Hoe komen wij dan in dat spookdorp?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik mag nu officieel mijn eigen dorp niet eens meer in volgesn de borden![]()
flikker op man
Je bent bestemmingsverkeer. Dan mag het wel als je oom agent ff lief aankijkt. Bij cambuur-DTD zetten ze de straat ook altijd af, en mag ik ook gewoon doorrijdenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoe komen wij dan in dat spookdorp?
Of moet ik mijn oogkleppen opdoen en oom agent oost-Indisch ignoren?
Dan mag DW knipogen naar oom agentquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent bestemmingsverkeer. Dan mag het wel als je oom agent ff lief aankijkt. Bij cambuur-DTD zetten ze de straat ook altijd af, en mag ik ook gewoon doorrijden
Misschien dat ze dat vrijdag doen. Maar hekken zijn er om aan de kant te zetten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan mag DW knipogen naar oom agent
Dacht even dat ze de toegang versperd hadden zoals dat hier gebeurde tijdens de wielerronde van Leeuwarden.
Ik kan ook gewoon gelijk non-verbaal beginnen te flirten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan mag DW knipogen naar oom agent
Dacht even dat ze de toegang versperd hadden zoals dat hier gebeurde tijdens de wielerronde van Leeuwarden.
quote:'En onze Leden mee te laten beslissen (referendum) over de punten in de raadsvergadering. '
Geef uw mening
In de rubriek 'Geef uw mening' kunt u deelnemen aan onze opiniepeilingen.
U kunt uw mening geven over stellingen omtrent bepaalde actuele onderwerpen
De Poll-vraag:
is de bres van de pvda
De enige antwoordmogelijkheid:
natuurlijk
Snuif jij pillen?quote:
Nou dan.quote:
Niet?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet achterlijk genoeg om nar zo'n feest te gaan, duh
Waarom.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd er met mijn auto te gaan staan!
Transportdag. Ben door de organisatie gevraagd fotos te maken. En er is een banenmarkt, dus dat telt weer als verplichte sollicitatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |