Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe is het met de koran trouwens, sjimz?
niet zo negatief over andere culturen, dan wordt SCH boos!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het echt te belachelijk voor woorden.
Inshallah!
ben ook erg benieuwd wat het allemaal gaat worden dadelijkquote:
de SCH kronieken.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En welk boek moet je lezen om de krakers te begrijpen? 'Eet geen vlees, douche je niet en blijf zolang in je nest liggen'?
The Anarchist Cookbookquote:Op maandag 26 mei 2008 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En welk boek moet je lezen om de krakers te begrijpen? 'Eet geen vlees, douche je niet en blijf zolang in je nest liggen'?
Wie is momenteel jullie favoriete BNer ?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:19 schreef tha_dark het volgende:
Jan de Hoop is trouwens wel een dooddoener hier in dit topic
Ik heb het topic ook in EK geopendquote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com!
gaat dat nog iets leuks betekenen voor VBL?
Kutjanussen. Ik was eerst.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef rubbereend het volgende:
FOK!EK Pool online i.s.m. GOAL.com!
gaat dat nog iets leuks betekenen voor VBL?
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :quote:Op maandag 26 mei 2008 19:51 schreef Grulez het volgende:
Jan de Hoop ftw.
For the winquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :
Wat betekent FTW.
Zo.
* tha_dark wijst naar Bluezz en begint te lachenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou loop ik al heel wat jaren mee hier op FOK! En nu ga ik het maar eens vragen zonder HOOPelijk uitgelachen te worden : komt ie :
Wat betekent FTW.
Zo.
quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:35 schreef tha_dark het volgende:
* tha_dark wijst naar Bluezz en begint te lachen
Nee maar tussen Amsterdam en IJmuiden vaart een Draagvleugelboot, ieder half uur gaat er zo'n boot waarbij je in een half uur in Amsterdam of IJmuiden bent.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 05:59 schreef tong80 het volgende:
Boot naar Amsterdam. Woon je op een waddeneiland ?
Dikke Dennis kan allesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 04:48 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Johnnie Jordaan en Willie Alberti op de buik van een hardrocker.
En een goed alternatief voor het missen van een treinstationquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee maar tussen Amsterdam en IJmuiden vaart een Draagvleugelboot, ieder half uur gaat er zo'n boot waarbij je in een half uur in Amsterdam of IJmuiden bent.
Erg prettig, op het water heb je geen last van files
Vannacht hebben wij hier alvast 'wat' gehad. Enorm veel bliksem (>100 ontladingen per minuut), slagregens en hagel. De rivier hier achter het huis staat nu ook stukken hoger dan gisterenquote:Op maandag 26 mei 2008 07:09 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Ben benieuwd naar morgen en overmorgen... zal wel flink gaan onweren![]()
Goede verslavingquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:39 schreef RayMania het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan Amy MacDonald.
en valt natuurlijk weer nauwelijks regenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:13 schreef Againzender het volgende:
Bonjour
[..]
Vannacht hebben wij hier alvast 'wat' gehad. Enorm veel bliksem (>100 ontladingen per minuut), slagregens en hagel. De rivier hier achter het huis staat nu ook stukken hoger dan gisteren
De boeren zijn dolblij natuurlijk na al die droogte, van mij mag de zon ondertussen wel weer eens tevoorschijn komen
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:19 schreef Ole het volgende:
Nog even en ze is niet meer, als ze zo doorgaat
briljant jaquote:
quote:
quote:
Oeh sterktequote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:31 schreef borisz het volgende:![]()
tentamen macro ging goed.
Zo tentamen financiering.
Is altijd zo... Ik was er vrij rap bij, iedereen werd ook helemaal gek van mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Grulez het volgende:
Wel jammer dat iedereen haar nu leuk vindt...
Jij doet niet aan delen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:42 schreef Grulez het volgende:
Wel jammer dat iedereen haar nu leuk vindt...
Amy is toch al van mijquote:
deze Amy mag je hebbenquote:
Zolang Amy Lee (Evanescence) maar van mij is.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze Amy mag je hebben
[ afbeelding ]
Zelfs tong zou daar nog niet op gaan. Ik schuif dr door als je het niet erg vind.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deze Amy mag je hebben
[ afbeelding ]
dan schuiven we haar de kelder in!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zelfs tong zou daar nog niet op gaan. Ik schuif dr door als je het niet erg vind.
Ik heb nu al medelijden met SCH... Tussen al die naalden.quote:
quote:
Ovenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huishoudelijke kwestie: Hoe kan je het lekkerst lasagne van een dag eerder opwarmen? Weer in de oven, in de magnetron of in een pan?
In het hotel werd het altijd opgewarmd in de magnetron voor de roomservice 's nachts.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Huishoudelijke kwestie: Hoe kan je het lekkerst lasagne van een dag eerder opwarmen? Weer in de oven, in de magnetron of in een pan?
Sodeju, daar komt een geluid uit zegquote:
kaartjes gewonnen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat naar de openingswedstrijd van het EK.
Zie VBL-FBquote:
Tof!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:
Nee, mijn broer doet de marketing voor een van de sponsoren. Hij had al kaarten voor elk duel van NL, maar kon ik niet meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tof!
Jammer dat het Zwitserland Tsjechie is maar dan nog!
Hoe kom je er aan?
Stinkend jaloers. Veel plezier daar in Basel, BSquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tof! Wel schandalig dat je bloedeigen broer je niet mee kan nemen naar de Oranje wedstrijden!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Nee, mijn broer doet de marketing voor een van de sponsoren. Hij had al kaarten voor elk duel van NL, maar kon ik niet mee. Openingswedstrijd echter wel nog, dus daarnet even ticket geboekt. Full package incl hotel en dergelijke.
Erg relaxed!
Kost je wel een witbiertje sendquote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Sodeju, daar komt een geluid uit zeg.
Bedankt voor deze tip Bluezz.
Ach, smaken verschillenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Amy McDonald klinkt wel lekker ja
Maar als we het dan toch over zangeressen hebben dan haalt ze het toch niet bij dit rijtje:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
Verrassende derde naam, aangezien Kimya eigenlijk niet echt kan zingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Maar als we het dan toch over zangeressen hebben dan haalt ze het toch niet bij dit rijtje:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
Ja klopt, kwa zang moet ze het idd afleggen tegen die twee andere maar ik vind der gewoon grappige/lieve praat/zing liedjes hebbenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Verrassende derde naam, aangezien Kimya eigenlijk niet echt kan zingen.
Lisa kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:15 schreef tha_dark het volgende:
Kate Nash![]()
Lisa Hannigan
Kimya Dawson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |