abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:33:35 #1
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58814937

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby
Beessie-Jen = Jennifer

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:35:56 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58814973
nogmaals hier; leuk nachthemdje Gaby en Sylvana leuke nieuwe kleren... maar ben het wel een beetje met mijn voorgangers eens dat je misschien beter een iets ander model shirtje kunt nemen....dan staat het NOG mooier

ow ja weet niet zo goed hoe ik die link hierboven moet fixen.. gooi niet zo vaak met slotjes
pi_58815045
Moblo, je poseert wel sexy

ik moet binnenkort ook even mijn pyamacollectie drastisch vernieuwen Ik heb echt van die bigshirts van 15 jaar oud
pi_58815053
even een tvp

mooie dromen allemaa!
Ja doei.
pi_58815075
Ik slaap in m'n nakie. Zomers dan. In de winter heb ik flanellen pijama's aan en sokken!
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:42:13 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58815077
slaap zacht :p ga de laptop ook zo uitdoen....

kheb wel heerlijke nachthemdjes, van de HenM.. zitten heeeeerlijk
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:44:14 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58815107
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
Ik slaap in m'n nakie. Zomers dan. In de winter heb ik flanellen pijama's aan en sokken!
ik heb in de winter nachthemden met lange mouwen aan... heb wel 4 van die flanellen pyama's, maar heb het deze winter niet koud genoeg gehad om ze aan te doen
daarentegen heb ik wel vaak sokken aan op bed... (ook in de zomer regelmatig haha)
*nu stiekem ook hello-kitty-sokken aan*
  donderdag 22 mei 2008 @ 01:46:23 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58815871
Ha, hier zijn jullie. Ik ga niet alles bijlezen, want ik ben net pas thuis. Zo even douchen (want ik voel me vies) en dan lekker slapen.
Het sollicitatiegesprek verliep geweldig. Ik ben met vier anderen gekozen uit vijftig á zestig kandidaten en ik hoor deze week nog of ik door ben naar de tweede ronde. Heb er wel een goed gevoel over, maar ja, je weet niet wie je concurrenten zijn.
De date was ook superleuk. We konden elkaar eerst niet vinden . Zij had niet gezegd wat ze aan had en achteraf bleek ik haar allang gezien te hebben zonder te weten dat zij het was . Ze wist wel wat ik aan had, maar ze zag mij weer niet, dus dat schoot ook niet op. Maar goed, ik zie wel brood in een volgende date . Morgen ga ik even met haar MSN'en om e.e.a. te evalueren .
Nu douchen en dan slapennnn!!!! .

Edit van na het douchen : ik zal morgen wel weer zwaarder zijn, want ik heb spare ribs gegeten bij Broadway aan de Oudegracht (doch niet alles opgegeten, zat al vrij snel vol) en toen wilde mevrouw ook nog een ijsje gaan halen bij Il Mulino. Had ik niet meteen zin in, dus eerst ff wat gedronken en toen naar ijssalon gelopen en daarna bij het water gezeten op een bankje .

[ Bericht 11% gewijzigd door Viking84 op 22-05-2008 02:14:01 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_58817060
Was een goede dag dus voor je Renske

Mijn nachthemdjes ga ik hier niet posten, slaap normaal naakt maar voor vriendje trek ik nog wel eens iets leuks aan

Vandaag 5 maanden Eerst maar even naar school voor een presentatie en daarna stagelopen
Maar dan uiteten
pi_58817187
Mooi dat je sollicitatiegesprek en je date zo goed gingen Renske

Gefeliciteerd met jullie 5 maanden Saskia

Ik ben 62.1, oftewel, 1 kg kwijt in 2 weken

Zometeen naar de diëtist toe, vanmiddag werken en vanavond naar Peter, omdat we morgen een weekendje weg gaan naar Middelburg
pi_58817649
Ik sluit me aan bij conleche. Nou ja... ik slaap in mijn onderbroek. 's Winters draag ik dan ook nog vaak een hemdje.

MoBlo, slanke taille! Sta jij weleens 'normaal' op de foto? Je poseert altijd zo!
Ik ben meer zoals Sylvana, ik ben altijd net iets aan het zeggen op de foto, ofzo. Lianne heeft trouwens wel een beetje gelijk, waarschijnlijk zou iets minder strakke kleding je mooier staan (maar wat heb je een slanke kuiten! Die wil ik ook!)
pi_58817701
ik sta op onverwachte foto's altijd met: mond vol, ogen dicht, nonchalante houding, etc. en als ik een foto van mezelf maak zorg ik wel dat bovenstaande niet gebeurt!
Ja doei.
pi_58817727
Goedemorgen!
Heb vandaag mn skinny aan en ik merk wel dat er wat bij is & dat ik een lambal ben w.b. hardlopen de laatste tijd: toen ik 'm kocht zat er niet echt bollend vet, zoals nu aan de zijkanten :$ Maar het is goed dat ik het opmerk en ik moet gewoon m'n buik inhouden, hij staat nog steeds leuk
Zondag weer eens gaan rennen, maar 30 minuten achtereen lukt me vast niet meer

En m'n slaapoutfit is meestal gewoon zoiets:

Dus ik ga lekker geen foto posten met mij erin!
Het mooi kotsende meisje.
pi_58818792
Ik slaap altijd naakt, of het moet echt heel erg koud zijn, dan trek ik een xxl t-shirt aan.

Ik ben weer terug van de diëtist. Verteld hoe het de afgelopen 2 weken gegaan is en ze vond dat ik op de goede weg ben en alles al goed inpas in mn dagelijks leven. En hebben het ggehad over extern eten, pauzeren tijdens het eten en bewust eten Weer allemaal materiaal en oefeningen mee naar huis gekregen, zo maar eens een speciaal mapje voor maken, zodat ik alles netjes bij elkaar heb

En ze vond dat ik best trots op mezelf mocht zijn dat ik met Peters moeder verjaardag heel lang niks genomen heb van de hapjes en toen maar 1 toastje met brie, ipv zo'n beetje de hele brie zoals eerst. Vond ze best knap al, omdat we het nog niet over feestdagen gehad hebben ( komt de volgende keer)
pi_58819238
Ik slaap gewoon in spaghetti hemdjes en onderbroek. Naakt kan ik niet, dat is voor mij net iets als zonder dekens slapen en ja dat voelt...naakt

Fijn dat het zo goed gaat Sylvana!

Hier gaat alles ook onverwachts erg goed, misschien omdat ik er nu wat minder mee bezig ben...maar ik zit al een paar dagen op de 64, dus wel lekker Ik merk dat ook weer aan mijn broeken nu, jeuj
pi_58819360
Om zonder onderbroekje te slapen moet ik wel heel moe zijn, want de dekens kriebelen dan zo, maar met andere delen heb ik daar geen last van, dat is wel raar.
Plus: mocht er ooit brand komen heb ik sowieso een probleem, want ik heb een hoogslaper, maar mocht ik het overleven dan sta ik tenminste niet in m'n blote kont buiten
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:56:27 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58819461
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik slaap altijd naakt, of het moet echt heel erg koud zijn, dan trek ik een xxl t-shirt aan.

Ik ben weer terug van de diëtist. Verteld hoe het de afgelopen 2 weken gegaan is en ze vond dat ik op de goede weg ben en alles al goed inpas in mn dagelijks leven. En hebben het ggehad over extern eten, pauzeren tijdens het eten en bewust eten Weer allemaal materiaal en oefeningen mee naar huis gekregen, zo maar eens een speciaal mapje voor maken, zodat ik alles netjes bij elkaar heb

En ze vond dat ik best trots op mezelf mocht zijn dat ik met Peters moeder verjaardag heel lang niks genomen heb van de hapjes en toen maar 1 toastje met brie, ipv zo'n beetje de hele brie zoals eerst. Vond ze best knap al, omdat we het nog niet over feestdagen gehad hebben ( komt de volgende keer)
Top Sylvana.
Het is wel fijn als iemand dat zegt idd, dat geeft je wel weer moed om door te gaan. Ik was vandaag weer iets zwaarder (ja gek hè?) dus ik moet vandaag weer even balansen. M'n yoghurt is op, dus ik eet nu een halve meloen als ontbijt . Vanavond ga ik naar Indiana Jones en dan neem ik geen popcorn en zondag op het feestje van m'n neefje laat ik het gebak ook even aan mijn neus voorbij gaan .

Mijn voeten doen enorm zeer . Ik ben wel blij met m'n goede conditie, want ik moest in 2 minuten tijd praktisch het hele station in Amersfoort doorrennen op hoge hakken (en dan ook nog zere voeten dus).

Oh ik zat gisteren dus in de trein naar Delft en toen werd er ineens omgeroepen dat de trein vanaf Amersfoort niet verder ging (blokkade richting Utrecht oid) en de treinen die erop volgden vielen ook uit. Nou, toen raakte ik toch wel een beetje in paniek, ook al was ik vroeg van huis vertrokken. Gelukkig hoorde ik via via dat ik via Schiphol in Den Haag kon komen en van daar uit weer in Delft, dus dat heb ik toen maar gedaan. Was uiteindelijk een uur later op de plaats van bestemming dan gepland, maar nog altijd een half uur voor aanvang van het gesprek . De bussen staakten ook nog eens, dus ik dank God op m'n blote knietjes dat er wel een tram reed .
Niet meer actief op Fok!
pi_58819896
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen

Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
Leuk! Gefeliciteerd! Ik drink sinds eh. twee weken geen alcohol meer en mr date al een jaar niet dus dat komt ook goed uit. En hij doet aan dezelfde sport en wil echt echt echt NOOIT dik worden dus let hij nu al op z'n eten en z'n drank gebruik. (of maccie of alcohol ) Ideaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
pi_58819935
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik naar achteren kijk, zie ik heul wel dikke billen dus ik héb dikke billen
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zo een kort jurkje heb ik nog nooit gehad is mn slaapjurkje
Sexy hoor En dikke billen zijn juist mooi
pi_58820036
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
Nieuw haar + kleding
Leuk je haar, alleen lijk je er wel jonger door (zegt zij die ouder is dan Sylvana en altijd 16-18 word geschat )
En wat die jurkjes betreft, probeer anders eens een model kokerrok of een skinnyjeans,
want volgens mij zijn je benen vrij dun (dat had ik eerst ook) en dan een shirt tot op je heupen en dan net onder je borsten wat strakker. En bij je buik wijd, bijvoorbeeld een wijd mannen overhemd. Nu lijk je een beetje vierkant in die jurkjes terwijl dat helemaal niet hoeft.
pi_58820063
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk

Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:

[ afbeelding ]
Deze is echt prachtig Krijgen we nog een aanfoto
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien .
Dat heb ik volgens mij al eens laten zien
pi_58820071
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta op onverwachte foto's altijd met: mond vol, ogen dicht, nonchalante houding, etc. en als ik een foto van mezelf maak zorg ik wel dat bovenstaande niet gebeurt!
Ja OK, maar altijd die getuite lipjes en die handen in de zij... Ik moest er gewoon om lachen

Conleche, gaan we eens meeten? Kom je een keer eten als ik mijn kitchen gear compleet heb?
pi_58820134
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Leuk je haar, alleen lijk je er wel jonger door (zegt zij die ouder is dan Sylvana en altijd 16-18 word geschat )
En wat die jurkjes betreft, probeer anders eens een model kokerrok of een skinnyjeans,
want volgens mij zijn je benen vrij dun (dat had ik eerst ook) en dan een shirt tot op je heupen en dan net onder je borsten wat strakker. En bij je buik wijd, bijvoorbeeld een wijd mannen overhemd. Nu lijk je een beetje vierkant in die jurkjes terwijl dat helemaal niet hoeft.
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
pi_58820143
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben 62.1, oftewel, 1 kg kwijt in 2 weken
En wat fijn dat er eindelijk weer eens iets afgaat!
pi_58820235
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn voeten doen enorm zeer . Ik ben wel blij met m'n goede conditie, want ik moest in 2 minuten tijd praktisch het hele station in Amersfoort doorrennen op hoge hakken
O suffie wij dames hebben altijd een plat paar schoenen aan tot we op de hoek zijn van waar we heen gaan en dan gaan de hakken pas aan en de platte schoenen in de tas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')