Is ook geen kritiek.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:05 schreef RayMania het volgende:
Je had zelf mee kunnen denken. Heb je niet gedaan.
Dat was jij zeker?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
Ik vind dat niet kunnen als genomineerde voor de Dennis Bergkamp-award, Bos.
Ikzag het toch wel een beetje jammer.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
Leeds speelt nog een jaar langer league one.
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ikzag het toch wel een beetje jammer.
Ken Leeds nog als europese topper.
In 75 de finale dat bedoelde ikquote:Op zondag 25 mei 2008 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?
Okee, dat is dan wel weer lang geleden.quote:
2001 tegen Valenciaquote:Op zondag 25 mei 2008 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?
Vind ik ook maar in het EK-deel is geen Hools...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
Rommel
Nee hoor DD je moet gewoon deelnemers werven, dat hoort zo.
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vind ik ook maar in het EK-deel is geen Hools...
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritantquote:Op zondag 25 mei 2008 22:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Als ik nu weer over die kut EK2008-pool begin, word ik dan irritant?
je kan gewoon inloggenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritant
Die krijg je ook niet! Je kunt inloggen op www punt poolnaam punt nlquote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritant
Ooow en ik maar denken dat dat er stondquote:Op zondag 25 mei 2008 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die krijg je ook niet! Je kunt inloggen op www punt poolnaam punt nl
Momenteel niet. Vanavond weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rommel! Stoere bink!
Zit je nog steeds diep in die PSVster?
As we speak ook even niet, maar vanavond weer.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Momenteel niet. Vanavond weer.
Jij in je chick?
Deze quote is te goed om een dooddoener te worden.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:32 schreef Messenga het volgende:
Echte mannen hebben Maandagavond seks.
Arme jongen.quote:
Het was inderdaad fantastisch om te zien zegquote:
Ik ben hem niet tegengekomen. Vreemdquote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net boodschappen gedaan tegelijk met Jan de Hoop.
Viel toen ook af en toe het licht en/of geluid uit?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeestersquote:
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaarquote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeesters
De line-up voor Wacken en Graspop zijn ook klasse.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaar
is dat wat ja?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk camping programma ook, de Gemene Mixmeesters
Gekkigheid, mag ik je aanrakenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pinkpop heeft dit jaar een enorm goede line upquote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sperlen er wel leuke bands. Werchter is klasse dit jaar
Wat kocht iequote:Op maandag 26 mei 2008 17:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
Hier wordt het komende dagen 30 gradenquote:Op maandag 26 mei 2008 21:18 schreef tha_dark het volgende:
Middag!
Hier is de winter volgens mij officieel begonnen, vanochtend al handschoenen aan op de fiets!
Helaas...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef tha_dark het volgende:
Jan de Hoop is trouwens wel een dooddoener hier in dit topic
en lekker vochtig dus het zal wel erg aangenaam zijn jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |