Al langs de shop geweest?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:33 schreef akveor het volgende:
Wahoo altijd spannend zo'n provider wissel in het weekend...
Maar we doen het weer.
Korte uitleg:quote:Op zondag 1 juni 2008 15:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zelfs zó overtuigend dat ik denk dat je het écht meende
Nou leuk was dat dan zeg.We hadden veel mooiere streams gehad als Jaap tegen Brian en Amanda was gegaan.Huub en Jaap samen was altijd lachen,er zijn echt veel gemiste kansen geweest.Was toch prachtig geweest als Jaap bij Brian en amanda terror had gedaan met een etentje.maar het moest weer Huub zijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat contact OK.
Maar dat wist ik al lang, maar ik moest in mijn rol blijven om anti-Huub te spelen.
Het heeft me menige ban gekost, maar nu hebben we er lol om. Jaap heeft gewonnen.
Dus ik kan nu ook wel vertellen dat ik nooit iets tegen Huub heb gehad, maar als ghostwriter van Jaap, moest ik natuurlijk pro-Jaap zijn en anti-Huub.
Alles voor de kijkcijfers en de stemmen op Jaap.![]()
En volgens mij is dat wel redelijk gelukt
en jij denkt dat Jaap gewonnen heeft door toedoen van jouquote:Op zondag 1 juni 2008 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Korte uitleg:
Sjoerd had mij gevraagd om KJ te onderhouden.
Ik moest zoveel mogelijk Pro-Jaap zijn en anti alles wat tegen Jaap was.
Ik heb een reputatie dat ik kan rellen, vandaar dat hij mij vroeg.
Zelfs Ben (van de site van Huub) heeft contact met me opgenomrn om een deal te sluiten en samen te werken, maar die hebben we afgeslagen, want het ging Sjoerd en mij om om Jaap te laten winnen met terror op het internet.
Nu hebben Huub en Jaap de kans op een eigen programma. Niet samen, wat veel mensen denken. Ieder hun eigen.
Jaap gaat solo. En als Huub door de screening komt ook.
Maar we hebben wel genoten van de reacties. Dat mogen jullie ook weten. Dat waren al die bans zeker waard, want uiteindelijk heeft Jaap gewonnen. En ik voel me toch wel een beetje trots dat ik van het team deel heb mogen uitmaken, Jaap, Sjoerd en MrD.
Dus als ik mensen onbewust heb gekwetst, daarvoor mijn excuses. (behalve aan Sly)
Maar dat is de schuld van het hokje, niet van LSquote:Op zondag 1 juni 2008 15:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou leuk was dat dan zeg.We hadden veel mooiere streams gehad als Jaap tegen Brian en Amanda was gegaan.Huub en Jaap samen was altijd lachen,er zijn echt veel gemiste kansen geweest.Was toch prachtig geweest als Jaap bij Brian en amanda terror had gedaan met een etentje.maar het moest weer Huub zijn.
zo zie ik het ookquote:Op zondag 1 juni 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Wat een smoezen. Gewoon opportunistisch: een pleurishaat voor Huub voelen maar als een windvaantje omdraaien wanneer blijkt dat Jaap die haat niet deelt.
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dat is de schuld van het hokje, niet van LS
juist!quote:Op zondag 1 juni 2008 15:48 schreef Desii het volgende:
[..]
zo zie ik het ook
Want als ik vraag welk sms-voordeel het voor Jaap opgeleverd heeft, krijg ik geen antwoord.
Heel simpel, meneer lekker simpel........ op geen enkele manier heeft jou zgn. internet-terror sms-en opgeleverd voor Jaap
Jaap heeft gewoon heel veel geluk gehad dat Huub als eerst eruit ging en de hekel aan Brian zo groot is.... dat alle Huub-fans massaal zijn gaan sms-en voor Jaap
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:44 schreef blomst het volgende:
[..]
en jij denkt dat Jaap gewonnen heeft door toedoen van jou![]()
Ik denk dat je echt tegen Huub was, en dat dat voortkomt uit een conflikt met Nowlive.
En deze persoonlijke shit interesseert me dan weer nét niet. Misschien een ideetje om dat op KJ of NL te plaatsen?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat conflict met Nowlive is Sly begonnen met dreigtelefoontjes, want hij is een slechte verliezer. En een parasiet. Met wat hij RFR ook heeft geflikt. Ik heb zelfs NL nog succes gewenst vóór de finale en dat de beste moge winnen.
Maar daar gaf deze meneer geen antwoord op. Dus van enig sportief gedrag is bij hem ver te zoeken.
Het houdt je scrollwiel soepel, en je moet maar zo denken: als wij het niet al die tijd zo leuk hadden gemaakt met elkaar, waren die paar stoorzenders en zeikneuzen ook nooit op onze gezelligheid af gekomenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.
Jij was ook echt onsportief.Sommige deden nog moeite ook om jouw alles uit te leggen en jij zat ons alleen te belazeren.Jaap heeft niks zelf gedaan,hij heeft gewonnen omdat Jaap de minste problemen gaf.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.
Met bezoekersaantallen (unieke bezoekers) die hoger lagen dan menige andere site.
En ik was niet tegen Huub, maar Huub was sterk. En als je dan pro-Jaap bent, dan moet je soms wel ff krachtig uit de hoek komen.
En dat conflict met Nowlive is Sly begonnen met dreigtelefoontjes, want hij is een slechte verliezer. En een parasiet. Met wat hij RFR ook heeft geflikt. Ik heb zelfs NL nog succes gewenst vóór de finale en dat de beste moge winnen.
Maar daar gaf deze meneer geen antwoord op. Dus van enig sportief gedrag is bij hem ver te zoeken.
hoihoi, lekkere muziek op pinkpopquote:
ik zeg ook niet wie de schuldige is in het conflikt wat je hebt met NL en Sly, maar wel dat het daar uit voortvloeit.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.
Met bezoekersaantallen (unieke bezoekers) die hoger lagen dan menige andere site.
En ik was niet tegen Huub, maar Huub was sterk. En als je dan pro-Jaap bent, dan moet je soms wel ff krachtig uit de hoek komen.
Jaap kan zonder Huub bedoelde je waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij was ook echt onsportief.Sommige deden nog moeite ook om jouw alles uit te leggen en jij zat ons alleen te belazeren.Jaap heeft niks zelf gedaan,hij heeft gewonnen omdat Jaap de minste problemen gaf.
Jaap zonder Huub is echt niks.Maar Huub kan wel zonder Jaap.
ja wat ook erg sportief is, om met RFR contact te zoeken om eens ff te vissen hoe slecht Sly (NL) wel niet is en dan nog 2x vragen dit is toch niet live in de uitzendingquote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |