Is ook geen kritiek.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:05 schreef RayMania het volgende:
Je had zelf mee kunnen denken. Heb je niet gedaan.
Dat was jij zeker?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
Ik vind dat niet kunnen als genomineerde voor de Dennis Bergkamp-award, Bos.
Ikzag het toch wel een beetje jammer.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
Leeds speelt nog een jaar langer league one.
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ikzag het toch wel een beetje jammer.
Ken Leeds nog als europese topper.
In 75 de finale dat bedoelde ikquote:Op zondag 25 mei 2008 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?
Okee, dat is dan wel weer lang geleden.quote:
2001 tegen Valenciaquote:Op zondag 25 mei 2008 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?
Vind ik ook maar in het EK-deel is geen Hools...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
Rommel
Nee hoor DD je moet gewoon deelnemers werven, dat hoort zo.
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vind ik ook maar in het EK-deel is geen Hools...
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritantquote:Op zondag 25 mei 2008 22:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Als ik nu weer over die kut EK2008-pool begin, word ik dan irritant?
je kan gewoon inloggenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritant
Die krijg je ook niet! Je kunt inloggen op www punt poolnaam punt nlquote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritant
Ooow en ik maar denken dat dat er stondquote:Op zondag 25 mei 2008 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die krijg je ook niet! Je kunt inloggen op www punt poolnaam punt nl
Momenteel niet. Vanavond weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rommel! Stoere bink!
Zit je nog steeds diep in die PSVster?
As we speak ook even niet, maar vanavond weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Momenteel niet. Vanavond weer.
Jij in je chick?
Deze quote is te goed om een dooddoener te worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef Messenga het volgende:
Echte mannen hebben Maandagavond seks.
Arme jongen.quote:
Het was inderdaad fantastisch om te zien zegquote:
Ik ben hem niet tegengekomen. Vreemdquote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan tegelijk met Jan de Hoop.
Viel toen ook af en toe het licht en/of geluid uit?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeestersquote:
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaarquote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeesters
De line-up voor Wacken en Graspop zijn ook klasse.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaar
is dat wat ja?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeesters
Gekkigheid, mag ik je aanrakenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pinkpop heeft dit jaar een enorm goede line upquote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaar
Wat kocht iequote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
Hier wordt het komende dagen 30 gradenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:18 schreef tha_dark het volgende:
Middag!
Hier is de winter volgens mij officieel begonnen, vanochtend al handschoenen aan op de fiets!
Helaas...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef tha_dark het volgende:
Jan de Hoop is trouwens wel een dooddoener hier in dit topic
en lekker vochtig dus het zal wel erg aangenaam zijn jaquote:
quote:
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is het met de koran trouwens, sjimz?
niet zo negatief over andere culturen, dan wordt SCH boos!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.
Inshallah!
ben ook erg benieuwd wat het allemaal gaat worden dadelijkquote:
de SCH kronieken.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En welk boek moet je lezen om de krakers te begrijpen? 'Eet geen vlees, douche je niet en blijf zolang in je nest liggen'?
The Anarchist Cookbookquote:Op maandag 26 mei 2008 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En welk boek moet je lezen om de krakers te begrijpen? 'Eet geen vlees, douche je niet en blijf zolang in je nest liggen'?
Wie is momenteel jullie favoriete BNer ?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef tha_dark het volgende:
Jan de Hoop is trouwens wel een dooddoener hier in dit topic
Ik heb het topic ook in EK geopendquote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com!
gaat dat nog iets leuks betekenen voor VBL?
Kutjanussen. Ik was eerst.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com!
gaat dat nog iets leuks betekenen voor VBL?
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :quote:Op maandag 26 mei 2008 19:51 schreef Grulez het volgende:
Jan de Hoop ftw.
For the winquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :
Wat betekent FTW.
Zo.
* tha_dark wijst naar Bluezz en begint te lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :
Wat betekent FTW.
Zo.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:35 schreef tha_dark het volgende:
* tha_dark wijst naar Bluezz en begint te lachen
Nee maar tussen Amsterdam en IJmuiden vaart een Draagvleugelboot, ieder half uur gaat er zo'n boot waarbij je in een half uur in Amsterdam of IJmuiden bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 05:59 schreef tong80 het volgende:
Boot naar Amsterdam. Woon je op een waddeneiland ?
Dikke Dennis kan allesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:48 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Johnnie Jordaan en Willie Alberti op de buik van een hardrocker.
En een goed alternatief voor het missen van een treinstationquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee maar tussen Amsterdam en IJmuiden vaart een Draagvleugelboot, ieder half uur gaat er zo'n boot waarbij je in een half uur in Amsterdam of IJmuiden bent.
Erg prettig, op het water heb je geen last van files
Vannacht hebben wij hier alvast 'wat' gehad. Enorm veel bliksem (>100 ontladingen per minuut), slagregens en hagel. De rivier hier achter het huis staat nu ook stukken hoger dan gisterenquote:Op maandag 26 mei 2008 07:09 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Ben benieuwd naar morgen en overmorgen... zal wel flink gaan onweren![]()
Goede verslavingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:39 schreef RayMania het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan Amy MacDonald.
en valt natuurlijk weer nauwelijks regenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:13 schreef Againzender het volgende:
Bonjour
[..]
Vannacht hebben wij hier alvast 'wat' gehad. Enorm veel bliksem (>100 ontladingen per minuut), slagregens en hagel. De rivier hier achter het huis staat nu ook stukken hoger dan gisteren
De boeren zijn dolblij natuurlijk na al die droogte, van mij mag de zon ondertussen wel weer eens tevoorschijn komen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:19 schreef Ole het volgende:
Nog even en ze is niet meer, als ze zo doorgaat
briljant jaquote:
quote:
quote:
Oeh sterktequote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef borisz het volgende:![]()
tentamen macro ging goed.
Zo tentamen financiering.
Is altijd zo... Ik was er vrij rap bij, iedereen werd ook helemaal gek van mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Grulez het volgende:
Wel jammer dat iedereen haar nu leuk vindt...
Jij doet niet aan delen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Grulez het volgende:
Wel jammer dat iedereen haar nu leuk vindt...
Amy is toch al van mijquote:
deze Amy mag je hebbenquote:
Zolang Amy Lee (Evanescence) maar van mij is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze Amy mag je hebben
[ afbeelding ]
Zelfs tong zou daar nog niet op gaan. Ik schuif dr door als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze Amy mag je hebben
[ afbeelding ]
dan schuiven we haar de kelder in!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zelfs tong zou daar nog niet op gaan. Ik schuif dr door als je het niet erg vind.
Ik heb nu al medelijden met SCH... Tussen al die naalden.quote:
quote:
Ovenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huishoudelijke kwestie: Hoe kan je het lekkerst lasagne van een dag eerder opwarmen? Weer in de oven, in de magnetron of in een pan?
In het hotel werd het altijd opgewarmd in de magnetron voor de roomservice 's nachts.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huishoudelijke kwestie: Hoe kan je het lekkerst lasagne van een dag eerder opwarmen? Weer in de oven, in de magnetron of in een pan?
Sodeju, daar komt een geluid uit zegquote:
kaartjes gewonnen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar de openingswedstrijd van het EK.
Zie VBL-FBquote:
Tof!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
Nee, mijn broer doet de marketing voor een van de sponsoren. Hij had al kaarten voor elk duel van NL, maar kon ik niet meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tof!
Jammer dat het Zwitserland Tsjechie is maar dan nog!
Hoe kom je er aan?
Stinkend jaloers. Veel plezier daar in Basel, BSquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof! Wel schandalig dat je bloedeigen broer je niet mee kan nemen naar de Oranje wedstrijden!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Nee, mijn broer doet de marketing voor een van de sponsoren. Hij had al kaarten voor elk duel van NL, maar kon ik niet mee. Openingswedstrijd echter wel nog, dus daarnet even ticket geboekt. Full package incl hotel en dergelijke.
Erg relaxed!
Kost je wel een witbiertje sendquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Sodeju, daar komt een geluid uit zeg.
Bedankt voor deze tip Bluezz.
Ach, smaken verschillenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Amy McDonald klinkt wel lekker ja
Maar als we het dan toch over zangeressen hebben dan haalt ze het toch niet bij dit rijtje:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
Verrassende derde naam, aangezien Kimya eigenlijk niet echt kan zingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Maar als we het dan toch over zangeressen hebben dan haalt ze het toch niet bij dit rijtje:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
Ja klopt, kwa zang moet ze het idd afleggen tegen die twee andere maar ik vind der gewoon grappige/lieve praat/zing liedjes hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verrassende derde naam, aangezien Kimya eigenlijk niet echt kan zingen.
Lisa kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
De vrouw die meezingt op Snow Patrols Set Fire To The Third Barquote:
ik zag dat Feyenoord bij je club op bezoek komtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:57 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Bertje van Marwijk.
Kate Nashquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
Bij mijn weten is dat de geniale Martha Wainwright.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De vrouw die meezingt op Snow Patrols Set Fire To The Third Bar.
Feyenoord 2 1/2 ongeveer, door alle spelers die ontbreken, maar goed. Gewoon leuk als afsluiter. Stiekem hopen op een stuntje, maar zal wel een nederlaag worden normaliter. Uitzwaaiwedstrijd van bondsBertje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag dat Feyenoord bij je club op bezoek komt
Daar ken ik er dan weer heel weinig vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat de geniale Martha Wainwright.
Die schaar ik dan weer onder mijn favoriete zangeressen. Samen met Fiona Apple, Carol van Dyk (Bettie Serveert), Neko Case, PJ Harvey, Joanna Newsom, Eleanor Friedberger (Fiery Furnaces), Regina Spektor, Feist, Cat Power, Sandy Dillon, Maria Taylor, Sandy Denny (Fairport Convention), Kate Rusby, Marg van Eenbergen (Gram, Seedling), Patty Griffin, Alison Mosshart (The Kills), Dayna Kurtz, Rykarda Parasol, Patti Smith, Polly Paulusma, Dusty Springfield, Lucinda Williams en Linda Thompson.
Damien Ricequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef tha_dark het volgende:
Lisa + Damien Rice![]()
En natuurlijk vele andere nummers samen
Dat zijn een hoop daarvan ook wel hoor, alleen dan zijn het vrouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Daar ken ik er dan weer heel weinig van![]()
Maar ik heb eigenlijk niet zoveel met zangeressen op degene die ik noemde na dan. Geef mij maar Sing & songwriters zoals Damien Rice, Elliott Smith, John Mayer en Jason Mraz
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Damien Ricewat een diepe treurnis was dat vorig jaar op Lowlands. Deed gewoon pijn aan mn oren
andersom jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Kate Nash klinkt precies hetzelfde als Adèle
Ik heb nu het nummer Chasing Pavements opstaan maar dat klinkt in de verste verte niet als Katequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Kate Nash klinkt precies hetzelfde als Adèle
Op Fabchannelquote:
die heb ik live gezien bij Tiesto in de HMHquote:
Hier nietquote:
Klopt. Kate en Adele zijn echt niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb nu het nummer Chasing Pavements opstaan maar dat klinkt in de verste verte niet als Kate
Ik ben erg visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de muziek maakt dat niet uit hoor, VoreG.
Limburgers hebben altijd in de mijnen gewerkt, die zien net zoveel als vleermuizen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou zijn de vrouwen die je leuk vindt dat niet
Zo'n roze polo valt nog wel op hoor. Doe je toch goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Limburgers hebben altijd in de mijnen gewerkt, die zien net zoveel als vleermuizen.
Ze willen hem altijd als goede vriend en niet voor de sexquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zo'n roze polo valt nog wel op hoor. Door je toch goed.
heb je het weer over mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze willen hem altijd als goede vriend en niet voor de sex
Jij hebt al sex gehad. Niet liegen.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:25 schreef Messenga het volgende:
Hoorde ik hier seks?
Ik werd op de meet gewoon overgeslagen hoorquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik werd op de meet gewoon overgeslagen hoor
Nog nietquote:
ook qua muziek ligt Kate ver voor op dat varkentjequote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de muziek maakt dat niet uit hoor, VoreG.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat Olympisch zwembad is gewoon zó ontiegelijk lelijk
Feestjesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Mess!
Nog 3, 4 feces in je skinny jeans?
je doet zelf iets verkeerd en geeft de Belastingdienst de schuldquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:02 schreef appelsientje het volgende:
Weer problemen bij de belastingnu hebben we de hypotheek aftrek verkeerd berekend... *zucht*
Dus het geld dat ik heb gekregen voorlopig maar niet uitgeven..
quote:
Het is hoe dan ook een rotzooitje bij de belastingdienst. En als wij dan een foutje maken is de boot aanquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:02 schreef appelsientje het volgende:
Weer problemen bij de belastingnu hebben we de hypotheek aftrek verkeerd berekend... *zucht*
Dus het geld dat ik heb gekregen voorlopig maar niet uitgeven..
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
je doet zelf iets verkeerd en geeft de Belastingdienst de schuld
en met een huis in aanbouw is het ook lastig hoor.quote:
Nee, maar Krajicek gaat wel weer lekker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaat Haase nog winnen vandaag?
Kraai 2-3* achterquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, maar Krajicek gaat wel weer lekker.
dannog klopt het volgens mij nietquote:
Bla bla blaquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:43 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
dannog klopt het volgens mij nietwant volgens mij heb jij dan problemen met de belastingdienst ipv dat ze daar het probleem hebben
Je volgt het nieuws niet? Bussen staken al weken op dinsdag-donderdag buiten de spits.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef tong80 het volgende:
GVD kom ik in Den Bosch aan zitten er twee bejaarden op een bankje ipv 50 scholieren met een pukkel.
Blijken de buschauffeurs te staken. Kon de eerste trein weer terug naar Bommel nemen
ik dacht dat Tong alle topics op FOK! wel las, maar deze heeft hij dus gemist: Busvervoer ligt woensdag en donderdag platquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws niet? Bussen staken al weken op dinsdag-donderdag buiten de spits.
Daarom het is nu woensdag. Alle sites van tevoren nagegaan niks kunnen vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je volgt het nieuws niet? Bussen staken al weken op dinsdag-donderdag buiten de spits.
Ja heb ik gemistquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat Tong alle topics op FOK! wel las, maar deze heeft hij dus gemist: Busvervoer ligt woensdag en donderdag plat
Dinsdag tot en met donderdag. Woensdag dus ook.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom het is nu woensdag. Alle sites van tevoren nagegaan niks kunnen vinden.
Het is iets waarvan je denkt dat gebeurt mij niet dat gebeurt anderen. Net zoals tegen het verkeer inrijden. Je lacht erom maar het gebeurt iedereen.
Toch zie ik het jou eerder gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom het is nu woensdag. Alle sites van tevoren nagegaan niks kunnen vinden.
Het is iets waarvan je denkt dat gebeurt mij niet dat gebeurt anderen. Net zoals tegen het verkeer inrijden. Je lacht erom maar het gebeurt iedereen.
Jullie kennen me beter dan ik mezelfquote:
De grote 4 steden hebben een andere CAO, terecht natuurlijk. Laat dat gepeupel van buiten de randstad het maar uitzoeken.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:38 schreef Ole het volgende:
Ach tong, ben je er toch even lekker uitgeweest![]()
zou mijn moeder zeggen
trouwens, hier in de stad zag ik wel weer streekbussen rijden
Snap er niks van!
Jij ging toch in Tilburg wonen?quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
De grote 4 steden hebben een andere CAO, terecht natuurlijk. Laat dat gepeupel van buiten de randstad het maar uitzoeken.
sprak de aanstaand Brabanderquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
De grote 4 steden hebben een andere CAO, terecht natuurlijk. Laat dat gepeupel van buiten de randstad het maar uitzoeken.
quote:
Bossiequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voreg wordt een inwoner van Brabant. Een Brabander wil hij niet worden en dat zal hij gelukkig ook nooit worden.
Ik ga geen carnaval vieren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:31 schreef rubbereend het volgende:
je gaat toch wel je best om te integreren in Brabant?
dan zit er niks anders op; dan zal je aan de Dommelsch moetenquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga geen carnaval vieren.
Ik ga geen Bavaria drinken
Ik ga niet met een zachte g praten.
Dommelschquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zit er niks anders op; dan zal je aan de Dommelsch moeten
Ga je wel met de buurvrouw over het weer praten ?quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ga geen carnaval vieren.
Ik ga geen Bavaria drinken
Ik ga niet met een zachte g praten.
Over een graute roze wolluk en zoquote:Op woensdag 28 mei 2008 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je wel met de buurvrouw over het weer praten ?
Ik wens je sterktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |