Reinier de Graaf, volgens mijn buren stroomt een paar keer per jaar al het water van het cambuurplein en de Coopmansstraat onze kant uit en zetten ze bij de gemeente de pompen niet op tijd aan ondanks vele telefoontjesquote:
Die is er niet meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
en qua paardrijden, ik dacht dat er een manege tussen de bouhof en de kinderboerderij zat? en in het leeuwarder bos zijn veel ruiterpaden
Mukkes is meestal niet zo boeiend, tenzij er bands spelen. Als ik in Leeuwarden naar de kroeg ga, ga ik meestal naar de Doelebar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:26 schreef komakino het volgende:
bedankt, van wat je op internet kan vinden lijkt mij de gloppe ook wel leuk!iemand heeft het ook over mukkes ofzo gehad, bestaat dat nog wel?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef Paladijn het volgende:
SC Cambuur Leeuwarden* - FC Zwolle 3-3
21' Beekmans 1-0
42' Van der Haar (Pen.) 1-1
68' Ter Heide 2-1
72' Bakker 2-2
87' Grizolli 2-3
90' Van der Heide 3-3
SC Cambuur Leeuwarden wint na strafschoppen
Vandaar de drukte met de ME eerder vandaagDie kwamen tot de ontdekking dat ze de coopmansstraat niet meer inkonden dus gingen ze maar rondjes rijden...
De nieuwe Wim de Ron, wat ik je brom.quote:Op woensdag 24 september 2008 03:44 schreef mordradead het volgende:
en peter vd vlag die 3 pennals houd he! wat een held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |