Ovenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huishoudelijke kwestie: Hoe kan je het lekkerst lasagne van een dag eerder opwarmen? Weer in de oven, in de magnetron of in een pan?
In het hotel werd het altijd opgewarmd in de magnetron voor de roomservice 's nachts.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huishoudelijke kwestie: Hoe kan je het lekkerst lasagne van een dag eerder opwarmen? Weer in de oven, in de magnetron of in een pan?
Sodeju, daar komt een geluid uit zegquote:
kaartjes gewonnen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar de openingswedstrijd van het EK.
Zie VBL-FBquote:
Tof!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
Nee, mijn broer doet de marketing voor een van de sponsoren. Hij had al kaarten voor elk duel van NL, maar kon ik niet meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tof!
Jammer dat het Zwitserland Tsjechie is maar dan nog!
Hoe kom je er aan?
Stinkend jaloers. Veel plezier daar in Basel, BSquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof! Wel schandalig dat je bloedeigen broer je niet mee kan nemen naar de Oranje wedstrijden!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Nee, mijn broer doet de marketing voor een van de sponsoren. Hij had al kaarten voor elk duel van NL, maar kon ik niet mee. Openingswedstrijd echter wel nog, dus daarnet even ticket geboekt. Full package incl hotel en dergelijke.
Erg relaxed!
Kost je wel een witbiertje sendquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Sodeju, daar komt een geluid uit zeg.
Bedankt voor deze tip Bluezz.
Ach, smaken verschillenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Amy McDonald klinkt wel lekker ja
Maar als we het dan toch over zangeressen hebben dan haalt ze het toch niet bij dit rijtje:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
Verrassende derde naam, aangezien Kimya eigenlijk niet echt kan zingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Maar als we het dan toch over zangeressen hebben dan haalt ze het toch niet bij dit rijtje:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
Ja klopt, kwa zang moet ze het idd afleggen tegen die twee andere maar ik vind der gewoon grappige/lieve praat/zing liedjes hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verrassende derde naam, aangezien Kimya eigenlijk niet echt kan zingen.
Lisa kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |