Laterquote:
Nou, dan post ik wel in mijn eentje doorquote:Op zondag 1 juni 2008 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch weiger is die oude te nemen, die nieuwe is
Ik zie geen verschilquote:Op zondag 1 juni 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan post ik wel in mijn eentje door
ik heb ook nergens geen last van......... jij ook FOK silver??quote:Op zondag 1 juni 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan post ik wel in mijn eentje door
Ik ben vergeten hoe de oude layout heet. Maar die heb ik dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb ook nergens geen last van......... jij ook FOK silver??
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op zondag 1 juni 2008 16:40 schreef Lobasca het volgende:
Zie nog maar eens van lay-out te veranderen
F5 moppiequote:Op zondag 1 juni 2008 16:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skattie..I know the drill...maar FOK! werkt niet mee
Kom op jij heb gewoon als user lopen opjutten en Jaap vind ik gewoon een lafbek.Of het spel nu over is of niet.Jij kon er niks mee winnen en daarom vind ik jouw ook laf.Was zo leuk om users over de zeik te helpen.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze hebben beiden hun kwaliteiten.
Ik snap niet dat je je nog zo laat meeslepen door dat spel wat DGK heette.
Lees maar ff op www.kingjaap.nl wat er gaande is. Huub en Jaap zijn dikke vrienden geworden.
Tijdens DGK moesten ze wel tegen elkaar zijn, want het ging om heel veel geld.
Jaap legt heel goed uit hoe ze nu samen met elkaar omgaan op zijn site.
Zowel Huub als Jaap krijgen de kans om een eigen programma. Omdat ze beiden de meest spraakmakende spelers zijn geweest. Als je een beetje tussen de regels door kan lezen, schrijft hij ook dat Amanda en Brian helemaal met lege handen zijn blijven staan.
Hij is in ieder geval lekker rustigquote:
Het is toch focking wel normaal, de terrrorr is totaal.quote:
Morgen misschien meer geluk?quote:Op zondag 1 juni 2008 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch focking wel normaal, de terrrorr is totaal.![]()
![]()
Hier schijnt de zon ook, alleen niet meer in mijn achtertuin. Altijd hetzelfde, om 17.00 uur gaat de zon schijnen.....![]()
Wel mooi gefluit van een merel hier, dat maakt een hoop goed.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |