Leuke tent idd. alleen moeten er wel de juiste mensen rondlopenquote:
wat een poepnummer, en dat noemen ze tegenwoordig hiphop???quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:53 schreef Winski05 het volgende:
Heb het nummer "ik bin su eil" al in de kroeg gehoord net! Klinkt goed, begrijp nu al die stickers en puzzelstukken enzo. Nummer is volgens posters vanaf morgen gratis te downloaden van de site http://www.ikbinsueil.nl. Leuke actie
Vette beats man, tupac is er niets bijquote:Op zondag 1 juni 2008 12:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
wat een poepnummer, en dat noemen ze tegenwoordig hiphop???
Ja, klopt. Maar dat ben ik niet meer.quote:Op zondag 8 juni 2008 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
Als je nog STA mod was kon je er wat aan doen Lexx.
Verstaat ze nietquote:Op zondag 8 juni 2008 21:50 schreef Paladijn het volgende:
Hij moet't gewoon liev in't Frysk vragen aan de huidige
Daarom juistquote:
Yeah!quote:
Dan moet je om 1 uur ;s nachts rond touren.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:49 schreef Paladijn het volgende:
Die koe is van een (kunst)beurs later dit jaar, stond gisteravond nog een foto van op 112fryslan omdat feestende voetbalfans ermee op de foto gingenArtikel is echter verdwenen :x
EnIk wil ook eens een alcoholcontrole tegenkomen en zo'n BOB sleutelhanger/goodie krijgen
Ohhh chill! Dat wordt dik feesten dan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:08 schreef Paladijn het volgende:
Mwa, Finntroll is wel geinig, primordial soso... niet echt boeiend
Zag wel net dat Hanzel und Gretyl begin '09 @ romein komen, dat is dan wel weer cool. En blijkbaar ook comedy shows in romein vanaf oktober
Of niet, Deadcell in het voorprogramma, bah.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohhh chill! Dat wordt dik feesten dan.
Ja ik weet het, het is nog ver weg, ik zie nog wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
DW! Paal!
http://www.heidenfest.eu
* Alexxxxx heeft 7 november alvast in zijn agenda gezet...
Weet niet meer, niet echt op gelet, zat me meer dood te lachen om de geitdoedelzak en me te verwonderen over dat sommige mensen zo lelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Eluveitie is geniaal, Fintroll is ook erg ok. Rest kenik niet. Maar al was het Eluveitie alleen geweest, had ik nog gewild![]()
Toen die optradn bij Paganfets ging ik enorm uit mn dak, of niet DW?(voor mijn doen dan he
)
Dat ding heeft een officiele naam ook nog, 'gaita'quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet niet meer, niet echt op gelet, zat me meer dood te lachen om de geitdoedelzak en me te verwonderen over dat sommige mensen zo lelijk kunnen zijn.
Weet ik, chronisch blut, ben ;t nog niet vergeten. Maar ik ben sowieso nauwelijks meer in H;veen, omdat de bussen daar niet meer rijden en dan word ik opgehaald door Rutger;s pappa, dus geen tijd. :]quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding heeft een officiele naam ook nog, 'gaita'
EN die tweeling is ZO lelijk inderdaad![]()
Ik vind ze geweldig
bedenk me nu wel net dat ik nog steeds een shirt van je krijg![]()
M;n vriend gaat trouwens mee naar de open dagen, hoe laat moeten we dan in Leeuwarden zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: beetje off-topic, maar hoorde van een vriend dat er vorige twee bandleden van Eluveitie vertrokken zijn en dat de band daarom niet meer boeiend is.
dat suckt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: beetje off-topic, maar hoorde van een vriend dat er vorige twee bandleden van Eluveitie vertrokken zijn en dat de band daarom niet meer boeiend is.
okquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, chronisch blut, ben ;t nog niet vergeten. Maar ik ben sowieso nauwelijks meer in H;veen, omdat de bussen daar niet meer rijden en dan word ik opgehaald door Rutger;s pappa, dus geen tijd. :]
Tofquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n vriend gaat trouwens mee naar de open dagen, hoe laat moeten we dan in Leeuwarden zijn?
op de provinciale weg weinig, in Leeuwarden zlef zul je wat fietser voor ej auto krijgen. Valt op zich wel mee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:20 schreef Paladijn het volgende:
Geen idee.... lexxx, hoeveel suicidale voetgangers lopen er in mijn weg als ik naar Cornjum rij vanaf het station? Het zal wel wat 'langer' duren als normaal, 30 minuten ofzo?
maar ik heb op ;t moment geld en ik ga vanmiddag naar h;veen, dus ik zal wel even een bus eerder pakkenquote:
klikquote:[..]
TofBen erg benieuwd naar hem
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar ik heb op ;t moment geld en ik ga vanmiddag naar h;veen, dus ik zal wel even een bus eerder pakkenkan ik ;m even halen. XL he?
[..]
klik
Weet ik toch.quote:
Niets nieuws onder de zonquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
op de provinciale weg weinig, in Leeuwarden zlef zul je wat fietser voor ej auto krijgen. Valt op zich wel mee.
die met de pin bedoel je ... dan weet ik het wel iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:50 schreef Paladijn het volgende:
Op de kruising van de Doelesteeg en het Ruiterskwartier
neuh, eigenlijk een L, maar ik draag mn shirts graag een maat te grootquote:
Oei, ik zag niet dat ik niet op ovl zat, ik zocht op je nick. Sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, eigenlijk een L, maar ik draag mn shirts graag een maat te groot![]()
maar DW heef een XXL voor me gekocht, dus ik kan nog een paar kilo aankomen![]()
[ afbeelding ]
Valt best mee met de dikheid toch?
Sinds wanneer heb jij dat nbring shirt? :xquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar DW heef een XXL voor me gekocht, dus ik kan nog een paar kilo aankomen![]()
[ afbeelding ]
NOG meer sla de volgende keerquote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat nbring shirt? :x
En gewoon meer Schnitzels eten de volgende keer...
En sinds de laatste keer @ ring, teon heb ik twee ringshrits gekocht.
Ja want er was niet kleiner, of ik had in een kleur moeten kopen. Maar je kan ;m nog gewoon ruilen als je wilt, zonder bon enzo. =Dquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe laat ben jij vrijdag op ;t station? Ik ben er om 10 voor 9 en m;n vriend half 9.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat nbring shirt? :x
En gewoon meer Schnitzels eten de volgende keer...
Ik ga baard straks scherenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja want er was niet kleiner, of ik had in een kleur moeten kopen. Maar je kan ;m nog gewoon ruilen als je wilt, zonder bon enzo. =D
Je hebt wel tieten zei je. en een baaard.
Daarom, en die gast zei dat je geen bon nodig hebt, en er zit ook geen kaartje aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed als ik m toch kan ruilenEerst maar eens kijken hoe die is
Moet ie m vrijdag niet vergetenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom, en die gast zei dat je geen bon nodig hebt, en er zit ook geen kaartje aan.
Hij ligt alleen nog bij rutger.
Inderdaad.quote:
Ik kom helemaal vanuit Zeeland, 3u rijden naar Leeuwarden.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag is de gaydag. Toffe mensen gaan gewoon op vrijdag.
Waarom niet? Het duurt vrijdag net zo lang als zaterdag, alleen komt vrijdag 20-25% van de bezoekers en zaterdag 75-80%... Eeen echte liefhebber neemt vrijdag dus gewoon vrij om in alle rust van de open dagte genieten, in plaats van de zweetoksels van de mensen om je heen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal vanuit Zeeland, 3u rijden naar Leeuwarden.
Om dan vrijdag te gaan is echt geen goed idee.
Ik probeer er wel tussen 0845-0850 te zijn, bij dat ophaalpunt achter het station met dat kleurige kunstwerkfonteinding?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij vrijdag op ;t station? Ik ben er om 10 voor 9 en m;n vriend half 9.
Ben je Leeuwarder of kom je hier alleen omdat je mij zo tof vind?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:44 schreef Theroin. het volgende:
Een stiekeme TVP.
linkje youtube .?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef mordradead het volgende:
Waarschijnlijk het laatste.
O ja: http://www.froeks.tv/video/213
Aah, de lelijke fontein. Is goed, maar er lopen daar meestal veel mensen rond op dat tijdstip, dus dan moeten we elkaar ook nog zien te vinden.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik probeer er wel tussen 0845-0850 te zijn, bij dat ophaalpunt achter het station met dat kleurige kunstwerkfonteinding?
Ahh ok, en als je ons ziet ga je maar vet hard toeteren ofzo, want vooral Rutger valt nogal op met z;n lange haar en sik. :]quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Paladijn het volgende:
Je herkent mijn auto wel... denk ik![]()
Redelijk unieke vormen voor een sedan, mooie strakke lijnen en een aparte blauwe kleurAnders gewoon op een blauwe auto letten met een honda/V gril met drie chroomlijnen.
Zo is ie vies:
[ afbeelding ]
Moet wel lukken toch?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:26 schreef Paladijn het volgende:
Klinkt goed, maar van wandelen raak je dat buikje wel kwijt
* Paladijn rent.
Je krijgt er alleen een strakke kont van.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:26 schreef Paladijn het volgende:
Klinkt goed, maar van wandelen raak je dat buikje wel kwijt
* Paladijn rent.
Damn wat moet jij dan veel wandelenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen een strakke kont van.
Ik val niet op, ik ben klein, en rond 9 uur is het altijd druk op het station enzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij valt ook op met je mooie koppie en vrouwelijke vormen.
Dan kan ik dus alsnog geen sexy schoenen aandoen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We wandelen genoeg op de basis zelf gok ik
Wie zegt dat mijn kont strak is?quote:
Dan moet paal maar een groene zwaailamp kopen, dat werkt altijd...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val niet op, ik ben klein, en rond 9 uur is het altijd druk op het station enzo.
Ik houd je niet tegen,maar ga je ook niet dragen als je zere voetjes krijgtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kan ik dus alsnog geen sexy schoenen aandoen?
vrijdag ff aan Rutger vragenquote:
Misschien wel ja. Of hij moet die van jou lenenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan moet paal maar een groene zwaailamp kopen, dat werkt altijd...
hoeft niet joh, ben nog door half Leeuwarden gelopen terwijl ik allemaal blaren op m;n voeten had en ik zei niks.quote:[..]
Ik houd je niet tegen,maar ga je ook niet dragen als je zere voetjes krijgt
Doe maar, maar waarschijnlijk zegt ;ie er gelijk bij dat ;ie je beide poten breekt alsje aan me komt.quote:[..]
vrijdag ff aan Rutger vragen
Ok geen onkuis rokjes-weer dus.quote:
Dat krijgt ie wel vaker te horen:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
dan is piet een domme lul die elke dag wat anders denkt![]()
Dat hoeft pas 19 juni weer, of ga je in het oranje?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Mof het volgende:
Nou, dan zal ik mij maar eens omkleden voor vanavond!
Hoe komen wij dan in dat spookdorp?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik mag nu officieel mijn eigen dorp niet eens meer in volgesn de borden![]()
flikker op man
Je bent bestemmingsverkeer. Dan mag het wel als je oom agent ff lief aankijkt. Bij cambuur-DTD zetten ze de straat ook altijd af, en mag ik ook gewoon doorrijdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe komen wij dan in dat spookdorp?
Of moet ik mijn oogkleppen opdoen en oom agent oost-Indisch ignoren?
Dan mag DW knipogen naar oom agentquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent bestemmingsverkeer. Dan mag het wel als je oom agent ff lief aankijkt. Bij cambuur-DTD zetten ze de straat ook altijd af, en mag ik ook gewoon doorrijden
Misschien dat ze dat vrijdag doen. Maar hekken zijn er om aan de kant te zetten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan mag DW knipogen naar oom agent
Dacht even dat ze de toegang versperd hadden zoals dat hier gebeurde tijdens de wielerronde van Leeuwarden.
Ik kan ook gewoon gelijk non-verbaal beginnen te flirten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan mag DW knipogen naar oom agent
Dacht even dat ze de toegang versperd hadden zoals dat hier gebeurde tijdens de wielerronde van Leeuwarden.
quote:'En onze Leden mee te laten beslissen (referendum) over de punten in de raadsvergadering. '
Geef uw mening
In de rubriek 'Geef uw mening' kunt u deelnemen aan onze opiniepeilingen.
U kunt uw mening geven over stellingen omtrent bepaalde actuele onderwerpen
De Poll-vraag:
is de bres van de pvda
De enige antwoordmogelijkheid:
natuurlijk
Snuif jij pillen?quote:
Nou dan.quote:
Niet?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet achterlijk genoeg om nar zo'n feest te gaan, duh
Waarom.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd er met mijn auto te gaan staan!
Transportdag. Ben door de organisatie gevraagd fotos te maken. En er is een banenmarkt, dus dat telt weer als verplichte sollicitatiequote:
Niet aanstellen, ze gaan binnenkort naar een groter pand en daar krijgen ze grotere terrotoria.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
Kent iemand die winkel op de voorstreek waar ze dieren verkopen ? Als in hagedissen etc. Echt niet normaal in wat voor omstandigheden ze leven.
Zo zielig..
dan had die ook een beste vertragingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef mordradead het volgende:
Niet toevallig tijdens de open dag van de luchtmacht
ja? Misschien een beetje te laat? Die slang van 7.5 meter ligt er al zo lang dat lelijke ding daar open is. En wat nou aanstellen? Het is zielig. En van wie dat bedrijf (:')) is: jullie zijn zielig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet aanstellen, ze gaan binnenkort naar een groter pand en daar krijgen ze grotere terrotoria.
Probeer maar eens een slang van 7.5 meter kwijt te raken. En een slang heeft sowieso niet zo;n groot territorium nodig, omdat ;ie altijd zichzelf oprolt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja? Misschien een beetje te laat? Die slang van 7.5 meter ligt er al zo lang dat lelijke ding daar open is. En wat nou aanstellen? Het is zielig. En van wie dat bedrijf (:')) is: jullie zijn zielig.
De kleinere leguanen hebben anders genoeg ruimte, alleen de slangen, spinnen en grote leguanen niet. En we hadden ook al gevraagd waarom ze in zo;n klein territorium zitten, en die gast daar zei ook al dat ze niet genoeg ruimte hadden en dat ze binnekort gaan verhuizen, en dan krijgen ze allemaal een territorium ter grootte van die van die python.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
dus een bakje zand is genoeg? Andere eieren zoals cavias en dergelijke zijn wat makkelijker te verkopen, lijkt je ook niet? Wat daar gebeurd kan gewoon niet. En dat jij er niks van vindt zegt genoeg over jou.
Daar hoorde ik ook wat over ja... ook lekker om even door de stad te slenteren en dan verblind te worden als de zon wat te fel schijntquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef mordradead het volgende:
Die worden nu toch room wit ipv wit?
wist het idd niet gister nog geweest ...quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:31 schreef Paladijn het volgende:
Over de fonteinen op het oldehoofsterkerkhof, waarvan sommigen hier niet wisten dat ze er zaten:
Maar was dit de bedoeling? Neen....de fonteinen zouden ongeveer 150 cm hoog nevelsproeien, mogelijk zelfs met blauwlicht van onderop aangeschenen. En dat zou 6 keer per uur ongeveer 45 seconden duren.
Dat zou dan wel weer tof zijn, als het werkte
KENNELIJK PROBLEEM
En nu de clou....! Na één sproeibeurt van ongeveer 45 seconden, moet al het water weer terug vloeien naar de “voorraadbak” onder de grond, maar helaas gaat dat ook gepaard met allemaal “zand, stof en ander fijn afval”. Dus binnen een paar spuitbeurten vervuilen die bakken en nevelkoppen en de straal wordt steeds kleiner en kleiner! Uiteindelijk is de hele installatie verstopt. Eigenlijk, wil je het optimaal hebben, moeten de koppen en bakken een paar keer in de week schoongemaakt worden. En zo er nu in is voorzien gebeurt dat slechts 2 keer per jaar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles in Leeuwarden moet ook minstens drie keer voor het goed is
Bron: Liwadders.nl
Hier ook al.quote:
Ik heb het busje laatst in Grou gezienquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:30 schreef Gnittoo het volgende:
ik heb dat hok al tijden niet meer rond zien rijden.
Zoveel uitzicht heeft ie nou ook weer niet hoor, alleen de trainingsveldenquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:31 schreef GizartFRL het volgende:
Auke, met uitzicht op het Cambuur stadion.
Hij laat zich rijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoveel uitzicht heeft ie nou ook weer niet hoor, alleen de trainingsvelden
Hij zal vast wat minder rijden sinds zijn broer overleden is :x
Kunst moet het plebs raken, dat ze het niet willen begrijpen is niet relevantquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:46 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een kankerplein dat Zaailand. Met dat licht zie je helemaal niks! Echt heel erg slecht bedacht...
Ja, ik kom nooit op het Zaailand als het ligt is.
Dat is dan ook wel erg slordigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
Fietste vanmiddag nabij het Drachtsterplein toen ik vanuit een ooghoek iemand voor rood licht geflitst zag worden.
Bleek het een lesauto te zijn die het slachtoffer werd
Zo'n opmerking heb ik ook wel gehad ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef Paladijn het volgende:
[* Paladijn kreeg bij te hard rijden standaard de opmerking 'de bekeuring is voor jou' van de instructrice
Park rond de martenastate is gewoon gratsi te betreden, is een beschermd natuurgebied, dat wel. grafheuvel idem dito, maart let op de reigerschijt. De stins zelf word nog gewoon bewoond, en is alleen op speciale dagen te bezichtigen voor publiek. \Geen idee of je dan entree meot betalen. De dekema state is eider weekend open voor publiek tegen een kleine vergoeding (1 euro of zo?)quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:36 schreef Paladijn het volgende:
Zeg lexxx, is de Martenastate gewoon bereikbaar of moet je entree betalen om bij het gebouw in de buurt te kunnen komen (ze moeten die 1.2 miljoen euroaan restauratiekosten vast ergens mee compenseren
)?
Reinier de Graaf, volgens mijn buren stroomt een paar keer per jaar al het water van het cambuurplein en de Coopmansstraat onze kant uit en zetten ze bij de gemeente de pompen niet op tijd aan ondanks vele telefoontjesquote:
Die is er niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
en qua paardrijden, ik dacht dat er een manege tussen de bouhof en de kinderboerderij zat? en in het leeuwarder bos zijn veel ruiterpaden
Mukkes is meestal niet zo boeiend, tenzij er bands spelen. Als ik in Leeuwarden naar de kroeg ga, ga ik meestal naar de Doelebar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef komakino het volgende:
bedankt, van wat je op internet kan vinden lijkt mij de gloppe ook wel leuk!iemand heeft het ook over mukkes ofzo gehad, bestaat dat nog wel?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Paladijn het volgende:
SC Cambuur Leeuwarden* - FC Zwolle 3-3
21' Beekmans 1-0
42' Van der Haar (Pen.) 1-1
68' Ter Heide 2-1
72' Bakker 2-2
87' Grizolli 2-3
90' Van der Heide 3-3
SC Cambuur Leeuwarden wint na strafschoppen
Vandaar de drukte met de ME eerder vandaagDie kwamen tot de ontdekking dat ze de coopmansstraat niet meer inkonden dus gingen ze maar rondjes rijden...
De nieuwe Wim de Ron, wat ik je brom.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:44 schreef mordradead het volgende:
en peter vd vlag die 3 pennals houd he! wat een held
Wanneer ? Want ik zat vanavond even in Buiten Café Café!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:21 schreef Gnittoo het volgende:
vanavond is er weer iemand op de welbekende buspaal gereden.
rond zevenenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wanneer ? Want ik zat vanavond even in Buiten Café Café!
Wij organiseren ook het oud en nieuw feest in samen werking met Café Café
Ik sliep, gelukkig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:52 schreef Paladijn het volgende:
Vanmiddag een stroomstoring in lwd geweest?
quote:Friese delegatie reist af naar Japan:
Fryslân wordt Gamehub van Europa
Een Friese delegatie heeft in het kader van de ontwikkeling van een nieuwe bedrijfstak in Fryslân, de gamingsector, een bezoek gebracht aan de universiteit en overheid van Fukuoka (Japan) en deelgenomen aan de Tokyo Gameshow.
De gamingsector is booming business, wereldwijd is deze sector goed voor een omzet van 22 miljard euro. Fryslân wil hier een graantje van meepikken en die mogelijkheid blijkt zeer kansrijk, is de conclusie naar aanleiding van een bezoek van de provincie Fryslân, gemeente Leeuwarden, NHL, Grendel Games en Triangle Studios en Sportstad Heerenveen in oktober aan Japan.
Fryslân wil zich met name gaan richten op Serious Gaming. Hierbij valt te denken aan de ‘ serieuze’ toepassingen van 3D visualisaties en motion capture, bijvoorbeeld de begeleiding van topsporters. Na een bezoek aan het academisch ziekenhuis van Fukuoka blijkt ook dat het revalideren met behulp van games iets doet met de motivatie en het gedrag van mensen. Deze ontwikkelingen zijn interessant voor de ontwikkelingen van Sportstad Heerenveen, die bezig is met het Revalidatie- en Bewegingcentrum van de Toekomst , onderdeel van het Sportexperience Centrum. Ook voor de zorg- en medische voorzieningen in Leeuwarden liggen er kansen en mogelijkheden in de toepassing van Serious Gaming.
De opleiding Communication & Multimedia Design (CMD) van de NHL heeft de specialisatie Gamedesign in huis. Door internationale samenwerking met de universiteit van Kyushu in Fukuoka ontstaat de mogelijkheid om een internationale Masters-opleiding Gaming te ontwikkelen. Door studenten van beide opleidingen uit te wisselen wordt enerzijds de kennis van Friese studenten en bedrijven verrijkt en anderszijds wordt Japans talent de mogelijkheid geboden om te participeren in Friese projecten of in dienst te treden bij Friese bedrijven.
Voor de Friese bedrijven, die deelnamen in het Holland Pavillon op de Tokyo Game show, was de missie zeer succesvol. Zowel Triangle Studios als Grendel Games uit Leeuwarden hebben contacten gelegd met een aantal Japanse uitgevers, waardoor hun producten straks op de Aziatische markt afgezet kunnen worden.
De gemeente Leeuwarden en de provincie Fryslân en de NHL hebben samen met de Friese bedrijven een toekomstplan uitgewerkt om de gamedevelopmentsector in Fryslân tot wasdom te brengen. Het accent ligt op het toepassen van Serious Gaming in diverse projecten. Belangrijke motor in dit geheel is ‘Gamevalley’ een kenniscentrum dat mogelijk in Leeuwarden op de Willemskade gerealiseerd gaat worden. Startende bedrijven krijgen hierin alle faciliteiten en begeleiding die ze nodig hebben om hun bedrijf te ontwikkelen. Daarnaast wordt Gamevalley de aanjager van projecten op het gebied van (Serious) Gaming in Fryslân. Sportstad is daarvan een voorbeeld, maar er zitten nog meer projecten in de pijplijn, zoals toepassingen voor de medische sector, denk aan revalidatie en het onderwijs. Een mobiele game over Hansje Brinker, die symbool kan staan voor de Friese kennis op gebied van watertechnologie is een concreet project dat zo snel mogelijk ter hand wordt genomen. Ook zal de succesvolle eerste editie van Gameland, het Gamedevelopmentfestival op Ameland dat in september van dit jaar werd georganiseerd, jaarlijks herhaald worden en mogelijk uitgroeien tot een belangrijk internationaal festival
Afgesproken is dat een Japanse delegatie uit Fukuoka binnenkort een tegenbezoek aan Fryslân brengt om gemaakte afspraken nader te concretiseren.
Datum: Donderdag, 16 Oktober 2008
Voorlopig geenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
En welke rol ga jij daar in spelen?
Leuk, dan zou ik een mede-fokker als leraar hebbenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voorlopig geenBij de NHL was de vacature voor gamedesign docent reeds vervuld en mijn partner in crime gaat eerst een jaar sabbatical doen in het land van de rijzende zon.
Er is destijds een splitsing geweest tussen Triangle en ons, er was geen concreet business plan dus ik ben toen primair als loonslaaf aan de slag gegaanTriangle is pas sinds vorig jaar echt serieus van de grond gekomen met Stratego DS en de kabouter plop spellen, misschien volgen wij in de nabije toekomst ook nog. In het huidige economische klimaat is het bovendien niet echt praktisch om voltijd een nieuw bedrijf te starten...
Maar toch erg tof dat het hier zo'n vlucht neemt, de HKU is ook al erg actief met gamedesign.
Docenten zijn ook maar gewoon mensen die pogen je wat bij te brengenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:35 schreef Placenta het volgende:
[..]
Leuk, dan zou ik een mede-fokker als leraar hebben
Dit is mijn eerste jaar, nog neit heel erg veel kennis kunnen nemen van de leraren, maar in ieder geval nog nooit van Tim Laning gehoort.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Docenten zijn ook maar gewoon mensen die pogen je wat bij te brengen
Doceert Tim Laning tegenwoordig weer of zit hij nog steeds voltijd op Grendel?
Is Fokke nog steeds eigenaar of, hoe heet hij ook alweer van de Rus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wanneer ? Want ik zat vanavond even in Buiten Café Café!
Wij organiseren ook het oud en nieuw feest in samen werking met Café Café
Zover ik weet is Fokke nog steeds de eigenaar, we zijn namelijk druk bezig met hem om alles te regelen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:38 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Is Fokke nog steeds eigenaar of, hoe heet hij ook alweer van de Rus?
Tim is oprichter van Grendel games en heeft in deeltijd vanaf (ik meen) 2003 al de nodige gamedesign dingen gedoceerd aan de NHL, hij heeft o.a. een aantal presentaties/colleges door medewerkers van de game industrie in Nederland georganiseerd. Daarnaast is hij in '04 met ons en de mensen die nu Triangle vormen meegeweest naar de London gamesweek. Ik begreep een tijdje terug dat hij bezig was een masterstudie op te zetten/binnen te halen voor gamedesign op de NHL.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:43 schreef Placenta het volgende:
Dit is mijn eerste jaar, nog neit heel erg veel kennis kunnen nemen van de leraren, maar in ieder geval nog nooit van Tim Laning gehoort.
Ik heb tijdens mijn opleidng Informatica een vak Game Design gehad van hem. Stelde alleen weinig voor. Had hij wat consoles mee en ging hij games spelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:39 schreef Paladijn het volgende:
Je zult hem vroeger of later wel tegenkomen op de opleiding gok ik, al dan niet als gastdocent
Kijk, boekwinkeltjes zijn altijd tof! Waar zit A-Ha? Ik ben niet heel erg op zoek naar iets speciaals, wel naar de gezelligheid van een leuk centrum, en ik ken Leeuwarden en Sneek niet. Verder zijn platenzaken leuk, kookwinkeltjes ook. Alvast bedankt!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Zitten wel een paar leuke kleine winkeltjes in zijstraatjes hoor, als je wat specifieker aangeeft waar je naar op zoek bent, komen er vast wel wat tips over winkels waar je anders aan voorbij loopt. Zo is A-Ha een erg leuk boekwinkeltje, wat niet iedereen kent.
Als je bij de sleutelspecialist bent even roepen! Dan kan je een bakkie koffie krijgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:57 schreef Smallish het volgende:
Beetje standaard dus, begrijp ik van Alexxx. Oude binnenstadjes heb ik inmiddels al wel begrepen. Dus dat wordt gezellig een beetje rondslenteren, denk ik! We zien wel, het zalvast wel lukken!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als je bij de sleutelspecialist bent even roepen! Dan kan je een bakkie koffie krijgen.
Ik woon daar boven.
Nee, grapje. Daar doe ik helaas niet aan. Wens je wel veel plezier in onze stadquote:
tsssk, een vrouw wil bij je langskomen en jij zegt nee. Homo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, grapje. Daar doe ik helaas niet aan. Wens je wel veel plezier in onze stad
Vooral even langs de irishpub gaan! Altijd gezellig
Heeft dat discriminerend paard hele grote krullen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsssk, een vrouw wil bij je langskomen en jij zegt nee. Homo.
En de Irish pub moet je vermijden, dom discriminerend paard in de bediening en zulks.
nee een hele grote schuifmuilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heeft dat discriminerend paard hele grote krullen ?
Is niet mijn zus gek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee Edwin, ik bedoel je zus niet.
Mijn avatar is mijn broer. Je hebt wel goed gegokt!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik, ze lijkt op je avatar.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:06 schreef mordradead het volgende:
Dus het is niet jou zus maar de zus van je broer.
Noord vanavondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:27 schreef mordradead het volgende:
Ik ga het niet eens uitleggen
De aanschaf van cambuur kaartjes ga ik ook niet meer uitbesteden, stelletje mongolen kan ook niks zelf regelen en nu hebben we dus weer kutplekken.
Een beetje laat maar; het centrum van Sneek is vet klein, maar ik vind het persoonlijk wel een leukere stad dan Leeuwarden. Veel gezelliger.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:59 schreef Smallish het volgende:Ik val hier even binnen.
Wij gaan morgen voor een lang weekend naar Friesland.Is Leeuwarden of Sneek een beetje leuke en gezellige winkelstad?
Nope, dat begint binnenkort... Mercurius fontein wordt de komende dagen verplaatst.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef mordradead het volgende:
O ja, afgelopen zaterdag was er ergens in de stad iets over het Nieuw Zaailand..... was dat nou eenmalig of niet?
In de krant stond dus dat hetgeen er zaterdag was alweer weg is... misschien dat het wel weer terugkomt dan. Het was op de plek waar eerst perry sport zat maar die wordt nu dus ook gedeeltelijk gesloopt vanwege de bolling in het plein.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nope, dat begint binnenkort... Mercurius fontein wordt de komende dagen verplaatst.
Die nieuwe filewaarschuwingsborden ten zuiden van Leeuwarden zijn behoorlijk irritant trouwens, had zonet op de waldwei iemand voor me die hard afremde om de tekst te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |