ik had geen zin om een oranje avater die niet van mij was te verwijderenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij een stout van Rinsummetje geweest??
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:26 schreef Ziet het volgende:
noekje: ws komt ie hierna (als het live is) 13.35 begint ie
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had geen zin om een oranje avater die niet van mij was te verwijderen
quote:
Jaaaa, doodgewoon Gijs. En ik maar 'Bas' of 'Bram' denken.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:21 schreef Lobasca het volgende:
@ Saantje GIJS Groenteman, anders vergeet ik dat weer
Ik had maar 4 caps die ik echt bewaarde (ehh....bewaar).quote:Op zondag 1 juni 2008 13:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
PeterNB
![]()
Kan een leuk rijtje worden, zeg, Petraa heeft al haar CAP's gedelete, hoever ben jij met afkicken?
![]()
* kahaarin bekent dat alle linkjes er nog staan.
Schandalig....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik had geen zin om een oranje avater die niet van mij was te verwijderen
Knap hoor, dan ben je verder dan ik.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had maar 4 caps die ik echt bewaarde (ehh....bewaar).
Alle andere cap's en audioknipseltjes waren al lang verwijderd. Maar die 4
durf ik nog steeds niet te wissenWel heb ik de mag \DGK_CAPS gewist
waar alles steeds instond
LOLquote:
+1......... we zijn niet sneuquote:Op zondag 1 juni 2008 13:38 schreef SIRA het volgende:
* ik meld me maar even.. *
Ik heb alle linkjes (altijd handy voor DGK2) en caps nog![]()
Kan 't nog steeds niet weg doen allemaal. ben ik ff sneu
Vanmorgen om half vijf ook wakker geworden van onweer? Heerlijk om te horen die regen, mocht ook wel eens weer een keertje, qua pollen en gestuif.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ben je al buiten geweest sinds gisteravond? Het is hier lekker broeierig warm.
Amanda was geen hoer
[ afbeelding ]
Check, check, double check!quote:Op zondag 1 juni 2008 12:42 schreef Charmian het volgende:
Ff een check dan: je hebt ook je alterego op het Bassie en Adriaangastenboek de prullenbak ingegooid?
Geen link meer in je favorieten naar de tiensite en verlangen naar een stukje proza van poekieroekie?
Ja ja, ik zag het! Leuk en dapper!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
This is the best I can do, een foto gemaakt door mijn kleindochter. Vic vergeeft me altijd te fotograferen tijdens vakanties, heeft altijd alleen maar oog voor bloemetjes, bijtes en beesies, de oen.![]()
Ik haal hem heel snel weer weg hoor.![]()
Doei.
Ga je dgk2 wel volgen?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Check, check, double check!
Clean as a whistle!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |