Bedoel je deze foto?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik weet ook nog wel een foto van Viking met blond haar, maar laatst die met bruin haar was veel leuker en ik denk wel dat die van laatst geverfd was

Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, iedereen weet dat het fout is (tenminste ga ik vanuit)quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vorm me gewoon een bepaald beeld bij usernames. Zit geen logica achter, oid.
En o ja, ik wilde niet op dat 'wordt ik' reageren. Dat VS bang is dat ze die fouten zelf overneemt vind ik dan wél weer treurig
.
ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je een 9 voor je CE Wiskunde haalt ben je dus écht geen alfa.
Stomme nepalfa!.
Je bent goed in klussen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik had een 9.6 op m'n cse havo wa12
ik ben geen apha geen beta maar een gammaoid
nee ik maak er ook heel veel maar die ziet niemandquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo, iedereen weet dat het fout is (tenminste ga ik vanuit)
En ben ik echt de enige die hier spellingsfouten maakt?
Oh, nou dan weet ik het nietquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: misschien was het toen zomer en was je haar daardoor lichter, maar er stond me iets bij van jou met flink lichter haar dan op die foto en ook behoorlijk rode koontjes. Je zag er toen veel minder gelukkig uit dan nu i.i.g
Ik vond biologie zo nu en dan ook bést interessantquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:19 schreef conleche het volgende:
biologie vond ik machtig interessant, misschien dat het daar door kwam.)
Volgens mij waren het de sportkleren. Maar best lang geleden idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, nou dan weet ik het niet.
Was het een close up of een 'hele' foto? Heb namelijk wel een foto van mezelf in m'n sportkleren geplaatst, vorig jaar ergens.
En er zijn ook wel foto's van mij in zomeroutfit, maar toen keek ik juist wel heel blij volgens jullie.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
whihiover alfa's gesproken
belt er net iemand op
"ja.. ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er staat: alleen van mensen geboren voor 1958, kan ik dan reageren als ik 21 ben?"![]()
![]()
ik kon alleen maar een verbaasde 'ehm.. néé' met een zacht hoog stemmetje uitbrengen uit gevoel van plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En wat zei jij: "D'oh, natúúrlijk niet?!".
OMG, das wel heel erg zegquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
whihiover alfa's gesproken
belt er net iemand op
"ja.. ik ben niet zo goed in rekenen, maar als er staat: alleen van mensen geboren voor 1958, kan ik dan reageren als ik 21 ben?"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |