Ohhh chill! Dat wordt dik feesten dan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:08 schreef Paladijn het volgende:
Mwa, Finntroll is wel geinig, primordial soso... niet echt boeiend
Zag wel net dat Hanzel und Gretyl begin '09 @ romein komen, dat is dan wel weer cool. En blijkbaar ook comedy shows in romein vanaf oktober
Of niet, Deadcell in het voorprogramma, bah.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohhh chill! Dat wordt dik feesten dan.
Ja ik weet het, het is nog ver weg, ik zie nog wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
DW! Paal!
http://www.heidenfest.eu
* Alexxxxx heeft 7 november alvast in zijn agenda gezet...
Weet niet meer, niet echt op gelet, zat me meer dood te lachen om de geitdoedelzak en me te verwonderen over dat sommige mensen zo lelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Eluveitie is geniaal, Fintroll is ook erg ok. Rest kenik niet. Maar al was het Eluveitie alleen geweest, had ik nog gewild![]()
Toen die optradn bij Paganfets ging ik enorm uit mn dak, of niet DW?(voor mijn doen dan he
)
Dat ding heeft een officiele naam ook nog, 'gaita'quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet niet meer, niet echt op gelet, zat me meer dood te lachen om de geitdoedelzak en me te verwonderen over dat sommige mensen zo lelijk kunnen zijn.
Weet ik, chronisch blut, ben ;t nog niet vergeten. Maar ik ben sowieso nauwelijks meer in H;veen, omdat de bussen daar niet meer rijden en dan word ik opgehaald door Rutger;s pappa, dus geen tijd. :]quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding heeft een officiele naam ook nog, 'gaita'
EN die tweeling is ZO lelijk inderdaad![]()
Ik vind ze geweldig
bedenk me nu wel net dat ik nog steeds een shirt van je krijg![]()
M;n vriend gaat trouwens mee naar de open dagen, hoe laat moeten we dan in Leeuwarden zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: beetje off-topic, maar hoorde van een vriend dat er vorige twee bandleden van Eluveitie vertrokken zijn en dat de band daarom niet meer boeiend is.
dat suckt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: beetje off-topic, maar hoorde van een vriend dat er vorige twee bandleden van Eluveitie vertrokken zijn en dat de band daarom niet meer boeiend is.
okquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, chronisch blut, ben ;t nog niet vergeten. Maar ik ben sowieso nauwelijks meer in H;veen, omdat de bussen daar niet meer rijden en dan word ik opgehaald door Rutger;s pappa, dus geen tijd. :]
Tofquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n vriend gaat trouwens mee naar de open dagen, hoe laat moeten we dan in Leeuwarden zijn?
op de provinciale weg weinig, in Leeuwarden zlef zul je wat fietser voor ej auto krijgen. Valt op zich wel mee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:20 schreef Paladijn het volgende:
Geen idee.... lexxx, hoeveel suicidale voetgangers lopen er in mijn weg als ik naar Cornjum rij vanaf het station? Het zal wel wat 'langer' duren als normaal, 30 minuten ofzo?
maar ik heb op ;t moment geld en ik ga vanmiddag naar h;veen, dus ik zal wel even een bus eerder pakkenquote:
klikquote:[..]
TofBen erg benieuwd naar hem
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar ik heb op ;t moment geld en ik ga vanmiddag naar h;veen, dus ik zal wel even een bus eerder pakkenkan ik ;m even halen. XL he?
[..]
klik
Weet ik toch.quote:
Niets nieuws onder de zonquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
op de provinciale weg weinig, in Leeuwarden zlef zul je wat fietser voor ej auto krijgen. Valt op zich wel mee.
die met de pin bedoel je ... dan weet ik het wel iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:50 schreef Paladijn het volgende:
Op de kruising van de Doelesteeg en het Ruiterskwartier
neuh, eigenlijk een L, maar ik draag mn shirts graag een maat te grootquote:
Oei, ik zag niet dat ik niet op ovl zat, ik zocht op je nick. Sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, eigenlijk een L, maar ik draag mn shirts graag een maat te groot![]()
maar DW heef een XXL voor me gekocht, dus ik kan nog een paar kilo aankomen![]()
[ afbeelding ]
Valt best mee met de dikheid toch?
Sinds wanneer heb jij dat nbring shirt? :xquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maar DW heef een XXL voor me gekocht, dus ik kan nog een paar kilo aankomen![]()
[ afbeelding ]
NOG meer sla de volgende keerquote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat nbring shirt? :x
En gewoon meer Schnitzels eten de volgende keer...
En sinds de laatste keer @ ring, teon heb ik twee ringshrits gekocht.
Ja want er was niet kleiner, of ik had in een kleur moeten kopen. Maar je kan ;m nog gewoon ruilen als je wilt, zonder bon enzo. =Dquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe laat ben jij vrijdag op ;t station? Ik ben er om 10 voor 9 en m;n vriend half 9.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat nbring shirt? :x
En gewoon meer Schnitzels eten de volgende keer...
Ik ga baard straks scherenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja want er was niet kleiner, of ik had in een kleur moeten kopen. Maar je kan ;m nog gewoon ruilen als je wilt, zonder bon enzo. =D
Je hebt wel tieten zei je. en een baaard.
Daarom, en die gast zei dat je geen bon nodig hebt, en er zit ook geen kaartje aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed als ik m toch kan ruilenEerst maar eens kijken hoe die is
Moet ie m vrijdag niet vergetenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom, en die gast zei dat je geen bon nodig hebt, en er zit ook geen kaartje aan.
Hij ligt alleen nog bij rutger.
Inderdaad.quote:
Ik kom helemaal vanuit Zeeland, 3u rijden naar Leeuwarden.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag is de gaydag. Toffe mensen gaan gewoon op vrijdag.
Waarom niet? Het duurt vrijdag net zo lang als zaterdag, alleen komt vrijdag 20-25% van de bezoekers en zaterdag 75-80%... Eeen echte liefhebber neemt vrijdag dus gewoon vrij om in alle rust van de open dagte genieten, in plaats van de zweetoksels van de mensen om je heen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal vanuit Zeeland, 3u rijden naar Leeuwarden.
Om dan vrijdag te gaan is echt geen goed idee.
Ik probeer er wel tussen 0845-0850 te zijn, bij dat ophaalpunt achter het station met dat kleurige kunstwerkfonteinding?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij vrijdag op ;t station? Ik ben er om 10 voor 9 en m;n vriend half 9.
Ben je Leeuwarder of kom je hier alleen omdat je mij zo tof vind?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:44 schreef Theroin. het volgende:
Een stiekeme TVP.
linkje youtube .?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef mordradead het volgende:
Waarschijnlijk het laatste.
O ja: http://www.froeks.tv/video/213
Aah, de lelijke fontein. Is goed, maar er lopen daar meestal veel mensen rond op dat tijdstip, dus dan moeten we elkaar ook nog zien te vinden.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik probeer er wel tussen 0845-0850 te zijn, bij dat ophaalpunt achter het station met dat kleurige kunstwerkfonteinding?
Ahh ok, en als je ons ziet ga je maar vet hard toeteren ofzo, want vooral Rutger valt nogal op met z;n lange haar en sik. :]quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Paladijn het volgende:
Je herkent mijn auto wel... denk ik![]()
Redelijk unieke vormen voor een sedan, mooie strakke lijnen en een aparte blauwe kleurAnders gewoon op een blauwe auto letten met een honda/V gril met drie chroomlijnen.
Zo is ie vies:
[ afbeelding ]
Moet wel lukken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |