Jaap was als de dood voor Brian en Amanda en wel hierom.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef blomst het volgende:
Omdat Jaap bang was voor HUUb zijn populariteit, en de verhalen van veel gespaart geld voor de finale geloofde. Jaap is een schijtlijster, de hele kooi al geweest.
Oh jaquote:Op zondag 1 juni 2008 16:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hallo, LS gaat met Jaap de wereld veroveren
dat bagger, was op 2 manieren uit te leggenquote:Op zondag 1 juni 2008 16:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik neem jou heeeel serieus....
Wat beviel je niet aan mijn antwoord?
En bij jou moet ik me ook inlikken, want jij bent de winnaar van DGK 2!quote:
Dus dit is onzin en komt uit een hele dikke duim? Misschien toch niet hè?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap kan zonder Huub bedoelde je waarschijnlijk.
Ze hebben beiden hun kwaliteiten.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap kan alleen maar dom doen en mensen in de zeik nemen.Huub kan alles.Serieus zijn op zijn tijd en emotie tonen brengt je veel verder.
Blijft nog steeds mijn vraag: waarom heeft Jaap nooit tegen Brian gespeeld?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben beiden hun kwaliteiten.
Ik snap niet dat je je nog zo laat meeslepen door dat spel wat DGK heette.
Lees maar ff op www.kingjaap.nl wat er gaande is. Huub en Jaap zijn dikke vrienden geworden.
Tijdens DGK moesten ze wel tegen elkaar zijn, want het ging om heel veel geld.
Jaap legt heel goed uit hoe ze nu samen met elkaar omgaan op zijn site.
Zowel Huub als Jaap krijgen de kans om een eigen programma. Omdat ze beiden de meest spraakmakende spelers zijn geweest. Als je een beetje tussen de regels door kan lezen, schrijft hij ook dat Amanda en Brian helemaal met lege handen zijn blijven staan.
Pciesquote:Op zondag 1 juni 2008 16:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En bij jou moet ik me ook inlikken, want jij bent de winnaar van DGK 2!![]()
![]()
![]()
zo laten de twee bewoners woensdagavond bij Jensen weten.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dit is onzin en komt uit een hele dikke duim? Misschien toch niet hè?
Jaap en Huub gaan samen verder.
wow en nog slim ook....quote:Op zondag 1 juni 2008 16:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
dat bagger, was op 2 manieren uit te leggen
Lees mijn post van 16.09 uur, als het lukt tenminste.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:14 schreef -Blurk- het volgende:
Blijft nog steeds mijn vraag: waarom heeft Jaap nooit tegen Brian gespeeld?
Ja, heb ik gelezen BQ, maar wil het zo graag weten van LS, omdat die precies weet wat de reden is waarom Jaap nooit tegen Brian gespeeld heeft. Hij behoort tenslotte tot zijn intimiquote:Op zondag 1 juni 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn post van 16.09 uur, als het lukt tenminste.
FOK!
Toch weiger is die oude te nemen, die nieuwe isquote:Op zondag 1 juni 2008 16:23 schreef Disana het volgende:
Gek hoor, ik heb helemaal nergens last van in de oude layout.
Hou toch op met je oud nieuws, Jaap is een laffe hond en is dat altijd geweest. Een boete en hij gaat volledig door het lint. Om dit te bewijzen, alsje.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Beetje oud nieuws dus. Dat was in de strijd om de finale en toen heeft Jaap wel meerdere dingen toegezegd, zoals de helft van zijn prijzengeld naar goede doelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |