andersom jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Kate Nash klinkt precies hetzelfde als Adèle
Ik heb nu het nummer Chasing Pavements opstaan maar dat klinkt in de verste verte niet als Katequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Kate Nash klinkt precies hetzelfde als Adèle
Op Fabchannelquote:
die heb ik live gezien bij Tiesto in de HMHquote:
Hier nietquote:
Klopt. Kate en Adele zijn echt niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb nu het nummer Chasing Pavements opstaan maar dat klinkt in de verste verte niet als Kate
Ik ben erg visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de muziek maakt dat niet uit hoor, VoreG.
Limburgers hebben altijd in de mijnen gewerkt, die zien net zoveel als vleermuizen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou zijn de vrouwen die je leuk vindt dat niet
Zo'n roze polo valt nog wel op hoor. Doe je toch goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Limburgers hebben altijd in de mijnen gewerkt, die zien net zoveel als vleermuizen.
Ze willen hem altijd als goede vriend en niet voor de sexquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zo'n roze polo valt nog wel op hoor. Door je toch goed.
heb je het weer over mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze willen hem altijd als goede vriend en niet voor de sex
Jij hebt al sex gehad. Niet liegen.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:25 schreef Messenga het volgende:
Hoorde ik hier seks?
Ik werd op de meet gewoon overgeslagen hoorquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik werd op de meet gewoon overgeslagen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |