ik zag dat Feyenoord bij je club op bezoek komtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:57 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Bertje van Marwijk.
Kate Nashquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Amy McDonald klinkt wel lekker ja
Maar als we het dan toch over zangeressen hebben dan haalt ze het toch niet bij dit rijtje:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
Bij mijn weten is dat de geniale Martha Wainwright.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De vrouw die meezingt op Snow Patrols Set Fire To The Third Bar.
Feyenoord 2 1/2 ongeveer, door alle spelers die ontbreken, maar goed. Gewoon leuk als afsluiter. Stiekem hopen op een stuntje, maar zal wel een nederlaag worden normaliter. Uitzwaaiwedstrijd van bondsBertje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag dat Feyenoord bij je club op bezoek komt
Daar ken ik er dan weer heel weinig vanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dat de geniale Martha Wainwright.
Die schaar ik dan weer onder mijn favoriete zangeressen. Samen met Fiona Apple, Carol van Dyk (Bettie Serveert), Neko Case, PJ Harvey, Joanna Newsom, Eleanor Friedberger (Fiery Furnaces), Regina Spektor, Feist, Cat Power, Sandy Dillon, Maria Taylor, Sandy Denny (Fairport Convention), Kate Rusby, Marg van Eenbergen (Gram, Seedling), Patty Griffin, Alison Mosshart (The Kills), Dayna Kurtz, Rykarda Parasol, Patti Smith, Polly Paulusma, Dusty Springfield, Lucinda Williams en Linda Thompson.
Damien Ricequote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef tha_dark het volgende:
Lisa + Damien Rice![]()
En natuurlijk vele andere nummers samen
Dat zijn een hoop daarvan ook wel hoor, alleen dan zijn het vrouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:39 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Daar ken ik er dan weer heel weinig van![]()
Maar ik heb eigenlijk niet zoveel met zangeressen op degene die ik noemde na dan. Geef mij maar Sing & songwriters zoals Damien Rice, Elliott Smith, John Mayer en Jason Mraz
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Damien Ricewat een diepe treurnis was dat vorig jaar op Lowlands. Deed gewoon pijn aan mn oren
andersom jaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Kate Nash klinkt precies hetzelfde als Adèle
Ik heb nu het nummer Chasing Pavements opstaan maar dat klinkt in de verste verte niet als Katequote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:02 schreef Bluezz het volgende:
Kate Nash klinkt precies hetzelfde als Adèle
Op Fabchannelquote:
die heb ik live gezien bij Tiesto in de HMHquote:
Hier nietquote:
Klopt. Kate en Adele zijn echt niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb nu het nummer Chasing Pavements opstaan maar dat klinkt in de verste verte niet als Kate
Ik ben erg visueel ingesteld.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de muziek maakt dat niet uit hoor, VoreG.
Limburgers hebben altijd in de mijnen gewerkt, die zien net zoveel als vleermuizen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou zijn de vrouwen die je leuk vindt dat niet
Zo'n roze polo valt nog wel op hoor. Doe je toch goed.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Limburgers hebben altijd in de mijnen gewerkt, die zien net zoveel als vleermuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |