abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59007441
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:33 schreef -marz- het volgende:
Pedagogische wetenschappen krijgt dezelfde statistiek als psychologie. En dat wordt wel zó ontzettend uitgekauwd in allerlei werkgroepen, werkcolleges, steunwerkgroepen en extra kneuzensteunwerkgroepen dat je wel een hele erge moet zijn om het niet te snappen
Moet wel eerst een statistiek tentamen doen om aangenomen te worden
Dus kan niet eerst naar allerlei colleges en steungroepen
pi_59007487
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik een echte alfa ben, weet wel dat ik wiskunda altijd wel interessant vond (was tenminste logisch, tenminste in mijn ogen)

Statistiek is echter lang niet altijd logisch.
Waarom wordt nu deze test gebruikt en niet die? Waarom is er voor de (volgens mij arbitraire) grens van n=50 gekozen, waarom moet je delen door n plus of min 1 en niet 2 of gewoon alleen n
Maar ik kan het wel hoor
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:38:31 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007518
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Statistiek is echter lang niet altijd logisch.
Waarom wordt nu deze test gebruikt en niet die? Waarom is er voor de (volgens mij arbitraire) grens van n=50 gekozen, waarom moet je delen door n plus of min 1 en niet 2 of gewoon alleen n
Maar ik kan het wel hoor
Mark was in eerste instantie van plan om zich te verdiepen in het hoe en waarom van bepaalde formules, maar daar is 'ie al héél gauw mee gestopt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007530
Ik ben een echte alfa. Ik had op de middelbare school wel een 9 voor m'n CE Wiskunde, maar ben daarna Engels gaan studeren en heb nooit meer statistiek gehad. Nu pas weer, voor m'n afstudeeronderzoek, heb ik het nodig. En wat doe je dan? Juist dan stap je naar je wiskundedocentcollega om je te helpen. Werkt als een trein .

Oh en ik heb m'n P in één keer gehaald en heb eerlijk gezegd nog nooit een hertentamen hoeven te maken , ik ben gewoon een nerd denk ik . En wat krijg je dan? Dat de school waar je sollicteert je "nog wel wat jong vindt" als je gewoon netjes je opleiding doet in de tijd die er voor staat. Vijf jaar dus, in mijn geval.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 10:40:25 ]
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:40:28 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007567
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben een echte alfa. Ik had op de middelbare school wel een 9 voor m'n CE Wiskunde, maar ben daarna Engels gaan studeren en heb nooit meer statistiek gehad. Nu pas weer, voor m'n afstudeeronderzoek, heb ik het nodig. En wat doe je dan? Juist dan stap je naar je wiskundedocentcollega om je te helpen. Werkt als een trein .
Als je een 9 voor je CE Wiskunde haalt ben je dus écht geen alfa.
Stomme nepalfa! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007597
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Stomme nepalfa! .
Vast WiA1
pi_59007616
Ja maar wiskunde op 't VWO is wel even wat anders dan statistiek op de universiteit... en ik moet eerlijk toegeven dat ik over dat wiskunde-examen nog weken heb wakker gelegen omdat ik echt er van overuigd was dat ik een 2 had gehaald.. en toen was 't een 9. Dus ik kon het wel, maar hoe? Geen idee!

Oh en 't was Wiskunde A1,2. Puh .

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 10:43:01 ]
pi_59007647
Ik ben wel een echte alfa, vind al die betavakken echt helemaal niks Heb dan ook cultuur en maatschappij gedaan met examenvakken Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en economie1.

Heb mn P op 6 punten na niet in 1 jaar gehaald, maar dat vond ik niet zo boeiend, wilde toch niet naar de uni ofzo Maarja, als ik daarna gewoon was doorgegaan was ik nu ook aan het afstuderen, en nu ga ik na de zomervakantie weer naar de tweede
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:45:14 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007675
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja maar wiskunde op 't VWO is wel even wat anders dan statistiek op de universiteit... en ik moet eerlijk toegeven dat ik over dat wiskunde-examen nog weken heb wakker gelegen omdat ik echt er van overuigd was dat ik een 2 had gehaald.. en toen was 't een 9. Dus ik kon het wel, maar hoe? Geen idee!

Oh en 't was Wiskunde A1,2. Puh .
Ik was echt bereslecht in wiskunde A1,2. Heb het afgesloten met een 6, terwijl ik statistiek heb afgesloten met een 8. Moet er wel bij zeggen dat ik heel wat meer tijd heb gestoken in statistiek dan in al die wiskundelessen bij elkaar. Toen had ik zoiets van: 'ik snap het niet, laat maar zitten', maar dit keer las ik het net zo vaak door tot ik het wél snapte . Ik denk dat het op de middelbare school ook een stukje gemakzucht is geweest dus. Was toch niet van plan om ooit nog wat aan wiskunde te doen, dus ik ging liever m'n woordjes voor Engels leren .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:47:33 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007722
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben wel een echte alfa, vind al die betavakken echt helemaal niks Heb dan ook cultuur en maatschappij gedaan met examenvakken Nederlands, Engels, Frans, Duits, geschiedenis en economie1.

Heb mn P op 6 punten na niet in 1 jaar gehaald, maar dat vond ik niet zo boeiend, wilde toch niet naar de uni ofzo Maarja, als ik daarna gewoon was doorgegaan was ik nu ook aan het afstuderen, en nu ga ik na de zomervakantie weer naar de tweede
Als je goed bent in economie, ben je dan wel een echte alfa?
Ik vond economie ook erg leuk en ik was er ook goed in, met name in management & organisatie (was een bijvak voor mij). Als ik niet zo tegendraads was geweest tijdens mijn studiekeuze, was ik misschien wel commerciële economie / marketing gaan studeren .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007769
Economie was dan (mss. samen met duits) juist het enige vak op de middelbare school waar ik echt helemaal nièts mee heb. Toch M&O gedaan voor m'n eindexamen omdat 'het wel goed was enig besef op dat vlak mee te krijgen'.
pi_59007775
Ik heb economie zo snel als het kon laten vallen. Ik ben twee keer echt in slaap gevallen tijdens de economieles, dat zegt genoeg denk ik . Ik had trouwens een 5,5 voor m'n Engels eindexamen, wat maar weer eens het verschil tussen Engels op de middelbare school en de studie Engels aangeeft. M'n lerares Engels heeft zich zelfs nog hardop staan vertwijfelen of dat wel zo'n verstandige keuze was .

Of zou het eraan hebben gelegen dat ik enorm veel tijd heb verloren tijdens dat examen omdat m'n antwoordblaadje verschoven was en ik dus ongeveer een half uur in paniek heb zitten piekeren over rare antwoorden die helemaal niet bij de tekst pasten die ik aan het lezen was.
Ja. Dat is best logisch als je het verkeerde blaadje erbij hebt ja .

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2008 10:51:04 ]
pi_59007877
Maar weer ff ontopic
Weinig zin in eten dus vanmiddag maar een salade met feta
pi_59007886
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je goed bent in economie, ben je dan wel een echte alfa?
Ik vond economie ook erg leuk en ik was er ook goed in, met name in management & organisatie (was een bijvak voor mij). Als ik niet zo tegendraads was geweest tijdens mijn studiekeuze, was ik misschien wel commerciële economie / marketing gaan studeren .
Ik was er niet goed in hoor, maar met C&M was economie1 verplicht. Heb het afgelsoten met een 6, voor mn CE had ik een 5.3 ofzo.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:56:37 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007925
We zitten idd best veel offtopic te kletsen hier. Kennelijk vertrouwen de modjes ons zó dat ze het niet nodig vinden af en toe mee te lurken .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007947
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
We zitten idd best veel offtopic te kletsen hier. Kennelijk vertrouwen de modjes ons zó dat ze het niet nodig vinden af en toe mee te lurken .
Is toch gezellig

Alleen wordt ik zenuwachtig van dit onderwerp
pi_59007952
Ik zie mezelf als een echte alfa, ik weet nog dat ik in havo 5 geen wiskunde meer had maar wel een herkansingstoets moest maken (cijfer kwam dan gelijk op je examenlijst te staan). Maanden voor geleerd, en een 4 M'n enige onvoldoende

Economie heb ik een beetje moeite mee gehad, maar vond ik wel erg leuk en haalde daar dan ook weer goeie cijfers voor. En ik doe nu media & informatie management dus je hebt het sowieso wel nodig
pi_59007957
Gisteren ook niemand gezien geloof ik, dat viel wel anders te omschrijven dan offtopic
pi_59007981
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Is toch gezellig

Alleen wordt ik zenuwachtig van dit onderwerp
Sorry, ik ben in principe geen spellingsnazi
Maar hier wordt ik toch echt wel verdrietig van hoor

Logisch dat je zenuwachtig wordt van dingen als eindexamens.
pi_59008041
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Sorry, ik ben in principe geen spellingsnazi
Maar hier wordt ik toch echt wel verdrietig van hoor

Logisch dat je zenuwachtig wordt van dingen als eindexamens.
volgens mij ben je wel een spellingsnazi op Fok!
Maar goed je mag op me blijven letten maar er gaat hier niets veranderen en ga me ook niet weer verdedigen
Dus als je me als dom blondje wil zien mag dat
pi_59008124
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij ben je wel een spellingsnazi op Fok!
Maar goed je mag op me blijven letten maar er gaat hier niets veranderen en ga me ook niet weer verdedigen
Dus als je me als dom blondje wil zien mag dat
Je bent helemaal niet blond, dat is vrij bekend hoor
Maar het is ook zelfbescherming . Als ik het regelmatig fout zie, herkent mijn brein het op een bepaald moment niet meer als afwijkend en dan doe ik het zelf ook fout ...
pi_59008131
Oja Viking dat herinner ik me nu weer, waarom dacht je dat ik hoogblond was?
pi_59008167
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je bent helemaal niet blond, dat is vrij bekend hoor
Maar het is ook zelfbescherming . Als ik het regelmatig fout zie, herkent mijn brein het op een bepaald moment niet meer als afwijkend en dan doe ik het zelf ook fout ...
Eigenlijk ben ik wel blont hoor
Maar ik zou het fijn vinden als je mij er niet steeds uitpikt ik weet dat ik de enige ben die hier spelingsfouten maakt
Maar dat komt omdat ik meestal 3 dingen tegelijker tijd aan het typen ben en ja dan krijg je domme fouten
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:08:05 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008173
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vorm me gewoon een bepaald beeld bij usernames . Zit geen logica achter, oid.

En o ja, ik wilde niet op dat 'wordt ik' reageren . Dat VS bang is dat ze die fouten zelf overneemt vind ik dan wél weer treurig .
Niet meer actief op Fok!
pi_59008188
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik weet ook nog wel een foto van Viking met blond haar, maar laatst die met bruin haar was veel leuker en ik denk wel dat die van laatst geverfd was
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik vorm me gewoon een bepaald beeld bij usernames . Zit geen logica achter, oid.

En o ja, ik wilde niet op dat 'wordt ik' reageren . Dat VS bang is dat ze die fouten zelf overneemt vind ik dan wél weer treurig .
Ik kan me een paper herinneren waarin dit onderzocht is en er bleek ook een grond van waarheid in te zitten.
pi_59008217
- dubbelpost enzo -
Moet ik toch het verschil leren vinden tussen quoten en wijzigen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:15:17 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008329
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik weet ook nog wel een foto van Viking met blond haar, maar laatst die met bruin haar was veel leuker en ik denk wel dat die van laatst geverfd was
Bedoel je deze foto?

Hoewel mijn haarkleur door de jaren heen inderdaad donkerder is geworden (vgl de foto hieronder, daar was ik veel blonder), ben ik toch nog steeds blond . Ik heb m'n haar dus niet geverfd .

Ik denk dat ik nog wel eens lichtbruin word, net als mijn broer die ook ooit blond was.

Edit: wat een jaren 80-interieur op die jeugdfoto . Dat was niet, en ik herhaal: niet, bij ons thuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_59008357
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, iedereen weet dat het fout is (tenminste ga ik vanuit)
En ben ik echt de enige die hier spellingsfouten maakt?
pi_59008428
Wat een cutie-pie ben je daar!! Ik was vroeger ook lichtblond en nu is het peper en zout.

(ik was heel vroeger op school ook niet zo goed in wiskunde. Raar genoeg had ik wel een 9 voor biologie, dus helemaal alfa was ik dan toch weer niet. Maar wiskunde boeide me niks en biologie vond ik machtig interessant, misschien dat het daar door kwam.)
pi_59008461
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Stomme nepalfa! .
ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12
ik ben geen apha geen beta maar een gamma oid
pi_59008487
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12
ik ben geen apha geen beta maar een gamma oid
Je bent goed in klussen?
pi_59008504
Viking: misschien was het toen zomer en was je haar daardoor lichter, maar er stond me iets bij van jou met flink lichter haar dan op die foto en ook behoorlijk rode koontjes. Je zag er toen veel minder gelukkig uit dan nu i.i.g
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:23:16 #183
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008513
whihi over alfa's gesproken

belt er net iemand op

"ja.. ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er staat: alleen van mensen geboren voor 1958, kan ik dan reageren als ik 21 ben?"

Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:23:40 #184
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008522
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je bent goed in klussen?
ik moest lachen
Doei.
pi_59008582
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, iedereen weet dat het fout is (tenminste ga ik vanuit)
En ben ik echt de enige die hier spellingsfouten maakt?
nee ik maak er ook heel veel maar die ziet niemand
pi_59008638
Ik ben goed in bioloige en economie maar dat vind ik saai
goed in wiskunde a
matijg/redelijk in wiskunde b
goed in aardrijkskunde gereschiedenis nederlands engels
scheikunde vind ik dan ook nog redelijk interessant maar natuurkunde vind ik echt vreselijk!
en duits/frans/spaans/italaiaans/etc gaat ook altijd wel goed
pi_59008682
Heule late tvp !
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:32:03 #188
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008708
ja, nu issie bijna vol

en oh ja.. balansdagen zijn écht nodig, maar wel ehm.. kut straks even wat fruit halen, dat was weer op
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:37:18 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008836
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: misschien was het toen zomer en was je haar daardoor lichter, maar er stond me iets bij van jou met flink lichter haar dan op die foto en ook behoorlijk rode koontjes. Je zag er toen veel minder gelukkig uit dan nu i.i.g
Oh, nou dan weet ik het niet .
Was het een close up of een 'hele' foto? Heb namelijk wel een foto van mezelf in m'n sportkleren geplaatst, vorig jaar ergens .
En er zijn ook wel foto's van mij in zomeroutfit, maar toen keek ik juist wel heel blij volgens jullie .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:38:12 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008860
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
biologie vond ik machtig interessant, misschien dat het daar door kwam.)
Ik vond biologie zo nu en dan ook bést interessant .

Foei Renske!! .
Niet meer actief op Fok!
pi_59008874
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, nou dan weet ik het niet .
Was het een close up of een 'hele' foto? Heb namelijk wel een foto van mezelf in m'n sportkleren geplaatst, vorig jaar ergens .
En er zijn ook wel foto's van mij in zomeroutfit, maar toen keek ik juist wel heel blij volgens jullie .
Volgens mij waren het de sportkleren. Maar best lang geleden idd.
En je hebt het nu ècht te pakken he
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:38:59 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59008878
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:

belt er net iemand op

"ja.. ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er staat: alleen van mensen geboren voor 1958, kan ik dan reageren als ik 21 ben?"

.
En wat zei jij: "D'oh, natúúrlijk niet?! ".
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:40:33 #193
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59008924
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
En wat zei jij: "D'oh, natúúrlijk niet?! ".
ik kon alleen maar een verbaasde 'ehm.. néé' met een zacht hoog stemmetje uitbrengen uit gevoel van plaatsvervangende schaamte
Doei.
pi_59009540
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:

belt er net iemand op

OMG, das wel heel erg zeg

Ik heb net mn sleutels ingeleverd bij de klant waar ik niet meer hoef te werken en hij moest nog een paar keer tekenen, dus dat is ook afgehandeld nu. Daarna nog ff bij de bloemist 2 plantjes gekocht, dus mn vensterbank ziet er weer gezellig uit

Zo eten:
2 sneetjes brood met kaas en komkommer
1 snee brood met philadelphia paprika en kruiden light
1 snee brood met 20+ smeerkaas met magere ham

daarna hier in huis opruimen en schoonmaken enzo en dan naar Peter toe

[ Bericht 4% gewijzigd door _Hestia_ op 30-05-2008 12:41:08 ]
pi_59010208
ik heb 1 gezien van resnke in haar huis na het sporten met sportkleding
en 1 bij het louvre in Parijs
pi_59010953
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:30 schreef Baseke het volgende:
Heule late tvp !
Zelfde.
pi_59012083
Syl dat zijn 4 boterhammen?

Mijn lunch was 3 crackers, beetje sneue lunch. Maar ik sta wel heel erg op non-actief vandaag, dus het valt wel mee.

Misschien een troost voor Miss_S: ik heb collega's die net als ik academisch geschoold zijn én dagelijks rapportages schrijven voor klanten, die evengoed -dt fouten maken. Ik niet, ben een taalpurist
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:16:44 #198
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59012238
ik had er ook wel 4 opgekund

maar heb er maar 2 genomen
Doei.
pi_59012516
Ik kan wel een hele koe opeten
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59012517