Onderaan de pagina, links, staat een knop reageer, als je daar op drukt kun je wel kiezen voor smilies.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe krijgen jullie een smiley erbij als je niet quote? Ik kan dan alleen maar kiezen uit het rijtje hierboven, die andere staan er dan niet bij.
Ik klik dan eerst ff op preview en knal mijn smiley erbij.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:42 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe krijgen jullie een smiley erbij als je niet quote? Ik kan dan alleen maar kiezen uit het rijtje hierboven, die andere staan er dan niet bij.
Je doet het nog steedsquote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Disana het volgende:
REAGEER test.... testing 1, 2, 3.
Heeft in Groningen dan alweer de hele dag de zon geschenen?quote:Op zondag 1 juni 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrrrroem vrrrrroem... Ja inderdaad. He, gelukkig, ik dacht dat ik was gesmolten
ik zal maar niet vertellen dat ik hier met een trui aan zitquote:Op zondag 1 juni 2008 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrrrroem vrrrrroem... Ja inderdaad. He, gelukkig, ik dacht dat ik was gesmolten
Praktisch wel ja. Maar het is meer dat het hier enorm broeierig is. Ik vind dat wel lekker hoor, maar alleen als je niet van alles hoeft te doen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft in Groningen dan alweer de hele dag de zon geschenen?
Nope, schoot uit met m'n muiscursor.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben jij een multiple personality dat je zoveel emoties tegelijk kan hebben?
Ik vind dat echt zielig. Arme Zietquote:Op zondag 1 juni 2008 19:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
ik zal maar niet vertellen dat ik hier met een trui aan zit
Psies, nu er wolken ontstaan heb ik het idee dat het alleen maar drukkender wordt........quote:Op zondag 1 juni 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Praktisch wel ja. Maar het is meer dat het hier enorm broeierig is. Ik vind dat wel lekker hoor, maar alleen als je niet van alles hoeft te doen.
En bij jou dan?
Jij gebruikt wrs de silver layout, bagger kent veel meer emoties.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
Ben jij een multiple personality dat je zoveel emoties tegelijk kan hebben?
Dat zeggen ze allemaal. Heel vroeger was het 'oh sorry, ik schoot uit met mijn ganzenveer'. Yeah right.quote:
Zeg dat nou niet, anders begint beequeen weer over pikstaanderig weerquote:Op zondag 1 juni 2008 19:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, nu er wolken ontstaan heb ik het idee dat het alleen maar drukkender wordt........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |