Jij hebt dan ook een heel team nodigquote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al......het gaat niet goed met me maar het UMCG is mij toch iets te ver.
Hulp on-line..waar is Drs.H als je hem nodig hebt?!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al......het gaat niet goed met me maar het UMCG is mij toch iets te ver.
Het scheelt dat Groningen goed te doen is voor me. Kan ik gelijk weer langs de IKEA!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Rumor has it dat we binnenkort bij Caro moeten zijn. Op het UMCG zijn ze voor een moederlijke aanpak, dus: get noekje!
Wat Lobasca zegt, het is een siliconensnol. Haar 2 kijkcijferkanonnen hebben hun werk gedaan, bij wie....I dunno.quote:
Amanda is een slaapkamersnolquote:Op zondag 1 juni 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Lobasca zegt, het is een siliconensnol. Haar 2 kijkcijferkanonnen hebben hun werk gedaan, bij wie....I dunno.
Misschien bij de fappers van de FEBO?
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......quote:Op zondag 1 juni 2008 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
De psychiater van kahaarin en mij op het UMCG alhier gaat jou aanschrijven i.v.m. het open blijven van dit forum. Ze willen niet nog meer gevaarlijke gekken in de stad hebben.
Ik moet bij dit bericht meteen aan Mazaru denken.. Is ze al gesignaleerd, met die enge buurman van d'r?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......
UMC, dat is bij mij om de hoek maar daar ga ik liever niet heen. Slechte herinneringen aan nadat ze bij mijn moeder kanker constateerdenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:18 schreef Disana het volgende:
Jij hebt dan ook een heel team nodigHoe heet het bij jullie, UMCU?
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.
Nee, da's niet leuk. Maar jij hebt dus ook een UMC om de hoek; ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
UMC, dat is bij mij om de hoek maar daar ga ik liever niet heen. Slechte herinneringen aan nadat ze bij mijn moeder kanker constateerden. Misschien geef ik Anita wel een belletje, ik heb ook last van passieve agressie.
goed filmpjequote:
En op welke scholen mogen ze jou dan nu verwelkomen? Of ga je 'mensen die van de universiteit komen' een levensles lerenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vandaag mijn certificaat voor 'zelfbeheersing'
Wat een slungel! En jij viel nog wel op kleine Huubje???quote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kleine wijffies hier allemaal, ik ben 1.73 . , lekker puh.![]()
![]()
Leuk stuk!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is terug op zijn site
http://www.kingjaap.nl/2008/06/01/de_godfather_is_terug.html
Op de guppieschoolquote:Op zondag 1 juni 2008 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En op welke scholen mogen ze jou dan nu verwelkomen? Of ga je 'mensen die van de universiteit komen' een levensles leren
Asjuhblieft jonguh, niet die engerd. Dan nog liever Drs.H.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik zou Anita niet nemen, die praat je zo een Brian crush aan. Dan liever Piet Piraat.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook leuk dat zij nog zo'n goed contact hebben. Verbaast me ook niks trouwens.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zie je wel dat het tussen H en C echt is? Als zelfs Der Jaap het zegt!
Mooi dat Jaap terug is en het contact met Huub is dus ok.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |