zelf roepen dat je geslaagd bent, is zelf op de blaren zitten als alle felicitaties onterecht warenquote:
Ik werd gebelt door de mentor tussen die tijd dat je gebeld wordt als je gezakt benquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd als enige geslaagde gebeld door de mentrix(Wel pas 's avonds
). Maar dat komt omdat ik een speciaal was (kwam van het speciaal onderwijs, de enige slechthorende leerling enzo).
wat een genotquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S, wat raar, dat hoort je school zelf te doen vind ik![]()
Zo aankleden en dan naar de universiteit, 't is weer tentamentijd. Volgende week 2 tentamens, week daarna weer 2.
Ja, ik dacht er toen niet echt verder over na want was helemaalquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S, wat raar, dat hoort je school zelf te doen vind ik![]()
Zo aankleden en dan naar de universiteit, 't is weer tentamentijd. Volgende week 2 tentamens, week daarna weer 2.
Ben je geslaagd, wil je de straat oprennen om dat aan iedereen te vertellen, zit je eerst nog een uur aan de foon omdat je de hele klas moet bellenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, ik dacht er toen niet echt verder over na want was helemaalomdat ik geslaagd was
Ik weet eerlijk gezegd niet meer of we het via het schema hebben gedaan.....:Dquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je geslaagd, wil je de straat oprennen om dat aan iedereen te vertellen, zit je eerst nog een uur aan de foon omdat je de hele klas moet bellen.
Of hadden jullie zo'n belschema? (jij belt pietje, pietje belt jantje, jantje belt keesje etc).
Lijkt me sterk eigenlijk dat jij de hele klas moest bellen. Ik zou zeggen: "Doe het lekker zelf. Ik ga m'n tas aan de vlaggenmast hangen!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet meer of we het via het schema hebben gedaan.....:D
Maar het was achteraf gezien wel stom, sowieso dat we gebeld werden
Ik heb gewoon de buik- en striae creme van het Kruitvat en daar zit dat Centella Asiatica ook inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet helemaal waar! Er is een creme met als actieve ingredienden Centella Asiatica en gehydrolyseerd collageen die volgens wetenschappelijk onderzoek wel werkt. Bij dit onderzoek is ook meegewogen dat willekeurig ergens mee smeren ook effect heeft. Zie PubMed voor meer details.
In anti-striae-creme van Vichy zitten deze ingredienten geloof ik ook, maar in lagere concentratie en voor meer geld.
[spam]Naam van het spul: Trofolastin.[/spam]
O ja, van Dr. Vogel heb je Crème Symvita, daar zit ook centella asiatica in. Smeren maar, dames!
Nee want 2 weken later gaat het feest weer verder... met hertentamensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
wat een genot
máár, als het meezit heb je daarna vakantie?
2 weken later alweer herren?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee want 2 weken later gaat het feest weer verder... met hertentamens
Ja, ik weet ook niet wie het bedacht heeftquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
2 weken later alweer herren?
die heb ik aan het eind van de zomerdus kan de hele zomer met een rosé-tje blokken
Ik had altijd m'n cijfer een dag of 2 voor het volgend tentamen, ook lekker motiverendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet wie het bedacht heeftVroeger waren ze idd aan het einde van de zomer, nu krijg je 4 (!!!) dagen voor de her je uitslag van het 1e tentamen
Het zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten, ook al kun je wellicht ook wel in februari instromen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nu meer stress dan met mijn examen
Wil graag mijn P in een jaar halen en daarna naar de universiteit
Maar goed heb ook al mensen gesproken die hun P niet in een jaar haalden maar toch naar de uni gingen dus uiteindelijk kom ik er toch wel
Ja februari zou natuurlijk ook nog kunnenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten, ook al kun je wellicht ook wel in februari instromen?
Je hoeft je p niet in 1 jaar te halen, maar je moet wel je p hebben voor je naar de uni mag.
je hoeft ook niet in een jaar je P te halen om naar de uni te mogen, zolang je hem maar hebtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb nu meer stress dan met mijn examen
Wil graag mijn P in een jaar halen en daarna naar de universiteit
Maar goed heb ook al mensen gesproken die hun P niet in een jaar haalden maar toch naar de uni gingen dus uiteindelijk kom ik er toch wel
dat zei ikquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn als je nog een jaar moet wachten, ook al kun je wellicht ook wel in februari instromen?
Je hoeft je p niet in 1 jaar te halen, maar je moet wel je p hebben voor je naar de uni mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |