abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58989169

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 94% gewijzigd door motorbloempje op 29-05-2008 15:08:20 ]
Ja doei.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:01:19 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58989195
Godzijdank is mijn naamtopic vol .
Niet meer actief op Fok!
pi_58989285
TVP dan maar hè.
Ik ga zo eens een appel eten.
Vanavond weet ik nog niet en ik ben zo dom het vlees niet uit de vriezer te halen. Magnetronontdooien wordt altijd zo ranzig, dat durf ik niet hoor
Het mooi kotsende meisje.
pi_58989306
MB, sorry dat ik er nog even op terugkom: ik vind eerst bewust kwetsende dingen zeggen en vervolgens zeggen dat het niet je BEDOELING was om te kwetsen een beetje flauw. Als het niet je bedoeling was, had je het niet moeten zeggen....

Zal ik er nu maar over ophouden?
pi_58989344
tvp
pi_58989358
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Vanavond weet ik nog niet en ik ben zo dom het vlees niet uit de vriezer te halen. Magnetronontdooien wordt altijd zo ranzig, dat durf ik niet hoor
Ieuw, ja. Gemagnetronde kipfilet

Gewoon iets lekkers vegetarisch dus!
pi_58989368
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
MB, sorry dat ik er nog even op terugkom: ik vind eerst bewust kwetsende dingen zeggen en vervolgens zeggen dat het niet je BEDOELING was om te kwetsen een beetje flauw. Als het niet je bedoeling was, had je het niet moeten zeggen....

Zal ik er nu maar over ophouden?
ik zei sorry, ok?
Ja doei.
pi_58989478
yo bitches!
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:14:55 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58989506
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ieuw, ja. Gemagnetronde kipfilet

Gewoon iets lekkers vegetarisch dus!
Of friet halen .
Maar dat mag ik vast niet zeggen in een Slanktopic . Ik bak vanavond een paar pannenkoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58989581
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of friet halen .
Maar dat mag ik vast niet zeggen in een Slanktopic . Ik bak vanavond een paar pannenkoeken .
tegen mij mag je alles zeggen, ik woon in Belgie en het eten is hier oh zo lekker

PF, ben je nu nog naar de kapper geweest?
pi_58989586
TVP, ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58989591
CF Idd. Vriendje vond het wel oké laatst op die manier, dus hij liet even zien hoe dat moet laatst. Randjes helemaal wit en hij liet de magn. (terwijl hij keek) rustig doorlopen. Ik helemaal 'NEEEE, zo wordt het echt helemaal smerig ' maar hij vond dat minder erg.
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
yo bitches!
Snel terug van de kapper!
Je hebt het beste gemist
pi_58989595
Ik ga vanavond pasta eten met gegrilde kip, champignons, paparika, ui, pesto en Italiaanse kruiden
pi_58989661
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
CF Idd. Vriendje vond het wel oké laatst op die manier, dus hij liet even zien hoe dat moet laatst. Randjes helemaal wit en hij liet de magn. (terwijl hij keek) rustig doorlopen. Ik helemaal 'NEEEE, zo wordt het echt helemaal smerig ' maar hij vond dat minder erg.
[..]

Snel terug van de kapper!
Je hebt het beste gemist
En dan komt er allemaal van dat stroperige roze vocht uit die kip
Dat was eens maar nooit weer
pi_58989671
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Oja het is eigenlijk jou schuld he
Ben je alweer terug van de kapper?
Ik moest nog gaan, bussen reden niet, etc! Maar nu ben ik terug.
Ja.. sorry ik dacht misschien als ik het zeg nemen jullie het een beetje zwaar op maar dit had ik ook niet bedacht.

Damn. Waarom heb ik nooit woorden hier? Niet dat ik ze wil hoor. Maar als ik in een kutbui ben met uitgaan en ik zoek ruzie werkt het ook nooit
pi_58989686
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
yo bitches!
ik ben heul geen bitch , soms...
Ja doei.
pi_58989711
Oh en vervelnd voor je Sylvana, dat je nu twee afzeggingen hbet! Ik had het wel gelezen maar die rel kwam tussendoor. En dat terwijl jij altijd zo meelevend bent tegenover anderen.
pi_58989797
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
O ja, dat van die foto's das waar. Maar er kunnen niet genoeg foto's worden geplaatst. Dat verluchtigt de boel een beetje.
Volgens mij ben ik de aandachtsgeyle fotohoer
JONGENS IK BEN ER OOK NOG JULLIE MOGEN OOK BITCHEN TEGEN MIJ
want 1. ik ben eigenlijk al bij m'n steefgewicht en alleen nog aan het perfectioneren
2. m'n hoogste gewicht was nooit zo heel veel dus eigenlijk een beetje oog uitsteek foto's. Maar volgens mij tel ik ook niet zo mee als afval lid. Want als ik zeg wat ik gister heb gegeten:
een halve zak friet voor in de diepvries
2 stukken kip
halve bak aardbeien halve bak druiven halve bak meloen stukjes halve bak mango stukjes
cornetto (en dat was alleen maar m'n diner)

dan weet ik nu al dat er dit gezegd gaat worden
"ja, maar jij kan het hebben want hjij bent dun en je hebt botten die uit je buik steken en zo"
Ook ik kan dik worden
pi_58989843
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

tegen mij mag je alles zeggen, ik woon in Belgie en het eten is hier oh zo lekker

PF, ben je nu nog naar de kapper geweest?
Yes I have! Alleen lijkt het nu heel kort want het is weer heel dik, krullend en luchtig Het heeft even twee dagen nodig om "in te zakken" en gewoon glanzend en leuk te worden. Hoop ik. Of het is dit keer echt heel kort
pi_58990052
maar ik vind jullie wel állemaal schatjens hoor
Ja doei.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:37:13 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58990136
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond pasta eten met gegrilde kip, champignons, paparika, ui, pesto en Italiaanse kruiden
klinkt lekker .
Niet meer actief op Fok!
pi_58990148
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh en vervelnd voor je Sylvana, dat je nu twee afzeggingen hbet! Ik had het wel gelezen maar die rel kwam tussendoor. En dat terwijl jij altijd zo meelevend bent tegenover anderen.
Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :S

Bij het Kruitvat heb je een buitengrill in de aanbieding. Denk dat ik er morgen 1 ga kopen. bbqen vind ik niks, maar zo'n buitengrill lijkt me wel wat
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

klinkt lekker .
Is het ook

Sinds ik een kleine grill heb ( van princess) grill ik heel vaak vlees, is een stuk gezonder en vind het ook een stuk lekkerder
pi_58990194
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :S
Is het dan een beetje op oproepbasis?
Je zou altijd nog een ander baantje, evt. ook op oproepbasis erbij kunnen nemen via uitzendbureau ofzo mss. of een andere alfahulponderneming?
pi_58990198
Dat komt toch op het zelfde neer
buitengrill/bbq?
pi_58990221
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

klinkt lekker .
watzijzei

maar ik ga geloof ik vegetarisch BBQ-en vanavond afscheidsfeestje van een oud huisgenote van René

ben benieuwd...

Baal wel, want had nog kunnen sporten vandaag, doordat mijn afspraak te laat was
Hij was zelf namelijk wel gaan sporten

dan morgen voordat ik naar Vork ga maar even een rondje hardlopen
Ja doei.
pi_58990233
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat komt toch op het zelfde neer
buitengrill/bbq?
Grillen en bbqen vind ik toch heel wat anders hoor

Dit is hem

das toch heel wat anders dan bbqen
pi_58990245
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Bij het Kruitvat heb je een buitengrill in de aanbieding. Denk dat ik er morgen 1 ga kopen. bbqen vind ik niks, maar zo'n buitengrill lijkt me wel wat
D'r komt vast snel een nieuwe klant! Zal voor je duimen.

Ik heb trek, ik heb een schilderij verpest (het is truttiger dan dat wat er bij m'n oma aan de muur hangt. O nee, die is vorige week overleden. (echt, trouwens, ik mag niet zo doen natuurlijk, maar ik had 'r al 20 jaar niet gezien, iets met zwaar gereformeerd en mij een hoer noemen), ik wil gaan hardlopen, maar ben bang dat ik dan een dwarslaesie oploop vanwege m'n nekpijn. Of zal het geen kwaad kunnen?
pi_58990251
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dit is hem

[ afbeelding ]

later als ik groot ben (vooral: als we een grotere keuken hebben) wil ik dat ook
Ja doei.
pi_58990296
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Is het dan een beetje op oproepbasis?
Je zou altijd nog een ander baantje, evt. ook op oproepbasis erbij kunnen nemen via uitzendbureau ofzo mss. of een andere alfahulponderneming?
Naja, echt oproepbasis is het niet. Je kunt gewoon aangeven welke dagen je wilt werken, en dan zoeken zij daar klanten bij. En ik had nou dus aangegeven dat ik 7 dagdelen in de week wilde werken, had dus ook voor 7 dagdelen klanten, en nou heb ik dus nog maar 2 dagdelen over. Maar goed, er komen vast wel weer nieuwe klanten bij Een ander baantje erbij zoeken doe ik niet, vind dit werk echt leuk en het is ook goed te combineren met mn lichamelijke klachten, omdat het erg flexibel is ( als je keer niet kunt, kun je gewoon met klant overleggen wanneer je wel komt enzo)
pi_58990298
quote:

[..]

Dit is hem

[ afbeelding ]

Waarom istie voor buiten? Kan toch ook gewoon binnen?
pi_58990312
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef conleche het volgende:

[..]

ja, hij kan ook gewoon binnen gebruikt worden
pi_58990317
quote:

[..]

Dit is hem

[ afbeelding ]

Dat is mijn binnen-grill maar dan met een dikkere bodem? Waarom is dit een 'buitengrill'?

Conleche: Zo erge pijn in je nek dan? Ik zelf durf nooit te gaan rennen met meer-dan-kleine-pijntjes, maar zo makkelijk loop je nou ook weer niet iets op. In het algemeen zit een mens vrij stevig in elkaar
pi_58990349
Laatst btw het boek 'meester in de hygiene' gelezen, korte verhaaltjes van een man die in de thuiszorg werkt. Leuk is die wel.
  Vis een optie? donderdag 29 mei 2008 @ 15:51:00 #34
70532 loveli
N
pi_58990471
Ik kan het even niet laten, vooruitziende blik van Miss_S mbt de TT
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
Toch grappig dat zelfs over mijn TT's moeilijk gedaan kan worden
Misschien de volgende keer maar WEER over Moblo krijgt ze tenminste haar dosis aandacht
crap in = crap out
pi_58990500
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef conleche het volgende:

[..]

multi-functioneel

mensen, fijne na-middag/avond

de zon begint hier wat door te komen, ik hoop ook voor jullie

ik ga weer 's wat nuttigs doen!
Ja doei.
pi_58990505
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef loveli het volgende:
[..]

Ja doei.
pi_58991074
maar wat vind je niet leuk aan een bbq
dat het buiten is of..?
want een buitengrill doe je ook buiten neem ik aan
anders had je wel een binnegrill/tosti ijzer gekocht?
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:20:04 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58991080
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
O nee, die is vorige week overleden. (echt, trouwens, ik mag niet zo doen natuurlijk, maar ik had 'r al 20 jaar niet gezien, iets met zwaar gereformeerd en mij een hoer noemen)
Oma of niet, dat is gewoon niet lief .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:22:21 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58991136
BBQ lijkt me wel meer gedoe dan een gril. Maar ik heb dan ook een bbq waar kooltjes in moeten. Nooit gebruikt dus . Vroegah, in mijn vorige studentenhuis, hadden we een enorm dakterras (wat mis ik dat soms! ) en dan gingen we ook wel eens bbq'en. Huisgenoot had een bbq gehaald bij de Blokker en was van plan om hem daarna weer schoon te maken en terug te brengen. Nou, dat is nooit gebeurd dus, want dat ding was pikzwart aan het eind van de avond .
Niet meer actief op Fok!
pi_58991336
Ik heb wel een bbq, maar dat ding is nog nooit gebruikt Terwijl ik hier wel een (gezamenlijk) balkon heb, en we anders op het plein kunnen gaan zitten.

Zo'n grill lijkt me wel onhandig met schoonmaken trouwens Anyway, ik heb een grillpan en daar kun je ook heerlijke dingen mee maken
pi_58991338
Pppfff, sommige mensen

Sinds ik zoveel ben aangekomen, heb ik behoorlijk last van striae op mn buik. Ik smeer mn buik dus elke dag in met een speciale creme. Die was op, dus net bij het Kruitvat ook een nieuw tubetje gehaald. Moest die mensen bij de kassa zien denken, van zo jong en dan al zwanger Echt waar, als blikken konden doden...

Ik hou niet van gekloot met kolen en briketten en dat aangebrande spul enzo, smaak van de bbq vind ik gewoon niet echt lekker

Maar ik heb net die buitengrill gekocht, die ik voornamelijk gewoon binnen zal gebruiken hoor
pi_58991372
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:22 schreef Viking84 het volgende:
BBQ lijkt me wel meer gedoe dan een gril. Maar ik heb dan ook een bbq waar kooltjes in moeten. Nooit gebruikt dus . Vroegah, in mijn vorige studentenhuis, hadden we een enorm dakterras (wat mis ik dat soms! ) en dan gingen we ook wel eens bbq'en. Huisgenoot had een bbq gehaald bij de Blokker en was van plan om hem daarna weer schoon te maken en terug te brengen. Nou, dat is nooit gebeurd dus, want dat ding was pikzwart aan het eind van de avond .
BBQs zijn toch niet zo duur?
'k Heb een klein zwart dingetje die je open kan klappen en die is erg handig voor het balkon of de tuin
Je kan ook zo'n elektrisch grill dingetje nemen, maar dat is niet het echte bbq-gevoel.
pi_58991427
Ligt eraan wat je koopt.. een Weber is toch behoorlijk prijzig Een klein dingetje daarentegen...
Je hebt ook wegwerp-bbq's. Die zijn wel klein, maar voor 2 personen wel perfect: geen rotzooi want je kan ze meteen weggooien En ze zijn niet duur.
pi_58991459
Ik wil een weber! We hebben nu een appartement met een alleszins behoorlijk balkon/dakterras, dus ik wil BBQ'en!
pi_58991487
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan wat je koopt.. een Weber is toch behoorlijk prijzig Een klein dingetje daarentegen...
Je hebt ook wegwerp-bbq's. Die zijn wel klein, maar voor 2 personen wel perfect: geen rotzooi want je kan ze meteen weggooien :thumbs: En ze zijn niet duur.
Ik studeer nog. Ik dènk er niet eens over om een weber te kopen

En die wegwerp: daar heb je niet de hele avond plezier van, dus je moet niet heel traag zijn, plus je kan geen aardappels poffen of wel?
pi_58991512
Of je aardappels kan poffen weet ik niet, ik heb ze eerlijk gezegd nooit gebruikt.
pi_58991533
Ja, logisch hoor:: instructues van de buitengrill: niet buitenshuis gebruiken

Maar hij is wel makkelijk schoon te maken, want de platen kunnen losgemaakt worden, dus dan kun je ze zo afwassen ( of zelfs in de vaatwasser doen, maarja, die heb ik niet)
pi_58991569
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:41 schreef Sylvana het volgende:
Ja, logisch hoor:: instructues van de buitengrill: niet buitenshuis gebruiken

Maar hij is wel makkelijk schoon te maken, want de platen kunnen losgemaakt worden, dus dan kun je ze zo afwassen ( of zelfs in de vaatwasser doen, maarja, die heb ik niet)
Ik had ook ooit zo eentje waarvan je de platen kon losmaken en dan konden er ook gewone tostiplaten in of wafelijzerplaten. Helaas heeft ie erg snel de geest gegeven.
pi_58991749
Ik heb een weber Geen klap meer aan dat bbqen
En m'n beste vriendje heeft er ook 1 gekregen voor z'n verjaardag

Een standaard bbq is veel leuker. Vlees dat in de fik gaat. Mensen die er niet mee om weten te gaan. etc.
pi_58991836
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik had ook ooit zo eentje waarvan je de platen kon losmaken en dan konden er ook gewone tostiplaten in of wafelijzerplaten. Helaas heeft ie erg snel de geest gegeven.
Ja, hier zitten ook verschillende platen bij 2 grillplaten en 2 gewone bakplaten En je kunt hem ook horizontaal maken, zodat je dus 2 bakplaten hebt en dus meer ruimte ( maar dan moet je je eten dus wel omdraaien)
pi_58992030
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oma of niet, dat is gewoon niet lief .
Van mij of van m'n oma
pi_58992201
van je oma natuurlijk, doh
  donderdag 29 mei 2008 @ 17:11:23 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58992216
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 17:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Van mij of van m'n oma
Van oma niet dus .
Wat ik dus wil zeggen: het mag dan wel je oma zijn, maar ik vind niet dat je zelf schijnheilig respectvol moet blijven als ze dat soort dingen zegt, alleen maar omdat het je oma is .

Nu pancakes bakken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58992541
Fijn hé, taboes
pi_58992661
Gelukkig, ik dacht al dat ik op m'n kop kreeg. (Oma was zo'n vrouw, waar je een dik boek over zou schrijven als je Jan Siebelink zou heten.)

Heb net toch gerend en het ging wel, maar het was wel erg benauwd.
pi_58994071
Voor de mensen die het vroegen: mijn examens zijn heel erg goed gegaan . Het is nu wachten op de uitslag, maar ik ben 100% zeker dat ik geslaagd ben. Heerlijk gevoel. Nu al vakantie dus .

Wij hebben zo'n veredelde bakplaat als BBQ. Officieel heet het nog wel een BBQ, maar er is weinig lol aan, geen vlammetje te bekennen . Doen we dus ook niet al te vaak, zeker niet omdat het alweer regent! Bah! Heb ik eindelijk vakantie, was er mooi weer voorspeld, is het nu alsnog regenachtig .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58994117
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef Sylvana het volgende:
Sinds ik zoveel ben aangekomen, heb ik behoorlijk last van striae op mn buik. Ik smeer mn buik dus elke dag in met een speciale creme. Die was op, dus net bij het Kruitvat ook een nieuw tubetje gehaald. Moest die mensen bij de kassa zien denken, van zo jong en dan al zwanger Echt waar, als blikken konden doden...
Zo jong ben je nou toch ook weer niet?
En ze keken mij laatst ook héél raar aan toen ik naast mijn eigen lunch ook filet americiain haalde voor mijn collega.
Mensen trekken graag eigen conclusies

Trouwens, ik heb wat onderzoekjes gelezen en het maakt geen bal uit of je smeert met striaecrème, met wolvet, met oliefolie of met babyolie. Het gaat meer om het vet en het masseren.
Dure striaecrème is dus eigenlijk alleen maar duur
pi_58994143
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef loveli het volgende:
[..]

Ik ben wel goed
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:56:14 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58994411
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Voor de mensen die het vroegen: mijn examens zijn heel erg goed gegaan . Het is nu wachten op de uitslag, maar ik ben 100% zeker dat ik geslaagd ben. Heerlijk gevoel. Nu al vakantie dus .

Tof . Post je je cijfers ook even hier dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58995202
@ Chicolate: dat is fijn! Alvast gefeliciteerd!
pi_58995669
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tof . Post je je cijfers ook even hier dan? .
Oh ja hoor Als jullie de eindlijst willen zien, kan dat . Maar dat duurt nog even. Eerst tot 12 juni voor de eerste versie cijfers, dan een herexamen, en dan 26 juni de definitieve eindlijst.

Dankje Ewelina
pi_58995743
Chico, mooi zo! Nu even 4 jaar studeren en dan bliksemsnel promoveren, toch?

Ben je al uitgebreid op kamerjacht geweest? En heb je wilde plannen? Tot september ben je min of meer vrij Genieten

* ColdFeet heeft angstwekkend weinig vakantiedagen dit jaar
pi_58995804
De zomer na mijn examens, dat was pas lekker
Maar goed mag niet klagen over 2 weken ben ik ook klaar
pi_58995961
Met een baan in loondienst ga je ineens de lange zomers in je studententijd meer waarderen... Ik werk maar 8 maanden, dit jaar, dus krijg maar 2/3 van het wettelijk minimum (in NL) aan vrije dagen

Ik zeur; ik ben immers in april nog een weekje op vakantie geweest En ik ga wrs deze zomer op kosten van 'de baas' naar Schotland
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:04:54 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58995982
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
De zomer na mijn examens, dat was pas lekker
Maar goed mag niet klagen over 2 weken ben ik ook klaar
Juist.
Gewoon 3 maanden vrij . Al ben ik op de uni ook vaak vanaf half juni tot de tweede week van september vrij geweest. En daar komt nu allemaal een einde aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58996042
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Juist.
Gewoon 3 maanden vrij . Al ben ik op de uni ook vaak vanaf half juni tot de tweede week van september vrij geweest. En daar komt nu allemaal een einde aan .
Viking, probeer romanschrijfster te worden. Dan kan je je eigen tijd indelen! Zo'n gek idee is dat toch niet?
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:09:03 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58996085
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Viking, probeer romanschrijfster te worden. Dan kan je je eigen tijd indelen! Zo'n gek idee is dat toch niet?
1) ik heb geen inspiratie voor een roman (al is mijn wilde lesbische leven natuurlijk erg interessant! )
2) als ik geen structuur heb in m'n leven komt er helemaal nergens wat van terecht
Niet meer actief op Fok!
pi_58996107
Ik ga het denk ik in 5 jaar doen (bachelor + master is 3+2 jaar), en daarna inderdaad promoveren. Door mijn PWS helemaal de smaak van het onderzoek doen te pakken gekregen, lijkt me helemaal geweldig om dan nog een paar jaar je te kunnen verdiepen in je interessegebied .

Ik blijf nog een jaar thuiswonen, dus kamerjacht en wilde plannen zitten er niet echt in . Zijn mijn ouders ook wat minder blij mee. En na dat eerste jaartje, dan komen de wilde jaren . Plannen voor de vakantie: 2 weken weg, 6 weken fulltime werken. Ook even geld verdienen en dan heb ik tenminste iets te doen .
pi_58998449
Fijn Chicolate, is idd lekker gevoel als je weet dat je geslaagd bent.

Ik ben trouwens nu ook al vrij, lekker een maand vakantie! Begin eind juni weer in Engeland.

Date was leuk trouwens, en gelukkig was het rond vijfen gestopt met regenen en ontzettend lekker weer...dus wel lekker buiten gezeten. Hij is zo leuk, zie hem sowieso volgende week woensdag weer, filmpje kijken. Hij is echt leuker dan jongen # 1, merk ik nu echt Hij is wel een stuk ouder dan ik, 25.. maar dat vind ik wel leuk En lang, ik kan makkelijk m'n hoge hakken aan bij hem ...en hij is grappig , en lief, maar niet TE zeg maar, en intelligent. dus ja. jeej maar ok ok ik stop
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:52:11 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58998645
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Fijn Chicolate, is idd lekker gevoel als je weet dat je geslaagd bent.

Ik ben trouwens nu ook al vrij, lekker een maand vakantie! Begin eind juni weer in Engeland.

Date was leuk trouwens, en gelukkig was het rond vijfen gestopt met regenen en ontzettend lekker weer...dus wel lekker buiten gezeten. Hij is zo leuk, zie hem sowieso volgende week woensdag weer, filmpje kijken. Hij is echt leuker dan jongen # 1, merk ik nu echt Hij is wel een stuk ouder dan ik, 25.. maar dat vind ik wel leuk En lang, ik kan makkelijk m'n hoge hakken aan bij hem ...en hij is grappig , en lief, maar niet TE zeg maar, en intelligent. dus ja. jeej maar ok ok ik stop
Wat schattig! Ik dacht trouwens dat de date vanavond pas was.
Ik heb zonet weer een uurtje met Haar gechat en ik heb helemaal zin in morgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58998886
Wat leuk al die verliefde mensen

Ik ben weer terug van het zwemmen en het was echt superlekker Er is alleen een wedstrijdbad, maar met een beweegbare bodem. Dus eerst 3 kwartier aquarobics gedaan en heel veel spieroefeningen gedaan. In het andere zwembad is het vooral conditietraining, dus dit was wel een keer leuk, wat anders Ook met buizen enzo getraind voor extra weerstand. Toen een kwartier pauze en toen nog 3 kwartier aquajoggen. Voel mn spieren nu al, dus goed bezig geweest En instructrice is ook erg fijn, geeft veel persoonlijke aandacht, corrigeert waar nodig enzo. Dat is in dat andere zwembad wat minder. Dus ik ga hier in het vervolg wel heen op donderdag
pi_58999040
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Uiteten en meer he? klinkt spannend
Of ligt dat aan mij, omdat ik mijn vriendje alweer een paar nachten niet gezien heb
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:11:37 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58999125
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Uiteten en meer he? klinkt spannend
Of ligt dat aan mij, omdat ik mijn vriendje alweer een paar nachten niet gezien heb
Je zit me te stalken . Ze gaat 's avonds idd niet meer helemaal terug naar huis .
De rest mag je er zelf bij fantaseren .
Niet meer actief op Fok!
pi_58999204
Viking, veel plezier!
pi_58999227
Viking, maak er iets leuks van.
#35.
pi_58999284
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je zit me te stalken . Ze gaat 's avonds idd niet meer helemaal terug naar huis .
De rest mag je er zelf bij fantaseren .
Zeker spannend dus
En de verliefdheid topics staan nu eenmaal in mijn actieve topics
pi_58999430
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee we hadden eind van de middag afgesproken, en uiteindelijk zijn we ook wat gaan eten. Volgende week ga ik naar zijn huis, dus dan verwacht ik ook wel dat er iets meer gebeurt

Jij ook veel plezier morgen!
pi_58999977
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zeker spannend dus
En de verliefdheid topics staan nu eenmaal in mijn actieve topics
in userfotos- hoe zie jij er nu uit zag ik je ook staan.
#35.
pi_59000042
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

in userfotos- hoe zie jij er nu uit zag ik je ook staan.
Ja.....en?
pi_59000107
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja.....en?
ja.... niks.ook actief
#35.
pi_59000181
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:40 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

ja.... niks.ook actief
Jij of ik?
pi_59000197
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jij of ik?
Zo te zien wij beide.
#35.
pi_59000869
30 m gefietst
1 uur gekickbokst
1-2uur waterworstelen/glijbaankruipen etc. @ zwembad
pi_59000965
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
30 m gefietst
1 uur gekickbokst
1-2uur waterworstelen/glijbaankruipen etc. @ zwembad
30 m dat is ook niets

Verder wel sportief
pi_59001539
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
30 m gefietst
pffff, damn hey, wat zul jij een spierpijn hebben morgen van dat fietsen

[ Bericht 93% gewijzigd door _Hestia_ op 29-05-2008 23:41:58 ]
pi_59002134
Ik denk eigenlijk dat het geen 30 meter, maar 30 minuten zijn

30 meter is de moeite niet waard om te vermelden, toch?
pi_59002362
of ze is de k vergeten, dat het 30 km moest zijn, dat kan ook nog natuurlijk
pi_59003250
Goedenacht!

Spannend Viking ik pm je morgen nog wel even

en! vakantie! heb er zo een zin in!!! nog 4 weekjes!! Voor nu: truste!
Ja doei.
pi_59003519
30 minuten natuurlijk
  Vis een optie? vrijdag 30 mei 2008 @ 01:38:54 #90
70532 loveli
N
pi_59003769
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:41 schreef freecell het volgende:
Trouwens, ik heb wat onderzoekjes gelezen en het maakt geen bal uit of je smeert met striaecrème, met wolvet, met oliefolie of met babyolie. Het gaat meer om het vet en het masseren.
Dure striaecrème is dus eigenlijk alleen maar duur
Niet helemaal waar! Er is een creme met als actieve ingredienden Centella Asiatica en gehydrolyseerd collageen die volgens wetenschappelijk onderzoek wel werkt. Bij dit onderzoek is ook meegewogen dat willekeurig ergens mee smeren ook effect heeft. Zie PubMed voor meer details.
In anti-striae-creme van Vichy zitten deze ingredienten geloof ik ook, maar in lagere concentratie en voor meer geld.
[spam]Naam van het spul: Trofolastin.[/spam]
O ja, van Dr. Vogel heb je Crème Symvita, daar zit ook centella asiatica in. Smeren maar, dames!

[ Bericht 4% gewijzigd door loveli op 30-05-2008 01:47:33 ]
crap in = crap out
pi_59004703
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Chicolate het volgende:

Wij hebben zo'n veredelde bakplaat als BBQ. Officieel heet het nog wel een BBQ, maar er is weinig lol aan, geen vlammetje te bekennen . Doen we dus ook niet al te vaak, zeker niet omdat het alweer regent! Bah! Heb ik eindelijk vakantie, was er mooi weer voorspeld, is het nu alsnog regenachtig .
Gefeliciteerd !! Wat ga je studeren in A'dam trouwens?

Wij hebben een gasbqq, wat ik eigenlijk wel optimaal vind zowel qua smaak als gebruiksgemak. We bbq'en ook belachelijk veel, mede waardoor het mij niet lukt om minder vlees te eten.

Vriendje werd belachelijk vroeg opgeroepen voor z'n werk en liet per ongeluk een paar metalen kleerhangers kletteren. Toen was ik wakker En door die hele rel hier heb ik VS's gouden afslanktip gemist

Vergat ik ook nog eens te wegen voordat ik een bak cruesli wegwerkte... maar het was sowieso niks want gister pannenkoeken gegeten, toen bij vrienden nog een roseetje en een paar chippies. Wat op zich niet zo erg is, maar voor straf moet ik vanmiddag sporten
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59004868
Goedemorgen
Wat een date-plezier hier allemaal zeg! Hartstikke leuk!

Ik heb deze zomer nog een lange studentenzomer
Nuja, dat wil zeggen... vanaf 1 juli is mijn tijdeljke contract afgelopen en krijg ik dus zwangerschapsverlof van mijn gewone werk. De ouders van mijn oppas-uk hebben dan ook vakantie, dus daar heb ik dan ook al zwangerschapsverlof van. En zw. verlof duurt tot half November of begin December).
Voordeel: érg lang vakantie
Nadeel: Je moet ook bevallen in de vakantie en het is niet dat ik nog lekker op vakantie ga als ik hoog zwanger ben

Oja, en de optimel vruchtenyoghurt is ook zéér goed te eten!
pi_59004986
jij hebt gewoon een heul lange mamma-vakantie

wanneer ben je ookalweer precies uitgerekend?
Ja doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 07:57:09 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59005106
Moarn .

Ik mag fijn grafieken gaan bespreken vandaag . Voor zover dat lukt dan .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:24:39 #95
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005319
ik ben er 'ook' weer
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:41:27 #96
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005479
en dit alter-ego heeft zelfs een officieel excuses pm-ding naar miss_s gestuurd..

een goede bui, wat zoiets niet kan doen nu alleen nog de zin om te werken ergens vandaan halen...
Doei.
pi_59005524
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 06:02 schreef -marz- het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !! Wat ga je studeren in A'dam trouwens?
Scheikunde .

Druk dagje vandaag, allerlei boodschappen doen en dingen regelen die door de examens zijn blijven liggen. Echt heerlijk dat ik mijn lijstje nu lekker kan gaan afwerken .

Veel plezier vandaag Viking! (ja vandaag toch?)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:48:46 #98
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005560
en uiteraard inofficieel gefeliciteerd Chicolate!
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:02:51 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59005734
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:48 schreef Faithy het volgende:
en uiteraard inofficieel gefeliciteerd Chicolate!
Ik wacht het nog even af... .
.

Toen ik de uitslag van mijn examen kreeg in een grijs verleden kon ik van 15 tot 17 oid gebeld worden als ik gezakt was.
En toen ging om 15 uur de telefoon. Ik bestíerf het . Was het gewoon een kennis van m'n ouders. Ze heeft de schrik later wel goed gemaakt met een bloemetje .
Niet meer actief op Fok!
pi_59005742
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 08:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Scheikunde .
Jeutje! Die zag ik niet aankomen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:05:32 #101
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005770
de eerste keer examen ben ik gezakt.. en mn mamsie zat toen in Engeland en wat was ik alleen en verdrietig

was alleen thuis, en hoorde dat ik gezakt was.. dat was best kut

de tweede keer werd ik WEER gebeld.. maar dan om te zeggen dat ik écht écht écht geslaagd was, en dat wilde ze me persoonlijk vertellen..

Ze begon haar zin ook met 'Sorry Gaby...... maar je moet nu écht weg hier, want je bent... GESLAAGD!!!!!!'

ik was wel een beetje boos op haar, want ze had me dood laten schrikken, want ook bij ons werden alleen de gezakten gebeld
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:06:10 #102
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005779
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wacht het nog even af... .
.
zelf roepen dat je geslaagd bent, is zelf op de blaren zitten als alle felicitaties onterecht waren
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:06:44 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59005787
Ik werd als enige geslaagde gebeld door de mentrix (Wel pas 's avonds ). Maar dat komt omdat ik een speciaal was (kwam van het speciaal onderwijs, de enige slechthorende leerling enzo).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:11:59 #104
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59005856
en ik was de enige die na het zakken (was gelukkig niet de enige toen ) op school was gebleven. De rest was volwassenen onderwijs gaan doen.. maar dát zag ik niet zo zitten
Doei.
pi_59005900
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd als enige geslaagde gebeld door de mentrix (Wel pas 's avonds ). Maar dat komt omdat ik een speciaal was (kwam van het speciaal onderwijs, de enige slechthorende leerling enzo).
Ik werd gebelt door de mentor tussen die tijd dat je gebeld wordt als je gezakt ben
Maar hij belde mij om te vertellen dat de hele klas (behalve 3) geslaagd waren en of ik dat ff door wou bellen naar iedereen, hij was zelf erg enthousiast
Nou daar was ik niet erg blij mee want niemand wou gebeld worden
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:21:00 #106
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59006002
@Miss_S, wat raar, dat hoort je school zelf te doen vind ik

Zo aankleden en dan naar de universiteit, 't is weer tentamentijd. Volgende week 2 tentamens, week daarna weer 2.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:21:30 #107
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59006014
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Ewelina het volgende:

Zo aankleden en dan naar de universiteit, 't is weer tentamentijd. Volgende week 2 tentamens, week daarna weer 2.
wat een genot

máár, als het meezit heb je daarna vakantie?
Doei.
pi_59006037
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Ewelina het volgende:

Ja, ik dacht er toen niet echt verder over na want was helemaal omdat ik geslaagd was
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:24:45 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59006066
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, ik dacht er toen niet echt verder over na want was helemaal omdat ik geslaagd was
Ben je geslaagd, wil je de straat oprennen om dat aan iedereen te vertellen, zit je eerst nog een uur aan de foon omdat je de hele klas moet bellen .
Of hadden jullie zo'n belschema? (jij belt pietje, pietje belt jantje, jantje belt keesje etc).
Niet meer actief op Fok!
pi_59006090
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben je geslaagd, wil je de straat oprennen om dat aan iedereen te vertellen, zit je eerst nog een uur aan de foon omdat je de hele klas moet bellen .
Of hadden jullie zo'n belschema? (jij belt pietje, pietje belt jantje, jantje belt keesje etc).
Ik weet eerlijk gezegd niet meer of we het via het schema hebben gedaan.....:D
Maar het was achteraf gezien wel stom, sowieso dat we gebeld werden
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:33:35 #111
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59006185
uh huh, dan schrik je je helemaal de tering
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:41:57 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59006310
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet eerlijk gezegd niet meer of we het via het schema hebben gedaan.....:D
Maar het was achteraf gezien wel stom, sowieso dat we gebeld werden
Lijkt me sterk eigenlijk dat jij de hele klas moest bellen. Ik zou zeggen: "Doe het lekker zelf. Ik ga m'n tas aan de vlaggenmast hangen! ".
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:46:10 #113
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59006391
Toch word ik liever gebeld, dan dat ik niets hoor . Straks is ie jou vergeten, en kom je er die avond op school achter dat je toch wel gezakt bent ... meeste mentoren bij ons op school bellen iedereen, omdat ze ook graag iedereen persoonlijk willen feliciteren enzo. Vriendin van mij werd vorig jaar helemaal niet gebeld, en wat denk je: haar mentor was haar vergeten op de lijst. Gelukkig was ze wel geslaagd, heeft dr nog een bos bloemen opgeleverd .

En ik weet gewoon zeker dat ik geslaagd ben . Had een lijst met 7'ens en 8'en, en bij ieder vak al op internet naar de antwoorden gekeken, durf nu echt wel te zeggen dat ik mijn papiertje dit jaar ga halen .
pi_59006431
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet helemaal waar! Er is een creme met als actieve ingredienden Centella Asiatica en gehydrolyseerd collageen die volgens wetenschappelijk onderzoek wel werkt. Bij dit onderzoek is ook meegewogen dat willekeurig ergens mee smeren ook effect heeft. Zie PubMed voor meer details.
In anti-striae-creme van Vichy zitten deze ingredienten geloof ik ook, maar in lagere concentratie en voor meer geld.
[spam]Naam van het spul: Trofolastin.[/spam]
O ja, van Dr. Vogel heb je Crème Symvita, daar zit ook centella asiatica in. Smeren maar, dames!
Ik heb gewoon de buik- en striae creme van het Kruitvat en daar zit dat Centella Asiatica ook in

Bij ons werd gewoon iedereen gebeld, maar ik wist ook al dat ik geslaagd was. Uiteindelijk een cijferlijst met 4 zessen, 7 zevens en 1 acht

Vanochtend gaf de weegschaal 61.6 aan, dus het gaat mooi naar beneden
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:54:01 #115
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59006535
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Faithy het volgende:

[..]

wat een genot

máár, als het meezit heb je daarna vakantie?
Nee want 2 weken later gaat het feest weer verder... met hertentamens

Bij mij werd overigens iedereen gebeld, wel de gezakten eerst, die werden van 14:00-15:00 gebeld. Vanaf 15:00u de geslaagden. Vond ik wel zo prettig, kon je niet later nog een hartverzakking krijgen omdat ze je vergeten waren te bellen oid
pi_59006542
Goedemorgen!

Ik wist ook best zeker dat ik geslaagd was, maar daarna kwam eigenlijk een veel grote hobbel: Ga ik ingeloot worden? Nog veel erger omdat ik ook geen goed idee had bij m'n tweede keus studie en ik dus eigenlijk nog niet goed wist naar welke uni ik zou gaan. Het werd rotterdam dus, op zich niet ideaal, maar wel (voor nederland) het meest dichtbij het ouderlijk huis en dat is op zich ook wel handig, want dan hoefde ik niet direct op kamers.
Vakantie: dit jaar augustus, september en de helft van oktober. Daarna wordt het pas echt zwaar en ga ik ook stoppen met m'n bijbaantje

En de gouden tip marz: die is er niet. Het gaat om saaie dingen als matigheid en rationeel nadenken bij je keuzes
Verder vind ik de eetmeter invullen (dat is een stukken beter programmaatje dan de caloriechecker vind ik) en duursporten die je leuk vindt (hardlopen bv. of fietsen of skeeleren) ook goede tips.
Dat en doorzettingsvermogen en discipline en het kan gewoon niet mislukken
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:54:51 #117
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59006554
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee want 2 weken later gaat het feest weer verder... met hertentamens
2 weken later alweer herren?

die heb ik aan het eind van de zomer dus kan de hele zomer met een rosé-tje blokken
Doei.
pi_59006693
Ik heb nu meer stress dan met mijn examen
Wil graag mijn P in een jaar halen en daarna naar de universiteit
Maar goed heb ook al mensen gesproken die hun P niet in een jaar haalden maar toch naar de uni gingen dus uiteindelijk kom ik er toch wel
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:02:37 #119
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59006698
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Faithy het volgende:

[..]

2 weken later alweer herren?

die heb ik aan het eind van de zomer dus kan de hele zomer met een rosé-tje blokken
Ja, ik weet ook niet wie het bedacht heeft Vroeger waren ze idd aan het einde van de zomer, nu krijg je 4 (!!!) dagen voor de her je uitslag van het 1e tentamen
pi_59006732
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, ik weet ook niet wie het bedacht heeft Vroeger waren ze idd aan het einde van de zomer, nu krijg je 4 (!!!) dagen voor de her je uitslag van het 1e tentamen
Ik had altijd m'n cijfer een dag of 2 voor het volgend tentamen, ook lekker motiverend
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:04:17 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59006739
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
Maar goed heb ook al mensen gesproken die hun P niet in een jaar haalden maar toch naar de uni gingen dus uiteindelijk kom ik er toch wel
Het zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten, ook al kun je wellicht ook wel in februari instromen?
Je hoeft je p niet in 1 jaar te halen, maar je moet wel je p hebben voor je naar de uni mag .
Niet meer actief op Fok!
pi_59006858
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten, ook al kun je wellicht ook wel in februari instromen?
Je hoeft je p niet in 1 jaar te halen, maar je moet wel je p hebben voor je naar de uni mag .
Ja februari zou natuurlijk ook nog kunnen
Maar goed moet nog een herkansing van vorige periode afwachten (waar bij ik dus iets heel doms had gedaan) en voor de rest heb ik er wel een goed gevoel over (positief denken)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:14:50 #123
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59006949
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
je hoeft ook niet in een jaar je P te halen om naar de uni te mogen, zolang je hem maar hebt

en als je hem pas volgend jaar haalt, of pas in december bijvoorbeeld, kun je als het meezit altjid nog instromen in het lente-semester in februari.

als je mág komen, dan mag je komen, of je nu 1 of 2 jaar over die P hebt gedaan
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:15:04 #124
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59006958
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat zei ik
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:15:45 #125
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59006977
Ik ben zelf in februari ingestroomd, ik vond het niet echt een aanrader want je loopt gewoon een half jaar achter. Tenzij er echt een speciale februari instroom is, dus dat je gewoon met de vakken begint die de reguliere eerstejaars in september krijgen, en februari instromers in februari. Maar zoiets is er zelden.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:15:49 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59006978
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:15 schreef Faithy het volgende:

[..]

dat zei ik
Hihi.
Maar ik zei het eerder .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:16:27 #127
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59007000
altijd weer die potten

oh wacht, dit is KLB niet
Doei.
pi_59007039
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Faithy het volgende:

[..]

je hoeft ook niet in een jaar je P te halen om naar de uni te mogen, zolang je hem maar hebt

en als je hem pas volgend jaar haalt, of pas in december bijvoorbeeld, kun je als het meezit altjid nog instromen in het lente-semester in februari.

als je mág komen, dan mag je komen, of je nu 1 of 2 jaar over die P hebt gedaan
Ja dat wist ik inderdaad al maar ik typte het verkeerd
Ik bedoelde meer dat het misschien een beetje stom is als je je P niet in een jaar kan halen om dan nog naar de uni te gaan

En ik ga eerst nog een maand mijn best doen en dan verder kijken ik heb er sowieso zin in
pi_59007048
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben zelf in februari ingestroomd, ik vond het niet echt een aanrader want je loopt gewoon een half jaar achter. Tenzij er echt een speciale februari instroom is, dus dat je gewoon met de vakken begint die de reguliere eerstejaars in september krijgen, en februari instromers in februari. Maar zoiets is er zelden.
Ik heb ook een februari-instroom gedaan met spw, en qua stage is het helemaal niet handig. Als je jaarstage moet doen, dan heb je dus 2 maanden vakantie tussen je stage in, ben je er 2 maanden uit, dat is echt totaal niet handig
pi_59007101
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb ook een februari-instroom gedaan met spw, en qua stage is het helemaal niet handig. Als je jaarstage moet doen, dan heb je dus 2 maanden vakantie tussen je stage in, ben je er 2 maanden uit, dat is echt totaal niet handig
Je kan toch ook géén zomervakantie nemen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:20:07 #131
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59007107
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja dat wist ik inderdaad al maar ik typte het verkeerd
Ik bedoelde meer dat het misschien een beetje stom is als je je P niet in een jaar kan halen om dan nog naar de uni te gaan

En ik ga eerst nog een maand mijn best doen en dan verder kijken ik heb er sowieso zin in
als ze daar over gaan zeuren dan zou ik een andere uni zoeken hoor..

de tijd waarin je je P haalt zegt niets over je leerkwaliteiten. En dan nog: een HBO-P is toestemming, hoe dan ook Daarbij hoeven zij niet te weten of je wél of niet je best hebt gedaan om je P in één keer te halen
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:20:49 #132
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59007131
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je kan toch ook géén zomervakantie nemen
zomervakantie is overrated....

... houd ik mezelf voor omdat ik de hele zomer op herkansingen mag zitten, dénk ik
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:24:01 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007179
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:
Ga je daarna niet meer je best doen dan? Als je op de uni zit begint het pas .

En het zal de uni worst zijn hoe lang jij erover doet je HBO P te halen. Ze schijnen het, vanwege de grote uitval, sowieso niet zo op HBO-instromers te hebben. Ik ben ook een HBO-instromer en ik heb betere cijfers gehaald dan mijn meeste medestudenten die van het VWO komen .

Oh ja, we hebben weer Festini sinaasappelijsjes! . Die zijn altijd op hier en gisteren heeft Mark 2 dozen mee genomen .

Ik heb geen zin om iets nuttigs te gaan doen .

* Viking84 is een beetje nerveus voor vanavond
Niet meer actief op Fok!
pi_59007204
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Faithy het volgende:

[..]

als ze daar over gaan zeuren dan zou ik een andere uni zoeken hoor..

de tijd waarin je je P haalt zegt niets over je leerkwaliteiten. En dan nog: een HBO-P is toestemming, hoe dan ook Daarbij hoeven zij niet te weten of je wél of niet je best hebt gedaan om je P in één keer te halen
Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggen
Maar goed als ik het wel haal mag ik heel snel ook voor die statistiek toets gaan leren
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:26:26 #135
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59007232
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

gewoon neuken en niet nadenken maar genieten
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:26:28 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007234
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggen
Maar goed als ik het wel haal mag ik heel snel ook voor die statistiek toets gaan leren
Statistiek .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007241
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga je daarna niet meer je best doen dan? Als je op de uni zit begint het pas .

En het zal de uni worst zijn hoe lang jij erover doet je HBO P te halen. Ze schijnen het, vanwege de grote uitval, sowieso niet zo op HBO-instromers te hebben. Ik ben ook een HBO-instromer en ik heb betere cijfers gehaald dan mijn meeste medestudenten die van het VWO komen .

Oh ja, we hebben weer Festini sinaasappelijsjes! . Die zijn altijd op hier en gisteren heeft Mark 2 dozen mee genomen .

Ik heb geen zin om iets nuttigs te gaan doen .

Ik hoorde dat van de HBO instroom inderdaad dus heb wel zin om het tegendeel te bewijzen ga zeker mijn best doen
Ik weet dat het veel werk wordt maar dan gaat het juist het beste bij mij, nu als ik maar half mijn best doe haal ik met gemak 8'en en 9'ens (behalve als ik dan een domme fout maak ) en dat is niet goed voor mijn motivatie
pi_59007256
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggenMaar goed als ik het wel haal mag ik heel snel ook voor die statistiek toets gaan leren
Meen je dit nou serieus Ik vind niet dat het àlles zegt, maar dat het niets zegt, vind ik een rare stelling van je...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:28:04 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007264
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:26 schreef Faithy het volgende:

[..]

gewoon neuken en niet nadenken maar genieten
Zo'n opmerking kan ook alleen maar van moblo (en alter ego's) komen hè .
Ik ga een ijsje eten!
Niet meer actief op Fok!
pi_59007268
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Statistiek .
Dus het is leuker dan dat het eruit ziet?
En veel plezier vanavond natuurlijk en niets doen wat ik niet zou doen
pi_59007273
Ik denk dat HBO veel meer werk is, praktisch gezien. Maar WO vereist inzicht. Hoewel dat bij sociale wetenschappen (dat doe je toch?) wel meevalt, het is allemaal heel logisch.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En de gouden tip marz: die is er niet.
Wat?

Het is grappig, ik heb thuis hele studieboeken over veranderingen maken in gezondheidsgedrag.
Maar zelf toepassen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:29:15 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007293
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus Ik vind niet dat het àlles zegt, maar dat het niets zegt, vind ik een rare stelling van je...
Nou ja, het is niet zo dat je meteen een slechte student bent als je je P niet in één jaar haalt. Je kunt het immers ook druk hebben met bestuurswerk, commissiewerk e.d. Maar als je er geen nevenactiviteiten naast hebt en je haalt het dan niet in één keer, dan wordt het al een ander verhaal.
Dus het zegt niet helemaal niks, nee .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007294
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Oke niets is misschien iets te sterk, maar inderdaad zeker niet alles
pi_59007318
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:28 schreef -marz- het volgende:
Ik denk dat HBO veel meer werk is, praktisch gezien. Maar WO vereist inzicht. Hoewel dat bij sociale wetenschappen (dat doe je toch?) wel meevalt, het is allemaal heel logisch.
[..]

Wat?

Het is grappig, ik heb thuis hele studieboeken over veranderingen maken in gezondheidsgedrag.
Maar zelf toepassen
Vooral de (domme) praktijk opdrachten zijn een grote reden waarom ik weg wil
Ik wil pedagogische wetenschappen gaan doen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:30:57 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007332
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dus het is leuker dan dat het eruit ziet?
Als je een echte alfa bent vind je het waarschijnlijk een drama en je zult vast ook wel eens een traan laten . Probeer er een uitdaging in te zien. Die kun je wel gebruiken gezien het gemak waarmee je achten en negens haalt .
quote:
En veel plezier vanavond natuurlijk en niets doen wat ik niet zou doen
Ik draai die formulering altijd om: Doe alles wat ik niet zou doen (Boy, wat ben ik een wilde hè ).
Niet meer actief op Fok!
pi_59007346
* veiligheidsspeldje heeft haar P trouwens ook niet in een keer gehaald
Dat is w.m.b. ook geen schande, maar ik vind de stof best weleens moeilijk en het is véél.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:32:55 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007370
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft haar P trouwens ook niet in een keer gehaald
Dat is w.m.b. ook geen schande, maar ik vind de stof best weleens moeilijk.
Ik wel . Wel kantje boord, trouwens . Had in augustus nog een herkansing die ik met een 6 heb gehaald.
Niet meer actief op Fok!
pi_59007397
Pedagogische wetenschappen krijgt dezelfde statistiek als psychologie. En dat wordt wel zó ontzettend uitgekauwd in allerlei werkgroepen, werkcolleges, steunwerkgroepen en extra kneuzensteunwerkgroepen dat je wel een hele erge moet zijn om het niet te snappen
pi_59007401
Zo, allemaal school studie examenperikelen hier Gefecliteerd aan de zeker-weten-geslaagden! En laat ik me dan ook maar weer eens melden. Ik zit nu op 72 kilo, dat is dus 0,3 kilo minder dan ongeveer een maand geleden. Ik heb het hele afvallen maar even stilgelegd aangezien dat afstuderen zo'n stress oplevert dat ik gewoon gezond en regelmatig eten al moeilijk genoeg vind. Ga maar eens vier dagen in de week om 01:00 nar bed en om 6:15 voor stage er weer uit.. pff.

M'n afstudeeronderzoek is bijna af, gisteravond tot 02:00 doorgewerkt en nu vanaf 07:00 alweer aan de scriptie bezig, die moet vandaag ook af. Maar dat gaat wel lukken denk ik. Verder is stage erg leuk maar ook razend druk en zal ik blij zijn als ik ein-de-lijk klaar ben dit jaar. Over een week of vier moet dat ongeveer zo zijn, en dan kom ik hier een rondedansje doen ga taart uitdelen . Of nee, iets gezonds. Ach nee, fuck it, taart !
pi_59007408
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je een echte alfa bent vind je het waarschijnlijk een drama en je zult vast ook wel eens een traan laten . Probeer er een uitdaging in te zien. Die kun je wel gebruiken gezien het gemak waarmee je achten en negens haalt .
[..]

Ik draai die formulering altijd om: Doe alles wat ik niet zou doen (Boy, wat ben ik een wilde hè ).
Ik weet niet of ik een echte alfa ben, weet wel dat ik wiskunda altijd wel interessant vond (was tenminste logisch, tenminste in mijn ogen)

Wild Child
pi_59007441
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:33 schreef -marz- het volgende:
Pedagogische wetenschappen krijgt dezelfde statistiek als psychologie. En dat wordt wel zó ontzettend uitgekauwd in allerlei werkgroepen, werkcolleges, steunwerkgroepen en extra kneuzensteunwerkgroepen dat je wel een hele erge moet zijn om het niet te snappen
Moet wel eerst een statistiek tentamen doen om aangenomen te worden
Dus kan niet eerst naar allerlei colleges en steungroepen
pi_59007487
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik een echte alfa ben, weet wel dat ik wiskunda altijd wel interessant vond (was tenminste logisch, tenminste in mijn ogen)

Statistiek is echter lang niet altijd logisch.
Waarom wordt nu deze test gebruikt en niet die? Waarom is er voor de (volgens mij arbitraire) grens van n=50 gekozen, waarom moet je delen door n plus of min 1 en niet 2 of gewoon alleen n
Maar ik kan het wel hoor
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:38:31 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007518
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Statistiek is echter lang niet altijd logisch.
Waarom wordt nu deze test gebruikt en niet die? Waarom is er voor de (volgens mij arbitraire) grens van n=50 gekozen, waarom moet je delen door n plus of min 1 en niet 2 of gewoon alleen n
Maar ik kan het wel hoor
Mark was in eerste instantie van plan om zich te verdiepen in het hoe en waarom van bepaalde formules, maar daar is 'ie al héél gauw mee gestopt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007530
Ik ben een echte alfa. Ik had op de middelbare school wel een 9 voor m'n CE Wiskunde, maar ben daarna Engels gaan studeren en heb nooit meer statistiek gehad. Nu pas weer, voor m'n afstudeeronderzoek, heb ik het nodig. En wat doe je dan? Juist dan stap je naar je wiskundedocentcollega om je te helpen. Werkt als een trein .

Oh en ik heb m'n P in één keer gehaald en heb eerlijk gezegd nog nooit een hertentamen hoeven te maken , ik ben gewoon een nerd denk ik . En wat krijg je dan? Dat de school waar je sollicteert je "nog wel wat jong vindt" als je gewoon netjes je opleiding doet in de tijd die er voor staat. Vijf jaar dus, in mijn geval.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 10:40:25 ]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:40:28 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007567
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben een echte alfa. Ik had op de middelbare school wel een 9 voor m'n CE Wiskunde, maar ben daarna Engels gaan studeren en heb nooit meer statistiek gehad. Nu pas weer, voor m'n afstudeeronderzoek, heb ik het nodig. En wat doe je dan? Juist dan stap je naar je wiskundedocentcollega om je te helpen. Werkt als een trein .
Als je een 9 voor je CE Wiskunde haalt ben je dus écht geen alfa.
Stomme nepalfa! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007597
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Stomme nepalfa! .
Vast WiA1
pi_59007616
Ja maar wiskunde op 't VWO is wel even wat anders dan statistiek op de universiteit... en ik moet eerlijk toegeven dat ik over dat wiskunde-examen nog weken heb wakker gelegen omdat ik echt er van overuigd was dat ik een 2 had gehaald.. en toen was 't een 9. Dus ik kon het wel, maar hoe? Geen idee!

Oh en 't was Wiskunde A1,2. Puh .

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 10:43:01 ]
pi_59007647
Ik ben wel een echte alfa, vind al die betavakken echt helemaal niks Heb dan ook cultuur en maatschappij gedaan met examenvakken Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en economie1.

Heb mn P op 6 punten na niet in 1 jaar gehaald, maar dat vond ik niet zo boeiend, wilde toch niet naar de uni ofzo Maarja, als ik daarna gewoon was doorgegaan was ik nu ook aan het afstuderen, en nu ga ik na de zomervakantie weer naar de tweede
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:45:14 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007675
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja maar wiskunde op 't VWO is wel even wat anders dan statistiek op de universiteit... en ik moet eerlijk toegeven dat ik over dat wiskunde-examen nog weken heb wakker gelegen omdat ik echt er van overuigd was dat ik een 2 had gehaald.. en toen was 't een 9. Dus ik kon het wel, maar hoe? Geen idee!

Oh en 't was Wiskunde A1,2. Puh .
Ik was echt bereslecht in wiskunde A1,2. Heb het afgesloten met een 6, terwijl ik statistiek heb afgesloten met een 8. Moet er wel bij zeggen dat ik heel wat meer tijd heb gestoken in statistiek dan in al die wiskundelessen bij elkaar. Toen had ik zoiets van: 'ik snap het niet, laat maar zitten', maar dit keer las ik het net zo vaak door tot ik het wél snapte . Ik denk dat het op de middelbare school ook een stukje gemakzucht is geweest dus. Was toch niet van plan om ooit nog wat aan wiskunde te doen, dus ik ging liever m'n woordjes voor Engels leren .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:47:33 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007722
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben wel een echte alfa, vind al die betavakken echt helemaal niks Heb dan ook cultuur en maatschappij gedaan met examenvakken Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en economie1.

Heb mn P op 6 punten na niet in 1 jaar gehaald, maar dat vond ik niet zo boeiend, wilde toch niet naar de uni ofzo Maarja, als ik daarna gewoon was doorgegaan was ik nu ook aan het afstuderen, en nu ga ik na de zomervakantie weer naar de tweede
Als je goed bent in economie, ben je dan wel een echte alfa?
Ik vond economie ook erg leuk en ik was er ook goed in, met name in management & organisatie (was een bijvak voor mij). Als ik niet zo tegendraads was geweest tijdens mijn studiekeuze, was ik misschien wel commerciële economie / marketing gaan studeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007769
Economie was dan (mss. samen met duits) juist het enige vak op de middelbare school waar ik echt helemaal nièts mee heb. Toch M&O gedaan voor m'n eindexamen omdat 'het wel goed was enig besef op dat vlak mee te krijgen'.
pi_59007775
Ik heb economie zo snel als het kon laten vallen. Ik ben twee keer echt in slaap gevallen tijdens de economieles, dat zegt genoeg denk ik . Ik had trouwens een 5,5 voor m'n Engels eindexamen, wat maar weer eens het verschil tussen Engels op de middelbare school en de studie Engels aangeeft. M'n lerares Engels heeft zich zelfs nog hardop staan vertwijfelen of dat wel zo'n verstandige keuze was .

Of zou het eraan hebben gelegen dat ik enorm veel tijd heb verloren tijdens dat examen omdat m'n antwoordblaadje verschoven was en ik dus ongeveer een half uur in paniek heb zitten piekeren over rare antwoorden die helemaal niet bij de tekst pasten die ik aan het lezen was.
Ja. Dat is best logisch als je het verkeerde blaadje erbij hebt ja .

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 10:51:04 ]
pi_59007877
Maar weer ff ontopic
Weinig zin in eten dus vanmiddag maar een salade met feta
pi_59007886
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je goed bent in economie, ben je dan wel een echte alfa?
Ik vond economie ook erg leuk en ik was er ook goed in, met name in management & organisatie (was een bijvak voor mij). Als ik niet zo tegendraads was geweest tijdens mijn studiekeuze, was ik misschien wel commerciële economie / marketing gaan studeren .
Ik was er niet goed in hoor, maar met C&M was economie1 verplicht. Heb het afgelsoten met een 6, voor mn CE had ik een 5.3 ofzo.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:56:37 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007925
We zitten idd best veel offtopic te kletsen hier. Kennelijk vertrouwen de modjes ons zó dat ze het niet nodig vinden af en toe mee te lurken .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007947
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
We zitten idd best veel offtopic te kletsen hier. Kennelijk vertrouwen de modjes ons zó dat ze het niet nodig vinden af en toe mee te lurken .
Is toch gezellig

Alleen wordt ik zenuwachtig van dit onderwerp
pi_59007952
Ik zie mezelf als een echte alfa, ik weet nog dat ik in havo 5 geen wiskunde meer had maar wel een herkansingstoets moest maken (cijfer kwam dan gelijk op je examenlijst te staan). Maanden voor geleerd, en een 4 M'n enige onvoldoende

Economie heb ik een beetje moeite mee gehad, maar vond ik wel erg leuk en haalde daar dan ook weer goeie cijfers voor. En ik doe nu media & informatie management dus je hebt het sowieso wel nodig
pi_59007957
Gisteren ook niemand gezien geloof ik, dat viel wel anders te omschrijven dan offtopic
pi_59007981
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Is toch gezellig

Alleen wordt ik zenuwachtig van dit onderwerp
Sorry, ik ben in principe geen spellingsnazi
Maar hier wordt ik toch echt wel verdrietig van hoor

Logisch dat je zenuwachtig wordt van dingen als eindexamens.
pi_59008041
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Sorry, ik ben in principe geen spellingsnazi
Maar hier wordt ik toch echt wel verdrietig van hoor

Logisch dat je zenuwachtig wordt van dingen als eindexamens.
volgens mij ben je wel een spellingsnazi op Fok!
Maar goed je mag op me blijven letten maar er gaat hier niets veranderen en ga me ook niet weer verdedigen
Dus als je me als dom blondje wil zien mag dat
pi_59008124
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij ben je wel een spellingsnazi op Fok!
Maar goed je mag op me blijven letten maar er gaat hier niets veranderen en ga me ook niet weer verdedigen
Dus als je me als dom blondje wil zien mag dat
Je bent helemaal niet blond, dat is vrij bekend hoor
Maar het is ook zelfbescherming . Als ik het regelmatig fout zie, herkent mijn brein het op een bepaald moment niet meer als afwijkend en dan doe ik het zelf ook fout ...
pi_59008131
Oja Viking dat herinner ik me nu weer, waarom dacht je dat ik hoogblond was?
pi_59008167
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je bent helemaal niet blond, dat is vrij bekend hoor
Maar het is ook zelfbescherming . Als ik het regelmatig fout zie, herkent mijn brein het op een bepaald moment niet meer als afwijkend en dan doe ik het zelf ook fout ...
Eigenlijk ben ik wel blont hoor
Maar ik zou het fijn vinden als je mij er niet steeds uitpikt ik weet dat ik de enige ben die hier spelingsfouten maakt
Maar dat komt omdat ik meestal 3 dingen tegelijker tijd aan het typen ben en ja dan krijg je domme fouten
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:08:05 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008173
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vorm me gewoon een bepaald beeld bij usernames . Zit geen logica achter, oid.

En o ja, ik wilde niet op dat 'wordt ik' reageren . Dat VS bang is dat ze die fouten zelf overneemt vind ik dan wél weer treurig .
Niet meer actief op Fok!
pi_59008188
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik weet ook nog wel een foto van Viking met blond haar, maar laatst die met bruin haar was veel leuker en ik denk wel dat die van laatst geverfd was
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vorm me gewoon een bepaald beeld bij usernames . Zit geen logica achter, oid.

En o ja, ik wilde niet op dat 'wordt ik' reageren . Dat VS bang is dat ze die fouten zelf overneemt vind ik dan wél weer treurig .
Ik kan me een paper herinneren waarin dit onderzocht is en er bleek ook een grond van waarheid in te zitten.
pi_59008217
- dubbelpost enzo -
Moet ik toch het verschil leren vinden tussen quoten en wijzigen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:15:17 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008329
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik weet ook nog wel een foto van Viking met blond haar, maar laatst die met bruin haar was veel leuker en ik denk wel dat die van laatst geverfd was
Bedoel je deze foto?

Hoewel mijn haarkleur door de jaren heen inderdaad donkerder is geworden (vgl de foto hieronder, daar was ik veel blonder), ben ik toch nog steeds blond . Ik heb m'n haar dus niet geverfd .

Ik denk dat ik nog wel eens lichtbruin word, net als mijn broer die ook ooit blond was.

Edit: wat een jaren 80-interieur op die jeugdfoto . Dat was niet, en ik herhaal: niet, bij ons thuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_59008357
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, iedereen weet dat het fout is (tenminste ga ik vanuit)
En ben ik echt de enige die hier spellingsfouten maakt?
pi_59008428
Wat een cutie-pie ben je daar!! Ik was vroeger ook lichtblond en nu is het peper en zout.

(ik was heel vroeger op school ook niet zo goed in wiskunde. Raar genoeg had ik wel een 9 voor biologie, dus helemaal alfa was ik dan toch weer niet. Maar wiskunde boeide me niks en biologie vond ik machtig interessant, misschien dat het daar door kwam.)
pi_59008461
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Stomme nepalfa! .
ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12
ik ben geen apha geen beta maar een gamma oid
pi_59008487
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Je bent goed in klussen?
pi_59008504
Viking: misschien was het toen zomer en was je haar daardoor lichter, maar er stond me iets bij van jou met flink lichter haar dan op die foto en ook behoorlijk rode koontjes. Je zag er toen veel minder gelukkig uit dan nu i.i.g
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:23:16 #183
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008513
whihi over alfa's gesproken

belt er net iemand op

"ja.. ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er staat: alleen van mensen geboren voor 1958, kan ik dan reageren als ik 21 ben?"

Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:23:40 #184
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008522
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je bent goed in klussen?
ik moest lachen
Doei.
pi_59008582
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, iedereen weet dat het fout is (tenminste ga ik vanuit)
En ben ik echt de enige die hier spellingsfouten maakt?
nee ik maak er ook heel veel maar die ziet niemand
pi_59008638
Ik ben goed in bioloige en economie maar dat vind ik saai
goed in wiskunde a
matijg/redelijk in wiskunde b
goed in aardrijkskunde gereschiedenis nederlands engels
scheikunde vind ik dan ook nog redelijk interessant maar natuurkunde vind ik echt vreselijk!
en duits/frans/spaans/italaiaans/etc gaat ook altijd wel goed
pi_59008682
Heule late tvp !
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:32:03 #188
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008708
ja, nu issie bijna vol

en oh ja.. balansdagen zijn écht nodig, maar wel ehm.. kut straks even wat fruit halen, dat was weer op
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:37:18 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008836
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: misschien was het toen zomer en was je haar daardoor lichter, maar er stond me iets bij van jou met flink lichter haar dan op die foto en ook behoorlijk rode koontjes. Je zag er toen veel minder gelukkig uit dan nu i.i.g
Oh, nou dan weet ik het niet .
Was het een close up of een 'hele' foto? Heb namelijk wel een foto van mezelf in m'n sportkleren geplaatst, vorig jaar ergens .
En er zijn ook wel foto's van mij in zomeroutfit, maar toen keek ik juist wel heel blij volgens jullie .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:38:12 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008860
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
biologie vond ik machtig interessant, misschien dat het daar door kwam.)
Ik vond biologie zo nu en dan ook bést interessant .

Foei Renske!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59008874
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, nou dan weet ik het niet .
Was het een close up of een 'hele' foto? Heb namelijk wel een foto van mezelf in m'n sportkleren geplaatst, vorig jaar ergens .
En er zijn ook wel foto's van mij in zomeroutfit, maar toen keek ik juist wel heel blij volgens jullie .
Volgens mij waren het de sportkleren. Maar best lang geleden idd.
En je hebt het nu ècht te pakken he
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:38:59 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008878
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:

belt er net iemand op

"ja.. ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er staat: alleen van mensen geboren voor 1958, kan ik dan reageren als ik 21 ben?"

.
En wat zei jij: "D'oh, natúúrlijk niet?! ".
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:40:33 #193
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008924
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
En wat zei jij: "D'oh, natúúrlijk niet?! ".
ik kon alleen maar een verbaasde 'ehm.. néé' met een zacht hoog stemmetje uitbrengen uit gevoel van plaatsvervangende schaamte
Doei.
pi_59009540
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:

belt er net iemand op

OMG, das wel heel erg zeg

Ik heb net mn sleutels ingeleverd bij de klant waar ik niet meer hoef te werken en hij moest nog een paar keer tekenen, dus dat is ook afgehandeld nu. Daarna nog ff bij de bloemist 2 plantjes gekocht, dus mn vensterbank ziet er weer gezellig uit

Zo eten:
2 sneetjes brood met kaas en komkommer
1 snee brood met philadelphia paprika en kruiden light
1 snee brood met 20+ smeerkaas met magere ham

daarna hier in huis opruimen en schoonmaken enzo en dan naar Peter toe

[ Bericht 4% gewijzigd door _Hestia_ op 30-05-2008 12:41:08 ]
pi_59010208
ik heb 1 gezien van resnke in haar huis na het sporten met sportkleding
en 1 bij het louvre in Parijs
pi_59010953
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:30 schreef Baseke het volgende:
Heule late tvp !
Zelfde.
pi_59012083
Syl dat zijn 4 boterhammen?

Mijn lunch was 3 crackers, beetje sneue lunch. Maar ik sta wel heel erg op non-actief vandaag, dus het valt wel mee.

Misschien een troost voor Miss_S: ik heb collega's die net als ik academisch geschoold zijn én dagelijks rapportages schrijven voor klanten, die evengoed -dt fouten maken. Ik niet, ben een taalpurist
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:16:44 #198
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59012238
ik had er ook wel 4 opgekund

maar heb er maar 2 genomen
Doei.
pi_59012516
Ik kan wel een hele koe opeten
pi_59012517
yes ik heb een afrij datum
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:28:09 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59012530
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:09 schreef -marz- het volgende:
Syl dat zijn 4 boterhammen?

Mijn lunch was 3 crackers, beetje sneue lunch. Maar ik sta wel heel erg op non-actief vandaag, dus het valt wel mee.

Misschien een troost voor Miss_S: ik heb collega's die net als ik academisch geschoold zijn én dagelijks rapportages schrijven voor klanten, die evengoed -dt fouten maken. Ik niet, ben een taalpurist
Ik zie ook vaak genoeg d/t-fouten langs komen in het werk van medestudenten en dat zijn nog wel studenten Nederlands! .

Vier boterhammen is idd best veel, maar goed, met de hoeveelheid extra belegen kaas die ik op m'n twee crackers doe kom ik ook wel aan het calorieënaantal van 4 boterhammen . Het is hier prachtig weer, dus ik zit lekker te lezen op het balkon .
Niet meer actief op Fok!
pi_59012717
Uhm -marz- ik moet van de diëtist per dag 6 boterhammen eten

2 als ontbijt en dan 4 tussen de middag

In het begin is het lastig, maar na een tijdje went het wel.

Voor volwassenen wordt ook 5-7 boterhammen per dag aanbevolen door het Voedingscentrum.

Dus ik denk dat de meesten van jullie hier te weinig brood eten en te weinig vezels binnenkrijgen daardoor. Als ik soms lees dat mensen maar 2 broodjes of een paar crackers eten.

Ik ben klaar met strijken en mn kamer opruimen. Nog ff een paar minuten rustig zitten en dan naar Peter

[ Bericht 15% gewijzigd door _Hestia_ op 30-05-2008 14:54:19 ]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:35:41 #203
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59012729
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
yes ik heb een afrij datum
en die ga je ons niet vertellen zeker
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:42:07 #204
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59012930
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Gamma was toch psychologie/filosofie enzo?

Ik ben een echte beta. Talen en dingen met gevoel/emotie boeien me echt totaal niet, en ik kan helemaal enthousiast worden van exacte wetenschapsdingen. En ik kan niet met vrouwen omgaan .
pi_59013520
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gamma was toch psychologie/filosofie enzo?

Ik ben een echte beta. Talen en dingen met gevoel/emotie boeien me echt totaal niet, en ik kan helemaal enthousiast worden van exacte wetenschapsdingen. En ik kan niet met vrouwen omgaan .
Ik ben een echte beta. Maar wel een met een tic voor talen enzo. Het enige waar ik niet warm voor loop, is economie/bedrijfskunde-dat soort dingen. Te suf, te vanzelfsprekend. Ofzo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:16:14 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59013574
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:

Voor volwassenen wordt ook 5-7 boterhammen per dag aanbevolen door het Voedingscentrum.

Dus ik denk dat de meesten van jullie hier te weinig brood eten en te weinig vezels binnenkrijgen daardoor. Als ik soms lees dat mensen maar 2 broodjes of een paar crackers eten.

Ik ben klaar met strijken en mn kamer opruimen. Nog ff een paar minuten rustig zitten en dan naar Peter
Ja, maar die richtlijnen van het Voedingscentrum zijn bestemd voor mensen die niet hoeven af te vallen .
Dus als je wilt afvallen moet je daar wel onder gaan zitten. Als ik 6 boterhammen per dag eet val ik geen grammetje af, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:17:15 #207
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59013595
economie heeft me ook nooit echt geboeid...
bedrijfskunde an sich, hmwah, maar in combinatie nu, met het oog op de it, vind ik het wel heel interessant...
Doei.
pi_59014492
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:

Ik moet er echt niet aan denken om zoveel boterhammen te eten
Zoals vanmiddag had ik echt veel liever een salade
En te weinig vezels, misschien maar heb er geen last van
pi_59014643
Wat is te weinig vezels dan?

De laatste tijd worden we heel erg met voedingsvezels om de oren geslagen. Vroeger had nooit iemand het over voedingsvezels. Maargoed. Ik at altijd veel brood, denk ik iets van 8 boterhammen per dag (met pindakaas), maar toen studeerde ik nog en woonde op kamers: fietsen, bijbaantjes, etc.

Nu zit ik de hele dag op kantoor
pi_59014858
Voedingsvezels zijn essentieel voor een optimale werking van de maag en darmen. Ze kunnen een behoorlijke hoeveelheid water opnemen waardoor het volume voedsel in de maag/darm toeneemt en het verzadigingsgevoel langer blijft. Vezels prikkelen, door hun hoge mate van onverteerbaarheid, ook de darmen en stimuleren en activeren zo de peristaltiek van het darmstelsel. Zij zouden de darmen ook beschermen tegen kanker. Tenslotte vertragen vezels ook de doorgang van het voedsel door het spijsverteringsstelsel heen, waardoor de persoon geneigd is minder te eten.

pi_59014981
Wat ik bedoel is: we eten al ons hele leven vezels, waarom moet dat ineens zo expliciet

Ik vind altijd dat men 'normaal' moet eten.

Wisten jullie trouwens dat jonge kinderen zelf een supergevarieerd, evenwichtig dieet kunnen samenstellen? Als je ze zelf laat kiezen wat ze willen eten, maken ze gezonde keuzes. Zij luisteren nml. nog naar de signalen die hun lichaam geeft.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:33:28 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59015239
Ik eet trouwens vezelrijke crackers, dus ik krijg helemaal niet weinig vezels binnen . Weet iedereen hier er elke ochtend een bolus van 500 gram uit te persen?

Zo, mevrouw is nu op weg naar Groningen en om 18 uur ga ik richting centrum. Ben er helemaal klaar voor en ik zie er zeer appetijtelijk uit, al zeg ik het zelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_59015258
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet trouwens vezelrijke crackers, dus ik krijg helemaal niet weinig vezels binnen . Weet iedereen hier er elke ochtend een bolus van 500 gram uit te persen?

Zo, mevrouw is nu op weg naar Groningen en om 18 uur ga ik richting centrum. Ben er helemaal klaar voor en ik zie er zeer appetijtelijk uit, al zeg ik het zelf .
Foto's !
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:36:41 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59015299
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Foto's !
Wel gvd. Die vraag had ik natuurlijk zien aankomen, maar ik heb nu even geen zin in fotogedoe. Sorry . Miss dat ik later nog even een foto maak in deze outfit .
Het is een hempje van m'n moeder en normaal gesproken draagt mijn moeder afgrijselijke dingen, maar dit staat mij zó leuk en nadat ik dat tig keer gezegd had, zei ze ineens: "Als je het zo leuk vindt, mag je het hebben!" .
Niet meer actief op Fok!
pi_59015314
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel gvd. Die vraag had ik natuurlijk zien aankomen, maar ik heb nu even geen zin in fotogedoe. Sorry . Miss dat ik later nog even een foto maak in deze outfit .
Het is een hempje van m'n moeder en normaal gesproken draagt mijn moeder afgrijselijke dingen, maar dit staat mij zó leuk en nadat ik dat tig keer gezegd had, zei ze ineens: "Als je het zo leuk vindt, mag je het hebben!" .
Je maakt ons (of tenminste mij) wel erg nieuwsgierig
In ieder geval veel plezier vanavond
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:38:34 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59015341
Thx. Ik ga nog even series kijken en wachten tot het 18 uur is .
Fijne avond iedereen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:44:17 #217
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59015428
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:

de jaloezie
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:44:34 #218
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59015434
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Thx. Ik ga nog even series kijken en wachten tot het 18 uur is .
Fijne avond iedereen .
veel plezier geniet ervan!
Doei.
pi_59016482
Morgen eindelijk mijn nieuwe jurkje aan (die van de foto hier)
Hij zat wel alweer losser terwijl ik niet echt ben afgevallen
Misschien morgen avond dat er nog een foto van mij in het jurkje komt

Nu ff lekker een avondje niets doen en de finale van Hollands got talent kijken (heel fout I know)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:45:31 #220
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59016781
quote:

[..]

Foto's !
Ik dacht heel even dat het over deel 1 van de post ging . Gelukkig dacht Viking daar zelf niet aan .

Fijne avond allemaal
pi_59017434
Viking veel plezier met je spannende date ik denk dat je straalt.

De eerste avond deze week dat ik nergens heen ga, ff lekker ontspannen en m'n national geographic en quest lezen op het balkon.

Avondeten heb ik niet echt (foei!).
pi_59018040
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef -marz- het volgende:
Wat ik bedoel is: we eten al ons hele leven vezels, waarom moet dat ineens zo expliciet
Omdat mensen nu niet genoeg vezels eten?

'On average, North Americans consume less than 50% of the dietary fiber levels required for good health. In the preferred food choices of today's youth, this value may be as low as 20%, a factor considered by experts as contributing to the obesity crisis seen in many developed countries'

Vandaar dat het er nu zo ingestampt wordt. Ik eet iedere dag 2-4 sneetjes roggebrood dus ik kom wel aan de dagelijkse hoeveelheid, en geloof mij maar, dat merk ik ook echt

Ik ben net naar de film El Orfanato geweest en ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen
pi_59019395
quote:

[..]

Foto's !
Van de bolus
(al zag ik dat chicolate die grap al had gemaakt )
pi_59019411
ik heb vezel tabletten!
pi_59019423
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Van de bolus
(al zag ik dat chicolate die grap al had gemaakt )
Nee van een mooie vrouw
pi_59019706
Pardon, wij zijn toch geen North Americans? Wij Nederlanders hebben een heel ander dieet dan Amerikanen.

Voedingsvezels zijn gewoon overrated, net als pro-biotica en daarvoor werden we doodgegooid met calcium. Als je geen melk zou drinken zou je nog voor je 30ste uit elkaar vallen door botontkalking. Toen bleek dat melk helemaal niet zoveel doet voor de hoeveelheid calcium in je lichaam, zelfs dat melk helemaal niet "goed voor elk" is en was de hype weer over.
Ook was er nog vitamine C, moest je daar 1000mg van eten per dag. Inmiddels weten we dat te veel vitamine C tot niergruis kan leiden, dus is dat weer afgezwakt.

En nu zijn er dus de "vezels", de sleutel tot een slank en succesvol leven. Vroeger kocht je gewoon een pak crackers, nu koop je een pak "vezelrijke" crackers die ook nog eens duurder zijn dan "gewone" crackers
Mijn mama vertelde mij vroeger al dat ik bruin brood en groente moest eten omdat ik anders harde keutels ging poepen dus ik zeg, niets nieuws onder de zon en ik zeg: men moet gewoon normaal en gevarieerd eten.
pi_59020014
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef -marz- het volgende:
Pardon, wij zijn toch geen North Americans? Wij Nederlanders hebben een heel ander dieet dan Amerikanen.

Voedingsvezels zijn gewoon overrated, net als pro-biotica en daarvoor werden we doodgegooid met calcium. Als je geen melk zou drinken zou je nog voor je 30ste uit elkaar vallen door botontkalking. Toen bleek dat melk helemaal niet zoveel doet voor de hoeveelheid calcium in je lichaam, zelfs dat melk helemaal niet "goed voor elk" is en was de hype weer over.
Ook was er nog vitamine C, moest je daar 1000mg van eten per dag. Inmiddels weten we dat te veel vitamine C tot niergruis kan leiden, dus is dat weer afgezwakt.

En nu zijn er dus de "vezels", de sleutel tot een slank en succesvol leven. Vroeger kocht je gewoon een pak crackers, nu koop je een pak "vezelrijke" crackers die ook nog eens duurder zijn dan "gewone" crackers
Mijn mama vertelde mij vroeger al dat ik bruin brood en groente moest eten omdat ik anders harde keutels ging poepen dus ik zeg, niets nieuws onder de zon en ik zeg: men moet gewoon normaal en gevarieerd eten.
Nee het was een voorbeeld, en er staat ook nog wat in over andere westerse landen. En hoewel we hier geloof ik nog een stuk meer groenten en bruin brood eten begint Nederland qua eetpatroon geloof ik erg op Amerika te lijken. En hoevaak hoor je hier van mensen met een spastische darm? Dan zijn die extra vezels wel goed voor je. Al ben ik het wel met je eens dat sommige dingen een beetje gehyped worden.
pi_59020508
Spastische darm is een verzamelnaam voor onverklaarde darmklachten, die sterk samenhangen met psychische factoren. Of extra vezels eten goed is voor mensen die er last van hebben, is maar de vraag. Het klinkt allemaal als: hoe meer vezels, hoe beter. Terwijl, als je eens gaat kijken wat voedingsvezels nou eigenlijk zijn, kan je je voorstellen dat je er misschien niet te veel van moet eten. Het is een soort lijm; taai en onverteerbaar spul. Er zal ongetwijfeld weer een moment komen dat 1 of ander onderzoek aantoont dat we moeten oppassen met voedingsvezels

Als truie antivezelaanhanger heb ik vanavond een wit bolletje gegeten
pi_59020551
Ik zet hier ff een tvp

Heb mijn ongezonde levensstijl van de afgelopen jaren (het luie studentenleven jeweets) ingeruild voor 3x/week naar de gym en op m'n eten proberen te letten.

Ik had een BMI van rond de 26 (1.78 bij 82kg) maar wil daar toch wel 10-12kg af hebben.

Ben nu 7 weken bezig en ik schat dat ik ongeveer 2-3kg vet kwijt ben, maar omdat ik bij de gym begonnen ben met cardio en work-out, zit ik zo ongeveer nog op hetzelfde gewicht. Daarnaast was ik gewend op m'n gewicht te meten 's ochtends vroeg voor het ontbijt etc. en nu meet ik aan het eind van de dag, na het avondeten en met een volledig bezweet shirt nog aan. Tevens dus op een andere weegschaal (wat ook nog best eens wat wil uitmaken).

Omdat ik dus eigenlijk totaal niet weet hoeveel ik nu exact aan vetmassa kwijt ben na 7 weken sporten en op m'n voeding letten heb ik me nu maar voorgenomen om dan maar vanaf nu elke keer na het sporten even m'n gewicht te meten en op te schrijven.

Overigens heb ik nog maar 2 maandjes te gaan hier (vd 4) en daarna zal er weinig van sporten komen, omdat ik dan wat rond ga reizen. Maar in 2 maanden moet er toch wel wat te bereiken zijn
pi_59021506
Welkom en succes!
pi_59021594
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef -marz- het volgende:
als je het over aardappelen, vlees en groente hebt heb je gelijk. Echter hoeveel NLers eten dit nog? Ik ken er exact 0

Iedereen eet hier precies hetzelfde als ik normaal doe iig
pi_59022133
Jij hebt de afgelopen jaren dan ook een ongezonde levensstijl gehanteerd (het luie studentenleven jeweets). En je maakt wel een heule ouderwetse denkfout door te stellen dat NLers geen AVG eten omdat jij er geen kent. En dan zit je nog aan de andere kant van de oceaan ook? Sorry dat is niet heel overtuigend.

Anyway, als we op die toer gaan: ik ken exact 0 Nederlanders die geen volkorenbrood en groente eten. Waarmee je in principe al aan je "aanbevolen hoeveelheid" vezels komt.
pi_59022233
Hoe dan ook succes met slank de zomer in
pi_59022447
Heel veel mensen die ik ken, en ik
Eten gewoon AVG
pi_59022492
Die aardappelen he. In de supermarkt.
Die eh. ZIJN D AAR GEWOON VOOR DE SIER HAHAHAAHAHA DIE ZIJN NEP :d :d:d:d:!!!1!!!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:49:20 #236
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59023204
PF
pi_59023910
Ik krijg zo'n goede aardappeloogst dit jaar, ik voel het aan m'n water en het loof staat er al prachtig bij!!
Heb ook al haske vaak sla uit eigen tuin gehad. En bieslook.
Wat het aller, állerlekkerste is, als je wat aardappels hebt gerooid, je de kleintjes eruitpikt (die zijn echt klein he, ter grootte van een knikker zeg maar. Die was je even, gooit ze met schil en al in het water, heel even koken en dan serveren als borrelhapje met een beetje mosterdmayo. Heerlijk!!
pi_59023952
O o conleche, wat ben je toch een culinaire koningin.
pi_59024287
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:23 schreef -marz- het volgende:
O o conleche, wat ben je toch een culinaire koningin.
Vandaar mijn neiging tot enige molligheid
pi_59027839
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:21 schreef conleche het volgende:

Wat het aller, állerlekkerste is, als je wat aardappels hebt gerooid, je de kleintjes eruitpikt (die zijn echt klein he, ter grootte van een knikker zeg maar. Die was je even, gooit ze met schil en al in het water, heel even koken en dan serveren als borrelhapje met een beetje mosterdmayo. Heerlijk!!
Klinkt érg lekker inderdaad!

Ik moetopeens weer aan vroeger denken. Dan moest ik op zaterdag nieuwe aardappels schrappen voor de hele familie voor zondag. (hele familie is: 5 broers, zus, papa en mama, opa die ook bij ons inwoonde en aanhang en vriendjes, meestal een man of 12-14 op zondag, dus véél aardappels schrappen)

Maar dan op zondag... Dan bakte mijn papa héél veel tongetjes en dat met nieuwe aardappeltjes met botersaus
pi_59027912
Goedemorgen

Ik moet eigenlijk verslagen maken maar heb geen zin, heb gisteren tekenboeken gekocht en gisteren ook al een sphinx getekend. Denk dat ik daar mooi mee verder ga
pi_59027947
Goedemorgen

Leuk, tekenen. Ik kan absoluut niet tekenen maar zou het wel graag willen.

Vanmorgen was ik dik 75.0 kg. Dat is een BMI van 23,15.

Terwijl als ik 74.0 kg zou wegen, is mijn BMI 22,80. Wat veel beter klinkt dan 23,15.
pi_59027957
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:50 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen

Leuk, tekenen. Ik kan absoluut niet tekenen maar zou het wel graag willen.

Vanmorgen was ik dik 75.0 kg.
Ik ben ook echt niet geweldig hoor (ook al heb ik kunstacademie gedaan) maar vind het vooral gewoon leuk om te doen

Heb je iets raars gegeten afgelopen dagen?
pi_59027964
Ja, pannenkoeken met kaas en jam
pi_59027985
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:54 schreef -marz- het volgende:
Ja, pannenkoeken met kaas en jam
Als ik pannenkoeken eet, kan ik er op rekenen dat de drie dagen daarna de weegschaal zéker anderhalve KG uitslaat naar boven. Daarna verdwijnt het wel weer. Geen idee wat dat is met pannenkoeken?
pi_59028060
Dank je freecell dat geeft me weer goede hoop

Pannenkoeken blazen zich volgens mij op in je buik ofzo. Ik ging een keer een yogalesje doen nadat ik pannenkoeken gegeten had. Dat ging gewoon niet. Ik kreeg het benauwd en warm en duizelig. Dames uit het klasje vroegen wat ik gegeten had en toen gingen ze allemaal veelbetekenend knikken zo van: ahaaa! Herkenbaar!

Anyway, ik heb de stoute (hardloop) schoenen toch maar weer uit de kast getrokken. ff een klein rondje hollen. Ben wel verkouden met een productieve hoest dus het zal wel strompelen en rochelen worden!
pi_59028304
Zo dat viel best mee eigenlijk voor weer een eerste keer.
2km gelopen, waarvan de laatste paar honderd meter lekker uitgewandeld (lees: ik kon niet meer).

Aan het eind tijdens het wandelen kwam een flinke hoofdpijn opzetten en pijn in m'n schouder, allemaal gifstoffen die heerlijk vrijkwamen

Eigenlijk wil ik nu een paar liter water wegklokken maar vanwege problemen met de waterleiding moet ik alles eerst 3 minuten koken. Om nou een paar liter thee achterover te knallen
pi_59028327
63 kg! echt ongelofelijk hoe snel het opeens gaat, juist nu ik er wat minder mee bezig ben. Ik had eerst als streefgewicht 62 kg ingevuld omdat ik vorig jaar zomer zoveel woog voordat ik de pil nam, maar herinnerde me dat ik me met 65 kg eigenlijk nog beter in m'n vel voelde. Mensen vonden me met 62 kg een beetje magertjes (en ikzelf ook), dus wil nu niet zo heel veel meer afvallen, ben al blij dat ik weer goed in m'n broeken van vorig jaar pas

Goeiemorgen trouwens.
pi_59028803
Haske goed SDB!!

Ik ga nu een dagje sauna doen met m'n moeder. D'r zit ook eten bij, hoop dat dat een beetje lekker en gezond is! Ik was vanochtend 200 gram aangekomen, maar ik woog me pas nadat ik al 2 koppen koffie ophad, dus ik denk dat ik zo ongeveer gelijk ben gebleven. Morgen maar weer even serieus wegen...

Viking: hoe was het????
pi_59029127
Viking wordt net wakker in de armen van een schone dame ?

Gefeli sdball. Wat is jouw geheim?
pi_59029191
hoi!

wat fijn SDB!

en goedemorgen enzo

hier ook een 71,8 vanochtend ondanks de Lemon Merengue Pie die Leintjeuh gisteren gemaakt had, die ter surprise ook bij Vork was, waar we heerlijk vegetarisch gegeten hebben
Ja doei.
pi_59029212
'Ontbijtproducten geen vervanger voor boterham'

en ik maar lekker ontijten met cruesli en yoghurt
Ja doei.
pi_59029280
Thanks! Enne mijn geheim, tsja heb ik niet! Ik eet op dit moment gewoon wat ik lekker vind en toevallig is dat nog best gezond...en als ik een keer trek heb in iets slechts eet ik het ook en dan de rest van de dag wat minder of een balansdagje de volgende dag.

Ik ben ook benieuwd Viking!
pi_59029563
Voor kinderen he, MoBlo. Ken je die pakken kindercornflakes enzo, verbaast me niets dat daar veel suiker in zit.

Dat klinkt geweldig sdb ik geloof ook dat je het beste kan eten waar je lichaam om vraagt.

Ik merk bij mezelf dat ik eigenlijk nooit echt zin heb ik vlees. Daarom denk ik dat ik vegetarier zou moeten zijn. Alleen ik vind BBQ'en zo leuk en gezellig en ik eet wel graag vis, of kipfilet op brood.
pi_59029803
ik ga zodadelijk de buurman vermoorden

kloteteringtyfusbuurman met zn muziek die écht zo hard staat dat ik het net zo hard hoor als wanneer ik het zélf op had staan op ergens richting max-volume

Shakira
Madonna
Celine Dion

ik ga zo wég!
Ja doei.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:58:52 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59030802
* Viking84 is terug. Het was leuk, zowel gisteravond en vanochtend als vannacht . Eten viel helaas wat tegen: ik had taaie struisvogelbiefstuk en een bot mes . Vanochtend nog even naar het Groninger museum geweest en een uurtje geleden heb ik haar uitgezwaaid. Ik weet alleen niet of het wel wat wordt. Ik vind haar zeer aangenaam gezelschap, maar ik ben niet echt verliefd ofzo. Denk ook niet dat dat nog komt. Naja, we zullen wel zien .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:05:06 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59030902
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 11:52 schreef -marz- het volgende:
Viking wordt net wakker in de armen van een schone dame ?

Lol. Om 9:00 ofzo al hoor .
Wat ik wél heel genant vond trouwens: we zaten in een hotel en er werd gebeld dat het ontbijt dadelijk zou worden bezorgd. Zij kleedde zich aan en ik stom genoeg niet. Ik voelde me best wel opgelaten toen er twee kamermeisjes binnen kwamen met ontbijt terwijl ik nog spiernaakt onder de lakens lag en al helemaal toen ik even later opstond en zag dat er allemaal ondergoed en andere kledingstukken door de kamer verspreid lagen . Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59030918
Zat ik er toch helamaal niet naast toen ik zei dat je aan het wakker worden was in de armen van een schone dame

Ondanks weinig vlinders was het wel erg gezellig begrijp ik
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht? .
Dat jullie woeste lesbische seks hadden gehad en nu trek hadden in ontbijt
pi_59030948
Klinkt alsof je een leuke date hebt gehad Renske
Jammer dat de kriebels er niet zijn...
pi_59031078
Mijn vriendje is weer thuis! Heb hem lekker ingestopt en nu gaat hij fijn een dutje doen (moest vanmorgen om half 5 opstaan)
pi_59031233
Leuk Viking wel jammer idd dat je niet echt vlinders hebt, maar je moet het even aankijken vind ik,je was eerst zo enthousiast!

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 31-05-2008 14:32:37 ]
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:31:18 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59031291
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Viking wel jammer idd dat je niet echt vlinders hebt, maar je moet het even aankijken vind ik, je was eerst zo enthousiast!
Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiast . Dus ik zie vooralsnog zeker geen reden om er een punt achter te zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_59031354
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiast . Dus ik zie vooralsnog zeker geen reden om er een punt achter te zetten .
Oke, ja, niet dat ik daar eigenlijk iets over moet zeggen hoor, als ik niet verliefd ben zet ik er namelijk al wel snel een punt achter. Maar kreeg het advies van m'n moeder

Zometeen werken, en daarna oppassen...bah helemaal geen zin in. Maargoed fijne dag verder iedereen
pi_59031569

de buurman is nog stééds keihard muziek aan het draaien wilde een filmpje kijken, maar ja.. hè.. met ABBA op de achtervoorgrond...

ik hoop dat hij straks denkt 't is genoeg... aanbellen helpt niet.. gaat één nummer zachter en dan weer hard
Ja doei.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:24:44 #265
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59031972
MoBlo, kun je er niet gewoon iets van zeggen? Paar keer diep ademhalen en gewoon vriendelijk vragen of de muziek zachter kan.

Mocht hij niet willen meewerken, kun je altijd nog de politie bellen.
pi_59032004
Sjaak, de buurman, is niet echt voor rede vatbaar als 't om zn muziek gaat, en de politie is al zovaak geweest, het helpt allemaal niet echt iets

maar *klopt af* het is nu stil! Dus ga even een poging wagen met de film '27 dresses' ofzo
Ja doei.
pi_59032506
Ik ben echt lui vandaag.......moet nog zoveel verslagen maken de komende 2 weken maar wil niet vandaag
Ben wel al creatief bezig geweest met tekenen en breien
En ben me aan het klaarmaken voor een feestje, ook altijd leuk de voorbereiding

Denk dat ik morgenavond maar weer serieus ga werken
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:10:31 #268
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59032749
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Sjaak, de buurman, is niet echt voor rede vatbaar als 't om zn muziek gaat, en de politie is al zovaak geweest, het helpt allemaal niet echt iets

maar *klopt af* het is nu stil! Dus ga even een poging wagen met de film '27 dresses' ofzo
Na 3 x mogen ze zijn stereo in beslag nemen hoor

In dat geval zou ik de woningbouw stalken en bijhouden wanneer hij het doet... heeft bij mij goed geholpen. Na een allerlaatste gesprek tussen een zeer asociale buurvrouw die niet wilde luisteren, mij en de woningbouw, is asociale buurvrouw een week later verhuisd

Toen ik erachter kwam heb ik een rondedans gemaakt door de kamer
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:24:46 #269
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59035216
Ik heb net zulke leuke foto's gemaakt van de poezen
pi_59035242
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Sweet
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:42:48 #271
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59035524
Ja hé?

Meer fotospam

En ik wil dat mijn vriend komt want ik heb honger
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:43:47 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59035543
Lief Ewelina .

Ik heb niet zo'n trek vandaag. Vanochtend uitgebreid ontbijt gehad en dat was ook meteen de lunch. Heb nu dus alleen twee koppen champignonsoep op en eet zo dadelijk nog een appel en wat druiven.
Morgen ook nog even balansen. Denk dat de schade van dit weekend sowieso wel mee valt, zoveel heb ik ook weer niet gegeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_59035834
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Aaahw Wat lief
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:47:42 #274
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59036673
Mijn vriend is er Nu staan de kipspareribs op het vuur, zo gaan de japanse groenten de wok in en dan de aardappels de magnetron in. Pofaardappels

Toetje: aarbeien!
pi_59038645
Jeminee, ik heb na een dagje sauna weer realiteitsbesef: de gemiddelde Nederlander ziet er niet uit als Doutzen Kroes of zelfs maar Lieke van Lexmond. Dat idee krijg je een beetje door de TV en al die leuke glossy blaadjes. De gemiddelde Nederlander (iig de gemiddelde saunabezoeker) ziet er meer uit als Sugar Lee Hooper. Wat een lelijkheid bij elkaar zeg.

Er wordt veel te weinig gesport in Nederland. Zelfs jonge meisjes zijn al helemaal uitgezakt en hebben al belachelijk veel putjes op hun kont en benen, je kan er potdomme over bugelskieën.
Mannen idem dito: bierbuiken all over the place. (Nee meneer het maakt niet uit of u een grote of kleine piemol heeft, uw buik hangt er toch voor...)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 22:40:14 #276
163650 Greys
pi_59039586
Ik zat me in het andere topic al af te vragen hoe je dagje was geweest, maar ik zie het al
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59043676
Ik vind de sauna daarom altijd wel verfrissend en goed voor mijn zelfbeeld, héérlijk!
Ik ben nooit de dikste en óók nooit bijna de dikste En ik ben niet de enige met striae, met een buik die niet strak is en met putjes in m'n kont

Wat ook opvalt; soms zie je die mensen dan met kleren aan na het saunabezoek en dan zijn ze eigenlijk helemaal niet écht lelijk. Dus hey, dan val ik ook best mee met kleren aan

Eigenlijk zou je tieners moeten verplichten af en toe naar de sauna te gaan als tegenhanger van MTV, glossy's en dergelijke
  zondag 1 juni 2008 @ 10:05:19 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59044110
Goedemorgen ,

Ondanks niet supergezond weekendje toch weer 100 gram kwijt sinds vrijdag. Nog maar 800 gram en ik heb een gezond BMI .
Gisteravond alleen maar twee koppen soep en wat fruit gehad ivm balansen. Vandaag weer normaal eten. Nu eerst yoghurt en vanavond pasta met groenten .

Overigens was ik in juli 2007 voor het laatst zo licht . Ik heb gewoon bijna een jaar zo goed als stil gestaan.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 11:10:02 #279
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59044655
Ik heb een grote hekel aan de sauna, dus daar ben ik nog nooit geweest. En ik zal er waarschijnlijk ook nooit komen.

Vanavond ben ik lui: ik ga eten bestellen. Heb niks meer in huis en anders moet ik eerst boodschappen doen en ik moet nog heel veel leren
  zondag 1 juni 2008 @ 11:15:23 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59044720
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een grote hekel aan de sauna, dus daar ben ik nog nooit geweest. En ik zal er waarschijnlijk ook nooit komen.

Vanavond ben ik lui: ik ga eten bestellen. Heb niks meer in huis en anders moet ik eerst boodschappen doen en ik moet nog heel veel leren
Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 11:17:21 #281
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59044745
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee! .
Idem

Om dezelfde reden haat ik de zonnebank. Iew
  zondag 1 juni 2008 @ 11:18:56 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59044770
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Idem

Om dezelfde reden haat ik de zonnebank. Iew
Samen in ons blootje in zee springen dan? . Of sloeg die 'idem' daar niet op? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 11:27:50 #283
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59044916
Ik bedoel dat ik er hetzelfde over denk

Maar je brengt me wel op ideeën!
  Vis een optie? zondag 1 juni 2008 @ 11:35:49 #284
70532 loveli
N
pi_59045023
Helemaal eens met Conleche. Kinderen spelen tegenwoordig niet meer buiten, maar worden voor het gemak voorzien van dvd-oppas. Makkelijk, dan blijven ze netjes op de bank zitten met chips en cola en pa en ma hoeven zich geen zorgen te maken over wat ze buiten doen.

Even een vraagje aan iedereen die zo leuk aan het daten is, hoe krijg je iemand zo ver dat 'ie je mee uit vraagt? Heb hier een probleempje dat er veel interesse is, maar weinig initiatief. Slecht voor de lijn, want de doos chocola lokt
crap in = crap out
  zondag 1 juni 2008 @ 11:38:26 #285
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59045057
Eh, gewoon zelf vragen werkt meestal goed hoor
  Vis een optie? zondag 1 juni 2008 @ 11:41:26 #286
70532 loveli
N
pi_59045099
Ik kan zelf de deur open doen, een spijker in de muur slaan en m'n auto repareren, maar stiekem ben ik een ontzettend ouderwetse vrouw. He Tarzan, me Jane.
crap in = crap out
  zondag 1 juni 2008 @ 11:43:21 #287
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59045132
Daar ben ik al lang geleden vanaf gestapt... alle vriendjes die ik had heb ik zelf versierd
pi_59045133
Hij vroeg eigenlijk gewoon: heb je zin een keer iets te gaan drinken, en daarna is het een beetje vanzelf gegaan. Maar anders inderdaad gewoon zelf vragen!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:02:08 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59045401
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Ewelina het volgende:
Eh, gewoon zelf vragen werkt meestal goed hoor
Dat dus.
Zet dat Tarzan en Jane-gedoe uit je hoofd, dat is verouderd .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:15:58 #290
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59045615
Ik zou nooit een jongen mee uit durven vragen hoor . Ik mag nog zo verliefd zijn, ik vertik het de eerste stap te zetten omdat ik veel te verlegen ben . Mijn vriend was alleen net zo verlegen ...
  zondag 1 juni 2008 @ 12:17:51 #291
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59045641
Ja, zo schiet het dus ook niet op hé!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:18:57 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59045660
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een jongen mee uit durven vragen hoor . Ik mag nog zo verliefd zijn, ik vertik het de eerste stap te zetten omdat ik veel te verlegen ben . Mijn vriend was alleen net zo verlegen ...
Toch moet één van jullie de eerste stap zetten, omdat je anders alleen maar misverstanden in het leven roept. Je blijft je dan van elkaar afvragen of de ander je wel leuk vindt etc.
Ik heb het fout zien gaan bij Mark, niet bij mezelf gelukkig, omdat ik me op den duur wel over m'n schroom heen durf te zetten.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:31:08 #293
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59045857
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:17 schreef Ewelina het volgende:
Ja, zo schiet het dus ook niet op hé!
Hmmm ja misschien wel slecht advies van mij.
loveli: dit heb je niet gelezen .

(bij mij is het uiteindelijk wel goedgekomen. Ik kon niet over mijn verlegenheid komen en werd er helemaal gek van. Mijn redenatie: als ie me leuk genoeg vindt, vraagt ie vanzelf wel iets. Op die manier wel een keer een jongen misgelopen, wat achteraf maar goed ook was . Vriendje nu kon wel over zn verlegenheid heenkomen en eind goed al goed .)
  Vis een optie? zondag 1 juni 2008 @ 12:51:34 #294
70532 loveli
N
pi_59046235
Het is deels verlegenheid, maar het grootste probleem is toch de rolverdeling. Ik wil hem best tegemoetkomen (en dat doe ik verdorie ook), maar hij moet toch echt het initiatief nemen. Mijn grootste probleem is dat ik minder handig ben dan sommige vrouwen, die er gewoon zelf voor zorgen dat de man die stap zet.
En Tarzan-Jane verouderd? Ach, dat ben ik zelf ook.
crap in = crap out
  zondag 1 juni 2008 @ 12:59:20 #295
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59046409
Waarom per sé die rolverdeling? We leven niet meer in de Middeleeuwen of de 17e/18e eeuw hoor
Stuur anders gewoon een mailtje of een smsje ofzo, dat is al minder eng

(zei zij die bij de 3e date gewoon maar zei dat ze ontzettend veel zin had om haar date te zoenen )
  Vis een optie? zondag 1 juni 2008 @ 13:02:46 #296
70532 loveli
N
pi_59046474
Omdat ik een man wil die ervoor zorgt dat ik me vrouw voel. Simpel.

Nogmaals, ik ga geen initiatief nemen, maar heb wat meer handigheid nodig om hem aan te sporen.

Maar genoeg hierover, ik ga een rondje Evy-en.
crap in = crap out
  zondag 1 juni 2008 @ 13:07:02 #297
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59046532
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef loveli het volgende:
Omdat ik een man wil die ervoor zorgt dat ik me vrouw voel. Simpel.
En dat kan niet als je hem zelf mee uitvraagt? Ik heb me nooit de man gevoeld in een relatie hoor.
Z e k e r niet met mijn huidige vriend, die super lief en galant is!

Ik begrijp het niet Je vrouwelijk voelen in een relatie heeft imho hier weinig mee te maken.

(Al wil ik wel per sé ten huwelijk gevraagd worden. Dat dan weer wel )
  zondag 1 juni 2008 @ 17:28:50 #298
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59051714
Damn, zijn we allemaal bang om het topic dicht te gooien?
pi_59051788
Nee Fok! doet stom
Ik heb trouwens een erg leuk weekend gehad met vriendje
Die ik trouwens min of meer mee heb uitgevraagd toen de 1e keer
Ik vroeg van wanneer hij mij eens mee uit ging vragen
pi_59051880
ik denk het?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: