abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:35:41 #203
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59012729
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
yes ik heb een afrij datum
en die ga je ons niet vertellen zeker
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:42:07 #204
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59012930
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12
ik ben geen apha geen beta maar een gamma oid
Gamma was toch psychologie/filosofie enzo?

Ik ben een echte beta. Talen en dingen met gevoel/emotie boeien me echt totaal niet, en ik kan helemaal enthousiast worden van exacte wetenschapsdingen. En ik kan niet met vrouwen omgaan .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59013520
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gamma was toch psychologie/filosofie enzo?

Ik ben een echte beta. Talen en dingen met gevoel/emotie boeien me echt totaal niet, en ik kan helemaal enthousiast worden van exacte wetenschapsdingen. En ik kan niet met vrouwen omgaan .
Ik ben een echte beta. Maar wel een met een tic voor talen enzo. Het enige waar ik niet warm voor loop, is economie/bedrijfskunde-dat soort dingen. Te suf, te vanzelfsprekend. Ofzo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:16:14 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59013574
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:
Uhm -marz- ik moet van de diëtist per dag 6 boterhammen eten

2 als ontbijt en dan 4 tussen de middag

In het begin is het lastig, maar na een tijdje went het wel.

Voor volwassenen wordt ook 5-7 boterhammen per dag aanbevolen door het Voedingscentrum.

Dus ik denk dat de meesten van jullie hier te weinig brood eten en te weinig vezels binnenkrijgen daardoor. Als ik soms lees dat mensen maar 2 broodjes of een paar crackers eten.

Ik ben klaar met strijken en mn kamer opruimen. Nog ff een paar minuten rustig zitten en dan naar Peter
Ja, maar die richtlijnen van het Voedingscentrum zijn bestemd voor mensen die niet hoeven af te vallen .
Dus als je wilt afvallen moet je daar wel onder gaan zitten. Als ik 6 boterhammen per dag eet val ik geen grammetje af, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:17:15 #207
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59013595
economie heeft me ook nooit echt geboeid...
bedrijfskunde an sich, hmwah, maar in combinatie nu, met het oog op de it, vind ik het wel heel interessant...
Doei.
pi_59014492
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:
Uhm -marz- ik moet van de diëtist per dag 6 boterhammen eten

2 als ontbijt en dan 4 tussen de middag

In het begin is het lastig, maar na een tijdje went het wel.

Voor volwassenen wordt ook 5-7 boterhammen per dag aanbevolen door het Voedingscentrum.

Dus ik denk dat de meesten van jullie hier te weinig brood eten en te weinig vezels binnenkrijgen daardoor. Als ik soms lees dat mensen maar 2 broodjes of een paar crackers eten.

Ik moet er echt niet aan denken om zoveel boterhammen te eten
Zoals vanmiddag had ik echt veel liever een salade
En te weinig vezels, misschien maar heb er geen last van
pi_59014643
Wat is te weinig vezels dan?

De laatste tijd worden we heel erg met voedingsvezels om de oren geslagen. Vroeger had nooit iemand het over voedingsvezels. Maargoed. Ik at altijd veel brood, denk ik iets van 8 boterhammen per dag (met pindakaas), maar toen studeerde ik nog en woonde op kamers: fietsen, bijbaantjes, etc.

Nu zit ik de hele dag op kantoor
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59014858
Voedingsvezels zijn essentieel voor een optimale werking van de maag en darmen. Ze kunnen een behoorlijke hoeveelheid water opnemen waardoor het volume voedsel in de maag/darm toeneemt en het verzadigingsgevoel langer blijft. Vezels prikkelen, door hun hoge mate van onverteerbaarheid, ook de darmen en stimuleren en activeren zo de peristaltiek van het darmstelsel. Zij zouden de darmen ook beschermen tegen kanker. Tenslotte vertragen vezels ook de doorgang van het voedsel door het spijsverteringsstelsel heen, waardoor de persoon geneigd is minder te eten.

Het mooi kotsende meisje.
pi_59014981
Wat ik bedoel is: we eten al ons hele leven vezels, waarom moet dat ineens zo expliciet

Ik vind altijd dat men 'normaal' moet eten.

Wisten jullie trouwens dat jonge kinderen zelf een supergevarieerd, evenwichtig dieet kunnen samenstellen? Als je ze zelf laat kiezen wat ze willen eten, maken ze gezonde keuzes. Zij luisteren nml. nog naar de signalen die hun lichaam geeft.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:33:28 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59015239
Ik eet trouwens vezelrijke crackers, dus ik krijg helemaal niet weinig vezels binnen . Weet iedereen hier er elke ochtend een bolus van 500 gram uit te persen?

Zo, mevrouw is nu op weg naar Groningen en om 18 uur ga ik richting centrum. Ben er helemaal klaar voor en ik zie er zeer appetijtelijk uit, al zeg ik het zelf .
Niet meer actief op Fok!
pi_59015258
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet trouwens vezelrijke crackers, dus ik krijg helemaal niet weinig vezels binnen . Weet iedereen hier er elke ochtend een bolus van 500 gram uit te persen?

Zo, mevrouw is nu op weg naar Groningen en om 18 uur ga ik richting centrum. Ben er helemaal klaar voor en ik zie er zeer appetijtelijk uit, al zeg ik het zelf .
Foto's !
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:36:41 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59015299
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Foto's !
Wel gvd. Die vraag had ik natuurlijk zien aankomen, maar ik heb nu even geen zin in fotogedoe. Sorry . Miss dat ik later nog even een foto maak in deze outfit .
Het is een hempje van m'n moeder en normaal gesproken draagt mijn moeder afgrijselijke dingen, maar dit staat mij zó leuk en nadat ik dat tig keer gezegd had, zei ze ineens: "Als je het zo leuk vindt, mag je het hebben!" .
Niet meer actief op Fok!
pi_59015314
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel gvd. Die vraag had ik natuurlijk zien aankomen, maar ik heb nu even geen zin in fotogedoe. Sorry . Miss dat ik later nog even een foto maak in deze outfit .
Het is een hempje van m'n moeder en normaal gesproken draagt mijn moeder afgrijselijke dingen, maar dit staat mij zó leuk en nadat ik dat tig keer gezegd had, zei ze ineens: "Als je het zo leuk vindt, mag je het hebben!" .
Je maakt ons (of tenminste mij) wel erg nieuwsgierig
In ieder geval veel plezier vanavond
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:38:34 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59015341
Thx. Ik ga nog even series kijken en wachten tot het 18 uur is .
Fijne avond iedereen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:44:17 #217
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59015428
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:

de jaloezie
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:44:34 #218
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59015434
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Thx. Ik ga nog even series kijken en wachten tot het 18 uur is .
Fijne avond iedereen .
veel plezier geniet ervan!
Doei.
pi_59016482
Morgen eindelijk mijn nieuwe jurkje aan (die van de foto hier)
Hij zat wel alweer losser terwijl ik niet echt ben afgevallen
Misschien morgen avond dat er nog een foto van mij in het jurkje komt

Nu ff lekker een avondje niets doen en de finale van Hollands got talent kijken (heel fout I know)
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:45:31 #220
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59016781
quote:

[..]

Foto's !
Ik dacht heel even dat het over deel 1 van de post ging . Gelukkig dacht Viking daar zelf niet aan .

Fijne avond allemaal
pi_59017434
Viking veel plezier met je spannende date ik denk dat je straalt.

De eerste avond deze week dat ik nergens heen ga, ff lekker ontspannen en m'n national geographic en quest lezen op het balkon.

Avondeten heb ik niet echt (foei!).
pi_59018040
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef -marz- het volgende:
Wat ik bedoel is: we eten al ons hele leven vezels, waarom moet dat ineens zo expliciet
Omdat mensen nu niet genoeg vezels eten?

'On average, North Americans consume less than 50% of the dietary fiber levels required for good health. In the preferred food choices of today's youth, this value may be as low as 20%, a factor considered by experts as contributing to the obesity crisis seen in many developed countries'

Vandaar dat het er nu zo ingestampt wordt. Ik eet iedere dag 2-4 sneetjes roggebrood dus ik kom wel aan de dagelijkse hoeveelheid, en geloof mij maar, dat merk ik ook echt

Ik ben net naar de film El Orfanato geweest en ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen
pi_59019395
quote:

[..]

Foto's !
Van de bolus
(al zag ik dat chicolate die grap al had gemaakt )
pi_59019411
ik heb vezel tabletten!
pi_59019423
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Van de bolus
(al zag ik dat chicolate die grap al had gemaakt )
Nee van een mooie vrouw
pi_59019706
Pardon, wij zijn toch geen North Americans? Wij Nederlanders hebben een heel ander dieet dan Amerikanen.

Voedingsvezels zijn gewoon overrated, net als pro-biotica en daarvoor werden we doodgegooid met calcium. Als je geen melk zou drinken zou je nog voor je 30ste uit elkaar vallen door botontkalking. Toen bleek dat melk helemaal niet zoveel doet voor de hoeveelheid calcium in je lichaam, zelfs dat melk helemaal niet "goed voor elk" is en was de hype weer over.
Ook was er nog vitamine C, moest je daar 1000mg van eten per dag. Inmiddels weten we dat te veel vitamine C tot niergruis kan leiden, dus is dat weer afgezwakt.

En nu zijn er dus de "vezels", de sleutel tot een slank en succesvol leven. Vroeger kocht je gewoon een pak crackers, nu koop je een pak "vezelrijke" crackers die ook nog eens duurder zijn dan "gewone" crackers
Mijn mama vertelde mij vroeger al dat ik bruin brood en groente moest eten omdat ik anders harde keutels ging poepen dus ik zeg, niets nieuws onder de zon en ik zeg: men moet gewoon normaal en gevarieerd eten.
pi_59020014
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef -marz- het volgende:
Pardon, wij zijn toch geen North Americans? Wij Nederlanders hebben een heel ander dieet dan Amerikanen.

Voedingsvezels zijn gewoon overrated, net als pro-biotica en daarvoor werden we doodgegooid met calcium. Als je geen melk zou drinken zou je nog voor je 30ste uit elkaar vallen door botontkalking. Toen bleek dat melk helemaal niet zoveel doet voor de hoeveelheid calcium in je lichaam, zelfs dat melk helemaal niet "goed voor elk" is en was de hype weer over.
Ook was er nog vitamine C, moest je daar 1000mg van eten per dag. Inmiddels weten we dat te veel vitamine C tot niergruis kan leiden, dus is dat weer afgezwakt.

En nu zijn er dus de "vezels", de sleutel tot een slank en succesvol leven. Vroeger kocht je gewoon een pak crackers, nu koop je een pak "vezelrijke" crackers die ook nog eens duurder zijn dan "gewone" crackers
Mijn mama vertelde mij vroeger al dat ik bruin brood en groente moest eten omdat ik anders harde keutels ging poepen dus ik zeg, niets nieuws onder de zon en ik zeg: men moet gewoon normaal en gevarieerd eten.
Nee het was een voorbeeld, en er staat ook nog wat in over andere westerse landen. En hoewel we hier geloof ik nog een stuk meer groenten en bruin brood eten begint Nederland qua eetpatroon geloof ik erg op Amerika te lijken. En hoevaak hoor je hier van mensen met een spastische darm? Dan zijn die extra vezels wel goed voor je. Al ben ik het wel met je eens dat sommige dingen een beetje gehyped worden.
pi_59020508
Spastische darm is een verzamelnaam voor onverklaarde darmklachten, die sterk samenhangen met psychische factoren. Of extra vezels eten goed is voor mensen die er last van hebben, is maar de vraag. Het klinkt allemaal als: hoe meer vezels, hoe beter. Terwijl, als je eens gaat kijken wat voedingsvezels nou eigenlijk zijn, kan je je voorstellen dat je er misschien niet te veel van moet eten. Het is een soort lijm; taai en onverteerbaar spul. Er zal ongetwijfeld weer een moment komen dat 1 of ander onderzoek aantoont dat we moeten oppassen met voedingsvezels

Als truie antivezelaanhanger heb ik vanavond een wit bolletje gegeten
pi_59020551
Ik zet hier ff een tvp

Heb mijn ongezonde levensstijl van de afgelopen jaren (het luie studentenleven jeweets) ingeruild voor 3x/week naar de gym en op m'n eten proberen te letten.

Ik had een BMI van rond de 26 (1.78 bij 82kg) maar wil daar toch wel 10-12kg af hebben.

Ben nu 7 weken bezig en ik schat dat ik ongeveer 2-3kg vet kwijt ben, maar omdat ik bij de gym begonnen ben met cardio en work-out, zit ik zo ongeveer nog op hetzelfde gewicht. Daarnaast was ik gewend op m'n gewicht te meten 's ochtends vroeg voor het ontbijt etc. en nu meet ik aan het eind van de dag, na het avondeten en met een volledig bezweet shirt nog aan. Tevens dus op een andere weegschaal (wat ook nog best eens wat wil uitmaken).

Omdat ik dus eigenlijk totaal niet weet hoeveel ik nu exact aan vetmassa kwijt ben na 7 weken sporten en op m'n voeding letten heb ik me nu maar voorgenomen om dan maar vanaf nu elke keer na het sporten even m'n gewicht te meten en op te schrijven.

Overigens heb ik nog maar 2 maandjes te gaan hier (vd 4) en daarna zal er weinig van sporten komen, omdat ik dan wat rond ga reizen. Maar in 2 maanden moet er toch wel wat te bereiken zijn
pi_59021506
Welkom en succes!
pi_59021594
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef -marz- het volgende:
als je het over aardappelen, vlees en groente hebt heb je gelijk. Echter hoeveel NLers eten dit nog? Ik ken er exact 0

Iedereen eet hier precies hetzelfde als ik normaal doe iig
pi_59022133
Jij hebt de afgelopen jaren dan ook een ongezonde levensstijl gehanteerd (het luie studentenleven jeweets). En je maakt wel een heule ouderwetse denkfout door te stellen dat NLers geen AVG eten omdat jij er geen kent. En dan zit je nog aan de andere kant van de oceaan ook? Sorry dat is niet heel overtuigend.

Anyway, als we op die toer gaan: ik ken exact 0 Nederlanders die geen volkorenbrood en groente eten. Waarmee je in principe al aan je "aanbevolen hoeveelheid" vezels komt.
pi_59022233
Hoe dan ook succes met slank de zomer in
pi_59022447
Heel veel mensen die ik ken, en ik
Eten gewoon AVG
pi_59022492
Die aardappelen he. In de supermarkt.
Die eh. ZIJN D AAR GEWOON VOOR DE SIER HAHAHAAHAHA DIE ZIJN NEP :d :d:d:d:!!!1!!!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:49:20 #236
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59023204
PF
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59023910
Ik krijg zo'n goede aardappeloogst dit jaar, ik voel het aan m'n water en het loof staat er al prachtig bij!!
Heb ook al haske vaak sla uit eigen tuin gehad. En bieslook.
Wat het aller, állerlekkerste is, als je wat aardappels hebt gerooid, je de kleintjes eruitpikt (die zijn echt klein he, ter grootte van een knikker zeg maar. Die was je even, gooit ze met schil en al in het water, heel even koken en dan serveren als borrelhapje met een beetje mosterdmayo. Heerlijk!!
pi_59023952
O o conleche, wat ben je toch een culinaire koningin.
pi_59024287
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:23 schreef -marz- het volgende:
O o conleche, wat ben je toch een culinaire koningin.
Vandaar mijn neiging tot enige molligheid
pi_59027839
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:21 schreef conleche het volgende:

Wat het aller, állerlekkerste is, als je wat aardappels hebt gerooid, je de kleintjes eruitpikt (die zijn echt klein he, ter grootte van een knikker zeg maar. Die was je even, gooit ze met schil en al in het water, heel even koken en dan serveren als borrelhapje met een beetje mosterdmayo. Heerlijk!!
Klinkt érg lekker inderdaad!

Ik moetopeens weer aan vroeger denken. Dan moest ik op zaterdag nieuwe aardappels schrappen voor de hele familie voor zondag. (hele familie is: 5 broers, zus, papa en mama, opa die ook bij ons inwoonde en aanhang en vriendjes, meestal een man of 12-14 op zondag, dus véél aardappels schrappen)

Maar dan op zondag... Dan bakte mijn papa héél veel tongetjes en dat met nieuwe aardappeltjes met botersaus
pi_59027912
Goedemorgen

Ik moet eigenlijk verslagen maken maar heb geen zin, heb gisteren tekenboeken gekocht en gisteren ook al een sphinx getekend. Denk dat ik daar mooi mee verder ga
pi_59027947
Goedemorgen

Leuk, tekenen. Ik kan absoluut niet tekenen maar zou het wel graag willen.

Vanmorgen was ik dik 75.0 kg. Dat is een BMI van 23,15.

Terwijl als ik 74.0 kg zou wegen, is mijn BMI 22,80. Wat veel beter klinkt dan 23,15.
pi_59027957
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:50 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen

Leuk, tekenen. Ik kan absoluut niet tekenen maar zou het wel graag willen.

Vanmorgen was ik dik 75.0 kg.
Ik ben ook echt niet geweldig hoor (ook al heb ik kunstacademie gedaan) maar vind het vooral gewoon leuk om te doen

Heb je iets raars gegeten afgelopen dagen?
pi_59027964
Ja, pannenkoeken met kaas en jam
pi_59027985
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:54 schreef -marz- het volgende:
Ja, pannenkoeken met kaas en jam
Als ik pannenkoeken eet, kan ik er op rekenen dat de drie dagen daarna de weegschaal zéker anderhalve KG uitslaat naar boven. Daarna verdwijnt het wel weer. Geen idee wat dat is met pannenkoeken?
pi_59028060
Dank je freecell dat geeft me weer goede hoop

Pannenkoeken blazen zich volgens mij op in je buik ofzo. Ik ging een keer een yogalesje doen nadat ik pannenkoeken gegeten had. Dat ging gewoon niet. Ik kreeg het benauwd en warm en duizelig. Dames uit het klasje vroegen wat ik gegeten had en toen gingen ze allemaal veelbetekenend knikken zo van: ahaaa! Herkenbaar!

Anyway, ik heb de stoute (hardloop) schoenen toch maar weer uit de kast getrokken. ff een klein rondje hollen. Ben wel verkouden met een productieve hoest dus het zal wel strompelen en rochelen worden!
pi_59028304
Zo dat viel best mee eigenlijk voor weer een eerste keer.
2km gelopen, waarvan de laatste paar honderd meter lekker uitgewandeld (lees: ik kon niet meer).

Aan het eind tijdens het wandelen kwam een flinke hoofdpijn opzetten en pijn in m'n schouder, allemaal gifstoffen die heerlijk vrijkwamen

Eigenlijk wil ik nu een paar liter water wegklokken maar vanwege problemen met de waterleiding moet ik alles eerst 3 minuten koken. Om nou een paar liter thee achterover te knallen
pi_59028327
63 kg! echt ongelofelijk hoe snel het opeens gaat, juist nu ik er wat minder mee bezig ben. Ik had eerst als streefgewicht 62 kg ingevuld omdat ik vorig jaar zomer zoveel woog voordat ik de pil nam, maar herinnerde me dat ik me met 65 kg eigenlijk nog beter in m'n vel voelde. Mensen vonden me met 62 kg een beetje magertjes (en ikzelf ook), dus wil nu niet zo heel veel meer afvallen, ben al blij dat ik weer goed in m'n broeken van vorig jaar pas

Goeiemorgen trouwens.
pi_59028803
Haske goed SDB!!

Ik ga nu een dagje sauna doen met m'n moeder. D'r zit ook eten bij, hoop dat dat een beetje lekker en gezond is! Ik was vanochtend 200 gram aangekomen, maar ik woog me pas nadat ik al 2 koppen koffie ophad, dus ik denk dat ik zo ongeveer gelijk ben gebleven. Morgen maar weer even serieus wegen...

Viking: hoe was het????
pi_59029127
Viking wordt net wakker in de armen van een schone dame ?

Gefeli sdball. Wat is jouw geheim?
pi_59029191
hoi!

wat fijn SDB!

en goedemorgen enzo

hier ook een 71,8 vanochtend ondanks de Lemon Merengue Pie die Leintjeuh gisteren gemaakt had, die ter surprise ook bij Vork was, waar we heerlijk vegetarisch gegeten hebben
Ja doei.
pi_59029212
'Ontbijtproducten geen vervanger voor boterham'

en ik maar lekker ontijten met cruesli en yoghurt
Ja doei.
pi_59029280
Thanks! Enne mijn geheim, tsja heb ik niet! Ik eet op dit moment gewoon wat ik lekker vind en toevallig is dat nog best gezond...en als ik een keer trek heb in iets slechts eet ik het ook en dan de rest van de dag wat minder of een balansdagje de volgende dag.

Ik ben ook benieuwd Viking!
pi_59029563
Voor kinderen he, MoBlo. Ken je die pakken kindercornflakes enzo, verbaast me niets dat daar veel suiker in zit.

Dat klinkt geweldig sdb ik geloof ook dat je het beste kan eten waar je lichaam om vraagt.

Ik merk bij mezelf dat ik eigenlijk nooit echt zin heb ik vlees. Daarom denk ik dat ik vegetarier zou moeten zijn. Alleen ik vind BBQ'en zo leuk en gezellig en ik eet wel graag vis, of kipfilet op brood.
pi_59029803
ik ga zodadelijk de buurman vermoorden

kloteteringtyfusbuurman met zn muziek die écht zo hard staat dat ik het net zo hard hoor als wanneer ik het zélf op had staan op ergens richting max-volume

Shakira
Madonna
Celine Dion

ik ga zo wég!
Ja doei.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:58:52 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59030802
* Viking84 is terug. Het was leuk, zowel gisteravond en vanochtend als vannacht . Eten viel helaas wat tegen: ik had taaie struisvogelbiefstuk en een bot mes . Vanochtend nog even naar het Groninger museum geweest en een uurtje geleden heb ik haar uitgezwaaid. Ik weet alleen niet of het wel wat wordt. Ik vind haar zeer aangenaam gezelschap, maar ik ben niet echt verliefd ofzo. Denk ook niet dat dat nog komt. Naja, we zullen wel zien .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:05:06 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59030902
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 11:52 schreef -marz- het volgende:
Viking wordt net wakker in de armen van een schone dame ?

Lol. Om 9:00 ofzo al hoor .
Wat ik wél heel genant vond trouwens: we zaten in een hotel en er werd gebeld dat het ontbijt dadelijk zou worden bezorgd. Zij kleedde zich aan en ik stom genoeg niet. Ik voelde me best wel opgelaten toen er twee kamermeisjes binnen kwamen met ontbijt terwijl ik nog spiernaakt onder de lakens lag en al helemaal toen ik even later opstond en zag dat er allemaal ondergoed en andere kledingstukken door de kamer verspreid lagen . Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59030918
Zat ik er toch helamaal niet naast toen ik zei dat je aan het wakker worden was in de armen van een schone dame

Ondanks weinig vlinders was het wel erg gezellig begrijp ik
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht? .
Dat jullie woeste lesbische seks hadden gehad en nu trek hadden in ontbijt
pi_59030948
Klinkt alsof je een leuke date hebt gehad Renske
Jammer dat de kriebels er niet zijn...
pi_59031078
Mijn vriendje is weer thuis! Heb hem lekker ingestopt en nu gaat hij fijn een dutje doen (moest vanmorgen om half 5 opstaan)
pi_59031233
Leuk Viking wel jammer idd dat je niet echt vlinders hebt, maar je moet het even aankijken vind ik,je was eerst zo enthousiast!

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 31-05-2008 14:32:37 ]
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:31:18 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59031291
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Viking wel jammer idd dat je niet echt vlinders hebt, maar je moet het even aankijken vind ik, je was eerst zo enthousiast!
Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiast . Dus ik zie vooralsnog zeker geen reden om er een punt achter te zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_59031354
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiast . Dus ik zie vooralsnog zeker geen reden om er een punt achter te zetten .
Oke, ja, niet dat ik daar eigenlijk iets over moet zeggen hoor, als ik niet verliefd ben zet ik er namelijk al wel snel een punt achter. Maar kreeg het advies van m'n moeder

Zometeen werken, en daarna oppassen...bah helemaal geen zin in. Maargoed fijne dag verder iedereen
pi_59031569

de buurman is nog stééds keihard muziek aan het draaien wilde een filmpje kijken, maar ja.. hè.. met ABBA op de achtervoorgrond...

ik hoop dat hij straks denkt 't is genoeg... aanbellen helpt niet.. gaat één nummer zachter en dan weer hard
Ja doei.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 15:24:44 #265
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59031972
MoBlo, kun je er niet gewoon iets van zeggen? Paar keer diep ademhalen en gewoon vriendelijk vragen of de muziek zachter kan.

Mocht hij niet willen meewerken, kun je altijd nog de politie bellen.
pi_59032004
Sjaak, de buurman, is niet echt voor rede vatbaar als 't om zn muziek gaat, en de politie is al zovaak geweest, het helpt allemaal niet echt iets

maar *klopt af* het is nu stil! Dus ga even een poging wagen met de film '27 dresses' ofzo
Ja doei.
pi_59032506
Ik ben echt lui vandaag.......moet nog zoveel verslagen maken de komende 2 weken maar wil niet vandaag
Ben wel al creatief bezig geweest met tekenen en breien
En ben me aan het klaarmaken voor een feestje, ook altijd leuk de voorbereiding

Denk dat ik morgenavond maar weer serieus ga werken
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:10:31 #268
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59032749
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Sjaak, de buurman, is niet echt voor rede vatbaar als 't om zn muziek gaat, en de politie is al zovaak geweest, het helpt allemaal niet echt iets

maar *klopt af* het is nu stil! Dus ga even een poging wagen met de film '27 dresses' ofzo
Na 3 x mogen ze zijn stereo in beslag nemen hoor

In dat geval zou ik de woningbouw stalken en bijhouden wanneer hij het doet... heeft bij mij goed geholpen. Na een allerlaatste gesprek tussen een zeer asociale buurvrouw die niet wilde luisteren, mij en de woningbouw, is asociale buurvrouw een week later verhuisd

Toen ik erachter kwam heb ik een rondedans gemaakt door de kamer
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:24:46 #269
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59035216
Ik heb net zulke leuke foto's gemaakt van de poezen
pi_59035242
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Sweet
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:42:48 #271
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59035524
Ja hé?

Meer fotospam

En ik wil dat mijn vriend komt want ik heb honger
  zaterdag 31 mei 2008 @ 18:43:47 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59035543
Lief Ewelina .

Ik heb niet zo'n trek vandaag. Vanochtend uitgebreid ontbijt gehad en dat was ook meteen de lunch. Heb nu dus alleen twee koppen champignonsoep op en eet zo dadelijk nog een appel en wat druiven.
Morgen ook nog even balansen. Denk dat de schade van dit weekend sowieso wel mee valt, zoveel heb ik ook weer niet gegeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_59035834
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Aaahw Wat lief
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:47:42 #274
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59036673
Mijn vriend is er Nu staan de kipspareribs op het vuur, zo gaan de japanse groenten de wok in en dan de aardappels de magnetron in. Pofaardappels

Toetje: aarbeien!
pi_59038645
Jeminee, ik heb na een dagje sauna weer realiteitsbesef: de gemiddelde Nederlander ziet er niet uit als Doutzen Kroes of zelfs maar Lieke van Lexmond. Dat idee krijg je een beetje door de TV en al die leuke glossy blaadjes. De gemiddelde Nederlander (iig de gemiddelde saunabezoeker) ziet er meer uit als Sugar Lee Hooper. Wat een lelijkheid bij elkaar zeg.

Er wordt veel te weinig gesport in Nederland. Zelfs jonge meisjes zijn al helemaal uitgezakt en hebben al belachelijk veel putjes op hun kont en benen, je kan er potdomme over bugelskieën.
Mannen idem dito: bierbuiken all over the place. (Nee meneer het maakt niet uit of u een grote of kleine piemol heeft, uw buik hangt er toch voor...)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 mei 2008 @ 22:40:14 #276
163650 Greys
pi_59039586
Ik zat me in het andere topic al af te vragen hoe je dagje was geweest, maar ik zie het al
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59043676
Ik vind de sauna daarom altijd wel verfrissend en goed voor mijn zelfbeeld, héérlijk!
Ik ben nooit de dikste en óók nooit bijna de dikste En ik ben niet de enige met striae, met een buik die niet strak is en met putjes in m'n kont

Wat ook opvalt; soms zie je die mensen dan met kleren aan na het saunabezoek en dan zijn ze eigenlijk helemaal niet écht lelijk. Dus hey, dan val ik ook best mee met kleren aan

Eigenlijk zou je tieners moeten verplichten af en toe naar de sauna te gaan als tegenhanger van MTV, glossy's en dergelijke
  zondag 1 juni 2008 @ 10:05:19 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59044110
Goedemorgen ,

Ondanks niet supergezond weekendje toch weer 100 gram kwijt sinds vrijdag. Nog maar 800 gram en ik heb een gezond BMI .
Gisteravond alleen maar twee koppen soep en wat fruit gehad ivm balansen. Vandaag weer normaal eten. Nu eerst yoghurt en vanavond pasta met groenten .

Overigens was ik in juli 2007 voor het laatst zo licht . Ik heb gewoon bijna een jaar zo goed als stil gestaan.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 11:10:02 #279
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59044655
Ik heb een grote hekel aan de sauna, dus daar ben ik nog nooit geweest. En ik zal er waarschijnlijk ook nooit komen.

Vanavond ben ik lui: ik ga eten bestellen. Heb niks meer in huis en anders moet ik eerst boodschappen doen en ik moet nog heel veel leren
  zondag 1 juni 2008 @ 11:15:23 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59044720
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een grote hekel aan de sauna, dus daar ben ik nog nooit geweest. En ik zal er waarschijnlijk ook nooit komen.

Vanavond ben ik lui: ik ga eten bestellen. Heb niks meer in huis en anders moet ik eerst boodschappen doen en ik moet nog heel veel leren
Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 11:17:21 #281
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59044745
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee! .
Idem

Om dezelfde reden haat ik de zonnebank. Iew
  zondag 1 juni 2008 @ 11:18:56 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59044770
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:17 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Idem

Om dezelfde reden haat ik de zonnebank. Iew
Samen in ons blootje in zee springen dan? . Of sloeg die 'idem' daar niet op? .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 11:27:50 #283
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59044916
Ik bedoel dat ik er hetzelfde over denk

Maar je brengt me wel op ideeën!
  Vis een optie? zondag 1 juni 2008 @ 11:35:49 #284
70532 loveli
N
pi_59045023
Helemaal eens met Conleche. Kinderen spelen tegenwoordig niet meer buiten, maar worden voor het gemak voorzien van dvd-oppas. Makkelijk, dan blijven ze netjes op de bank zitten met chips en cola en pa en ma hoeven zich geen zorgen te maken over wat ze buiten doen.

Even een vraagje aan iedereen die zo leuk aan het daten is, hoe krijg je iemand zo ver dat 'ie je mee uit vraagt? Heb hier een probleempje dat er veel interesse is, maar weinig initiatief. Slecht voor de lijn, want de doos chocola lokt
crap in = crap out
  zondag 1 juni 2008 @ 11:38:26 #285
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59045057
Eh, gewoon zelf vragen werkt meestal goed hoor
  Vis een optie? zondag 1 juni 2008 @ 11:41:26 #286
70532 loveli
N
pi_59045099
Ik kan zelf de deur open doen, een spijker in de muur slaan en m'n auto repareren, maar stiekem ben ik een ontzettend ouderwetse vrouw. He Tarzan, me Jane.
crap in = crap out
  zondag 1 juni 2008 @ 11:43:21 #287
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59045132
Daar ben ik al lang geleden vanaf gestapt... alle vriendjes die ik had heb ik zelf versierd
pi_59045133
Hij vroeg eigenlijk gewoon: heb je zin een keer iets te gaan drinken, en daarna is het een beetje vanzelf gegaan. Maar anders inderdaad gewoon zelf vragen!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:02:08 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59045401
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Ewelina het volgende:
Eh, gewoon zelf vragen werkt meestal goed hoor
Dat dus.
Zet dat Tarzan en Jane-gedoe uit je hoofd, dat is verouderd .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:15:58 #290
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59045615
Ik zou nooit een jongen mee uit durven vragen hoor . Ik mag nog zo verliefd zijn, ik vertik het de eerste stap te zetten omdat ik veel te verlegen ben . Mijn vriend was alleen net zo verlegen ...
  zondag 1 juni 2008 @ 12:17:51 #291
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59045641
Ja, zo schiet het dus ook niet op hé!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:18:57 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59045660
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een jongen mee uit durven vragen hoor . Ik mag nog zo verliefd zijn, ik vertik het de eerste stap te zetten omdat ik veel te verlegen ben . Mijn vriend was alleen net zo verlegen ...
Toch moet één van jullie de eerste stap zetten, omdat je anders alleen maar misverstanden in het leven roept. Je blijft je dan van elkaar afvragen of de ander je wel leuk vindt etc.
Ik heb het fout zien gaan bij Mark, niet bij mezelf gelukkig, omdat ik me op den duur wel over m'n schroom heen durf te zetten.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 juni 2008 @ 12:31:08 #293
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59045857
quote:
Op zondag 1 juni 2008 12:17 schreef Ewelina het volgende:
Ja, zo schiet het dus ook niet op hé!
Hmmm ja misschien wel slecht advies van mij.
loveli: dit heb je niet gelezen .

(bij mij is het uiteindelijk wel goedgekomen. Ik kon niet over mijn verlegenheid komen en werd er helemaal gek van. Mijn redenatie: als ie me leuk genoeg vindt, vraagt ie vanzelf wel iets. Op die manier wel een keer een jongen misgelopen, wat achteraf maar goed ook was . Vriendje nu kon wel over zn verlegenheid heenkomen en eind goed al goed .)
  Vis een optie? zondag 1 juni 2008 @ 12:51:34 #294
70532 loveli
N
pi_59046235
Het is deels verlegenheid, maar het grootste probleem is toch de rolverdeling. Ik wil hem best tegemoetkomen (en dat doe ik verdorie ook), maar hij moet toch echt het initiatief nemen. Mijn grootste probleem is dat ik minder handig ben dan sommige vrouwen, die er gewoon zelf voor zorgen dat de man die stap zet.
En Tarzan-Jane verouderd? Ach, dat ben ik zelf ook.
crap in = crap out
  zondag 1 juni 2008 @ 12:59:20 #295
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59046409
Waarom per sé die rolverdeling? We leven niet meer in de Middeleeuwen of de 17e/18e eeuw hoor
Stuur anders gewoon een mailtje of een smsje ofzo, dat is al minder eng

(zei zij die bij de 3e date gewoon maar zei dat ze ontzettend veel zin had om haar date te zoenen )
  Vis een optie? zondag 1 juni 2008 @ 13:02:46 #296
70532 loveli
N
pi_59046474
Omdat ik een man wil die ervoor zorgt dat ik me vrouw voel. Simpel.

Nogmaals, ik ga geen initiatief nemen, maar heb wat meer handigheid nodig om hem aan te sporen.

Maar genoeg hierover, ik ga een rondje Evy-en.
crap in = crap out
  zondag 1 juni 2008 @ 13:07:02 #297
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59046532
quote:
Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef loveli het volgende:
Omdat ik een man wil die ervoor zorgt dat ik me vrouw voel. Simpel.
En dat kan niet als je hem zelf mee uitvraagt? Ik heb me nooit de man gevoeld in een relatie hoor.
Z e k e r niet met mijn huidige vriend, die super lief en galant is!

Ik begrijp het niet Je vrouwelijk voelen in een relatie heeft imho hier weinig mee te maken.

(Al wil ik wel per sé ten huwelijk gevraagd worden. Dat dan weer wel )
  zondag 1 juni 2008 @ 17:28:50 #298
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59051714
Damn, zijn we allemaal bang om het topic dicht te gooien?
pi_59051788
Nee Fok! doet stom
Ik heb trouwens een erg leuk weekend gehad met vriendje
Die ik trouwens min of meer mee heb uitgevraagd toen de 1e keer
Ik vroeg van wanneer hij mij eens mee uit ging vragen
pi_59051880
ik denk het?
Ja doei.
pi_59051894
nieuwe katje is lief
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo