Ieuw, ja. Gemagnetronde kipfiletquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:05 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond weet ik nog niet en ik ben zo dom het vlees niet uit de vriezer te halen. Magnetronontdooien wordt altijd zo ranzig, dat durf ik niet hoor
ik zei sorry, ok?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
MB, sorry dat ik er nog even op terugkom: ik vind eerst bewust kwetsende dingen zeggen en vervolgens zeggen dat het niet je BEDOELING was om te kwetsen een beetje flauw. Als het niet je bedoeling was, had je het niet moeten zeggen....
Zal ik er nu maar over ophouden?
Of friet halenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw, ja. Gemagnetronde kipfilet
Gewoon iets lekkers vegetarisch dus!
tegen mij mag je alles zeggen, ik woon in Belgie en het eten is hier oh zo lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of friet halen.
Maar dat mag ik vast niet zeggen in een Slanktopic. Ik bak vanavond een paar pannenkoeken
.
Snel terug van de kapper!quote:
En dan komt er allemaal van dat stroperige roze vocht uit die kipquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
CF Idd. Vriendje vond het wel oké laatst op die manier, dus hij liet even zien hoe dat moet laatst. Randjes helemaal wit en hij liet de magn. (terwijl hij keek) rustig doorlopen. Ik helemaal 'NEEEE, zo wordt het echt helemaal smerig' maar hij vond dat minder erg.
![]()
[..]
Snel terug van de kapper!
Je hebt het beste gemist
Ik moest nog gaan, bussen reden niet, etc! Maar nu ben ik terug.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja het is eigenlijk jou schuld he![]()
Ben je alweer terug van de kapper?
Volgens mij ben ik de aandachtsgeyle fotohoerquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:47 schreef conleche het volgende:
O ja, dat van die foto's das waar. Maar er kunnen niet genoeg foto's worden geplaatst. Dat verluchtigt de boel een beetje.
Yes I have! Alleen lijkt het nu heel kort want het is weer heel dik, krullend en luchtigquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
tegen mij mag je alles zeggen, ik woon in Belgie en het eten is hier oh zo lekker
PF, ben je nu nog naar de kapper geweest?
klinkt lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga vanavond pasta eten met gegrilde kip, champignons, paparika, ui, pesto en Italiaanse kruiden
Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :Squote:Op donderdag 29 mei 2008 15:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oh en vervelnd voor je Sylvana, dat je nu twee afzeggingen hbet! Ik had het wel gelezen maar die rel kwam tussendoor. En dat terwijl jij altijd zo meelevend bent tegenover anderen.
Is het ookquote:
Is het dan een beetje op oproepbasis?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :S
watzijzeiquote:
Grillen en bbqen vind ik toch heel wat anders hoorquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat komt toch op het zelfde neer
buitengrill/bbq?
D'r komt vast snel een nieuwe klant! Zal voor je duimen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx en ja het is erg vervelend. Begon er net een beetje gewend aan te raken om niet meer de hele dag thuis te zitten en te werken, en nou zit ik weer zowat de hele week thuis :S
Bij het Kruitvat heb je een buitengrill in de aanbieding. Denk dat ik er morgen 1 ga kopen. bbqen vind ik niks, maar zo'n buitengrill lijkt me wel wat
later als ik groot ben (vooral: als we een grotere keuken hebben) wil ik dat ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Grillen en bbqen vind ik toch heel wat anders hoor
Dit is hem
[ afbeelding ]
das toch heel wat anders dan bbqen
Naja, echt oproepbasis is het niet. Je kunt gewoon aangeven welke dagen je wilt werken, en dan zoeken zij daar klanten bij. En ik had nou dus aangegeven dat ik 7 dagdelen in de week wilde werken, had dus ook voor 7 dagdelen klanten, en nou heb ik dus nog maar 2 dagdelen over. Maar goed, er komen vast wel weer nieuwe klanten bijquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is het dan een beetje op oproepbasis?
Je zou altijd nog een ander baantje, evt. ook op oproepbasis erbij kunnen nemen via uitzendbureau ofzo mss. of een andere alfahulponderneming?
Waarom istie voor buiten? Kan toch ook gewoon binnen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dit is hem
[ afbeelding ]
ja, hij kan ook gewoon binnen gebruikt wordenquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom istie voor buiten? Kan toch ook gewoon binnen?
Dat is mijn binnen-grill maar dan met een dikkere bodem? Waarom is dit een 'buitengrill'?quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dit is hem
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
Toch grappig dat zelfs over mijn TT's moeilijk gedaan kan worden
Misschien de volgende keer maar WEER over Moblo krijgt ze tenminste haar dosis aandacht
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom istie voor buiten? Kan toch ook gewoon binnen?
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:51 schreef loveli het volgende:
Ik kan het even niet laten, vooruitziende blik van Miss_S mbt de TT
[..]
Oma of niet, dat is gewoon niet liefquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:41 schreef conleche het volgende:
O nee, die is vorige week overleden. (echt, trouwens, ik mag niet zo doen natuurlijk, maar ik had 'r al 20 jaar niet gezien, iets met zwaar gereformeerd en mij een hoer noemen)
BBQs zijn toch niet zo duur?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:22 schreef Viking84 het volgende:
BBQ lijkt me wel meer gedoe dan een gril. Maar ik heb dan ook een bbq waar kooltjes in moeten. Nooit gebruikt dus. Vroegah, in mijn vorige studentenhuis, hadden we een enorm dakterras (wat mis ik dat soms!
) en dan gingen we ook wel eens bbq'en. Huisgenoot had een bbq gehaald bij de Blokker en was van plan om hem daarna weer schoon te maken en terug te brengen. Nou, dat is nooit gebeurd dus, want dat ding was pikzwart aan het eind van de avond
.
Ik studeer nog. Ik dènk er niet eens over om een weber te kopenquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Ligt eraan wat je koopt.. een Weber is toch behoorlijk prijzigEen klein dingetje daarentegen...
Je hebt ook wegwerp-bbq's. Die zijn wel klein, maar voor 2 personen wel perfect: geen rotzooi want je kan ze meteen weggooien :thumbs: En ze zijn niet duur.
Ik had ook ooit zo eentje waarvan je de platen kon losmaken en dan konden er ook gewone tostiplaten in of wafelijzerplaten. Helaas heeft ie erg snel de geest gegeven.quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:41 schreef Sylvana het volgende:
Ja, logisch hoor:: instructues van de buitengrill: niet buitenshuis gebruiken
Maar hij is wel makkelijk schoon te maken, want de platen kunnen losgemaakt worden, dus dan kun je ze zo afwassen( of zelfs in de vaatwasser doen, maarja, die heb ik niet)
Ja, hier zitten ook verschillende platen bijquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:43 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik had ook ooit zo eentje waarvan je de platen kon losmaken en dan konden er ook gewone tostiplaten in of wafelijzerplaten. Helaas heeft ie erg snel de geest gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |