waar we naar pinkpop kijken op de streamsquote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond mijn volledige DGK bladwijzer gedelete. En ben nu dus officieel afgekickt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:52 schreef beequeen het volgende:
Beetje vreemd COS nummertje.Het moet zijn 3821.
Bedankt Ziet.![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:52 schreef petraa het volgende:
Ik heb al mijn caps gedelete! Ben ik nu ook afgekickt?
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:54 schreef noekje het volgende:
+ veel nummertjes!
Echt waar? Ik kan het nog niet hoor, kunnen we ook niet meer quizzen.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:52 schreef petraa het volgende:
Ik heb al mijn caps gedelete! Ben ik nu ook afgekickt?
Ik probeer het maar niet eens meer, zie wel waar het schip strandtquote:Op zondag 1 juni 2008 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar? Ik kan het nog niet hoor, kunnen we ook niet meer quizzen.
Ah, daar ben je. Ik heb gisteravond je foto gemist, mag ie nog een keer, pwetty please?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef -Blurk- het volgende:
Ik probeer het maar niet eens meer, zie wel waar het schip strandt
Dan jij ook , Beeq!quote:Op zondag 1 juni 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Ik heb gisteravond je foto gemist, mag ie nog een keer, pwetty please?![]()
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Ik heb gisteravond je foto gemist, mag ie nog een keer, pwetty please?![]()
Het klinkt stom, maar ik heb volgens mij geen enkele foto van mezelf in mijn pc staan. Ik ga wel even op zoek.quote:
Ik wacht eerst even jullie foto's af nuquote:Op zondag 1 juni 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:13 schreef noekje het volgende:
Voor de Pink Pop streamers. Is Gavin al geweest??
en wat als je niet wiltquote:Op zondag 1 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
Leuke foto's Desiiquote:Op zondag 1 juni 2008 13:20 schreef Desii het volgende:
[..]
en wat als je niet wilt![]()
Nog een paar caps van NL gepikt... kweet niet waar ze opgetreden hebben en heb ook geen zin om het op te zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij een stout van Rinsummetje geweest??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |