abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:15:49 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59006978
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:15 schreef Faithy het volgende:

[..]

dat zei ik
Hihi.
Maar ik zei het eerder .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:16:27 #127
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59007000
altijd weer die potten

oh wacht, dit is KLB niet
Doei.
pi_59007039
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:14 schreef Faithy het volgende:

[..]

je hoeft ook niet in een jaar je P te halen om naar de uni te mogen, zolang je hem maar hebt

en als je hem pas volgend jaar haalt, of pas in december bijvoorbeeld, kun je als het meezit altjid nog instromen in het lente-semester in februari.

als je mág komen, dan mag je komen, of je nu 1 of 2 jaar over die P hebt gedaan
Ja dat wist ik inderdaad al maar ik typte het verkeerd
Ik bedoelde meer dat het misschien een beetje stom is als je je P niet in een jaar kan halen om dan nog naar de uni te gaan

En ik ga eerst nog een maand mijn best doen en dan verder kijken ik heb er sowieso zin in
pi_59007048
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben zelf in februari ingestroomd, ik vond het niet echt een aanrader want je loopt gewoon een half jaar achter. Tenzij er echt een speciale februari instroom is, dus dat je gewoon met de vakken begint die de reguliere eerstejaars in september krijgen, en februari instromers in februari. Maar zoiets is er zelden.
Ik heb ook een februari-instroom gedaan met spw, en qua stage is het helemaal niet handig. Als je jaarstage moet doen, dan heb je dus 2 maanden vakantie tussen je stage in, ben je er 2 maanden uit, dat is echt totaal niet handig
pi_59007101
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb ook een februari-instroom gedaan met spw, en qua stage is het helemaal niet handig. Als je jaarstage moet doen, dan heb je dus 2 maanden vakantie tussen je stage in, ben je er 2 maanden uit, dat is echt totaal niet handig
Je kan toch ook géén zomervakantie nemen
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:20:07 #131
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59007107
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja dat wist ik inderdaad al maar ik typte het verkeerd
Ik bedoelde meer dat het misschien een beetje stom is als je je P niet in een jaar kan halen om dan nog naar de uni te gaan

En ik ga eerst nog een maand mijn best doen en dan verder kijken ik heb er sowieso zin in
als ze daar over gaan zeuren dan zou ik een andere uni zoeken hoor..

de tijd waarin je je P haalt zegt niets over je leerkwaliteiten. En dan nog: een HBO-P is toestemming, hoe dan ook Daarbij hoeven zij niet te weten of je wél of niet je best hebt gedaan om je P in één keer te halen
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:20:49 #132
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59007131
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Je kan toch ook géén zomervakantie nemen
zomervakantie is overrated....

... houd ik mezelf voor omdat ik de hele zomer op herkansingen mag zitten, dénk ik
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:24:01 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007179
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:
Ga je daarna niet meer je best doen dan? Als je op de uni zit begint het pas .

En het zal de uni worst zijn hoe lang jij erover doet je HBO P te halen. Ze schijnen het, vanwege de grote uitval, sowieso niet zo op HBO-instromers te hebben. Ik ben ook een HBO-instromer en ik heb betere cijfers gehaald dan mijn meeste medestudenten die van het VWO komen .

Oh ja, we hebben weer Festini sinaasappelijsjes! . Die zijn altijd op hier en gisteren heeft Mark 2 dozen mee genomen .

Ik heb geen zin om iets nuttigs te gaan doen .

* Viking84 is een beetje nerveus voor vanavond
Niet meer actief op Fok!
pi_59007204
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Faithy het volgende:

[..]

als ze daar over gaan zeuren dan zou ik een andere uni zoeken hoor..

de tijd waarin je je P haalt zegt niets over je leerkwaliteiten. En dan nog: een HBO-P is toestemming, hoe dan ook Daarbij hoeven zij niet te weten of je wél of niet je best hebt gedaan om je P in één keer te halen
Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggen
Maar goed als ik het wel haal mag ik heel snel ook voor die statistiek toets gaan leren
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:26:26 #135
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59007232
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

gewoon neuken en niet nadenken maar genieten
Doei.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:26:28 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007234
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggen
Maar goed als ik het wel haal mag ik heel snel ook voor die statistiek toets gaan leren
Statistiek .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007241
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ga je daarna niet meer je best doen dan? Als je op de uni zit begint het pas .

En het zal de uni worst zijn hoe lang jij erover doet je HBO P te halen. Ze schijnen het, vanwege de grote uitval, sowieso niet zo op HBO-instromers te hebben. Ik ben ook een HBO-instromer en ik heb betere cijfers gehaald dan mijn meeste medestudenten die van het VWO komen .

Oh ja, we hebben weer Festini sinaasappelijsjes! . Die zijn altijd op hier en gisteren heeft Mark 2 dozen mee genomen .

Ik heb geen zin om iets nuttigs te gaan doen .

Ik hoorde dat van de HBO instroom inderdaad dus heb wel zin om het tegendeel te bewijzen ga zeker mijn best doen
Ik weet dat het veel werk wordt maar dan gaat het juist het beste bij mij, nu als ik maar half mijn best doe haal ik met gemak 8'en en 9'ens (behalve als ik dan een domme fout maak ) en dat is niet goed voor mijn motivatie
pi_59007256
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik vind het inderdaad ook niets over je leerkwaliteiten zeggenMaar goed als ik het wel haal mag ik heel snel ook voor die statistiek toets gaan leren
Meen je dit nou serieus Ik vind niet dat het àlles zegt, maar dat het niets zegt, vind ik een rare stelling van je...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:28:04 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007264
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:26 schreef Faithy het volgende:

[..]

gewoon neuken en niet nadenken maar genieten
Zo'n opmerking kan ook alleen maar van moblo (en alter ego's) komen hè .
Ik ga een ijsje eten!
Niet meer actief op Fok!
pi_59007268
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Statistiek .
Dus het is leuker dan dat het eruit ziet?
En veel plezier vanavond natuurlijk en niets doen wat ik niet zou doen
pi_59007273
Ik denk dat HBO veel meer werk is, praktisch gezien. Maar WO vereist inzicht. Hoewel dat bij sociale wetenschappen (dat doe je toch?) wel meevalt, het is allemaal heel logisch.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En de gouden tip marz: die is er niet.
Wat?

Het is grappig, ik heb thuis hele studieboeken over veranderingen maken in gezondheidsgedrag.
Maar zelf toepassen
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:29:15 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007293
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus Ik vind niet dat het àlles zegt, maar dat het niets zegt, vind ik een rare stelling van je...
Nou ja, het is niet zo dat je meteen een slechte student bent als je je P niet in één jaar haalt. Je kunt het immers ook druk hebben met bestuurswerk, commissiewerk e.d. Maar als je er geen nevenactiviteiten naast hebt en je haalt het dan niet in één keer, dan wordt het al een ander verhaal.
Dus het zegt niet helemaal niks, nee .
Niet meer actief op Fok!
pi_59007294
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Oke niets is misschien iets te sterk, maar inderdaad zeker niet alles
pi_59007318
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:28 schreef -marz- het volgende:
Ik denk dat HBO veel meer werk is, praktisch gezien. Maar WO vereist inzicht. Hoewel dat bij sociale wetenschappen (dat doe je toch?) wel meevalt, het is allemaal heel logisch.
[..]

Wat?

Het is grappig, ik heb thuis hele studieboeken over veranderingen maken in gezondheidsgedrag.
Maar zelf toepassen
Vooral de (domme) praktijk opdrachten zijn een grote reden waarom ik weg wil
Ik wil pedagogische wetenschappen gaan doen
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:30:57 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007332
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dus het is leuker dan dat het eruit ziet?
Als je een echte alfa bent vind je het waarschijnlijk een drama en je zult vast ook wel eens een traan laten . Probeer er een uitdaging in te zien. Die kun je wel gebruiken gezien het gemak waarmee je achten en negens haalt .
quote:
En veel plezier vanavond natuurlijk en niets doen wat ik niet zou doen
Ik draai die formulering altijd om: Doe alles wat ik niet zou doen (Boy, wat ben ik een wilde hè ).
Niet meer actief op Fok!
pi_59007346
* veiligheidsspeldje heeft haar P trouwens ook niet in een keer gehaald
Dat is w.m.b. ook geen schande, maar ik vind de stof best weleens moeilijk en het is véél.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:32:55 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59007370
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft haar P trouwens ook niet in een keer gehaald
Dat is w.m.b. ook geen schande, maar ik vind de stof best weleens moeilijk.
Ik wel . Wel kantje boord, trouwens . Had in augustus nog een herkansing die ik met een 6 heb gehaald.
Niet meer actief op Fok!
pi_59007397
Pedagogische wetenschappen krijgt dezelfde statistiek als psychologie. En dat wordt wel zó ontzettend uitgekauwd in allerlei werkgroepen, werkcolleges, steunwerkgroepen en extra kneuzensteunwerkgroepen dat je wel een hele erge moet zijn om het niet te snappen
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59007401
Zo, allemaal school studie examenperikelen hier Gefecliteerd aan de zeker-weten-geslaagden! En laat ik me dan ook maar weer eens melden. Ik zit nu op 72 kilo, dat is dus 0,3 kilo minder dan ongeveer een maand geleden. Ik heb het hele afvallen maar even stilgelegd aangezien dat afstuderen zo'n stress oplevert dat ik gewoon gezond en regelmatig eten al moeilijk genoeg vind. Ga maar eens vier dagen in de week om 01:00 nar bed en om 6:15 voor stage er weer uit.. pff.

M'n afstudeeronderzoek is bijna af, gisteravond tot 02:00 doorgewerkt en nu vanaf 07:00 alweer aan de scriptie bezig, die moet vandaag ook af. Maar dat gaat wel lukken denk ik. Verder is stage erg leuk maar ook razend druk en zal ik blij zijn als ik ein-de-lijk klaar ben dit jaar. Over een week of vier moet dat ongeveer zo zijn, en dan kom ik hier een rondedansje doen ga taart uitdelen . Of nee, iets gezonds. Ach nee, fuck it, taart !
pi_59007408
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je een echte alfa bent vind je het waarschijnlijk een drama en je zult vast ook wel eens een traan laten . Probeer er een uitdaging in te zien. Die kun je wel gebruiken gezien het gemak waarmee je achten en negens haalt .
[..]

Ik draai die formulering altijd om: Doe alles wat ik niet zou doen (Boy, wat ben ik een wilde hè ).
Ik weet niet of ik een echte alfa ben, weet wel dat ik wiskunda altijd wel interessant vond (was tenminste logisch, tenminste in mijn ogen)

Wild Child
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')