quote:
Op maandag 26 mei 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:Jeetje, hier schrik ik van zeg
Duch, juup,de dogs, baileys en die rooie dondersteen, sterkte jullie!!!

!
Er was geen redden meer aan dus? Heeft ie pijn gehad enz?
Nee was geen redden meer aan, en had vermoedelijk nog geen pijn. Zijn de afgelopen maanden al diverse malen bij de DA geweest voor onderhuids infuus e.d. en daarna ging het weer goed. Maar het was telkens twee stapjes naar beneden en maar een omhoog als het weer wat beter ging.
Sinds vorige week is het heel snel gegaan. Hij at en dronk bijna niet meer en was erg zwak geworden, zakte door zijn pootjes e.d.. Wie zijn wij om het beestje nog langer in leven te houden en elke week naar de DA te moeten om zo zijn leven te rekken? De dierenarts heeft hem nog onderzocht maar was het eens met onze beslissing, een eventuele behandeling zou geen verbetering meer opleveren. De DA gaf het laatste spuitje dat zijn hart doet stoppen rechtstreeks in een van zijn nieren, en toen voelde hij niets anders dan een harde bultige nier oftewel een ernstig verschrompelde nier. Het besluit was dus gerechtvaardigd vond ik.
Desalniettemin was het een van de moeilijkste beslissingen in mijn leven, maar het is beter zo.
Hij had trouwens een mooi galgenmaal. een paar uur voordat wij naar de DA gingen had Diddle een mus gevangen in de tuin maar mocht die niet mee naar binnen nemen. Hij liet hem vallen en Snuggles was er ondanks zijn versuftheid snel bij om hem te pakken en mee de tuin in te nemen. Daar heeft hij de mus opgegeten (op de pootjes en ondersnavel na).
![]()
Bij de DA heeft hij door de narcose de mus weer uitgekotst, maar hij heeft zijn kattenleven in stijl afgesloten vind ik.
Ik heb nog een tijdje met hem in de tuin gelegen en zo afscheid van hem genomen.
[ Bericht 18% gewijzigd door Juup© op 26-05-2008 11:28:16 ]