Zeker spannend dusquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je zit me te stalken. Ze gaat 's avonds idd niet meer helemaal terug naar huis
.
De rest mag je er zelf bij fantaseren.
Nee we hadden eind van de middag afgesproken, en uiteindelijk zijn we ook wat gaan eten. Volgende week ga ik naar zijn huis, dus dan verwacht ik ook wel dat er iets meer gebeurtquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat schattig! Ik dacht trouwens dat de date vanavond pas was.
Ik heb zonet weer een uurtje met Haar gechat en ik heb helemaal zin in morgen.
in userfotos- hoe zie jij er nu uit zag ik je ook staan.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zeker spannend dus
En de verliefdheid topics staan nu eenmaal in mijn actieve topics
Ja.....en?quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
in userfotos- hoe zie jij er nu uit zag ik je ook staan.
30 m dat is ook nietsquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
30 m gefietst
1 uur gekickbokst
1-2uur waterworstelen/glijbaankruipen etc. @ zwembad
pffff, damn hey, wat zul jij een spierpijn hebben morgen van dat fietsenquote:Op donderdag 29 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
30 m gefietst
Niet helemaal waar! Er is een creme met als actieve ingredienden Centella Asiatica en gehydrolyseerd collageen die volgens wetenschappelijk onderzoek wel werkt. Bij dit onderzoek is ook meegewogen dat willekeurig ergens mee smeren ook effect heeft. Zie PubMed voor meer details.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:41 schreef freecell het volgende:
Trouwens, ik heb wat onderzoekjes gelezen en het maakt geen bal uit of je smeert met striaecrčme, met wolvet, met oliefolie of met babyolie. Het gaat meer om het vet en het masseren.
Dure striaecrčme is dus eigenlijk alleen maar duur
Gefeliciteerd !! Wat ga je studeren in A'dam trouwens?quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:38 schreef Chicolate het volgende:
Voor de mensen die het vroegen: mijn examens zijn heel erg goed gegaan. Het is nu wachten op de uitslag, maar ik ben 100% zeker dat ik geslaagd ben. Heerlijk gevoel. Nu al vakantie dus
.
Wij hebben zo'n veredelde bakplaat als BBQ. Officieel heet het nog wel een BBQ, maar er is weinig lol aan, geen vlammetje te bekennen. Doen we dus ook niet al te vaak, zeker niet omdat het alweer regent! Bah! Heb ik eindelijk vakantie, was er mooi weer voorspeld, is het nu alsnog regenachtig
.
Scheikundequote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:02 schreef -marz- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !! Wat ga je studeren in A'dam trouwens?
Ik wacht het nog even af...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:48 schreef Faithy het volgende:
en uiteraard inofficieel gefeliciteerd Chicolate!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |