Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is het met de koran trouwens, sjimz?
niet zo negatief over andere culturen, dan wordt SCH boos!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.
Inshallah!
ben ook erg benieuwd wat het allemaal gaat worden dadelijkquote:
de SCH kronieken.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En welk boek moet je lezen om de krakers te begrijpen? 'Eet geen vlees, douche je niet en blijf zolang in je nest liggen'?
The Anarchist Cookbookquote:Op maandag 26 mei 2008 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En welk boek moet je lezen om de krakers te begrijpen? 'Eet geen vlees, douche je niet en blijf zolang in je nest liggen'?
Wie is momenteel jullie favoriete BNer ?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef tha_dark het volgende:
Jan de Hoop is trouwens wel een dooddoener hier in dit topic
Ik heb het topic ook in EK geopendquote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com!
gaat dat nog iets leuks betekenen voor VBL?
Kutjanussen. Ik was eerst.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com!
gaat dat nog iets leuks betekenen voor VBL?
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :quote:Op maandag 26 mei 2008 19:51 schreef Grulez het volgende:
Jan de Hoop ftw.
For the winquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :
Wat betekent FTW.
Zo.
* tha_dark wijst naar Bluezz en begint te lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :
Wat betekent FTW.
Zo.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:35 schreef tha_dark het volgende:
* tha_dark wijst naar Bluezz en begint te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |