Ieuw, ja. Gemagnetronde kipfiletquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond weet ik nog niet en ik ben zo dom het vlees niet uit de vriezer te halen. Magnetronontdooien wordt altijd zo ranzig, dat durf ik niet hoor
ik zei sorry, ok?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
MB, sorry dat ik er nog even op terugkom: ik vind eerst bewust kwetsende dingen zeggen en vervolgens zeggen dat het niet je BEDOELING was om te kwetsen een beetje flauw. Als het niet je bedoeling was, had je het niet moeten zeggen....
Zal ik er nu maar over ophouden?
Of friet halenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, ja. Gemagnetronde kipfilet
Gewoon iets lekkers vegetarisch dus!
tegen mij mag je alles zeggen, ik woon in Belgie en het eten is hier oh zo lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of friet halen.
Maar dat mag ik vast niet zeggen in een Slanktopic. Ik bak vanavond een paar pannenkoeken
.
Snel terug van de kapper!quote:
En dan komt er allemaal van dat stroperige roze vocht uit die kipquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
CF Idd. Vriendje vond het wel oké laatst op die manier, dus hij liet even zien hoe dat moet laatst. Randjes helemaal wit en hij liet de magn. (terwijl hij keek) rustig doorlopen. Ik helemaal 'NEEEE, zo wordt het echt helemaal smerig' maar hij vond dat minder erg.
![]()
[..]
Snel terug van de kapper!
Je hebt het beste gemist
Ik moest nog gaan, bussen reden niet, etc! Maar nu ben ik terug.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja het is eigenlijk jou schuld he![]()
Ben je alweer terug van de kapper?
Volgens mij ben ik de aandachtsgeyle fotohoerquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
O ja, dat van die foto's das waar. Maar er kunnen niet genoeg foto's worden geplaatst. Dat verluchtigt de boel een beetje.
Yes I have! Alleen lijkt het nu heel kort want het is weer heel dik, krullend en luchtigquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
tegen mij mag je alles zeggen, ik woon in Belgie en het eten is hier oh zo lekker
PF, ben je nu nog naar de kapper geweest?
klinkt lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond pasta eten met gegrilde kip, champignons, paparika, ui, pesto en Italiaanse kruiden
Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :Squote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh en vervelnd voor je Sylvana, dat je nu twee afzeggingen hbet! Ik had het wel gelezen maar die rel kwam tussendoor. En dat terwijl jij altijd zo meelevend bent tegenover anderen.
Is het ookquote:
Is het dan een beetje op oproepbasis?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :S
watzijzeiquote:
Grillen en bbqen vind ik toch heel wat anders hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat komt toch op het zelfde neer
buitengrill/bbq?
D'r komt vast snel een nieuwe klant! Zal voor je duimen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :S
Bij het Kruitvat heb je een buitengrill in de aanbieding. Denk dat ik er morgen 1 ga kopen. bbqen vind ik niks, maar zo'n buitengrill lijkt me wel wat
later als ik groot ben (vooral: als we een grotere keuken hebben) wil ik dat ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grillen en bbqen vind ik toch heel wat anders hoor
Dit is hem
[ afbeelding ]
das toch heel wat anders dan bbqen
Naja, echt oproepbasis is het niet. Je kunt gewoon aangeven welke dagen je wilt werken, en dan zoeken zij daar klanten bij. En ik had nou dus aangegeven dat ik 7 dagdelen in de week wilde werken, had dus ook voor 7 dagdelen klanten, en nou heb ik dus nog maar 2 dagdelen over. Maar goed, er komen vast wel weer nieuwe klanten bijquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is het dan een beetje op oproepbasis?
Je zou altijd nog een ander baantje, evt. ook op oproepbasis erbij kunnen nemen via uitzendbureau ofzo mss. of een andere alfahulponderneming?
Waarom istie voor buiten? Kan toch ook gewoon binnen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dit is hem
[ afbeelding ]
ja, hij kan ook gewoon binnen gebruikt wordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom istie voor buiten? Kan toch ook gewoon binnen?
Dat is mijn binnen-grill maar dan met een dikkere bodem? Waarom is dit een 'buitengrill'?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dit is hem
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
Toch grappig dat zelfs over mijn TT's moeilijk gedaan kan worden
Misschien de volgende keer maar WEER over Moblo krijgt ze tenminste haar dosis aandacht
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom istie voor buiten? Kan toch ook gewoon binnen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef loveli het volgende:
Ik kan het even niet laten, vooruitziende blik van Miss_S mbt de TT
[..]
Oma of niet, dat is gewoon niet liefquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
O nee, die is vorige week overleden. (echt, trouwens, ik mag niet zo doen natuurlijk, maar ik had 'r al 20 jaar niet gezien, iets met zwaar gereformeerd en mij een hoer noemen)
BBQs zijn toch niet zo duur?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:22 schreef Viking84 het volgende:
BBQ lijkt me wel meer gedoe dan een gril. Maar ik heb dan ook een bbq waar kooltjes in moeten. Nooit gebruikt dus. Vroegah, in mijn vorige studentenhuis, hadden we een enorm dakterras (wat mis ik dat soms!
) en dan gingen we ook wel eens bbq'en. Huisgenoot had een bbq gehaald bij de Blokker en was van plan om hem daarna weer schoon te maken en terug te brengen. Nou, dat is nooit gebeurd dus, want dat ding was pikzwart aan het eind van de avond
.
Ik studeer nog. Ik dènk er niet eens over om een weber te kopenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan wat je koopt.. een Weber is toch behoorlijk prijzigEen klein dingetje daarentegen...
Je hebt ook wegwerp-bbq's. Die zijn wel klein, maar voor 2 personen wel perfect: geen rotzooi want je kan ze meteen weggooien :thumbs: En ze zijn niet duur.
Ik had ook ooit zo eentje waarvan je de platen kon losmaken en dan konden er ook gewone tostiplaten in of wafelijzerplaten. Helaas heeft ie erg snel de geest gegeven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:41 schreef Sylvana het volgende:
Ja, logisch hoor:: instructues van de buitengrill: niet buitenshuis gebruiken
Maar hij is wel makkelijk schoon te maken, want de platen kunnen losgemaakt worden, dus dan kun je ze zo afwassen( of zelfs in de vaatwasser doen, maarja, die heb ik niet)
Ja, hier zitten ook verschillende platen bijquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik had ook ooit zo eentje waarvan je de platen kon losmaken en dan konden er ook gewone tostiplaten in of wafelijzerplaten. Helaas heeft ie erg snel de geest gegeven.
Van mij of van m'n omaquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oma of niet, dat is gewoon niet lief.
Van oma niet dusquote:
Zo jong ben je nou toch ook weer niet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef Sylvana het volgende:
Sinds ik zoveel ben aangekomen, heb ik behoorlijk last van striae op mn buik. Ik smeer mn buik dus elke dag in met een speciale creme. Die was op, dus net bij het Kruitvat ook een nieuw tubetje gehaald. Moest die mensen bij de kassa zien denken, van zo jong en dan al zwangerEcht waar, als blikken konden doden...
Ik ben wel goedquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef loveli het volgende:
Ik kan het even niet laten, vooruitziende blik van Miss_S mbt de TT
[..]
Tofquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Voor de mensen die het vroegen: mijn examens zijn heel erg goed gegaan. Het is nu wachten op de uitslag, maar ik ben 100% zeker dat ik geslaagd ben. Heerlijk gevoel. Nu al vakantie dus
.
Oh ja hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tof. Post je je cijfers ook even hier dan?
![]()
.
Juist.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
De zomer na mijn examens, dat was pas lekker
Maar goed mag niet klagen over 2 weken ben ik ook klaar
Viking, probeer romanschrijfster te worden. Dan kan je je eigen tijd indelen! Zo'n gek idee is dat toch niet?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist.
Gewoon 3 maanden vrij. Al ben ik op de uni ook vaak vanaf half juni tot de tweede week van september vrij geweest. En daar komt nu allemaal een einde aan
.
1) ik heb geen inspiratie voor een roman (al is mijn wilde lesbische leven natuurlijk erg interessant!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Viking, probeer romanschrijfster te worden. Dan kan je je eigen tijd indelen! Zo'n gek idee is dat toch niet?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Fijn Chicolate, is idd lekker gevoel als je weet dat je geslaagd bent.
Ik ben trouwens nu ook al vrij, lekker een maand vakantie! Begin eind juni weer in Engeland.
Date was leuk trouwens, en gelukkig was het rond vijfen gestopt met regenen en ontzettend lekker weer...dus wel lekker buiten gezeten. Hij is zo leuk, zie hem sowieso volgende week woensdag weer, filmpje kijken. Hij is echt leuker dan jongen # 1, merk ik nu echtHij is wel een stuk ouder dan ik, 25.. maar dat vind ik wel leuk
En lang, ik kan makkelijk m'n hoge hakken aan bij hem
...en hij is grappig , en lief, maar niet TE zeg maar, en intelligent. dus ja. jeej
maar ok ok ik stop
Uiteten en meer he? klinkt spannendquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat schattig! Ik dacht trouwens dat de date vanavond pas was.
Ik heb zonet weer een uurtje met Haar gechat en ik heb helemaal zin in morgen.
Je zit me te stalkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Uiteten en meer he? klinkt spannend
Of ligt dat aan mij, omdat ik mijn vriendje alweer een paar nachten niet gezien heb
Zeker spannend dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zit me te stalken. Ze gaat 's avonds idd niet meer helemaal terug naar huis
.
De rest mag je er zelf bij fantaseren.
Nee we hadden eind van de middag afgesproken, en uiteindelijk zijn we ook wat gaan eten. Volgende week ga ik naar zijn huis, dus dan verwacht ik ook wel dat er iets meer gebeurtquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat schattig! Ik dacht trouwens dat de date vanavond pas was.
Ik heb zonet weer een uurtje met Haar gechat en ik heb helemaal zin in morgen.
in userfotos- hoe zie jij er nu uit zag ik je ook staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker spannend dus
En de verliefdheid topics staan nu eenmaal in mijn actieve topics
Ja.....en?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
in userfotos- hoe zie jij er nu uit zag ik je ook staan.
30 m dat is ook nietsquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
30 m gefietst
1 uur gekickbokst
1-2uur waterworstelen/glijbaankruipen etc. @ zwembad
pffff, damn hey, wat zul jij een spierpijn hebben morgen van dat fietsenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
30 m gefietst
Niet helemaal waar! Er is een creme met als actieve ingredienden Centella Asiatica en gehydrolyseerd collageen die volgens wetenschappelijk onderzoek wel werkt. Bij dit onderzoek is ook meegewogen dat willekeurig ergens mee smeren ook effect heeft. Zie PubMed voor meer details.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:41 schreef freecell het volgende:
Trouwens, ik heb wat onderzoekjes gelezen en het maakt geen bal uit of je smeert met striaecrème, met wolvet, met oliefolie of met babyolie. Het gaat meer om het vet en het masseren.
Dure striaecrème is dus eigenlijk alleen maar duur
Gefeliciteerd !! Wat ga je studeren in A'dam trouwens?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Voor de mensen die het vroegen: mijn examens zijn heel erg goed gegaan. Het is nu wachten op de uitslag, maar ik ben 100% zeker dat ik geslaagd ben. Heerlijk gevoel. Nu al vakantie dus
.
Wij hebben zo'n veredelde bakplaat als BBQ. Officieel heet het nog wel een BBQ, maar er is weinig lol aan, geen vlammetje te bekennen. Doen we dus ook niet al te vaak, zeker niet omdat het alweer regent! Bah! Heb ik eindelijk vakantie, was er mooi weer voorspeld, is het nu alsnog regenachtig
.
Scheikundequote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:02 schreef -marz- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !! Wat ga je studeren in A'dam trouwens?
Ik wacht het nog even af...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:48 schreef Faithy het volgende:
en uiteraard inofficieel gefeliciteerd Chicolate!
zelf roepen dat je geslaagd bent, is zelf op de blaren zitten als alle felicitaties onterecht warenquote:
Ik werd gebelt door de mentor tussen die tijd dat je gebeld wordt als je gezakt benquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd als enige geslaagde gebeld door de mentrix(Wel pas 's avonds
). Maar dat komt omdat ik een speciaal was (kwam van het speciaal onderwijs, de enige slechthorende leerling enzo).
wat een genotquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S, wat raar, dat hoort je school zelf te doen vind ik![]()
Zo aankleden en dan naar de universiteit, 't is weer tentamentijd. Volgende week 2 tentamens, week daarna weer 2.
Ja, ik dacht er toen niet echt verder over na want was helemaalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S, wat raar, dat hoort je school zelf te doen vind ik![]()
Zo aankleden en dan naar de universiteit, 't is weer tentamentijd. Volgende week 2 tentamens, week daarna weer 2.
Ben je geslaagd, wil je de straat oprennen om dat aan iedereen te vertellen, zit je eerst nog een uur aan de foon omdat je de hele klas moet bellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er toen niet echt verder over na want was helemaalomdat ik geslaagd was
Ik weet eerlijk gezegd niet meer of we het via het schema hebben gedaan.....:Dquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je geslaagd, wil je de straat oprennen om dat aan iedereen te vertellen, zit je eerst nog een uur aan de foon omdat je de hele klas moet bellen.
Of hadden jullie zo'n belschema? (jij belt pietje, pietje belt jantje, jantje belt keesje etc).
Lijkt me sterk eigenlijk dat jij de hele klas moest bellen. Ik zou zeggen: "Doe het lekker zelf. Ik ga m'n tas aan de vlaggenmast hangen!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet meer of we het via het schema hebben gedaan.....:D
Maar het was achteraf gezien wel stom, sowieso dat we gebeld werden
Ik heb gewoon de buik- en striae creme van het Kruitvat en daar zit dat Centella Asiatica ook inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet helemaal waar! Er is een creme met als actieve ingredienden Centella Asiatica en gehydrolyseerd collageen die volgens wetenschappelijk onderzoek wel werkt. Bij dit onderzoek is ook meegewogen dat willekeurig ergens mee smeren ook effect heeft. Zie PubMed voor meer details.
In anti-striae-creme van Vichy zitten deze ingredienten geloof ik ook, maar in lagere concentratie en voor meer geld.
[spam]Naam van het spul: Trofolastin.[/spam]
O ja, van Dr. Vogel heb je Crème Symvita, daar zit ook centella asiatica in. Smeren maar, dames!
Nee want 2 weken later gaat het feest weer verder... met hertentamensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
wat een genot
máár, als het meezit heb je daarna vakantie?
2 weken later alweer herren?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee want 2 weken later gaat het feest weer verder... met hertentamens
Ja, ik weet ook niet wie het bedacht heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
2 weken later alweer herren?
die heb ik aan het eind van de zomerdus kan de hele zomer met een rosé-tje blokken
Ik had altijd m'n cijfer een dag of 2 voor het volgend tentamen, ook lekker motiverendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wie het bedacht heeftVroeger waren ze idd aan het einde van de zomer, nu krijg je 4 (!!!) dagen voor de her je uitslag van het 1e tentamen
Het zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten, ook al kun je wellicht ook wel in februari instromen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nu meer stress dan met mijn examen
Wil graag mijn P in een jaar halen en daarna naar de universiteit
Maar goed heb ook al mensen gesproken die hun P niet in een jaar haalden maar toch naar de uni gingen dus uiteindelijk kom ik er toch wel
Ja februari zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten, ook al kun je wellicht ook wel in februari instromen?
Je hoeft je p niet in 1 jaar te halen, maar je moet wel je p hebben voor je naar de uni mag.
je hoeft ook niet in een jaar je P te halen om naar de uni te mogen, zolang je hem maar hebtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nu meer stress dan met mijn examen
Wil graag mijn P in een jaar halen en daarna naar de universiteit
Maar goed heb ook al mensen gesproken die hun P niet in een jaar haalden maar toch naar de uni gingen dus uiteindelijk kom ik er toch wel
dat zei ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten, ook al kun je wellicht ook wel in februari instromen?
Je hoeft je p niet in 1 jaar te halen, maar je moet wel je p hebben voor je naar de uni mag.
Ja dat wist ik inderdaad al maar ik typte het verkeerdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Faithy het volgende:
[..]
je hoeft ook niet in een jaar je P te halen om naar de uni te mogen, zolang je hem maar hebt
en als je hem pas volgend jaar haalt, of pas in december bijvoorbeeld, kun je als het meezit altjid nog instromen in het lente-semester in februari.
als je mág komen, dan mag je komen, of je nu 1 of 2 jaar over die P hebt gedaan
Ik heb ook een februari-instroom gedaan met spw, en qua stage is het helemaal niet handig. Als je jaarstage moet doen, dan heb je dus 2 maanden vakantie tussen je stage in, ben je er 2 maanden uit, dat is echt totaal niet handigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben zelf in februari ingestroomd, ik vond het niet echt een aanrader want je loopt gewoon een half jaar achter. Tenzij er echt een speciale februari instroom is, dus dat je gewoon met de vakken begint die de reguliere eerstejaars in september krijgen, en februari instromers in februari. Maar zoiets is er zelden.
Je kan toch ook géén zomervakantie nemenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb ook een februari-instroom gedaan met spw, en qua stage is het helemaal niet handig. Als je jaarstage moet doen, dan heb je dus 2 maanden vakantie tussen je stage in, ben je er 2 maanden uit, dat is echt totaal niet handig
als ze daar over gaan zeuren dan zou ik een andere uni zoeken hoor..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dat wist ik inderdaad al maar ik typte het verkeerd
Ik bedoelde meer dat het misschien een beetje stom is als je je P niet in een jaar kan halen om dan nog naar de uni te gaan
En ik ga eerst nog een maand mijn best doen en dan verder kijkenik heb er sowieso zin in
zomervakantie is overrated....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je kan toch ook géén zomervakantie nemen
Ga je daarna niet meer je best doen dan? Als je op de uni zit begint het pasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:
En ik ga eerst nog een maand mijn best doen en dan verder kijkenik heb er sowieso zin in
Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Faithy het volgende:
[..]
als ze daar over gaan zeuren dan zou ik een andere uni zoeken hoor..
de tijd waarin je je P haalt zegt niets over je leerkwaliteiten. En dan nog: een HBO-P is toestemming, hoe dan ookDaarbij hoeven zij niet te weten of je wél of niet je best hebt gedaan om je P in één keer te halen
gewoon neuken en niet nadenken maar genietenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 is een beetje nerveus voor vanavond![]()
Statistiekquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggen
Maar goed als ik het wel haal mag ik heel snel ook voor die statistiek toets gaan leren
Ik hoorde dat van de HBO instroom inderdaad dus heb wel zin om het tegendeel te bewijzenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ga je daarna niet meer je best doen dan? Als je op de uni zit begint het pas.
En het zal de uni worst zijn hoe lang jij erover doet je HBO P te halen. Ze schijnen het, vanwege de grote uitval, sowieso niet zo op HBO-instromers te hebben. Ik ben ook een HBO-instromer en ik heb betere cijfers gehaald dan mijn meeste medestudenten die van het VWO komen.
Oh ja, we hebben weer Festini sinaasappelijsjes!![]()
![]()
. Die zijn altijd op hier en gisteren heeft Mark 2 dozen mee genomen
.
Ik heb geen zin om iets nuttigs te gaan doen.
* Viking84 is een beetje nerveus voor vanavond![]()
Meen je dit nou serieusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggenMaar goed als ik het wel haal mag ik heel snel ook voor die statistiek toets gaan leren
Zo'n opmerking kan ook alleen maar van moblo (en alter ego's) komen hèquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
gewoon neuken en niet nadenken maar genieten![]()
Dus het is leuker dan dat het eruit ziet?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En de gouden tip marz: die is er niet.
Nou ja, het is niet zo dat je meteen een slechte student bent als je je P niet in één jaar haalt. Je kunt het immers ook druk hebben met bestuurswerk, commissiewerk e.d. Maar als je er geen nevenactiviteiten naast hebt en je haalt het dan niet in één keer, dan wordt het al een ander verhaal.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieusIk vind niet dat het àlles zegt, maar dat het niets zegt, vind ik een rare stelling van je...
Oke niets is misschien iets te sterk, maar inderdaad zeker niet allesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Meen je dit nou serieusIk vind niet dat het àlles zegt, maar dat het niets zegt, vind ik een rare stelling van je...
Vooral de (domme) praktijk opdrachten zijn een grote reden waarom ik weg wilquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:28 schreef -marz- het volgende:
Ik denk dat HBO veel meer werk is, praktisch gezien. Maar WO vereist inzicht. Hoewel dat bij sociale wetenschappen (dat doe je toch?) wel meevalt, het is allemaal heel logisch.
[..]
Wat?![]()
Het is grappig, ik heb thuis hele studieboeken over veranderingen maken in gezondheidsgedrag.
Maar zelf toepassen
Als je een echte alfa bent vind je het waarschijnlijk een drama en je zult vast ook wel eens een traan latenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus het is leuker dan dat het eruit ziet?![]()
Ik draai die formulering altijd om: Doe alles wat ik niet zou doenquote:En veel plezier vanavond natuurlijken niets doen wat ik niet zou doen
Ik welquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft haar P trouwens ook niet in een keer gehaald![]()
Dat is w.m.b. ook geen schande, maar ik vind de stof best weleens moeilijk.
Ik weet niet of ik een echte alfa ben, weet wel dat ik wiskunda altijd wel interessant vond (was tenminste logisch, tenminste in mijn ogen)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een echte alfa bent vind je het waarschijnlijk een drama en je zult vast ook wel eens een traan laten. Probeer er een uitdaging in te zien. Die kun je wel gebruiken gezien het gemak waarmee je achten en negens haalt
.
[..]
Ik draai die formulering altijd om: Doe alles wat ik niet zou doen(Boy, wat ben ik een wilde hè
).
Moet wel eerst een statistiek tentamen doen om aangenomen te wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:33 schreef -marz- het volgende:
Pedagogische wetenschappen krijgt dezelfde statistiek als psychologie. En dat wordt wel zó ontzettend uitgekauwd in allerlei werkgroepen, werkcolleges, steunwerkgroepen en extra kneuzensteunwerkgroepen dat je wel een hele ergemoet zijn om het niet te snappen
Statistiek is echter lang niet altijd logisch.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een echte alfa ben, weet wel dat ik wiskunda altijd wel interessant vond (was tenminste logisch, tenminste in mijn ogen)
Mark was in eerste instantie van plan om zich te verdiepen in het hoe en waarom van bepaalde formules, maar daar is 'ie al héél gauw mee gestoptquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Statistiek is echter lang niet altijd logisch.
Waarom wordt nu deze test gebruikt en niet die? Waarom is er voor de (volgens mij arbitraire) grens van n=50 gekozen, waarom moet je delen door n plus of min 1 en niet 2 of gewoon alleen n![]()
Maar ik kan het wel hoor
Als je een 9 voor je CE Wiskunde haalt ben je dus écht geen alfa.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben een echte alfa. Ik had op de middelbare school wel een 9 voor m'n CE Wiskunde, maar ben daarna Engels gaan studeren en heb nooit meer statistiek gehad. Nu pas weer, voor m'n afstudeeronderzoek, heb ik het nodig. En wat doe je dan? Juistdan stap je naar je wiskundedocentcollega om je te helpen. Werkt als een trein
.
Vast WiA1quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een 9 voor je CE Wiskunde haalt ben je dus écht geen alfa.
Stomme nepalfa!.
Ik was echt bereslecht in wiskunde A1,2. Heb het afgesloten met een 6, terwijl ik statistiek heb afgesloten met een 8. Moet er wel bij zeggen dat ik heel wat meer tijd heb gestoken in statistiek dan in al die wiskundelessen bij elkaar. Toen had ik zoiets van: 'ik snap het niet, laat maar zitten', maar dit keer las ik het net zo vaak door tot ik het wél snaptequote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:Ja maar wiskunde op 't VWO is wel even wat anders dan statistiek op de universiteit... en ik moet eerlijk toegeven dat ik over dat wiskunde-examen nog weken heb wakker gelegen omdat ik echt er van overuigd was dat ik een 2 had gehaald.. en toen was 't een 9. Dus ik kon het wel, maar hoe? Geen idee!
Oh en 't was Wiskunde A1,2. Puh.
Als je goed bent in economie, ben je dan wel een echte alfa?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben wel een echte alfa, vind al die betavakken echt helemaal niksHeb dan ook cultuur en maatschappij gedaan met examenvakken Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en economie1.
Heb mn P op 6 punten na niet in 1 jaar gehaald, maar dat vond ik niet zo boeiend, wilde toch niet naar de uni ofzoMaarja, als ik daarna gewoon was doorgegaan was ik nu ook aan het afstuderen, en nu ga ik na de zomervakantie weer naar de tweede
Ik was er niet goed in hoor, maar met C&M was economie1 verplicht. Heb het afgelsoten met een 6, voor mn CE had ik een 5.3 ofzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je goed bent in economie, ben je dan wel een echte alfa?
Ik vond economie ook erg leuk en ik was er ook goed in, met name in management & organisatie (was een bijvak voor mij). Als ik niet zo tegendraads was geweest tijdens mijn studiekeuze, was ik misschien wel commerciële economie / marketing gaan studeren.
Is toch gezelligquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
We zitten idd best veel offtopic te kletsen hier. Kennelijk vertrouwen de modjes ons zó dat ze het niet nodig vinden af en toe mee te lurken.
Sorry, ik ben in principe geen spellingsnaziquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is toch gezellig
Alleen wordt ik zenuwachtig van dit onderwerp
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Sorry, ik ben in principe geen spellingsnazi
Maar hier wordt ik toch echt wel verdrietig van hoor![]()
Logisch dat je zenuwachtig wordt van dingen als eindexamens.
Je bent helemaal niet blond, dat is vrij bekend hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]volgens mij ben je wel een spellingsnazi op Fok!
Maar goed je mag op me blijven letten maar er gaat hier niets veranderen en ga me ook niet weer verdedigen
Dus als je me als dom blondje wil zien mag dat
Eigenlijk ben ik wel blont hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet blond, dat is vrij bekend hoor![]()
Maar het is ook zelfbescherming. Als ik het regelmatig fout zie, herkent mijn brein het op een bepaald moment niet meer als afwijkend en dan doe ik het zelf ook fout
...
Ik vorm me gewoon een bepaald beeld bij usernamesquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja Viking dat herinner ik me nu weer, waarom dacht je dat ik hoogblond was?
Ik weet ook nog wel een foto van Viking met blond haar, maar laatst die met bruin haar was veel leuker en ik denk wel dat die van laatst geverfd wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja Viking dat herinner ik me nu weer, waarom dacht je dat ik hoogblond was?
Ik kan me een paper herinneren waarin dit onderzocht is en er bleek ook een grond van waarheid in te zitten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vorm me gewoon een bepaald beeld bij usernames. Zit geen logica achter, oid.
En o ja, ik wilde niet op dat 'wordt ik' reageren. Dat VS bang is dat ze die fouten zelf overneemt vind ik dan wél weer treurig
.
Bedoel je deze foto?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een foto van Viking met blond haar, maar laatst die met bruin haar was veel leuker en ik denk wel dat die van laatst geverfd was
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, iedereen weet dat het fout is (tenminste ga ik vanuit)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vorm me gewoon een bepaald beeld bij usernames. Zit geen logica achter, oid.
En o ja, ik wilde niet op dat 'wordt ik' reageren. Dat VS bang is dat ze die fouten zelf overneemt vind ik dan wél weer treurig
.
ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een 9 voor je CE Wiskunde haalt ben je dus écht geen alfa.
Stomme nepalfa!.
Je bent goed in klussen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12
ik ben geen apha geen beta maar een gammaoid
nee ik maak er ook heel veel maar die ziet niemandquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, iedereen weet dat het fout is (tenminste ga ik vanuit)
En ben ik echt de enige die hier spellingsfouten maakt?
Oh, nou dan weet ik het nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: misschien was het toen zomer en was je haar daardoor lichter, maar er stond me iets bij van jou met flink lichter haar dan op die foto en ook behoorlijk rode koontjes. Je zag er toen veel minder gelukkig uit dan nu i.i.g
Ik vond biologie zo nu en dan ook bést interessantquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
biologie vond ik machtig interessant, misschien dat het daar door kwam.)
Volgens mij waren het de sportkleren. Maar best lang geleden idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, nou dan weet ik het niet.
Was het een close up of een 'hele' foto? Heb namelijk wel een foto van mezelf in m'n sportkleren geplaatst, vorig jaar ergens.
En er zijn ook wel foto's van mij in zomeroutfit, maar toen keek ik juist wel heel blij volgens jullie.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
whihiover alfa's gesproken
belt er net iemand op
"ja.. ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er staat: alleen van mensen geboren voor 1958, kan ik dan reageren als ik 21 ben?"![]()
![]()
ik kon alleen maar een verbaasde 'ehm.. néé' met een zacht hoog stemmetje uitbrengen uit gevoel van plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En wat zei jij: "D'oh, natúúrlijk niet?!".
OMG, das wel heel erg zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
whihiover alfa's gesproken
belt er net iemand op
"ja.. ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er staat: alleen van mensen geboren voor 1958, kan ik dan reageren als ik 21 ben?"![]()
![]()
Ik zie ook vaak genoeg d/t-fouten langs komen in het werk van medestudenten en dat zijn nog wel studenten Nederlands!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:09 schreef -marz- het volgende:
Syl dat zijn 4 boterhammen?
Mijn lunch was 3 crackers, beetje sneue lunch. Maar ik sta wel heel erg op non-actief vandaag, dus het valt wel mee.
Misschien een troost voor Miss_S: ik heb collega's die net als ik academisch geschoold zijn én dagelijks rapportages schrijven voor klanten, die evengoed -dt fouten maken. Ik niet, ben een taalpurist
Gamma was toch psychologie/filosofie enzo?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12
ik ben geen apha geen beta maar een gammaoid
Ik ben een echte beta. Maar wel een met een tic voor talen enzo. Het enige waar ik niet warm voor loop, is economie/bedrijfskunde-dat soort dingen. Te suf, te vanzelfsprekend. Ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gamma was toch psychologie/filosofie enzo?![]()
Ik ben een echte beta. Talen en dingen met gevoel/emotie boeien me echt totaal niet, en ik kan helemaal enthousiast worden van exacte wetenschapsdingen. En ik kan niet met vrouwen omgaan.
Ja, maar die richtlijnen van het Voedingscentrum zijn bestemd voor mensen die niet hoeven af te vallenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:
Uhm -marz- ik moet van de diëtist per dag 6 boterhammen eten
2 als ontbijt en dan 4 tussen de middag
In het begin is het lastig, maar na een tijdje went het wel.
Voor volwassenen wordt ook 5-7 boterhammen per dag aanbevolen door het Voedingscentrum.
Dus ik denk dat de meesten van jullie hier te weinig brood eten en te weinig vezels binnenkrijgen daardoor. Als ik soms lees dat mensen maar 2 broodjes of een paar crackers eten.
Ik ben klaar met strijken en mn kamer opruimen. Nog ff een paar minuten rustig zitten en dan naar Peter
Ik moet er echt niet aan denken om zoveel boterhammen te etenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:
Uhm -marz- ik moet van de diëtist per dag 6 boterhammen eten
2 als ontbijt en dan 4 tussen de middag
In het begin is het lastig, maar na een tijdje went het wel.
Voor volwassenen wordt ook 5-7 boterhammen per dag aanbevolen door het Voedingscentrum.
Dus ik denk dat de meesten van jullie hier te weinig brood eten en te weinig vezels binnenkrijgen daardoor. Als ik soms lees dat mensen maar 2 broodjes of een paar crackers eten.
Foto's !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet trouwens vezelrijke crackers, dus ik krijg helemaal niet weinig vezels binnen. Weet iedereen hier er elke ochtend een bolus van 500 gram uit te persen?
Zo, mevrouw is nu op weg naar Groningen en om 18 uur ga ik richting centrum. Ben er helemaal klaar voor en ik zie er zeer appetijtelijk uit, al zeg ik het zelf.
Wel gvd. Die vraag had ik natuurlijk zien aankomen, maar ik heb nu even geen zin in fotogedoe. Sorryquote:
Je maakt ons (of tenminste mij) wel erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel gvd. Die vraag had ik natuurlijk zien aankomen, maar ik heb nu even geen zin in fotogedoe. Sorry. Miss dat ik later nog even een foto maak in deze outfit
.
Het is een hempje van m'n moeder en normaal gesproken draagt mijn moeder afgrijselijke dingen, maar dit staat mij zó leuk en nadat ik dat tig keer gezegd had, zei ze ineens: "Als je het zo leuk vindt, mag je het hebben!".
de jaloeziequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet trouwens vezelrijke crackers, dus ik krijg helemaal niet weinig vezels binnen. Weet iedereen hier er elke ochtend een bolus van 500 gram uit te persen?
veel plezierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Thx. Ik ga nog even series kijken en wachten tot het 18 uur is.
Fijne avond iedereen.
Ik dacht heel even dat het over deel 1 van de post gingquote:
Omdat mensen nu niet genoeg vezels eten?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef -marz- het volgende:
Wat ik bedoel is: we eten al ons hele leven vezels, waarom moet dat ineens zo expliciet
Nee van een mooie vrouwquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Van de bolus
(al zag ik dat chicolate die grap al had gemaakt)
Nee het was een voorbeeld, en er staat ook nog wat in over andere westerse landen. En hoewel we hier geloof ik nog een stuk meer groenten en bruin brood eten begint Nederland qua eetpatroon geloof ik erg op Amerika te lijken. En hoevaak hoor je hier van mensen met een spastische darm? Dan zijn die extra vezels wel goed voor je. Al ben ik het wel met je eens dat sommige dingen een beetje gehyped worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef -marz- het volgende:
Pardon, wij zijn toch geen North Americans? Wij Nederlanders hebben een heel ander dieet dan Amerikanen.
Voedingsvezels zijn gewoon overrated, net als pro-biotica en daarvoor werden we doodgegooid met calcium. Als je geen melk zou drinken zou je nog voor je 30ste uit elkaar vallen door botontkalking. Toen bleek dat melk helemaal niet zoveel doet voor de hoeveelheid calcium in je lichaam, zelfs dat melk helemaal niet "goed voor elk" is en was de hype weer over.
Ook was er nog vitamine C, moest je daar 1000mg van eten per dag. Inmiddels weten we dat te veel vitamine C tot niergruis kan leiden, dus is dat weer afgezwakt.
En nu zijn er dus de "vezels", de sleutel tot een slank en succesvol leven. Vroeger kocht je gewoon een pak crackers, nu koop je een pak "vezelrijke" crackers die ook nog eens duurder zijn dan "gewone" crackers
Mijn mama vertelde mij vroeger al dat ik bruin brood en groente moest eten omdat ik anders harde keutels ging poepen dus ik zeg, niets nieuws onder de zon en ik zeg: men moet gewoon normaal en gevarieerd eten.
als je het over aardappelen, vlees en groente hebt heb je gelijk. Echter hoeveel NLers eten dit nog? Ik ken er exact 0quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef -marz- het volgende:
Pardon, wij zijn toch geen North Americans? Wij Nederlanders hebben een heel ander dieet dan Amerikanen.
Vandaar mijn neiging tot enige molligheidquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:23 schreef -marz- het volgende:
O o conleche, wat ben je toch een culinaire koningin.
Klinkt érg lekker inderdaad!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:21 schreef conleche het volgende:
Wat het aller, állerlekkerste is, als je wat aardappels hebt gerooid, je de kleintjes eruitpikt (die zijn echt klein he, ter grootte van een knikker zeg maar. Die was je even, gooit ze met schil en al in het water, heel even koken en dan serveren als borrelhapje met een beetje mosterdmayo. Heerlijk!!
Ik ben ook echt niet geweldig hoor (ook al heb ik kunstacademie gedaan) maar vind het vooral gewoon leuk om te doenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:50 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuk, tekenen. Ik kan absoluut niet tekenen maar zou het wel graag willen.
Vanmorgen was ik dik75.0 kg.
Als ik pannenkoeken eet, kan ik er op rekenen dat de drie dagen daarna de weegschaal zéker anderhalve KG uitslaat naar boven. Daarna verdwijnt het wel weer. Geen idee wat dat is met pannenkoeken?quote:
Lol. Om 9:00 ofzo al hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:52 schreef -marz- het volgende:
Viking wordt net wakker in de armen van een schone dame ?
Dat jullie woeste lesbische seks hadden gehad en nu trek hadden in ontbijtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht?![]()
.
Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiastquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Vikingwel jammer idd dat je niet echt vlinders hebt, maar je moet het even aankijken vind ik, je was eerst zo enthousiast!
Oke, ja, niet dat ik daar eigenlijk iets over moet zeggen hoor, als ik niet verliefd ben zet ik er namelijk al wel snel een punt achter. Maar kreeg het advies van m'n moederquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiast. Dus ik zie vooralsnog zeker geen reden om er een punt achter te zetten
.
Na 3 x mogen ze zijn stereo in beslag nemen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Sjaak, de buurman, is niet echt voor rede vatbaar als 't om zn muziek gaat, en de politie is al zovaak geweest, het helpt allemaal niet echt iets
maar *klopt af* het is nu stil! Dus ga even een poging wagen met de film '27 dresses' ofzo
Sweetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net zulke leuke foto's gemaakt van de poezen
Aaahwquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net zulke leuke foto's gemaakt van de poezen
Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een grote hekel aan de sauna, dus daar ben ik nog nooit geweest. En ik zal er waarschijnlijk ook nooit komen.
Vanavond ben ik lui: ik ga eten bestellen. Heb niks meer in huis en anders moet ik eerst boodschappen doen en ik moet nog heel veel leren
Idemquote:Op zondag 1 juni 2008 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee!.
Samen in ons blootje in zee springen dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idem
Om dezelfde reden haat ik de zonnebank. Iew
Dat dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Ewelina het volgende:
Eh, gewoon zelf vragen werkt meestal goed hoor
Toch moet één van jullie de eerste stap zetten, omdat je anders alleen maar misverstanden in het leven roept. Je blijft je dan van elkaar afvragen of de ander je wel leuk vindt etc.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een jongen mee uit durven vragen hoor. Ik mag nog zo verliefd zijn, ik vertik het de eerste stap te zetten omdat ik veel te verlegen ben
. Mijn vriend was alleen net zo verlegen ...
Hmmm ja misschien wel slecht advies van mij.quote:
En dat kan niet als je hem zelf mee uitvraagt?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef loveli het volgende:
Omdat ik een man wil die ervoor zorgt dat ik me vrouw voel. Simpel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |