Momenteel niet. Vanavond weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rommel! Stoere bink!
Zit je nog steeds diep in die PSVster?
As we speak ook even niet, maar vanavond weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Momenteel niet. Vanavond weer.
Jij in je chick?
Deze quote is te goed om een dooddoener te worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef Messenga het volgende:
Echte mannen hebben Maandagavond seks.
Arme jongen.quote:
Het was inderdaad fantastisch om te zien zegquote:
Ik ben hem niet tegengekomen. Vreemdquote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan tegelijk met Jan de Hoop.
Viel toen ook af en toe het licht en/of geluid uit?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeestersquote:
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaarquote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeesters
De line-up voor Wacken en Graspop zijn ook klasse.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaar
is dat wat ja?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeesters
Gekkigheid, mag ik je aanrakenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pinkpop heeft dit jaar een enorm goede line upquote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaar
Wat kocht iequote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
Hier wordt het komende dagen 30 gradenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:18 schreef tha_dark het volgende:
Middag!
Hier is de winter volgens mij officieel begonnen, vanochtend al handschoenen aan op de fiets!
Helaas...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef tha_dark het volgende:
Jan de Hoop is trouwens wel een dooddoener hier in dit topic
en lekker vochtig dus het zal wel erg aangenaam zijn jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |