Ohhh chill! Dat wordt dik feesten dan.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:08 schreef Paladijn het volgende:
Mwa, Finntroll is wel geinig, primordial soso... niet echt boeiend
Zag wel net dat Hanzel und Gretyl begin '09 @ romein komen, dat is dan wel weer cool. En blijkbaar ook comedy shows in romein vanaf oktober
Of niet, Deadcell in het voorprogramma, bah.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohhh chill! Dat wordt dik feesten dan.
Ja ik weet het, het is nog ver weg, ik zie nog wel.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
DW! Paal!
http://www.heidenfest.eu
* Alexxxxx heeft 7 november alvast in zijn agenda gezet...
Weet niet meer, niet echt op gelet, zat me meer dood te lachen om de geitdoedelzak en me te verwonderen over dat sommige mensen zo lelijk kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Eluveitie is geniaal, Fintroll is ook erg ok. Rest kenik niet. Maar al was het Eluveitie alleen geweest, had ik nog gewild![]()
Toen die optradn bij Paganfets ging ik enorm uit mn dak, of niet DW?(voor mijn doen dan he
)
Dat ding heeft een officiele naam ook nog, 'gaita'quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet niet meer, niet echt op gelet, zat me meer dood te lachen om de geitdoedelzak en me te verwonderen over dat sommige mensen zo lelijk kunnen zijn.
Weet ik, chronisch blut, ben ;t nog niet vergeten. Maar ik ben sowieso nauwelijks meer in H;veen, omdat de bussen daar niet meer rijden en dan word ik opgehaald door Rutger;s pappa, dus geen tijd. :]quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ding heeft een officiele naam ook nog, 'gaita'
EN die tweeling is ZO lelijk inderdaad![]()
Ik vind ze geweldig
bedenk me nu wel net dat ik nog steeds een shirt van je krijg![]()
M;n vriend gaat trouwens mee naar de open dagen, hoe laat moeten we dan in Leeuwarden zijn?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: beetje off-topic, maar hoorde van een vriend dat er vorige twee bandleden van Eluveitie vertrokken zijn en dat de band daarom niet meer boeiend is.
dat suckt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:46 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: beetje off-topic, maar hoorde van een vriend dat er vorige twee bandleden van Eluveitie vertrokken zijn en dat de band daarom niet meer boeiend is.
okquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, chronisch blut, ben ;t nog niet vergeten. Maar ik ben sowieso nauwelijks meer in H;veen, omdat de bussen daar niet meer rijden en dan word ik opgehaald door Rutger;s pappa, dus geen tijd. :]
Tofquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n vriend gaat trouwens mee naar de open dagen, hoe laat moeten we dan in Leeuwarden zijn?
op de provinciale weg weinig, in Leeuwarden zlef zul je wat fietser voor ej auto krijgen. Valt op zich wel mee.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:20 schreef Paladijn het volgende:
Geen idee.... lexxx, hoeveel suicidale voetgangers lopen er in mijn weg als ik naar Cornjum rij vanaf het station? Het zal wel wat 'langer' duren als normaal, 30 minuten ofzo?
maar ik heb op ;t moment geld en ik ga vanmiddag naar h;veen, dus ik zal wel even een bus eerder pakkenquote:
klikquote:[..]
TofBen erg benieuwd naar hem
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
maar ik heb op ;t moment geld en ik ga vanmiddag naar h;veen, dus ik zal wel even een bus eerder pakkenkan ik ;m even halen. XL he?
[..]
klik
Weet ik toch.quote:
Niets nieuws onder de zonquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
op de provinciale weg weinig, in Leeuwarden zlef zul je wat fietser voor ej auto krijgen. Valt op zich wel mee.
die met de pin bedoel je ... dan weet ik het wel iddquote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:50 schreef Paladijn het volgende:
Op de kruising van de Doelesteeg en het Ruiterskwartier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |