zo zie ik het ookquote:Op zondag 1 juni 2008 15:40 schreef Disana het volgende:
Wat een smoezen. Gewoon opportunistisch: een pleurishaat voor Huub voelen maar als een windvaantje omdraaien wanneer blijkt dat Jaap die haat niet deelt.
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dat is de schuld van het hokje, niet van LS
juist!quote:Op zondag 1 juni 2008 15:48 schreef Desii het volgende:
[..]
zo zie ik het ook
Want als ik vraag welk sms-voordeel het voor Jaap opgeleverd heeft, krijg ik geen antwoord.
Heel simpel, meneer lekker simpel........ op geen enkele manier heeft jou zgn. internet-terror sms-en opgeleverd voor Jaap
Jaap heeft gewoon heel veel geluk gehad dat Huub als eerst eruit ging en de hekel aan Brian zo groot is.... dat alle Huub-fans massaal zijn gaan sms-en voor Jaap
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:44 schreef blomst het volgende:
[..]
en jij denkt dat Jaap gewonnen heeft door toedoen van jou![]()
Ik denk dat je echt tegen Huub was, en dat dat voortkomt uit een conflikt met Nowlive.
En deze persoonlijke shit interesseert me dan weer nét niet. Misschien een ideetje om dat op KJ of NL te plaatsen?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat conflict met Nowlive is Sly begonnen met dreigtelefoontjes, want hij is een slechte verliezer. En een parasiet. Met wat hij RFR ook heeft geflikt. Ik heb zelfs NL nog succes gewenst vóór de finale en dat de beste moge winnen.
Maar daar gaf deze meneer geen antwoord op. Dus van enig sportief gedrag is bij hem ver te zoeken.
Het houdt je scrollwiel soepel, en je moet maar zo denken: als wij het niet al die tijd zo leuk hadden gemaakt met elkaar, waren die paar stoorzenders en zeikneuzen ook nooit op onze gezelligheid af gekomenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het nergens op slaan wat Jaap heeft gedaan en MR D ook niet.Heb echt een hekel aan mensen die bewust andere over de zeik willen krijgen.Zo zijn er hier nog wel meer.We komen hier gewoon gezellig doen en dan moeten andere dat bewust verpesten.Nou petje af hoor.
Jij was ook echt onsportief.Sommige deden nog moeite ook om jouw alles uit te leggen en jij zat ons alleen te belazeren.Jaap heeft niks zelf gedaan,hij heeft gewonnen omdat Jaap de minste problemen gaf.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.
Met bezoekersaantallen (unieke bezoekers) die hoger lagen dan menige andere site.
En ik was niet tegen Huub, maar Huub was sterk. En als je dan pro-Jaap bent, dan moet je soms wel ff krachtig uit de hoek komen.
En dat conflict met Nowlive is Sly begonnen met dreigtelefoontjes, want hij is een slechte verliezer. En een parasiet. Met wat hij RFR ook heeft geflikt. Ik heb zelfs NL nog succes gewenst vóór de finale en dat de beste moge winnen.
Maar daar gaf deze meneer geen antwoord op. Dus van enig sportief gedrag is bij hem ver te zoeken.
hoihoi, lekkere muziek op pinkpopquote:
ik zeg ook niet wie de schuldige is in het conflikt wat je hebt met NL en Sly, maar wel dat het daar uit voortvloeit.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft het zelf gedaan. Maar KJ was wel de best onderhouden site van één van de deelnemers.
Met bezoekersaantallen (unieke bezoekers) die hoger lagen dan menige andere site.
En ik was niet tegen Huub, maar Huub was sterk. En als je dan pro-Jaap bent, dan moet je soms wel ff krachtig uit de hoek komen.
Jaap kan zonder Huub bedoelde je waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij was ook echt onsportief.Sommige deden nog moeite ook om jouw alles uit te leggen en jij zat ons alleen te belazeren.Jaap heeft niks zelf gedaan,hij heeft gewonnen omdat Jaap de minste problemen gaf.
Jaap zonder Huub is echt niks.Maar Huub kan wel zonder Jaap.
ja wat ook erg sportief is, om met RFR contact te zoeken om eens ff te vissen hoe slecht Sly (NL) wel niet is en dan nog 2x vragen dit is toch niet live in de uitzendingquote:Op zondag 1 juni 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voorgebouwdequote:
Daar heeft Jaap ook op gewonnen, omdat Huub er als eerste uitlag. En dat mensen een anti-stem op Brian wilden doen en daarom op Jaap hebben gestemd.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zeg ook niet wie de schuldige is in het conflikt wat je hebt met NL en Sly, maar wel dat het daar uit voortvloeit.
Brian bleek sterker te zijn, op de smsjes afgaand, Jaap heeft heel erg veel geluk gehad dat er veel mensen nog voor hen smsten en belden omdat ze het brian niet gunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |