Mogguh, het is nog vroeg hè? Ik moest even bijlezen over boze buurmannen, lauwe Cola, slapen in een tentje in jouw tuin, lancering van de Space Shuttle enz. Ik baal dat ik de foto van Blurk gemist heb.quote:
Dat doe je goed, chapeau.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:13 schreef Ziet het volgende:
nee hoor
ik heb mezelf net ff leren cappen, dus ik ben klaar voor dgk2!
Dat gedeelte heb ik vlug overheen gescrolld!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, het is nog vroeg hè? Ik moest even bijlezen over boze buurmannen, lauwe Cola, slapen in een tentje in jouw tuin, lancering van de Space Shuttle enz. Ik baal dat ik de foto van Blurk gemist heb.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:25 schreef petraa het volgende:
Dat gedeelte heb ik vlug overheen gescrolld!
Ja!!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.![]()
Zijn dit nu live beelden van de Space Shuttle, ik heb er niet zoveel verstand van?
[ afbeelding ]
Bedoel je dat witte spul bovenin? Dat is ons planeetje Aarde.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:30 schreef Ziet het volgende:
lijkt er wel op.
maar wat al dat witte spul is....
hoe krijg je die caps zo scherp?
Ik denk ijs.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Ziet het volgende:
ja dat is de aarde, zover was ik ook nog![]()
maar dat witte spul op dat ding...
Wat doe je dan nog posten hierquote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond mijn volledige DGK bladwijzer gedelete. En ben nu dus officieel afgekickt.
Er moest ook ruimte komen voor de volgende natuurlijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond mijn volledige DGK bladwijzer gedelete. En ben nu dus officieel afgekickt.
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |