Nee, dat hoeft ook niet. Wat vervelend zeg, ik hoop dat het tijdens je vakantie wegtrekt.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee,reumatische pijn.
(en nee, ik ben nog lang geen 70)
als hier de zon zou schijnen is het ook meteen wegquote:Op zondag 1 juni 2008 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Wat vervelend zeg, ik hoop dat het tijdens je vakantie wegtrekt.
4 weken weg?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:45 schreef Ziet het volgende:
[..]
als hier de zon zou schijnen is het ook meteen weg
dus ik ga ervanuit dat ik ff 4 weken geen last heb
en dat het dan daarna hier hoogzomer is
quote:Op zondag 1 juni 2008 17:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
4 weken weg?![]()
laat je wel voldoende xtc achter?
Raar toch dat we hier in het noorden zoveel mooier weer hebben dan jij. Jammer, we kunnen niet ruilenquote:Op zondag 1 juni 2008 17:45 schreef Ziet het volgende:
[..]
als hier de zon zou schijnen is het ook meteen weg
dus ik ga ervanuit dat ik ff 4 weken geen last heb
en dat het dan daarna hier hoogzomer is
wel erg lekker, die poedersuikerquote:Op zondag 1 juni 2008 17:54 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik laat wel een doe-het-zelf-pakketje achter, dan hebben jullie ook wat te doen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:
We kunnen zometeen hier verder :
[COS#3822] Afkicken met poedersuiker en xtc
Maar dan moet deze wel eerst volquote:Op zondag 1 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:
Da's snel, dank Blurkster. Die xtc zie ik niet echt zitten hoor, ik zoek het meer in zoetigheid. Yum, aardbeiengebakjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:
Wat is er mis met Chinees? Moet wel zeggen dat ik het zelf ook al heel lang niet meer heb gegeten.quote:
we doen ons best om deze vol te krijgenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:31 schreef -Blurk- het volgende:
Sorry, was een beetje té snel met de nieuwe COS
Hastikke goed juist, naadloos van 1 in de ander.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:31 schreef -Blurk- het volgende:
Sorry, was een beetje té snel met de nieuwe COS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |