Jij hebt dan ook een heel team nodigquote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al......het gaat niet goed met me maar het UMCG is mij toch iets te ver.
Hulp on-line..waar is Drs.H als je hem nodig hebt?!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al......het gaat niet goed met me maar het UMCG is mij toch iets te ver.
Het scheelt dat Groningen goed te doen is voor me. Kan ik gelijk weer langs de IKEA!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Rumor has it dat we binnenkort bij Caro moeten zijn. Op het UMCG zijn ze voor een moederlijke aanpak, dus: get noekje!
Wat Lobasca zegt, het is een siliconensnol. Haar 2 kijkcijferkanonnen hebben hun werk gedaan, bij wie....I dunno.quote:
Amanda is een slaapkamersnolquote:Op zondag 1 juni 2008 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Lobasca zegt, het is een siliconensnol. Haar 2 kijkcijferkanonnen hebben hun werk gedaan, bij wie....I dunno.
Misschien bij de fappers van de FEBO?
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......quote:Op zondag 1 juni 2008 14:11 schreef Disana het volgende:
[..]
De psychiater van kahaarin en mij op het UMCG alhier gaat jou aanschrijven i.v.m. het open blijven van dit forum. Ze willen niet nog meer gevaarlijke gekken in de stad hebben.
Ik moet bij dit bericht meteen aan Mazaru denken.. Is ze al gesignaleerd, met die enge buurman van d'r?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, gevaarlijk ben ik heul niet, met mijn 163 cm kan ik niet veel uitrichten hoor......
UMC, dat is bij mij om de hoek maar daar ga ik liever niet heen. Slechte herinneringen aan nadat ze bij mijn moeder kanker constateerdenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:18 schreef Disana het volgende:
Jij hebt dan ook een heel team nodigHoe heet het bij jullie, UMCU?
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
Da's dan hééééél apart, want met mijn 167 cm heb ik gisteren nog de balie van Psychiatrie kort en klein geslagen omdat ze zeiden dat ik mijn Huub caps moest deleten.
Nee, da's niet leuk. Maar jij hebt dus ook een UMC om de hoek; ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
UMC, dat is bij mij om de hoek maar daar ga ik liever niet heen. Slechte herinneringen aan nadat ze bij mijn moeder kanker constateerden. Misschien geef ik Anita wel een belletje, ik heb ook last van passieve agressie.
goed filmpjequote:
En op welke scholen mogen ze jou dan nu verwelkomen? Of ga je 'mensen die van de universiteit komen' een levensles lerenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vandaag mijn certificaat voor 'zelfbeheersing'
Wat een slungel! En jij viel nog wel op kleine Huubje???quote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kleine wijffies hier allemaal, ik ben 1.73 . , lekker puh.![]()
![]()
Leuk stuk!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap is terug op zijn site
http://www.kingjaap.nl/2008/06/01/de_godfather_is_terug.html
Op de guppieschoolquote:Op zondag 1 juni 2008 14:30 schreef Disana het volgende:
[..]
En op welke scholen mogen ze jou dan nu verwelkomen? Of ga je 'mensen die van de universiteit komen' een levensles leren
Asjuhblieft jonguh, niet die engerd. Dan nog liever Drs.H.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:29 schreef Disana het volgende:
Ik zou Anita niet nemen, die praat je zo een Brian crush aan. Dan liever Piet Piraat.
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ook leuk dat zij nog zo'n goed contact hebben. Verbaast me ook niks trouwens.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
zie je wel dat het tussen H en C echt is? Als zelfs Der Jaap het zegt!
Mooi dat Jaap terug is en het contact met Huub is dus ok.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hmmm, ik zal je niet tegen spreken, * kahaarin achteruit loopt, oogcontact houdt en een uitweg zoekt.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey Bassie!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:23 schreef Lobasca het volgende:
Ik moet bij dit bericht meteen aan Mazaru denken.. Is ze al gesignaleerd, met die enge buurman van d'r?
Hoi Kaa![]()
Natuurlijk is dat contact OK.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi dat Jaap terug is en het contact met Huub is dus ok.
Huub en Claire![]()
Wij hadden het wel door dat Jaap en Huub speelden. Bij B en A was de haat echtquote:Op zondag 1 juni 2008 14:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook leuk dat zij nog zo'n goed contact hebben. Verbaast me ook niks trouwens.
Is dat zo? Waarom noemde je Huub dan "die achterlijke breedbekkikker" of iets in die trant, in de uitzending van Rising Flow afgelopen vrijdag? Dat was toch heel niet meer nodig nu het DGK afgelopen is?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natuurlijk is dat contact OK.
Maar dat wist ik al lang, maar ik moest in mijn rol blijven om anti-Huub te spelen.
Het heeft me menige ban gekost, maar nu hebben we er lol om. Jaap heeft gewonnen.
Dus ik kan nu ook wel vertellen dat ik nooit iets tegen Huub heb gehad, maar als ghostwriter van Jaap, moest ik natuurlijk pro-Jaap zijn en anti-Huub.
Alles voor de kijkcijfers en de stemmen op Jaap.![]()
En volgens mij is dat wel redelijk gelukt
Tuurlijk is Amanda geen hoer, gewoon een classy paalprinsesdanseres.quote:
Ik blijf dat zo'n rare foto vindenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk is Amanda geen hoer, gewoon een classy paalprinsesdanseres.![]()
[ afbeelding ]
Ja okee, daar staat ze misschien toevallig een beetje onflatteus op, maar een hoer is ze niet!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk is Amanda geen hoer, gewoon een classy paalprinsesdanseres.![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, je kijkt meteen naar haar mond of daar het uiteinde van die paal niet uitsteektquote:
Hij kon niet langs die opgezwollen stembanden.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, je kijkt meteen naar haar mond of daar het uiteinde van die paal niet uitsteekt
Toen was hij nog redelijk rustig, dit vond ik veel kwalijker, vooral omdat de FEBO hier niets aan heeft gedaan:quote:Op zondag 1 juni 2008 14:52 schreef Lady-night het volgende:
Deze moet je ook nog even zien van die egotripper......ikke ikke en de rest kan stikken
Brian en Syl in "gesprek" over race stemming (part 2)
Naast Kim Holland is Cynthia Stone natuurlijk een goeie opstap naar de p0rnindustrie. Gore wijven, ECHT WAAR SWA.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:57 schreef Disana het volgende:
Ja okee, daar staat ze misschien toevallig een beetje onflatteus op, maar een hoer is ze niet!
[ afbeelding ]
Ze houdt haar mond ook angstvallig dichtquote:Op zondag 1 juni 2008 14:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, je kijkt meteen naar haar mond of daar het uiteinde van die paal niet uitsteekt
Dit was zo duidelijk script, Huub zei dit later ook in een gesprek met Jaap dacht ik. De FEBO liet hem af en toe even uitrazen. Als Hondenkop er niet was moesten ze toch wat om hem niet echt te laten flippen?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:03 schreef kahaarin het volgende:
Toen was hij nog redelijk rustig, dit vond ik veel kwalijker, vooral omdat de FEBO hier niets aan heeft gedaan:
Tip voor Brian als ze weer loopt te tetterenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze houdt haar mond ook angstvallig dicht
leg me dat eens uit.........quote:Op zondag 1 juni 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat contact OK.
Maar dat wist ik al lang, maar ik moest in mijn rol blijven om anti-Huub te spelen.
Het heeft me menige ban gekost, maar nu hebben we er lol om. Jaap heeft gewonnen.
Dus ik kan nu ook wel vertellen dat ik nooit iets tegen Huub heb gehad, maar als ghostwriter van Jaap, moest ik natuurlijk pro-Jaap zijn en anti-Huub.
Alles voor de kijkcijfers en de stemmen op Jaap.![]()
En volgens mij is dat wel redelijk gelukt
Ik heb nog altijd twijfels bij deze foto, gek hè?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:02 schreef Disana het volgende:
Hij kon niet langs die opgezwollen stembanden.
Maar hij zei wel "Kankerlijer", dat stond vast niét in het script. Blijft een slechte acteur.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was zo duidelijk script, Huub zei dit later ook in een gesprek met Jaap dacht ik. De FEBO liet hem af en toe even uitrazen. Als Hondenkop er niet was moesten ze toch wat om hem niet echt te laten flippen?
Wat voor twijfels dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd twijfels bij deze foto, gek hè?![]()
[ afbeelding ]
Of ze bij de gyneacoloog is geweest ipv een KNO arts. Geintje hoor.quote:
Omdat de afspraak was dat ik in die rol zou blijven, tot Jaap zelf op zijn site uitleg zou geven.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Waarom noemde je Huub dan "die achterlijke breedbekkikker" of iets in die trant, in de uitzending van Rising Flow afgelopen vrijdag? Dat was toch heel niet meer nodig nu het DGK afgelopen is?
Zelfs zó overtuigend dat ik denk dat je het écht meendequote:Op zondag 1 juni 2008 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat de afspraak was dat ik in die rol zou blijven, tot Jaap zelf op zijn site uitleg zou geven.
Maar ik kwam wel overtuigend over he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |