je doet zelf iets verkeerd en geeft de Belastingdienst de schuldquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:02 schreef appelsientje het volgende:
Weer problemen bij de belastingnu hebben we de hypotheek aftrek verkeerd berekend... *zucht*
Dus het geld dat ik heb gekregen voorlopig maar niet uitgeven..
quote:
Het is hoe dan ook een rotzooitje bij de belastingdienst. En als wij dan een foutje maken is de boot aanquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:02 schreef appelsientje het volgende:
Weer problemen bij de belastingnu hebben we de hypotheek aftrek verkeerd berekend... *zucht*
Dus het geld dat ik heb gekregen voorlopig maar niet uitgeven..
quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:21 schreef dndiek het volgende:
[..]
je doet zelf iets verkeerd en geeft de Belastingdienst de schuld
en met een huis in aanbouw is het ook lastig hoor.quote:
Nee, maar Krajicek gaat wel weer lekker.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gaat Haase nog winnen vandaag?
Kraai 2-3* achterquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, maar Krajicek gaat wel weer lekker.
dannog klopt het volgens mij nietquote:
Bla bla blaquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:43 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
dannog klopt het volgens mij nietwant volgens mij heb jij dan problemen met de belastingdienst ipv dat ze daar het probleem hebben
Je volgt het nieuws niet? Bussen staken al weken op dinsdag-donderdag buiten de spits.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:14 schreef tong80 het volgende:
GVD kom ik in Den Bosch aan zitten er twee bejaarden op een bankje ipv 50 scholieren met een pukkel.
Blijken de buschauffeurs te staken. Kon de eerste trein weer terug naar Bommel nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |