Heeft dat discriminerend paard hele grote krullen ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsssk, een vrouw wil bij je langskomen en jij zegt nee. Homo.
En de Irish pub moet je vermijden, dom discriminerend paard in de bediening en zulks.
nee een hele grote schuifmuilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heeft dat discriminerend paard hele grote krullen ?
Is niet mijn zus gek.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee Edwin, ik bedoel je zus niet.
Mijn avatar is mijn broer. Je hebt wel goed gegokt!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik, ze lijkt op je avatar.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:06 schreef mordradead het volgende:
Dus het is niet jou zus maar de zus van je broer.
Noord vanavondquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:27 schreef mordradead het volgende:
Ik ga het niet eens uitleggen
De aanschaf van cambuur kaartjes ga ik ook niet meer uitbesteden, stelletje mongolen kan ook niks zelf regelen en nu hebben we dus weer kutplekken.
Een beetje laat maar; het centrum van Sneek is vet klein, maar ik vind het persoonlijk wel een leukere stad dan Leeuwarden. Veel gezelliger.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:59 schreef Smallish het volgende:Ik val hier even binnen.
Wij gaan morgen voor een lang weekend naar Friesland.Is Leeuwarden of Sneek een beetje leuke en gezellige winkelstad?
Nope, dat begint binnenkort... Mercurius fontein wordt de komende dagen verplaatst.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef mordradead het volgende:
O ja, afgelopen zaterdag was er ergens in de stad iets over het Nieuw Zaailand..... was dat nou eenmalig of niet?
In de krant stond dus dat hetgeen er zaterdag was alweer weg is... misschien dat het wel weer terugkomt dan. Het was op de plek waar eerst perry sport zat maar die wordt nu dus ook gedeeltelijk gesloopt vanwege de bolling in het plein.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Nope, dat begint binnenkort... Mercurius fontein wordt de komende dagen verplaatst.
Die nieuwe filewaarschuwingsborden ten zuiden van Leeuwarden zijn behoorlijk irritant trouwens, had zonet op de waldwei iemand voor me die hard afremde om de tekst te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |