Is ook geen kritiek.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:05 schreef RayMania het volgende:
Je had zelf mee kunnen denken. Heb je niet gedaan.
Dat was jij zeker?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:40 schreef RayMania het volgende:
Ik vind dat niet kunnen als genomineerde voor de Dennis Bergkamp-award, Bos.
Ikzag het toch wel een beetje jammer.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
Leeds speelt nog een jaar langer league one.
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?quote:Op zondag 25 mei 2008 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ikzag het toch wel een beetje jammer.
Ken Leeds nog als europese topper.
In 75 de finale dat bedoelde ikquote:Op zondag 25 mei 2008 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?
Okee, dat is dan wel weer lang geleden.quote:
2001 tegen Valenciaquote:Op zondag 25 mei 2008 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat zich nog wel kan herinneren. Want zo lang geleden was het toch niet dat ze ver reikten in de CL?
Vind ik ook maar in het EK-deel is geen Hools...quote:Op zondag 25 mei 2008 23:00 schreef Bos81 het volgende:
Rommel
Nee hoor DD je moet gewoon deelnemers werven, dat hoort zo.
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vind ik ook maar in het EK-deel is geen Hools...
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritantquote:Op zondag 25 mei 2008 22:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Als ik nu weer over die kut EK2008-pool begin, word ik dan irritant?
je kan gewoon inloggenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritant
Die krijg je ook niet! Je kunt inloggen op www punt poolnaam punt nlquote:Op zondag 25 mei 2008 23:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb me al een keer aangemeld maar nog geen activeringsmail gezien, dat is pas irritant
Ooow en ik maar denken dat dat er stondquote:Op zondag 25 mei 2008 23:19 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Die krijg je ook niet! Je kunt inloggen op www punt poolnaam punt nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |