Nope, die hebben we niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:28 schreef Conflict het volgende:
Ik zou dat niet nog eens in de oven doen. Heb je geen magnetron?
hmm zelf wel eens in de oven geprobeerd maar dat ging niet echt makkelijk.quote:
Met die temperatuur en die tijd verwarm je een ingevroren pizza, en is de kaas zelfs bruin.quote:
als je het niet dagelijks doet zal dat vast geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:42 schreef Eronymus het volgende:
Ik gebruik normaal een magnetron.... oven moet ook kunnen lijkt me
Mag je eigenlijk lasagna waar spinazi in zit opnieuw opwarmen???
(d'r zit nitraat in die omgezet wordt naar nitriet of zo)
dat heb ik dus wel eens gebrobeerd. na 25 min op 180-200 grade nog niet echt warm.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:42 schreef MSXUser het volgende:
Dek de schaal in ieder geval af met aluminiumfolie (tegen uitdrogen).
mensen met een magnetron kunnen beter magnetronfolie gebruiken![]()
Niet mee eens is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Conflict het volgende:
Ben benieuwd of het lekker was.
In de oven kan je niet opwarmen. Lasagna droogt uit als je het nog eens 20 minuten gaat bakken.
Als je geen magnetron hebt kan je het beste op de au-bain-marie manier opwarmen.
Oke alijd handig om te weten!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:02 schreef Logitik het volgende:
Ik heb het ongeveer 20 minuutjes verwarmt op 180 graden, en het was echt goed te eten. Helemaal niet uitgedroogt ofzo.
Ik heb halverwege wel aluminiumfolie eroverheen gedaan, omdat dit gezegd werd.
Het smaakte prima dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |