Gamma was toch psychologie/filosofie enzo?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12
ik ben geen apha geen beta maar een gammaoid
Ik ben een echte beta. Maar wel een met een tic voor talen enzo. Het enige waar ik niet warm voor loop, is economie/bedrijfskunde-dat soort dingen. Te suf, te vanzelfsprekend. Ofzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gamma was toch psychologie/filosofie enzo?![]()
Ik ben een echte beta. Talen en dingen met gevoel/emotie boeien me echt totaal niet, en ik kan helemaal enthousiast worden van exacte wetenschapsdingen. En ik kan niet met vrouwen omgaan.
Ja, maar die richtlijnen van het Voedingscentrum zijn bestemd voor mensen die niet hoeven af te vallenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:
Uhm -marz- ik moet van de diëtist per dag 6 boterhammen eten
2 als ontbijt en dan 4 tussen de middag
In het begin is het lastig, maar na een tijdje went het wel.
Voor volwassenen wordt ook 5-7 boterhammen per dag aanbevolen door het Voedingscentrum.
Dus ik denk dat de meesten van jullie hier te weinig brood eten en te weinig vezels binnenkrijgen daardoor. Als ik soms lees dat mensen maar 2 broodjes of een paar crackers eten.
Ik ben klaar met strijken en mn kamer opruimen. Nog ff een paar minuten rustig zitten en dan naar Peter
Ik moet er echt niet aan denken om zoveel boterhammen te etenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:35 schreef Sylvana het volgende:
Uhm -marz- ik moet van de diëtist per dag 6 boterhammen eten
2 als ontbijt en dan 4 tussen de middag
In het begin is het lastig, maar na een tijdje went het wel.
Voor volwassenen wordt ook 5-7 boterhammen per dag aanbevolen door het Voedingscentrum.
Dus ik denk dat de meesten van jullie hier te weinig brood eten en te weinig vezels binnenkrijgen daardoor. Als ik soms lees dat mensen maar 2 broodjes of een paar crackers eten.
Foto's !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet trouwens vezelrijke crackers, dus ik krijg helemaal niet weinig vezels binnen. Weet iedereen hier er elke ochtend een bolus van 500 gram uit te persen?
Zo, mevrouw is nu op weg naar Groningen en om 18 uur ga ik richting centrum. Ben er helemaal klaar voor en ik zie er zeer appetijtelijk uit, al zeg ik het zelf.
Wel gvd. Die vraag had ik natuurlijk zien aankomen, maar ik heb nu even geen zin in fotogedoe. Sorryquote:
Je maakt ons (of tenminste mij) wel erg nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel gvd. Die vraag had ik natuurlijk zien aankomen, maar ik heb nu even geen zin in fotogedoe. Sorry. Miss dat ik later nog even een foto maak in deze outfit
.
Het is een hempje van m'n moeder en normaal gesproken draagt mijn moeder afgrijselijke dingen, maar dit staat mij zó leuk en nadat ik dat tig keer gezegd had, zei ze ineens: "Als je het zo leuk vindt, mag je het hebben!".
de jaloeziequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet trouwens vezelrijke crackers, dus ik krijg helemaal niet weinig vezels binnen. Weet iedereen hier er elke ochtend een bolus van 500 gram uit te persen?
veel plezierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Thx. Ik ga nog even series kijken en wachten tot het 18 uur is.
Fijne avond iedereen.
Ik dacht heel even dat het over deel 1 van de post gingquote:
Omdat mensen nu niet genoeg vezels eten?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef -marz- het volgende:
Wat ik bedoel is: we eten al ons hele leven vezels, waarom moet dat ineens zo expliciet
Nee van een mooie vrouwquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Van de bolus
(al zag ik dat chicolate die grap al had gemaakt)
Nee het was een voorbeeld, en er staat ook nog wat in over andere westerse landen. En hoewel we hier geloof ik nog een stuk meer groenten en bruin brood eten begint Nederland qua eetpatroon geloof ik erg op Amerika te lijken. En hoevaak hoor je hier van mensen met een spastische darm? Dan zijn die extra vezels wel goed voor je. Al ben ik het wel met je eens dat sommige dingen een beetje gehyped worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef -marz- het volgende:
Pardon, wij zijn toch geen North Americans? Wij Nederlanders hebben een heel ander dieet dan Amerikanen.
Voedingsvezels zijn gewoon overrated, net als pro-biotica en daarvoor werden we doodgegooid met calcium. Als je geen melk zou drinken zou je nog voor je 30ste uit elkaar vallen door botontkalking. Toen bleek dat melk helemaal niet zoveel doet voor de hoeveelheid calcium in je lichaam, zelfs dat melk helemaal niet "goed voor elk" is en was de hype weer over.
Ook was er nog vitamine C, moest je daar 1000mg van eten per dag. Inmiddels weten we dat te veel vitamine C tot niergruis kan leiden, dus is dat weer afgezwakt.
En nu zijn er dus de "vezels", de sleutel tot een slank en succesvol leven. Vroeger kocht je gewoon een pak crackers, nu koop je een pak "vezelrijke" crackers die ook nog eens duurder zijn dan "gewone" crackers
Mijn mama vertelde mij vroeger al dat ik bruin brood en groente moest eten omdat ik anders harde keutels ging poepen dus ik zeg, niets nieuws onder de zon en ik zeg: men moet gewoon normaal en gevarieerd eten.
als je het over aardappelen, vlees en groente hebt heb je gelijk. Echter hoeveel NLers eten dit nog? Ik ken er exact 0quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:17 schreef -marz- het volgende:
Pardon, wij zijn toch geen North Americans? Wij Nederlanders hebben een heel ander dieet dan Amerikanen.
Vandaar mijn neiging tot enige molligheidquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:23 schreef -marz- het volgende:
O o conleche, wat ben je toch een culinaire koningin.
Klinkt érg lekker inderdaad!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:21 schreef conleche het volgende:
Wat het aller, állerlekkerste is, als je wat aardappels hebt gerooid, je de kleintjes eruitpikt (die zijn echt klein he, ter grootte van een knikker zeg maar. Die was je even, gooit ze met schil en al in het water, heel even koken en dan serveren als borrelhapje met een beetje mosterdmayo. Heerlijk!!
Ik ben ook echt niet geweldig hoor (ook al heb ik kunstacademie gedaan) maar vind het vooral gewoon leuk om te doenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:50 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen![]()
Leuk, tekenen. Ik kan absoluut niet tekenen maar zou het wel graag willen.
Vanmorgen was ik dik75.0 kg.
Als ik pannenkoeken eet, kan ik er op rekenen dat de drie dagen daarna de weegschaal zéker anderhalve KG uitslaat naar boven. Daarna verdwijnt het wel weer. Geen idee wat dat is met pannenkoeken?quote:
Lol. Om 9:00 ofzo al hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:52 schreef -marz- het volgende:
Viking wordt net wakker in de armen van een schone dame ?
Dat jullie woeste lesbische seks hadden gehad en nu trek hadden in ontbijtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat moeten die meisjes wel niet hebben gedacht?![]()
.
Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiastquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk Vikingwel jammer idd dat je niet echt vlinders hebt, maar je moet het even aankijken vind ik, je was eerst zo enthousiast!
Oke, ja, niet dat ik daar eigenlijk iets over moet zeggen hoor, als ik niet verliefd ben zet ik er namelijk al wel snel een punt achter. Maar kreeg het advies van m'n moederquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds enthousiast. Maar anders enthousiast. Meer een soort van ik-zie-haar-graag-en-ik-wil-graag-leuke-dingen-met-haar-doen-maar-ik-ben-niet-verliefd enthousiast. Dus ik zie vooralsnog zeker geen reden om er een punt achter te zetten
.
Na 3 x mogen ze zijn stereo in beslag nemen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
Sjaak, de buurman, is niet echt voor rede vatbaar als 't om zn muziek gaat, en de politie is al zovaak geweest, het helpt allemaal niet echt iets
maar *klopt af* het is nu stil! Dus ga even een poging wagen met de film '27 dresses' ofzo
Sweetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net zulke leuke foto's gemaakt van de poezen
Aaahwquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb net zulke leuke foto's gemaakt van de poezen
Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb een grote hekel aan de sauna, dus daar ben ik nog nooit geweest. En ik zal er waarschijnlijk ook nooit komen.
Vanavond ben ik lui: ik ga eten bestellen. Heb niks meer in huis en anders moet ik eerst boodschappen doen en ik moet nog heel veel leren
Idemquote:Op zondag 1 juni 2008 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit in de sauna geweest. Niet omdat ik me schaam voor m'n lijf, maar omdat ik het gewoon veel te warm en broeierig vind. Nee, dan spring ik liever in m'n blootje in de zee!.
Samen in ons blootje in zee springen dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Idem
Om dezelfde reden haat ik de zonnebank. Iew
Dat dus.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Ewelina het volgende:
Eh, gewoon zelf vragen werkt meestal goed hoor
Toch moet één van jullie de eerste stap zetten, omdat je anders alleen maar misverstanden in het leven roept. Je blijft je dan van elkaar afvragen of de ander je wel leuk vindt etc.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou nooit een jongen mee uit durven vragen hoor. Ik mag nog zo verliefd zijn, ik vertik het de eerste stap te zetten omdat ik veel te verlegen ben
. Mijn vriend was alleen net zo verlegen ...
Hmmm ja misschien wel slecht advies van mij.quote:
En dat kan niet als je hem zelf mee uitvraagt?quote:Op zondag 1 juni 2008 13:02 schreef loveli het volgende:
Omdat ik een man wil die ervoor zorgt dat ik me vrouw voel. Simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |