Lol. Om 9:00 ofzo al hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:52 schreef -marz- het volgende:
Viking wordt net wakker in de armen van een schone dame ?
Dat jullie woeste lesbische seks hadden gehad en nu trek hadden in ontbijtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht?![]()
.
Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiastquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Vikingwel jammer idd dat je niet echt vlinders hebt, maar je moet het even aankijken vind ik, je was eerst zo enthousiast!
Oke, ja, niet dat ik daar eigenlijk iets over moet zeggen hoor, als ik niet verliefd ben zet ik er namelijk al wel snel een punt achter. Maar kreeg het advies van m'n moederquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiast. Dus ik zie vooralsnog zeker geen reden om er een punt achter te zetten
.
Na 3 x mogen ze zijn stereo in beslag nemen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Sjaak, de buurman, is niet echt voor rede vatbaar als 't om zn muziek gaat, en de politie is al zovaak geweest, het helpt allemaal niet echt iets
maar *klopt af* het is nu stil! Dus ga even een poging wagen met de film '27 dresses' ofzo
Sweetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net zulke leuke foto's gemaakt van de poezen
Aaahwquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net zulke leuke foto's gemaakt van de poezen
Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een grote hekel aan de sauna, dus daar ben ik nog nooit geweest. En ik zal er waarschijnlijk ook nooit komen.
Vanavond ben ik lui: ik ga eten bestellen. Heb niks meer in huis en anders moet ik eerst boodschappen doen en ik moet nog heel veel leren
Idemquote:Op zondag 1 juni 2008 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee!.
Samen in ons blootje in zee springen dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idem
Om dezelfde reden haat ik de zonnebank. Iew
Dat dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Ewelina het volgende:
Eh, gewoon zelf vragen werkt meestal goed hoor
Toch moet één van jullie de eerste stap zetten, omdat je anders alleen maar misverstanden in het leven roept. Je blijft je dan van elkaar afvragen of de ander je wel leuk vindt etc.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een jongen mee uit durven vragen hoor. Ik mag nog zo verliefd zijn, ik vertik het de eerste stap te zetten omdat ik veel te verlegen ben
. Mijn vriend was alleen net zo verlegen ...
Hmmm ja misschien wel slecht advies van mij.quote:
En dat kan niet als je hem zelf mee uitvraagt?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef loveli het volgende:
Omdat ik een man wil die ervoor zorgt dat ik me vrouw voel. Simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |