Ja want er was niet kleiner, of ik had in een kleur moeten kopen. Maar je kan ;m nog gewoon ruilen als je wilt, zonder bon enzo. =Dquote:Op zaterdag 14 juni 2008 01:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, eigenlijk een L, maar ik draag mn shirts graag een maat te groot![]()
maar DW heef een XXL voor me gekocht, dus ik kan nog een paar kilo aankomen![]()
[ afbeelding ]
Valt best mee met de dikheid toch?
Hoe laat ben jij vrijdag op ;t station? Ik ben er om 10 voor 9 en m;n vriend half 9.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij dat nbring shirt? :x
En gewoon meer Schnitzels eten de volgende keer...
Ik ga baard straks scherenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja want er was niet kleiner, of ik had in een kleur moeten kopen. Maar je kan ;m nog gewoon ruilen als je wilt, zonder bon enzo. =D
Je hebt wel tieten zei je. en een baaard.
Daarom, en die gast zei dat je geen bon nodig hebt, en er zit ook geen kaartje aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed als ik m toch kan ruilenEerst maar eens kijken hoe die is
Moet ie m vrijdag niet vergetenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom, en die gast zei dat je geen bon nodig hebt, en er zit ook geen kaartje aan.
Hij ligt alleen nog bij rutger.
Inderdaad.quote:
Ik kom helemaal vanuit Zeeland, 3u rijden naar Leeuwarden.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag is de gaydag. Toffe mensen gaan gewoon op vrijdag.
Waarom niet? Het duurt vrijdag net zo lang als zaterdag, alleen komt vrijdag 20-25% van de bezoekers en zaterdag 75-80%... Eeen echte liefhebber neemt vrijdag dus gewoon vrij om in alle rust van de open dagte genieten, in plaats van de zweetoksels van de mensen om je heen.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:25 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal vanuit Zeeland, 3u rijden naar Leeuwarden.
Om dan vrijdag te gaan is echt geen goed idee.
Ik probeer er wel tussen 0845-0850 te zijn, bij dat ophaalpunt achter het station met dat kleurige kunstwerkfonteinding?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij vrijdag op ;t station? Ik ben er om 10 voor 9 en m;n vriend half 9.
Ben je Leeuwarder of kom je hier alleen omdat je mij zo tof vind?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:44 schreef Theroin. het volgende:
Een stiekeme TVP.
linkje youtube .?quote:Op maandag 16 juni 2008 23:52 schreef mordradead het volgende:
Waarschijnlijk het laatste.
O ja: http://www.froeks.tv/video/213
Aah, de lelijke fontein. Is goed, maar er lopen daar meestal veel mensen rond op dat tijdstip, dus dan moeten we elkaar ook nog zien te vinden.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik probeer er wel tussen 0845-0850 te zijn, bij dat ophaalpunt achter het station met dat kleurige kunstwerkfonteinding?
Ahh ok, en als je ons ziet ga je maar vet hard toeteren ofzo, want vooral Rutger valt nogal op met z;n lange haar en sik. :]quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:09 schreef Paladijn het volgende:
Je herkent mijn auto wel... denk ik![]()
Redelijk unieke vormen voor een sedan, mooie strakke lijnen en een aparte blauwe kleurAnders gewoon op een blauwe auto letten met een honda/V gril met drie chroomlijnen.
Zo is ie vies:
[ afbeelding ]
Moet wel lukken toch?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:26 schreef Paladijn het volgende:
Klinkt goed, maar van wandelen raak je dat buikje wel kwijt
* Paladijn rent.
Je krijgt er alleen een strakke kont van.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:26 schreef Paladijn het volgende:
Klinkt goed, maar van wandelen raak je dat buikje wel kwijt
* Paladijn rent.
Damn wat moet jij dan veel wandelenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen een strakke kont van.
Ik val niet op, ik ben klein, en rond 9 uur is het altijd druk op het station enzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij valt ook op met je mooie koppie en vrouwelijke vormen.
Dan kan ik dus alsnog geen sexy schoenen aandoen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We wandelen genoeg op de basis zelf gok ik
Wie zegt dat mijn kont strak is?quote:
Dan moet paal maar een groene zwaailamp kopen, dat werkt altijd...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik val niet op, ik ben klein, en rond 9 uur is het altijd druk op het station enzo.
Ik houd je niet tegen,maar ga je ook niet dragen als je zere voetjes krijgtquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kan ik dus alsnog geen sexy schoenen aandoen?
vrijdag ff aan Rutger vragenquote:
Misschien wel ja. Of hij moet die van jou lenenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan moet paal maar een groene zwaailamp kopen, dat werkt altijd...
hoeft niet joh, ben nog door half Leeuwarden gelopen terwijl ik allemaal blaren op m;n voeten had en ik zei niks.quote:[..]
Ik houd je niet tegen,maar ga je ook niet dragen als je zere voetjes krijgt
Doe maar, maar waarschijnlijk zegt ;ie er gelijk bij dat ;ie je beide poten breekt alsje aan me komt.quote:[..]
vrijdag ff aan Rutger vragen
Ok geen onkuis rokjes-weer dus.quote:
Dat krijgt ie wel vaker te horen:quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
dan is piet een domme lul die elke dag wat anders denkt![]()
Dat hoeft pas 19 juni weer, of ga je in het oranje?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:25 schreef Mof het volgende:
Nou, dan zal ik mij maar eens omkleden voor vanavond!
Hoe komen wij dan in dat spookdorp?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik mag nu officieel mijn eigen dorp niet eens meer in volgesn de borden![]()
flikker op man
Je bent bestemmingsverkeer. Dan mag het wel als je oom agent ff lief aankijkt. Bij cambuur-DTD zetten ze de straat ook altijd af, en mag ik ook gewoon doorrijdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe komen wij dan in dat spookdorp?
Of moet ik mijn oogkleppen opdoen en oom agent oost-Indisch ignoren?
Dan mag DW knipogen naar oom agentquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent bestemmingsverkeer. Dan mag het wel als je oom agent ff lief aankijkt. Bij cambuur-DTD zetten ze de straat ook altijd af, en mag ik ook gewoon doorrijden
Misschien dat ze dat vrijdag doen. Maar hekken zijn er om aan de kant te zetten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan mag DW knipogen naar oom agent
Dacht even dat ze de toegang versperd hadden zoals dat hier gebeurde tijdens de wielerronde van Leeuwarden.
Ik kan ook gewoon gelijk non-verbaal beginnen te flirten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan mag DW knipogen naar oom agent
Dacht even dat ze de toegang versperd hadden zoals dat hier gebeurde tijdens de wielerronde van Leeuwarden.
quote:'En onze Leden mee te laten beslissen (referendum) over de punten in de raadsvergadering. '
Geef uw mening
In de rubriek 'Geef uw mening' kunt u deelnemen aan onze opiniepeilingen.
U kunt uw mening geven over stellingen omtrent bepaalde actuele onderwerpen
De Poll-vraag:
is de bres van de pvda
De enige antwoordmogelijkheid:
natuurlijk
Snuif jij pillen?quote:
Nou dan.quote:
Niet?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet achterlijk genoeg om nar zo'n feest te gaan, duh
Waarom.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd er met mijn auto te gaan staan!
Transportdag. Ben door de organisatie gevraagd fotos te maken. En er is een banenmarkt, dus dat telt weer als verplichte sollicitatiequote:
Niet aanstellen, ze gaan binnenkort naar een groter pand en daar krijgen ze grotere terrotoria.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
Kent iemand die winkel op de voorstreek waar ze dieren verkopen ? Als in hagedissen etc. Echt niet normaal in wat voor omstandigheden ze leven.
Zo zielig..
dan had die ook een beste vertragingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:25 schreef mordradead het volgende:
Niet toevallig tijdens de open dag van de luchtmacht
ja? Misschien een beetje te laat? Die slang van 7.5 meter ligt er al zo lang dat lelijke ding daar open is. En wat nou aanstellen? Het is zielig. En van wie dat bedrijf (:')) is: jullie zijn zielig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet aanstellen, ze gaan binnenkort naar een groter pand en daar krijgen ze grotere terrotoria.
Probeer maar eens een slang van 7.5 meter kwijt te raken. En een slang heeft sowieso niet zo;n groot territorium nodig, omdat ;ie altijd zichzelf oprolt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja? Misschien een beetje te laat? Die slang van 7.5 meter ligt er al zo lang dat lelijke ding daar open is. En wat nou aanstellen? Het is zielig. En van wie dat bedrijf (:')) is: jullie zijn zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |