Jeetje, dat is idd niet fijn nee, als al je was weer nat geregend is, je verkeerd gelegen hebt en een zere nek hebt en dan ook nog eens zo'n nachtmerriequote:Op donderdag 29 mei 2008 11:27 schreef conleche het volgende:Voor alle afvallers!!
Ik vind Erwin Kroll niet lief.Hij had gister een zonnetje getekend bij ons in het zuiden (oké, d'r stond ook een ieniemieni wolkje bij) dus ik gisteren midden in de nacht nog de was buitengehangen (goed voor het millieu enzo) Word ik een uur of 2 geleden wakker van een ontzettend kabaal: is hier zo'n beetje de hel losgebroken qua onweer en regen en das nu nog aan de gang.
Verder heb ik verkeerd gelegen en heb nu een pijnlijke nek
En ik droomde dat er boven m'n hoofd een straaljager neerstortte en waar ik ook heen wilde vluchten: dat ding bleef maar kantelen zodat het uiteindelijk toch op me neer zou komen. (ik werd wel wakker voor die tijd, dus ik ben er nog)
Ik vind dit geen fijne dag.
Ik houd 65 kg aan als ondergrensquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Grappig
volgens mij zei ij dat onder de 70, of 80?
echtt wel genoeg was
En MoBlo geloof ik ook.
want ja.. zooo wein ig wegen. Nee joh. En dan wegen jullie hoeveel jullie wilden wegen
en dan was dat hele hele lage gewicht uiteindelijk toch niet zo laag
Dat was mijn grote vriendin die dat zei niet ikquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Grappig
volgens mij zei ij dat onder de 70, of 80?
echtt wel genoeg was
En MoBlo geloof ik ook.
want ja.. zooo wein ig wegen. Nee joh. En dan wegen jullie hoeveel jullie wilden wegen
en dan was dat hele hele lage gewicht uiteindelijk toch niet zo laag
Die eerste 2 stappen heb ik nu gehaald maar is voor mij het belangrijkste om te behoudenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd 65 kg aan als ondergrens. Maar eerst maar zorgen dat ik op de 70 kom. Daar zet ik nu op in
.
Stappenplan:
- BMI < 25
- 70 kg
- Ergens tussen de 65 en 70 kg in
Als ik onder de 70 weeg, weeg ik minder dan ik in jaren heb gewogen. Was op mijn 14/15e 65 geloof ik en tussen mijn 17e en 20e 72.
nee jij hebt ook ooit gezegd dat <75 niet bij je bou zou passen oid.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat was mijn grote vriendin die dat zei niet ik
Dat mag je dan gaan opzoekenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee jij hebt ook ooit gezegd dat <75 niet bij je bou zou passen oid.
quote:
Thanksquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier met je date shinydiscoball!
Ik heb het ook altijd in stapjes bekeken maar ik wou altijd verderquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar dat had ik ook hoor. Maar je weet gewoon niet meer goed hoe je er op een bepaald gewicht uitzag, dus je weet niet hoe haalbaar het is. Ik dacht dat ik nooit 10 kg zou afvallen en dat meer vast niet mogelijk was, toen wilde ik naar de 60 etc. maar eigenlijk is 58 kg een echt mooi gewicht voor mij, dat wist ik echter pas toen ik dat woog.
En toch geloof ik het nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga niks opzoeken. Het schoot me alleen weer te binnen. En ne het was echt maanden voor MoBlo hier was
tjuus ben naar de kapper!
Dat is idd de beste manier jaquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
wil iedereen even stoppen met voor mij denken
ik heb gezegd:
ik weet niet of ik óóit onder de 75 kom
maar graag zou ik 70 wegen, niet minder
dat was aan het begin van mijn afvalrace
naarmate de afvalrace vorderde, heb ik dit bijgesteld naar de volgende redenatie:
als ik met deze manier van leven (combinatie sporten/minder eten) afval tot 65, prima, stopt het bij 70, óók prima , want ik ga me niet in allerlei bochten wringen en nóg meer sporten om maar meer kwijt te raken.
Al doende leert men, zeg maar
Maar toen ik begon met 87,5 had ik het idee 'ik ben gewoon dik van mezelfonder de 75 is een utopie
'
En inmiddels zit ik op 72, gaat het nog naar beneden, wring ik me niet in moeilijke bochten, ben ik niet geobsedeerd en zie ik wel waar het scheepje strandt, en dát is m.i. de gezondste manierin ieder geval voor mij. Houd me niet vast aan een gewicht, maar aan een manier van leven die én gezond is, en vol te houden
Maar dat zei ze toen dus nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Precies moblo, dat is zo ongeveer wat ik ook zei
dat zeg ik toch net zelf OOK, muts, dat ik er eerst anders over dachtquote:
Kan het ook zonder te schelden schatquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zeg ik toch net zelf OOK, muts, dat ik er eerst anders over dachten dat ik de mening heb bijgesteld!
jeez, je móet blijven verbeteren hè?
Dat zie je fout, ik ben diegene die moet negeren terwijl de andere mooi steken onder water mag blijven gevenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje gaat er tussenin staan.
Moblo: geef miss_S een handje
Miss_S: geef moblo een handje
Zo doen we dat op de kleuterschool
En nu is het weer goed en gaan jullie weer in de negeermodus of andere dingen hoe het de afgelopen tijd wel goed ging
Ik vind niet dat een van de twee moet negeren of steken onder water moeten blijven geven. Doe wat je wil.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zie je fout, ik ben diegene die moet negeren terwijl de andere mooi steken onder water mag blijven geven
Maar goed ik zal dan inderdaad wel weer de volwassenen van de twee spelen
Toevallig trouwens dat ik vaak een Opel Astra rijd in Nijmegen
Oja het is eigenlijk jou schuld hequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het schoot me opeens te binnen. Ik geloof dat ik nooit meer iets tot betrekking miss_s/moblo ga zeggen
iig niet die combinatie
Echt joh, vrouwenquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een van de twee moet negeren of steken onder water moeten blijven geven. Doe wat je wil.
Voor mijn part hoeven jullie dat allebei niet te doen hoor, maar zo zijn jullie niet constructief bezig zeg maar en daar maak je maar stresshormonen van aan waar je vadsig van wordt.
Wees gewoon lief en positief ofzo
Ach weet je wat het probleem is, we zijn gewoon precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
VS: de keren dat ik geinteresseerd iets vraag word ik genegeerd, óf wordt het gezien als een steek onder water, terwijl madame vragen van hetzelfde kaliber stelt (bijvoorbeeld als ik aan haar vraag waarom ze ehm.. witte puntjes op heeft, of weer niet is gaan hardlopen, etc.)
Het is een beetje dat zij overal een excuus voor mag hebben, en dat anderen, die dikker zijn dan dat zij is, altijd maar 'moeten doen wat goed voor ze is, en dat is het dus niet nemen/wel sporten. En als ik dan vraag van 'goh.. maar waarom dan niet dít..' dan is dat een steek onder water, terwijl zij wel aan Sylvana mag vragen waarom ze in vredesnaam komkommersalade neemt op een rijstwafel als ze af wil vallen'
Het moet van twee richtingen komen, maar als je probeert elkaar te betrekken in de discussie, dan gaat het fout, omdat je blijkbaar alleen commentaar op anderen mag hebben
En eenrichtingswegen zijn niet áltijd goed om orde op zaken te stellen.
Ik denk niet dat ik de enige ben die het zo ziet, én ik blijf het elke keer maar weer proberenmaar ja, als je dan genegeerd of vermaand wordt, dan schiet dat ook niet op natuurlijk
En ik weiger te negeren, ik reageer gewoon, normaal, zoals ik op een ieder uit dit topic zo reageren, en als zij dat wil negeren, prima, maar ik doe het niet
Wat zij zegtquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt joh, vrouwenSekreten zijn het
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach weet je wat het probleem is, we zijn gewoon precies hetzelfde
Daar ben ik het dan niet mee eens. Als ik jullie in 1 woord zou moeten omschrijven:quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach weet je wat het probleem is, we zijn gewoon precies hetzelfde
Je kan jezelf voor de gek houden maar op alles waar jij mij op aangevallen hebt doe jij nu (nu het afvallen bij jou ook goed gaat) precies hetzelfdequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan niet mee eens. Als ik jullie in 1 woord zou moeten omschrijven:
Miss_S: jenner
MoBlo: kortste lontje van Fok.
quote:
Je reageert er niet op omdat je weet dat het waar is?quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
die eikenhouten deur moet echt zó groot en dik zijn, dat hij niet te verplaatsen is
ik plaats nu meer foto's ja, omdat ik nú teveredener ben over mezelf, maar dat is dan misschien het énigequote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
O ja, dat van die foto's das waar. Maar er kunnen niet genoeg foto's worden geplaatst. Dat verluchtigt de boel een beetje.
Ja waarom posten niet meer mensen foto'squote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
O ja, dat van die foto's das waar. Maar er kunnen niet genoeg foto's worden geplaatst. Dat verluchtigt de boel een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |