Wat een scheetjequote:Op zondag 11 mei 2008 13:07 schreef noekje het volgende:
Mijn kleine meisje!
[ afbeelding ]
Met vieze oogjes maar ze is hier nog geen dag dus eerst nog wennen en dan schoonmaken.
[ afbeelding ]
Dank je. Ze is ook superlief.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:35 schreef MissBliss het volgende:
tirannetje24, wat een prachtig beestje!
2 filmpjes, van Ziggy's eerste encounter met catnip
FF een vraag: Wil jij met bovenstaande opmerking zeggen dat mensen die katten binnenhouden, types zijn a jozef fritzl?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 14:48 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Dat zijn er natuurlijk duizenden he die dat doen![]()
Stelletje Josef Fritzl's![]()
In totaal hebben 5 verschillende katten in mijn huis rondgelopen waarvan er 2 door OUDERDOM zijn gestoreven en er is hier nog nooit maar dan ook nog nooit een lichtgewonde kat komen aanlopen.
ik vraag me af in wat voor een omgeving jullie wonen.
Bij mijn zus in de buurt waren er mensen die ook gif strooiden en hun hek onder stroom hadden staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:55 schreef prupke het volgende:
[..]
FF een vraag: Wil jij met bovenstaande opmerking zeggen dat mensen die katten binnenhouden, types zijn a jozef fritzl?
En ja er zijn dus genoeg mensen die gif strooien voor dieren te doden.....
zoals je al gelezen hebt in de vorige reply's
Heeft Evert nou zo'n enorme pens of komt het door de foto?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Evert wilde niet op de foto.
[ afbeelding ]
Evert als theemuts:
[ afbeelding ]
Evert in zijn favoriete positie:
[ afbeelding ]
Evert achter de planten op het balkon:
[ afbeelding ]
Evert voor het eerst op het balkon:
[ afbeelding ]
Hij heeft het gewoon goed dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:26 schreef Anthraxx het volgende:
Hij heeft het. Hij had het al toen we hem uit het asiel kregen. Hij krijgt netjes zijn dagelijkse aanbevolen hoeveelheid voer per dag en verder geen extra's, dus waar het aan ligt? Geen idee
.
Dat krijg je als je met een dierenarts samenwoond
Hij leert snel, aan het eind van het filmpje gaat hij in z'n achteruit dan loopt hij nergens met die vervelende kap tegenaanquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef Twinky het volgende:
Mozes en DJ hadden gevochten waardoor Mozes een klein wondje had op zijn gezicht in de richting van zijn oor (waar het haar wat dunner is)
Anyway, Mozes ging daaraan krabben en erover wrijven en toen werd het een flink groot wondje. Dus moest er maar een kap omheen. Wat ongelofeljik zielig is dat
Het filmpje:
Bekijk deze YouTube-video
Ze wennen er snel aan hoor! Ziggy heeft zo'n 3 maanden met zo'n ding rondgelopen en na 1 dag wennen had ze echt geen last meer van dat ding. In het begin zag het er wel even enorm zielig uit (ik moest huilen omdat ik het zo zielig vondquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef Twinky het volgende:
Mozes en DJ hadden gevochten waardoor Mozes een klein wondje had op zijn gezicht in de richting van zijn oor (waar het haar wat dunner is)
Anyway, Mozes ging daaraan krabben en erover wrijven en toen werd het een flink groot wondje. Dus moest er maar een kap omheen. Wat ongelofeljik zielig is dat
Het filmpje:
Bekijk deze YouTube-video
Whaaaaaa, wat is Evert toch tof!quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:17 schreef Anthraxx het volgende:
Evert wilde niet op de foto.
[ afbeelding ]
Evert als theemuts:
[ afbeelding ]
Evert in zijn favoriete positie:
[ afbeelding ]
Evert achter de planten op het balkon:
[ afbeelding ]
Evert voor het eerst op het balkon:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|