Oja dat was ik al weer helemaal vergetenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vroeg me trouwens laatst af, hoe zit het met die hoepels?
je moet klein beginnen, net als met hardlopen, niet té snel, anders breekt het je opquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hihi, Miss_s, in de CUL-SC hebben we er ook zoeentje die steeds op hoge poten aankondigt dat ie niet meer terugkomt. Maar die houdt t wel wat langer vol dan jij
ben ik toch blij dat ik er (nog) geen besteld hebquote:Op maandag 26 mei 2008 19:13 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wel 5 minuten![]()
Ik vroeg me trouwens laatst af, hoe zit het met die hoepels?
Ik kondig het niet steeds aan en ik was niet terug gekomen als Renske mij niet aangesproken hadquote:Op maandag 26 mei 2008 19:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hihi, Miss_s, in de CUL-SC hebben we er ook zoeentje die steeds op hoge poten aankondigt dat ie niet meer terugkomt. Maar die houdt t wel wat langer vol dan jij
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben ik toch blij dat ik er (nog) geen besteld heb
laatst nog geprobeerd, dat hoepelen, maar ik kán het gewoon niet.... ben gewoon zo soepel als een afgebroken boomtak..
Voel je vrij, joh. Ik vind het hier iig nog wel leuk!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kondig het niet steeds aan en ik was niet terug gekomen als Renske mij niet aangesproken had
En zoals ik al eerder zei als het niet leuk meer is kom ik hier niet meer
maak het nu niet té makkelijk...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja, zullen we nu even ophouden te grappen en te grollen over Saskia's korte verscheiden? Anders is ze dadelijk écht weg.
neequote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voel je vrij, joh. Ik vind het hier iig nog wel leuk!
Ben ik de enige die vindt dat de TT suggereert dat, zonder interventie van Renske, het slanktopic geen doorgang meer zou vinden?![]()
Zo is de TT inderdaad bedoelt en als je daar problemen mee hebt is dat jammerquote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voel je vrij, joh. Ik vind het hier iig nog wel leuk!
Ben ik de enige die vindt dat de TT suggereert dat, zonder interventie van Renske, het slanktopic geen doorgang meer zou vinden?![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ja, zullen we nu even ophouden te grappen en te grollen over Saskia's korte verscheiden? Anders is ze dadelijk écht weg.
Gosh! Ik heb het slanktopic gered!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo is de TT inderdaad bedoelt en als je daar problemen mee hebt is dat jammer
In het chocoforum? onee daar mag ik niet komenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gosh! Ik heb het slanktopic gered!. Waar hadden jullie anders moeten posten?
.
Nu moeten jullie mij voor eeuwig dankbaar zijn.
dan hadden we het "Dik de herfst in" topic moeten openen vrees ik, omdat we door het verlies allemaal spontaan gingen emo-eten...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Maar even serieus: insinueer je nu dat er zonder jou geen slanktopic is?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zo is de TT inderdaad bedoelt en als je daar problemen mee hebt is dat jammer
Niet alles zo serieus nemen wat ik typquote:Op maandag 26 mei 2008 19:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar even serieus: insinueer je nu dat er zonder jou geen slanktopic is?Dat is wel een beetje ehhh... onaardig, zeg maar.
OKquote:
Proest... Kom nou, zo'n druiloor is het toch niet, die vent van jou?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
*tromgeroffel*
René heb ik aan het koken gezet!
Zo eens even kijken of het allemaal nog goed gaat
Het is geen grap, gewoon een zinquote:Op maandag 26 mei 2008 19:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OKNou, misschien heb jij gewoon een zeer merkwaardig gevoel voor humor, dan. Laten we het daar maar op houden. Of ik mis de daverende grap....
Ik ga zo maar 's naar huis, lekker thuis een kliekje eten opwarmen, jay
een van de vragen tot nu toe die me toegeroepen werd:quote:Op maandag 26 mei 2008 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest... Kom nou, zo'n druiloor is het toch niet, die vent van jou?
Hoewel... ik betrap die van mij ook met enige regelmaat op volledig culinair onbenulMaar hij maakt fantastische, superslanke fajitas
Ja, dank u. Waarom je 't zegt, Miss_S, is me niet geheel duidelijk. Maar alla, genoeg hierover.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht ook wat CF dacht. En toen dacht ik:
Maar jongens. Jullie hebben mij en shiny nog voor de date verhalen
ja, maar die van Viking zijn net wat 'soapier'quote:Op maandag 26 mei 2008 19:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht ook wat CF dacht. En toen dacht ik:
Maar jongens. Jullie hebben mij en shiny nog voor de date verhalen
Toch grappig dat zelfs over mijn TT's moeilijk gedaan kan wordenquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dank u. Waarom je 't zegt, Miss_S, is me niet geheel duidelijk. Maar alla, genoeg hierover.
PF, ja, is wel zo (en veiligheidsspeldje eerst ook nog!) maar die van Viking zijn woester omdat ze lesbisch is
Whoa, relaaaaaaaaaaxxx!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toch grappig dat zelfs over mijn TT's moeilijk gedaan kan worden
Misschien de volgende keer maar WEER over Moblo krijgt ze tenminste haar dosis aandacht
Wat is haar cupmaat ?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou dan vul ik ook wel elke keer vrouw in
Zaterdag ga ik naar een gala! Met een vrouw! Zij is knap en op zich wel aardig en langer dan ik, 190 of zo. Eerst gaan we eten met haar vrouwendispuut. Iedereen neemt een dame mee. Misschien gaan we donderdag of vrijdag ook nog even wat drinken.
Ook ga ik binnenkort nog naar stand up comedian met Miss Maybe. Ook leuk!!
Hm. Volgens mij zit het niet in het lesbische gedeelte. Maar meer... In het verhaal zelf
Ganz geil!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou dan vul ik ook wel elke keer vrouw in
Zaterdag ga ik naar een gala! Met een vrouw! Zij is knap en op zich wel aardig en langer dan ik, 190 of zo. Eerst gaan we eten met haar vrouwendispuut. Iedereen neemt een dame mee. Misschien gaan we donderdag of vrijdag ook nog even wat drinken.
Ook ga ik binnenkort nog naar stand up comedian met Miss Maybe. Ook leuk!!
Hm. Volgens mij zit het niet in het lesbische gedeelte. Maar meer... In het verhaal zelf
je zei 'potten'quote:Op maandag 26 mei 2008 20:02 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha.
Ik moet maar een dateblog gaan beginnen dan. We gaan iig uit eten (ik zeg niet waar, want dan heb ik last van pottenkijkers <-- kijk eens, hoe mooi gevonden!) en voor de rest zie ik het wel. Ze gaat iig niet meer terug 's avonds
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |