ik heb in de winter nachthemden met lange mouwen aan... heb wel 4 van die flanellen pyama's, maar heb het deze winter niet koud genoeg gehad om ze aan te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
Ik slaap in m'n nakie. Zomers dan. In de winter heb ik flanellen pijama's aan en sokken!
Top Sylvana.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik slaap altijd naakt, of het moet echt heel erg koud zijn, dan trek ik een xxl t-shirt aan.
Ik ben weer terug van de diëtist. Verteld hoe het de afgelopen 2 weken gegaan is en ze vond dat ik op de goede weg ben en alles al goed inpas in mn dagelijks leven. En hebben het ggehad over extern eten, pauzeren tijdens het eten en bewust etenWeer allemaal materiaal en oefeningen mee naar huis gekregen, zo maar eens een speciaal mapje voor maken, zodat ik alles netjes bij elkaar heb
En ze vond dat ik best trots op mezelf mocht zijn dat ik met Peters moeder verjaardag heel lang niks genomen heb van de hapjes en toen maar 1 toastje met brie, ipv zo'n beetje de hele brie zoals eerst. Vond ze best knap al, omdat we het nog niet over feestdagen gehad hebben ( komt de volgende keer)
Leuk! Gefeliciteerd! Ik drink sinds eh. twee weken geen alcohol meer en mr date al een jaar niet dus dat komt ook goed uit. En hij doet aan dezelfde sport en wil echt echt echt NOOIT dik worden dus let hij nu al op z'n eten en z'n drank gebruik. (of maccie of alcoholquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen
Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik naar achteren kijk, zie ik heul wel dikke billendus ik héb dikke billen
Sexy hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zo een kort jurkje heb ik nog nooit gehadis mn slaapjurkje
![]()
Leuk je haar, alleen lijk je er wel jonger door (zegt zij die ouder is dan Sylvana en altijd 16-18 word geschatquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
Nieuw haar + kleding
Deze is echt prachtigquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk
Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:
[ afbeelding ]
Dat heb ik volgens mij al eens laten zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien.
Ja OK, maar altijd die getuite lipjes en die handen in de zij...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta op onverwachte foto's altijd met: mond vol, ogen dicht, nonchalante houding, etc. en als ik een foto van mezelf maak zorg ik wel dat bovenstaande niet gebeurt!
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juistquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Leuk je haar, alleen lijk je er wel jonger door (zegt zij die ouder is dan Sylvana en altijd 16-18 word geschat)
En wat die jurkjes betreft, probeer anders eens een model kokerrok of een skinnyjeans,
want volgens mij zijn je benen vrij dun (dat had ik eerst ook) en dan een shirt tot op je heupen en dan net onder je borsten wat strakker. En bij je buik wijd, bijvoorbeeld een wijd mannen overhemd. Nu lijk je een beetje vierkant in die jurkjes terwijl dat helemaal niet hoeft.
En wat fijn dat er eindelijk weer eens iets afgaat!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben 62.1, oftewel, 1 kg kwijt in 2 weken
O suffie wij dames hebben altijd een plat paar schoenen aan tot we op de hoek zijn van waar we heen gaan en dan gaan de hakken pas aan en de platte schoenen in de tasquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn voeten doen enorm zeer. Ik ben wel blij met m'n goede conditie, want ik moest in 2 minuten tijd praktisch het hele station in Amersfoort doorrennen op hoge hakken
Als je het bij je taille wat strakker doet? In ieder geval,quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
Als daar tijd voor is zekerquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Deze is echt prachtigKrijgen we nog een aanfoto
![]()
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vindenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valt
Nou, ik heb die vraag anders al vaak zat gehad hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valt
Vermoedelijk wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:![]()
[..]
Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vinden
Bij sommige mensen zie je het pas na 6 maanden oid. En daarvoor helemaal niets. Vooral mensen met sterke buikspierenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel!
Al vond ik die van eergisteren wel schokkend:
- onbekende op feestje: En, hoelang moet je nog
- Ik nog meer dan drie maanden
- Zij (na blik op buik) écht?
Toen dacht ik even: oh-ow, zou ik gaan ontploffen?
Zonder alcohol is alles net zo leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou hij anders je nummer vragen, je de hele dag door sms-en en een tweede en derde date doen?
Na twee leuke dates volgen er meer lijkt me. Vanavond heb ik er ook weer een, al is dat niet echt, omdat het al bijna twee maanden is denk ik (hou een datum nooit zo precies bij...). Ik ga geen alcohol drinken, want dat gaat vast op je abdominaal vet zitten en dat moet juist weg! Maar met cola light is een bandje vast ook leuk.
* veiligheidsspeldje krijgt een flashback naar het beschimmelde kunstgebit dat gisteren nodig in de steradent gezet moest worden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ben sinds 11 uur wakker:
Ontbijt 4 chocotofs
en nu dan een mix van blauwe en groene Turkse yoghurt(200 gram oid. en er zit wel veel vet in die blauwe, 10%, maar zoveel calorieën is het ook weer niet. Eigenlijk. Vet is goed
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |