De moeder van ze was een shaded silver en wat de vader was weten we niet, die is paar dagen later doodgereden en de eigenaren van de shaded silver wisten het ook niet.quote:
Hehe die kopquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:43 schreef TheSorrow het volgende:
En toen ik net op de wc zat (ja ik zat, even volledig genieten van mn rust) kwam Mees ffies kijken.
[ afbeelding ]
Oeh spannend, fotoooo'squote:Op woensdag 28 mei 2008 12:39 schreef TheSorrow het volgende:
Als het goed is komt morgen de nieuwe poes, foto's zullen uiteraard volgen
LOL!quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef nein het volgende:
Mauro droomt dat ie een imam is:
[ afbeelding ]
Aaaaaaahhh! Wat een schatjequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
Onze nieuwste aanwinst, Mus(je)
Mees en Moos vinden het maar vreemd, vooral Moos houdt haar goed in de gaten, ze ging wel gelijk op Moos af, maar als hij te snel in de buurt komt blaast ze
Hier wat foto's, klote foto's nemen met mn telefoon, ze zit geen moment stil
[ afbeelding ]
Ze ligt nu in dit doosje te slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder de kast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de beste foto van allemaal:
[ afbeelding ]
Over 2 weken op een dinsdag is ze 9 weken, dan gaan we gelijk naar de DA voor alle benodigde prikjes enzo
quote:Op donderdag 29 mei 2008 23:38 schreef nein het volgende:
Mauro droomt dat ie een imam is:
[ afbeelding ]
wat een moppiequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:20 schreef TheSorrow het volgende:
Onze nieuwste aanwinst, Mus(je)
Mees en Moos vinden het maar vreemd, vooral Moos houdt haar goed in de gaten, ze ging wel gelijk op Moos af, maar als hij te snel in de buurt komt blaast ze
Hier wat foto's, klote foto's nemen met mn telefoon, ze zit geen moment stil
[ afbeelding ]
Ze ligt nu in dit doosje te slapen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onder de kast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de beste foto van allemaal:
[ afbeelding ]
Over 2 weken op een dinsdag is ze 9 weken, dan gaan we gelijk naar de DA voor alle benodigde prikjes enzo
Wauw, wat een mooie kattenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:52 schreef Def1987 het volgende:
Na maanden eindelijk weer een camera gekocht. Gelijk aan de slag gegaan om mn katten te pakken te krijgen.
Ceasar en Garfield zijn nu 1 jaarWat gaat de tijd snel zeg, bleven ze maar altijd klein
![]()
[ afbeelding ]
Ceasar en zijn grote oogjes
[ afbeelding ]
Garfield(l) en Ceasar(r) zitten te wachten tot ik met het mysterieuze rode lampje ga spelen ( ze vinden het laserlampje erg leuk en zitten elke avond standaard te wachten tot ik met ze ga spelen )
[ afbeelding ]
Schiet op met dat lampje!!!
[ afbeelding ]
en Garfield die mn camera bijna uit mn handen slaat
Mn zwager zei het ook al, kijk die crocsquote:Op zondag 1 juni 2008 18:26 schreef Scandalous het volgende:
Zijn die lelijke crocs van jou TheSorrow
Die tweede fotoquote:Op zondag 1 juni 2008 18:23 schreef TheSorrow het volgende:
Nieuwe Musje foto's
Ze eet en drinkt perfect, de kattenbak is geen probleem, kortom, geen problemen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Op schoot in je vingers bijten is ook leuk!
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog even lekker drinken
[ afbeelding ]
En dan pik ik Mees zn plek maar, die gaat toch weg en kijkt me raar aan
*Smelt..quote:Op maandag 19 mei 2008 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Pluim in de nieuwe braadpan. Of beter: Pluim die niet in het nieuwe braadpannetje past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht; past niet![]()
[ afbeelding ]
Kawaquote:Op zondag 1 juni 2008 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
wat een fotomodel heb je daar TheSorrow![]()
echt té schattig gewoon
Hier onze kleine nieuwe KawaVoor meer foto's zie: Twee lieve kittens, met een derde in het hart (2)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |