quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef Twinky het volgende:
het eetritueel van Mozes en DJ: (met zoals gewoonlijk leuk geluid van Mozes)
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
whahahaha!!! Ongelooflijk!! Hoe is t nu met z'n oogje trouwens?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand
[ afbeelding ]
Wie heeft de langste tong van het land?
Oooh GELUKKIG zeg, wat een meevaller!! yay!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Het gaat goed met zijn oogje. Het heeft twee weken dichtgezeten en toen de dierenarts de hechtingen verwijderde kwam er een oog onder vandaan dat er echt tien keer beter uitzag dan voor het gehecht was! De DA verwacht dat er hooguit een klein littekentje overblijft, maar dat hij het zicht verder helemaal terugkrijgt/behoudt!!
Ditoquote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef DuchessX het volgende:
R.I.P. Snuggie![]()
[ afbeelding ]
We hebben hem afgelopen vrijdag laten inslapen. Hij woog uiteindelijk nog maar 3,6kg terwijl hij normaal 6kg woog. Hij zou in september 6 jaar geworden zijn. Hij leed aan chronisch nierfalen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande foto's zijn vrijdag bij de dierenarts genomen...
Ik mis hem heel erg...
Nee was geen redden meer aan, en had vermoedelijk nog geen pijn. Zijn de afgelopen maanden al diverse malen bij de DA geweest voor onderhuids infuus e.d. en daarna ging het weer goed. Maar het was telkens twee stapjes naar beneden en maar een omhoog als het weer wat beter ging.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, hier schrik ik van zeg![]()
Duch, juup,de dogs, baileys en die rooie dondersteen, sterkte jullie!!!!
![]()
Er was geen redden meer aan dus? Heeft ie pijn gehad enz?
Wat een mooie poezel is Moosquote:Op maandag 26 mei 2008 11:58 schreef TheSorrow het volgende:
Gelijk nog maar eventjes wat foto's posten
Moos lag buiten lekker op het tafeltje te chillen;
[ afbeelding ]
Vanochtend in de badkamer;
[ afbeelding ]
En we hebben van mn tante een oud mandje gehad, en sinds 3 dagen ligt Mees erin, hij staat er al bijna een maand
[ afbeelding ]
ow wat erg....quote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef DuchessX het volgende:
R.I.P. Snuggie![]()
[ afbeelding ]
We hebben hem afgelopen vrijdag laten inslapen. Hij woog uiteindelijk nog maar 3,6kg terwijl hij normaal 6kg woog. Hij zou in september 6 jaar geworden zijn. Hij leed aan chronisch nierfalen.
[ afbeelding ]
Ik mis hem heel erg...
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:26 schreef supkaa het volgende:
Hij is geheel vrijwillig in op deze manier gaan liggen..Aan plaatsgebrek lag het in ieder geval niet
Echte Huis-Tuin en Keukenkatersquote:Op maandag 26 mei 2008 19:45 schreef Bluezz het volgende:
Ole, wat leuk foto's van jouw spul![]()
En natuurlijk alle andere moppertjes + Snuggles![]()
dat koppiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:54 schreef withxhonor het volgende:
abessijnen fotostis alleen jammer dat ze nooit langer dan 5 sec stil zitten
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:54 schreef withxhonor het volgende:
abessijnen fotostis alleen jammer dat ze nooit langer dan 5 sec stil zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel veel sterkte!quote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef DuchessX het volgende:
R.I.P. Snuggie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis hem heel erg...
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:52 schreef Def1987 het volgende:
Na maanden eindelijk weer een camera gekocht. Gelijk aan de slag gegaan om mn katten te pakken te krijgen.
Ceasar en Garfield zijn nu 1 jaarWat gaat de tijd snel zeg, bleven ze maar altijd klein
![]()
[ afbeelding ]
Ceasar en zijn grote oogjes
[ afbeelding ]
Garfield(l) en Ceasar(r) zitten te wachten tot ik met het mysterieuze rode lampje ga spelen ( ze vinden het laserlampje erg leuk en zitten elke avond standaard te wachten tot ik met ze ga spelen )
[ afbeelding ]
Schiet op met dat lampje!!!
[ afbeelding ]
en Garfield die mn camera bijna uit mn handen slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |