Wel mooi gefluit van een merel hier, dat maakt een hoop goed.![]()
Ff snel naar je buurtkroegje Queeniequote:Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch focking wel normaal, de terrrorr is totaal.![]()
![]()
Hier schijnt de zon ook, alleen niet meer in mijn achtertuin. Altijd hetzelfde, om 17.00 uur gaat de zon schijnen.....![]()
Wel mooi gefluit van een merel hier, dat maakt een hoop goed.![]()
Vast een oranjezonnetjequote:Op zondag 1 juni 2008 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ff snel naar je buurtkroegje Queenie, daar op het terras schijnt vast nog wel wat
I'm on my way.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:10 schreef Lobasca het volgende:
Ff snel naar je buurtkroegje Queenie, daar op het terras schijnt vast nog wel wat
quote:
quote:
Ik ookquote:Op zondag 1 juni 2008 17:25 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik zit hier al de hele dag te genieten van jouw streams!
kan iemand me nu eindelijk de grap vertellen ?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
markvanrinsum
![]()
was het hooikoorts of een pak rammel?
quote:
welke grapquote:Op zondag 1 juni 2008 17:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kan iemand me nu eindelijk de grap vertellen ?
Dat wil niet zeggen dat ik alles hier maar ga neerzetten.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, heb ik gelezen BQ, maar wil het zo graag weten van LS, omdat die precies weet wat de reden is waarom Jaap nooit tegen Brian gespeeld heeft. Hij behoort tenslotte tot zijn intimi
Wow, da's wel erg warm. Heb je arthritis?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:36 schreef Ziet het volgende:
hier regent het al de hele dag
(zit hier de hele tijd krom te wezen van de pijn overal)
maar het maakt niet uit, over een week zit ik in 35 graden
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
markvanrinsum
![]()
was het hooikoorts of een pak rammel?
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, da's wel erg warm. Heb je arthritis?
Maar je vertelde wél waarom hij tegen Huub speelde, dan mag je dan van Brian toch ook wel vertellen?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik alles hier maar ga neerzetten.
Die les heb ik wel geleerd met ene Tanja. Dus gewoon www.kingjaap.nl in de gaten houden en daar staat wel op wat hij naar buiten wil brengen, dat is niet aan mij.
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar je vertelde wél waarom hij tegen Huub speelde, dan mag je dan van Brian toch ook wel vertellen?
tipsch dacht hooikoorts, ik dat je in elkaar geslagen wasquote:
Nee, dat hoeft ook niet. Wat vervelend zeg, ik hoop dat het tijdens je vakantie wegtrekt.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee,reumatische pijn.
(en nee, ik ben nog lang geen 70)
als hier de zon zou schijnen is het ook meteen wegquote:Op zondag 1 juni 2008 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Wat vervelend zeg, ik hoop dat het tijdens je vakantie wegtrekt.
4 weken weg?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:45 schreef Ziet het volgende:
[..]
als hier de zon zou schijnen is het ook meteen weg
dus ik ga ervanuit dat ik ff 4 weken geen last heb
en dat het dan daarna hier hoogzomer is
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
4 weken weg?![]()
laat je wel voldoende xtc achter?
Raar toch dat we hier in het noorden zoveel mooier weer hebben dan jij. Jammer, we kunnen niet ruilenquote:Op zondag 1 juni 2008 17:45 schreef Ziet het volgende:
[..]
als hier de zon zou schijnen is het ook meteen weg
dus ik ga ervanuit dat ik ff 4 weken geen last heb
en dat het dan daarna hier hoogzomer is
wel erg lekker, die poedersuikerquote:Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik laat wel een doe-het-zelf-pakketje achter, dan hebben jullie ook wat te doen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:
We kunnen zometeen hier verder :
[COS#3822] Afkicken met poedersuiker en xtc
Maar dan moet deze wel eerst volquote:Op zondag 1 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:
Da's snel, dank Blurkster. Die xtc zie ik niet echt zitten hoor, ik zoek het meer in zoetigheid. Yum, aardbeiengebakjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is er mis met Chinees? Moet wel zeggen dat ik het zelf ook al heel lang niet meer heb gegeten.quote:
we doen ons best om deze vol te krijgenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:31 schreef -Blurk- het volgende:
Sorry, was een beetje té snel met de nieuwe COS
Hastikke goed juist, naadloos van 1 in de ander.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:31 schreef -Blurk- het volgende:
Sorry, was een beetje té snel met de nieuwe COS
Had je het zelf gemaakt Ka?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hastikke goed juist, naadloos van 1 in de ander.![]()
Net terug van oma, ze was heel blij met haar zomers bloemstukje, lieverd.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |