Hij heeft het gewoon goed dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
Hij heeft het. Hij had het al toen we hem uit het asiel kregen. Hij krijgt netjes zijn dagelijkse aanbevolen hoeveelheid voer per dag en verder geen extra's, dus waar het aan ligt? Geen idee
.
Dat krijg je als je met een dierenarts samenwoond
Hij leert snel, aan het eind van het filmpje gaat hij in z'n achteruit dan loopt hij nergens met die vervelende kap tegenaanquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef Twinky het volgende:
Mozes en DJ hadden gevochten waardoor Mozes een klein wondje had op zijn gezicht in de richting van zijn oor (waar het haar wat dunner is)
Anyway, Mozes ging daaraan krabben en erover wrijven en toen werd het een flink groot wondje. Dus moest er maar een kap omheen. Wat ongelofeljik zielig is dat
Het filmpje:
Bekijk deze YouTube-video
Ze wennen er snel aan hoor! Ziggy heeft zo'n 3 maanden met zo'n ding rondgelopen en na 1 dag wennen had ze echt geen last meer van dat ding. In het begin zag het er wel even enorm zielig uit (ik moest huilen omdat ik het zo zielig vondquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef Twinky het volgende:
Mozes en DJ hadden gevochten waardoor Mozes een klein wondje had op zijn gezicht in de richting van zijn oor (waar het haar wat dunner is)
Anyway, Mozes ging daaraan krabben en erover wrijven en toen werd het een flink groot wondje. Dus moest er maar een kap omheen. Wat ongelofeljik zielig is dat
Het filmpje:
Whaaaaaa, wat is Evert toch tof!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Evert wilde niet op de foto.
[ afbeelding ]
Evert als theemuts:
[ afbeelding ]
Evert in zijn favoriete positie:
[ afbeelding ]
Evert achter de planten op het balkon:
[ afbeelding ]
Evert voor het eerst op het balkon:
[ afbeelding ]
Anders had je zoiets dus:quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had hem wel wat korter geknipt zodat ze tenminste goed kon eten.
Ik moest ook huilenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze wennen er snel aan hoor! Ziggy heeft zo'n 3 maanden met zo'n ding rondgelopen en na 1 dag wennen had ze echt geen last meer van dat ding. In het begin zag het er wel even enorm zielig uit (ik moest huilen omdat ik het zo zielig vond) maar dat gaat over
Ik had hem wel wat korter geknipt zodat ze tenminste goed kon eten.
[ afbeelding ]
Je kan de kap leuk versieren
3 maanden is trouwens enorm lang, ik neem aan dat Mozes na een paar weekjes alweer zonder kan
Ik vind het zo zielig als bv een hond of een kat zo'n kap op moet en dan aan het klooien is om te eten of te drinkenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, ik heb het pas na een paar dagen gedaanDus dat soort situaties hebben we meegemaakt
Ik deed het ook niet expres zo laat hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig als bv een hond of een kat zo'n kap op moet en dan aan het klooien is om te eten of te drinken
Maar aan de andere kant is het best lachwekkend.
ik niet meerquote:Op maandag 12 mei 2008 12:41 schreef Esraa het volgende:
[..]
Die hengel hebben wij ook![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach gossie!quote:
Evert heeft hetzelfde postuur als Bora.quote:
Aaaaawwww wat een schatje!!!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:30 schreef Stein07 het volgende:
Hier een paar foto's van de eerste ontmoeting, in juli krijgen we hem in huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow wat een dikkie dik!quote:
helaasch wel ......quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:57 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Heb je echt zo een fucked-up buren die zoiets zouden doen?
agossiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:30 schreef Stein07 het volgende:
Hier een paar foto's van de eerste ontmoeting, in juli krijgen we hem in huis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als jij ooit een adapter kwijt bent, die ligt onder het bedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:06 schreef Twinky het volgende:
Dit vindt Mozes van zijn kap: puh!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij ooit een adapter kwijt bent, die ligt onder het bed
[ afbeelding ]
Maar nu, door een klagende buurman moet Stichting Dierenthuis weg. Waarom?quote:Dit is Dierenthuis
Voor oude, zieke en kansarme honden en katten is er nauwelijks plek in deze maatschappij. Als ze niet meer bij hun baas kunnen wonen, komen ze dikwijls in asielen terecht, zonder enige hoop op herplaatsing of met een grote kans op onnodige euthanasie. Gelukkig is er een organisatie die zich het lot van deze stakkers aantrekt: Stichting Dierenthuis.
Wat?
Stichting Dierenthuis is een permanente huiskameropvang voor oude, zieke en kansarme honden en verwilderde katten, en via Stichting FIV-FeLV tevens voor katten besmet met het kattenaids- of leucosevirus. De dieren zijn afkomstig van asielen, waar ze vaak verwaarloosd en mishandeld binnen zijn gebracht. Maar ook van mensen die met de Stichting een regeling hebben getroffen dat zij voor haar dieren zorgt als ze er zelf door overlijden niet meer toe in staat zijn. Inmiddels leven ruim 400 dieren in een waar honden- en poezenparadijs op aarde, zonder hokken en tralies. Hier kunnen ze op continue zorg rekenen, omdat de beheerders tussen de dieren in wonen. Lees over een aantal van deze bewoners op onze bewonerspagina!
Hiervoor is dus een petitie gestart. Ik heb hem in ieder geval getekend.quote:Meneer Claassen vertelt over onze katten die in het bos zitten te schijten. Dit bos is wel ons terrein en het thuis van anders dakloze dieren. De buurman is niet blind voor dierenleed. Hij begint met de mededeling dat het waanzinnig is om op deze plaats zoveel katten te houden en vervolgens vind hij het prachtig wat wij doen, maar niet in de achtertuin van zijn omheinde villa die nota bene op bijna honderd meter hier vandaan ligt.
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:03 schreef ElisaB het volgende:
Pluim in de nieuwe braadpan. Of beter: Pluim die niet in het nieuwe braadpannetje past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zucht; past niet![]()
[ afbeelding ]
We hebben er nog meerquote:
Mr.Aquote:Op maandag 19 mei 2008 22:20 schreef Adelante het volgende:
Mevrouw B, pluim is echt mooi.^O^
tof!quote:
Hier staan nog wat meer tv kijk foto's.quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:45 schreef Twinky het volgende:
het eetritueel van Mozes en DJ: (met zoals gewoonlijk leuk geluid van Mozes)
whahahaha!!! Ongelooflijk!! Hoe is t nu met z'n oogje trouwens?quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:43 schreef Sorbootje het volgende:
Spiegeltje spiegeltje aan de wand
[ afbeelding ]
Wie heeft de langste tong van het land?
Oooh GELUKKIG zeg, wat een meevaller!! yay!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Sorbootje het volgende:
Het gaat goed met zijn oogje. Het heeft twee weken dichtgezeten en toen de dierenarts de hechtingen verwijderde kwam er een oog onder vandaan dat er echt tien keer beter uitzag dan voor het gehecht was! De DA verwacht dat er hooguit een klein littekentje overblijft, maar dat hij het zicht verder helemaal terugkrijgt/behoudt!!
Ditoquote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef DuchessX het volgende:
R.I.P. Snuggie![]()
[ afbeelding ]
We hebben hem afgelopen vrijdag laten inslapen. Hij woog uiteindelijk nog maar 3,6kg terwijl hij normaal 6kg woog. Hij zou in september 6 jaar geworden zijn. Hij leed aan chronisch nierfalen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande foto's zijn vrijdag bij de dierenarts genomen...
Ik mis hem heel erg...
Nee was geen redden meer aan, en had vermoedelijk nog geen pijn. Zijn de afgelopen maanden al diverse malen bij de DA geweest voor onderhuids infuus e.d. en daarna ging het weer goed. Maar het was telkens twee stapjes naar beneden en maar een omhoog als het weer wat beter ging.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, hier schrik ik van zeg![]()
Duch, juup,de dogs, baileys en die rooie dondersteen, sterkte jullie!!!!
![]()
Er was geen redden meer aan dus? Heeft ie pijn gehad enz?
Wat een mooie poezel is Moosquote:Op maandag 26 mei 2008 11:58 schreef TheSorrow het volgende:
Gelijk nog maar eventjes wat foto's posten
Moos lag buiten lekker op het tafeltje te chillen;
[ afbeelding ]
Vanochtend in de badkamer;
[ afbeelding ]
En we hebben van mn tante een oud mandje gehad, en sinds 3 dagen ligt Mees erin, hij staat er al bijna een maand
[ afbeelding ]
ow wat erg....quote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef DuchessX het volgende:
R.I.P. Snuggie![]()
[ afbeelding ]
We hebben hem afgelopen vrijdag laten inslapen. Hij woog uiteindelijk nog maar 3,6kg terwijl hij normaal 6kg woog. Hij zou in september 6 jaar geworden zijn. Hij leed aan chronisch nierfalen.
[ afbeelding ]
Ik mis hem heel erg...
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:26 schreef supkaa het volgende:
Hij is geheel vrijwillig in op deze manier gaan liggen..Aan plaatsgebrek lag het in ieder geval niet
Echte Huis-Tuin en Keukenkatersquote:Op maandag 26 mei 2008 19:45 schreef Bluezz het volgende:
Ole, wat leuk foto's van jouw spul![]()
En natuurlijk alle andere moppertjes + Snuggles![]()
dat koppiequote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:54 schreef withxhonor het volgende:
abessijnen fotostis alleen jammer dat ze nooit langer dan 5 sec stil zitten
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:54 schreef withxhonor het volgende:
abessijnen fotostis alleen jammer dat ze nooit langer dan 5 sec stil zitten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel veel sterkte!quote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef DuchessX het volgende:
R.I.P. Snuggie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mis hem heel erg...
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:52 schreef Def1987 het volgende:
Na maanden eindelijk weer een camera gekocht. Gelijk aan de slag gegaan om mn katten te pakken te krijgen.
Ceasar en Garfield zijn nu 1 jaarWat gaat de tijd snel zeg, bleven ze maar altijd klein
![]()
[ afbeelding ]
Ceasar en zijn grote oogjes
[ afbeelding ]
Garfield(l) en Ceasar(r) zitten te wachten tot ik met het mysterieuze rode lampje ga spelen ( ze vinden het laserlampje erg leuk en zitten elke avond standaard te wachten tot ik met ze ga spelen )
[ afbeelding ]
Schiet op met dat lampje!!!
[ afbeelding ]
en Garfield die mn camera bijna uit mn handen slaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |