Lieve mensen, allemaal even de handen ineen slaan: Akveor is al anderhalf jaar zijn huis niet uit geweest; en gek genoeg is dat de tijd dat DGK hem aan zijn monitor gekluisterd hield.
[COS # 3819] De Nacht is ingevallen....'Ik durf nog steeds niet naar buiten hoor... ik ben benieuwd wanneer we daar aan gaan werken in de COS.'
[COS # 3819] De Nacht is ingevallen....Een helpende hand: 'Het is niet zo moeilijk hoor. Je begint met het binnen laten van de buitenlucht door een raam en liever nog een keukendeur naar de tuin open te zetten. Als je aan de buitenlucht gewend bent, steek je een arm buiten het raam en de volgende dag een been. Herhaal dat met je voordeur, en neem een boodschappenlijstje mee vol met lekkere dingen; dat motiveert.'
[COS # 3819] De Nacht is ingevallen....En nog een: 'Tuurlijk wel, je kán het! '
Maar het mocht niet baten:
[COS # 3819] De Nacht is ingevallen....'Ik zal maandag de woningbouw eens bellen of ze een raampje voor me open willen zetten. Ik lees maar rare dingen over dat frisselucht enzo.... Ik had begrepen dat ze tegenwoordig met mondkapjes oplopen en dat je minimaal factor 20 moet smeren.'
Dus, lieve COSsers, sta onze broeder bij in deze moeilijke dagen tot het najaar, waarin akveor zich hopelijk weer zichzelf voelt achter de vertrouwde streams.
kahaarin heeft de halve COS op de kast gejaagd door triomfantelijk te melden dat het bij ons in Groningen mooi weer is:
![]()
Niemand wist waar Natasia was gebleven. Onze eigen PeterNB ging op onderzoek uit:
[ Bericht 51% gewijzigd door Disana op 31-05-2008 22:29:29 ]